Apokleiros Δημοσ. 22 Μαρτίου 2008 Δημοσ. 22 Μαρτίου 2008 Δεν λεω αυτο αλλα αποθεωνεις ενα τι! ενα DEMO! Kαι να χαιρεσαι που σου πεταξε ενα ψωροκομματο η SONY! Aυτο ειναι ο ορισμος του trolling! Ενα παιχνιδι το οποιο εχει σοβαρα προβληματα! Σε αυτα που λεω πιο πανω γιατι δεν μιλας! Δηλαδη να βλεπω 16 αμαξια στοιχισμενα να γυρνανε γυρω γυρω γιατι αυτο ειναι! Κανω λαθος! 841 MEMBERS!!!!Kρυμενους τους εχουν τους 836!
atomsk Δημοσ. 22 Μαρτίου 2008 Δημοσ. 22 Μαρτίου 2008 ναι ρε γαμότo δε βλέπεται το GT5, χάλια, χάλια μαύρα, καλύτερα να το κλείσει το μαγαζί η sony. Kαι το metal gear καμια μούφα θα είναι σαν το flashback του 95 ένα πράμα.
Apokleiros Δημοσ. 22 Μαρτίου 2008 Δημοσ. 22 Μαρτίου 2008 Καλα ειπαμε ! Ξεφυγαμε παλι, το metal gear 4 θα τα σπαει η μονη σοβαρη προσπαθεια, αλλα κατσε να βγει γιατι απο αυτη την sony ολα τα περιμενω! Για κανε μια αναλυση του online mode Που εχει το gt5! Μην μου πεις πιο online!
Apokleiros Δημοσ. 22 Μαρτίου 2008 Δημοσ. 22 Μαρτίου 2008 Παντως να δειτα ποσα μπροστα που ειναι το GT5P ολες οι εκινησεις τελικα των αγωνων ειναι ΕΝ ΚΙΝΗΣΗ!!!OH MY GOD!!!Θετει νεα stadar! Οτι να ναι! Γιατι εγινε αυτο για να μην μπουκωσει ο ΥΠΕΡΝΤΟΥΠΕΡ CELL! Ρωταω και περιμενω απαντηση!
xvagos Δημοσ. 22 Μαρτίου 2008 Δημοσ. 22 Μαρτίου 2008 Τι να σου απαντήσουμε ρε Apokleire! "Όσα δεν φτάνει η αλεπού, τα κάνει κρεμαστάρια" λέει μια παροιμία. Αυτό σου κάνει σαν απάντηση; Αν όχι τότε τράβα να παίξεις το Forza2 και άσε μας εμάς να παίζουμε σαβούρες. Τι σε νοιάζει; Από το φαΐ σου τρώμε;
DJTaurus Δημοσ. 22 Μαρτίου 2008 Δημοσ. 22 Μαρτίου 2008 Simulation to Forza..λολ..ok έχει εκπληκτικο setup menu/αναβαθμισεις/customization στο κάθε αυτοκινητο,εντυπωσιακο μοντελο καταστροφης και φυσικη...αλλα σε gameplay ειναι λιγο πιο simulation απο το need for speed.Για τα δικα μου γουστα ακομα και το GT HD εχει πολυ πιο ρεαλιστικο κ πορωτικο gameplay ενώ τα γραφικα των αυτοκινητων/πιστων ειναι πολυ μετρια και τα χρωματα θαμπα.
atomsk Δημοσ. 22 Μαρτίου 2008 Δημοσ. 22 Μαρτίου 2008 ναι άψογα physics http://www.youtube.com/watch?v=TIxNv8I3OF4&feature=related
Apokleiros Δημοσ. 22 Μαρτίου 2008 Δημοσ. 22 Μαρτίου 2008 http://www.youtube.com/watch?v=jerP2gf1DqU&feature=related Για δες αυτο Νεουδι! Τα physics του GT5P τσακιζουν κοκαλα!!!!:lol::lol: Oσο για το βιντεακι σου αυτο ειναι bug! θες να μιλησουμε για bugs στο GT5!:lol: To gameplay του gt5 ειναι βαρκουλες ανεμιζουν!!!
Udontneed2know Δημοσ. 22 Μαρτίου 2008 Δημοσ. 22 Μαρτίου 2008 Δεν λεω αυτο αλλα αποθεωνεις ενα τι! ενα DEMO! για δειξε μου σε ποιο ακριβως μου μηνυμα το αποθεωσα? και με 60 αμαξια 6 πιστες και 4 modes gameplay, συν το online δυσκολα το λες demo. Kαι να χαιρεσαι που σου πεταξε ενα ψωροκομματο η SONY! Aυτο ειναι ο ορισμος του trolling! Οχι αυτος ειναι ο ορισμος του trollingAn Internet troll, or simply troll in Internet slang, is someone who posts controversial and usually irrelevant or off-topic messages in an online community, such as an online discussion forum, with the intention of baiting other users into an emotional response[1] or to generally disrupt normal on-topic discussion.[2] http://en.wikipedia.org/wiki/Internet_troll και σου ταιριαζει γαντι.
klainmaingr Δημοσ. 22 Μαρτίου 2008 Δημοσ. 22 Μαρτίου 2008 Ελεος! Δεν υπαρχει ιχνος troling στο ποστ μου Πάντα στα πλαίσια του χαβαλέ...
littlelouievegos Δημοσ. 22 Μαρτίου 2008 Δημοσ. 22 Μαρτίου 2008 Ενδιαφερον.. Θα το προμηθευτω οπωσδηποτε την Δευτερα.. Και ελα παιδια.. Οποιος δεν γουσταρει να μιλησει για το παιχνιδι μην γραφει στo thread αυτο γιατι κατανταει κουραστικο.. Αν θελετε να τρολαρετε υπρχει το ps3vs360 topic.. Ελευθερα βγαλτε τα ματια σας.. Αλλα βαρεθηκα να σας βλεπω καθε 3 και λιγο να γ@μ@τε και να φλονταρετε συνεχεια ολα τα τοπικ του 360 και του ps3.. Αλλο λεμε μια φορα την γνωμη μας καπου ξεφευγουμε συζηταμε και σπαμαρουμε ενα τοπικ και αλλο γινομαστε επαγγελματιες σπ@σ@ρχιδες.. Ελεος πια σαν μωρα παιδια..
S2Katana Δημοσ. 23 Μαρτίου 2008 Δημοσ. 23 Μαρτίου 2008 Σοβαρο review! Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια φίλε apokleire. Προφανώς δεν είναι επαγγελματικό review, για τον χαβαλέ μου το έγραψα μέσα σε 15', απλά δε μου αρέσει να απαξιώνεις καταστάσεις.Και ξαναλέω, δεν το λέω γιατι είναι δικό μου ''review'', αλλά είσαι ισοπεδωτικός. Για το θέμα με τα 5 μέλη, απλά εκτίθεσαι και προσβάλλεις ένα φόρουμ ολόκληρο, μην το συνεχίζεις.Άλλο να έχεις εμπάθεια/αντιπάθεια με μια κονσόλα και άλλο να θίγεις ένα μεγάλο σύνολο ατόμων.
DJTaurus Δημοσ. 23 Μαρτίου 2008 Δημοσ. 23 Μαρτίου 2008 http://www.youtube.com/watch?v=jerP2gf1DqU&feature=related Για δες αυτο Νεουδι! Τα physics του GT5P τσακιζουν κοκαλα!!! GtP:Οσον αφορα το σημειο που δειχνει να βγαινει εκτος πιστας κ να μην κοβει ταχυτητα κατι που γινεται κ στην συγκρουση εν κινησει οπου φαινεται να επηρεαζεται λιγοτερο αυτο συμβαινει επειδη ειναι στο easy level.Η φυσικη του GtP ειναι τοσο προσεγμενη που η συμπεριφορα του μοντελου πανω απο τα cerbs διαφερει αναλογα την ταχυτητα κ το αυτοκινητο.Αλλα και παλι για μενα αυτο ειναι το περιτυλιγμα...η ουσια ειναι η αισθηση του χειρισμου ενος αυτοκινητου στο GtP σε σχεση με το Forza 2...στο Forza 2 ειναι ελαφρυς,πιο arcade (κατι που φαινεται και οπτικα...στο GtP ειναι πολυ πιο smooth) και δεν εχεις ρεαλιστικη αισθηση της ταχυτητας.Στο GtP η συμπεριφορα καθε αυτοκινητου εχει μεγαλη διαφορα,πρεπει να παιζεις με το φρενο να ψαχνεις τις γραμμες & το πως θα πλασαρεσαι στις στροφες και το πιο βασικο:οταν πατας τις κατευθυνσεις για να στριψεις η αντιδραση/αποκριση του μοντελου σου δινει την αισθηση οτι στριβεις...εχει το σωστο βαρος...στο Forza αντιδρα ξερα κ με μια ελαφροτητα που θυμιζει nfs...λες και οδηγεις πανω σε παγοδρομιο...το βασικο αρνητικο στο Gt ειναι η απουσια damage (αν και το damage του forza δεν ειναι και το πλεον ρεαλιστικο oπως ηταν των toca racing) με αποτελεσμα στις στροφες να πεφτεις πανω (εγω σαν γνησιος car enthusiast δεν κανω ''παπαντζες'') σε αλλα αυτοκινητα για να προσπερασεις πιο ευκολα...βεβαια οσο ανεβαινει ο βαθμος δυσκολιας και χειριζεσαι πιο γρηγορα αυτοκινητα δεν μπορεις να κανεις τετοιες μαγκιες...επισης ενα αλλο μειονεκτημα στο Gt ειναι ο ηχος των αυτοκινητων που ειναι μονοτονος και δεν πολυδιαφερει απο αυτοκινητο σε αυτοκινητο..του forza ειναι καλυτερος αλλα οχι σαν του nfs carbon.Δεν ξερω αν μερικοι θεωρουν οτι το Forza 2 ειναι μεχρι να εμφανιστει το Gt5 ο βασιλιας των simulation racing games....προσωπικα θεωρω πιο ρεαλιστικο το gameplay ακομα και του Gt HD...ειναι σα να συγκρινουμε το Fifa με το Pro.
AntiSpown Δημοσ. 23 Μαρτίου 2008 Δημοσ. 23 Μαρτίου 2008 Παντως να δειτα ποσα μπροστα που ειναι το GT5P ολες οι εκινησεις τελικα των αγωνων ειναι ΕΝ ΚΙΝΗΣΗ!!!OH MY GOD!!!Θετει νεα stadar! Οτι να ναι! Γιατι εγινε αυτο για να μην μπουκωσει ο ΥΠΕΡΝΤΟΥΠΕΡ CELL! Ρωταω και περιμενω απαντηση! A rolling start is one of two modes of initiating or restarting an auto race; the other mode is the standing start. In a rolling start, the cars are ordered on the track and are led on a certain number of laps (parade or caution laps) at a pre-determined safe speed by the safety car or pace car. When race conditions are ready, the safety car will leave the track, and the race marshal will show the green flag, indicating that the field is allowed to accelerate. The safety car typically leaves the track some distance before the finish line, and a few seconds may elapse between the safety car's departure and the showing of the green flag. Cars must wait for the green flag to accelerate to race speeds. In the past, drivers would need to look for the flag, but in modern times this information is typically communicated to drivers via two-way radio. Rolling starts are often accompanied by several rules to prevent drivers from getting an unfair advantage during the start of the race. For example, in NASCAR, drivers on the inside line cannot overtake cars on the outside until they have passed the start line. Drivers must stay behind the pace car and maintain their position within the field, unless entering the pits or given leave to go around. Furthermore, as the green flag nears and the pace car exits the track, drivers must maintain speed and position. The lead driver cannot slow excessively to force trailing cars to bunch up, which would give the leader a jump on the restart. Motorsports utilising a rolling start include NASCAR, sportscar racing, and several worldwide touring car championships. Formula sports tend to avoid the rolling start for the initial start of the race, mostly because of the physics and technology behind the sport (for example, being too close to the car in front for too long can cause overheating and engine problems), but also because of the quicker acceleration times, and bigger dangers behind accidents within the sport. However, the Indy Racing League does use rolling starts.[obsolete fact] The initial start of the race may organize the cars in specific lines. For instance, NASCAR races start double file, and the Indy 500 starts triple file. Restarts, however, are often only single file, but lapped cars may form a second line on the inside. Virtually all restarts in motorsports are held as rolling starts for time constraints; it is much quicker to get the cars to go on a rolling restart than a standing start. Formula One has a rule stating that in case of an excessively wet track, a rolling start may be used to start the race with the cars behind the safety car. In such cases, laps start counting immediately. Four Formula One races—1997 and 2000 at Spa, Belgium, 2003 at Interlagos, Brazil and Fuji, Japan, 2007—started with a rolling start because of weather concerns. They were not proper rolling starts because they started the race behind the safety car and so when racing properly started, they took the line in single file. Για άρχισε να διαβάζεις γιατί αμάξι απ ότι φαίνεται έχεις οδηγήσει μόνο στο κέντρο της Αθήνας...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα