artshadows Δημοσ. 25 Μαρτίου 2008 Δημοσ. 25 Μαρτίου 2008 συγνωμη αλλα νομιζω οτι δεν υπαρχει μαγαζι που θα ειχε αυτη την απαισια τουλαχιστον πολιτικη σε ολους τους πελατες του, αλλιως ισως θα εκλεινε με το που ανοιγε. Μπορει το eshop της ταδε... περιοχης να εινα αψογο, και της αλλης να ειναι χαλια δεν ξερω. μπορει απλα να ειναι πολιτικη , οικονομικη δηλαδη: για να αυξησουμε το κερδος μας θα φερθουμε ασχημα στο τοσο της % το πελατων ωστε να αυξησουμε κερδος χωρις να χασουμε πολυ πελατεια (καλες τιμες ,μετριο after sales). προσωπικα ειχα προβλημα και με το plaiso(λιγοτερο) αλλα με το eshop εχω αγανακτησει. Δεν ειχα προβλημα με το egate αλλα αυτο δεν λεει και τιποτα διοτι μπορει να ειχαν 1000 αλλοι πελατες του η απλα να ημουν τυχερος. οποτε επειδη δεν ξερουμε ποση πελατεια εχει ενα μαγαζι και σε ποσους απο αυτους τους φερεται σωστα.(δηλ ενα μικρο μαγαζι που πουλαει σε 10 πελατες και φερθει ασχημα σε 5 ειναι 50% ενω ενα μεγαλο που πουλαει σε 100 και φερθει ασχημα σε 10 ειναι 10%) Ισως λοιπον μια απο τις λυσεις να ειναι να postαρουμε και για να ξερουμε περιπου τι γινετε αλλα και για να ασκησουμε πιεση καπως.παντως σιγουρα δεν ειναι καλο να κλεισει κανενα μαγαζι διοτι ετσι θα μειωθει ο ανταγωνισμος.
lef50 Δημοσ. 25 Μαρτίου 2008 Δημοσ. 25 Μαρτίου 2008 Γιατι δεν βγαινει καποιος απο το e-shop να απαντησει στα προβληματα που αναφερουν τα μελη του insomnia?
Skylined Δημοσ. 25 Μαρτίου 2008 Δημοσ. 25 Μαρτίου 2008 και δεύτερον γιατί το e-shop είναι εταιρία και φαντάζομαι δεν τους αρέσει και πολύ η δυσφήμιση... Αν είναι έτσι όπως τα λες τότε να σταματήσουμε πάραυτα τα αρνητικά σχόλια για το ασταναπάνε-shop. Αλήθεια προς τί οι τελείες (...) στο τέλος; Εδώ στη δυτική Ευρώπη έχω ξοδέψει χιλιάδες ευρώ σ' ένα ηλεκτρονικό κατάστημα η εξυπηρέτηση του οποίου κάνει τις περιγραφές περιστατικών που σχετίζονται με το ότιναναι-shop να ακούγονται σαν γεγονότα που λαμβάνουν χώρα σε τριτοκοσμική χώρα. Θέλησα και γω να πάρω δώρο σε πρόσωπο στην Ελλάδα και γνώρισα το επίπεδο της εξυπηρέτησής τους.. Και επειδή κάτι τέτοιοι απατεώνες πάνε πίσω την πατρίδα μου τάσσομαι με μένος και οργή εναντίον τους. Δηλαδή οι Έλληνες είναι βόδια που ανέχονται και οι δυτικοευρωπαίοι μάγκες; Προτρέπω τα μέλη αυτού το φόρουμ να μην παραπέμπουν ποτέ σε link με προιόντα του κακομοίρα-shop. Αγαπητέ GiannisMetal πώς σου φάνηκε αυτή η δυσφήμιση; Γιατί ξέρεις ούτε σε μας αρέσει η κοροιδία...
kat satan Δημοσ. 25 Μαρτίου 2008 Δημοσ. 25 Μαρτίου 2008 Δεν γνωριζω εαν αυτο συμβαινει μονο στης πολης.Στην επαρχια παντος εινε αψογη.Ειδικα το υποκαταστημα Κατερινης.Μηπως τελικα υπαρχει προβλημα με τους πωλητες και οχι με την εταιρια.Γιατι οπως και να το κανουμε Ελληναρες εινε και αυτοι....Υ.Γ οι πωλητες
klainmaingr Δημοσ. 26 Μαρτίου 2008 Δημοσ. 26 Μαρτίου 2008 Έχω κάνει παραγγελία απο τις 20 του μηνός σε άμεσα διαθέσιμα προιόντα και μέχρι σήμερα έχει μείνει στην τιμολόγηση παραγγελίας. Υποτίθεται οτι παίρνω απο τους @@δες γιατί μπορούν να φέρουν θεσσαλονίκη άμεσα και όχι να περιμένω ήδη μια εβδομάδα για άμεσα διαθέσιμα... Στα διάλα.. (Απο κάτω μου είπαν οτι έχουν τελειώσει όλα τα διαδικαστικά και θα έπρεπε να έχουν τα πράγματα ήδη εδώ...) -1
tornedo Δημοσ. 1 Απριλίου 2008 Δημοσ. 1 Απριλίου 2008 Παιδια η δικη μου αποψη ειναι απλα οτι καποια πραγματα πρεπει να λεγονται και οτι οι τυποι του πλαισιου αλλα και του e-shop ειναι απλα απαραδεχτοι και πολλοι απο αυτους (δυστυχως για εμας ασχετοι)δεν ειναι καν γνωστες του αντικειμενου.Απλα ειναι καποια ατομα που απλα εψαχναν δουλεια και τους πηραν με την προοπτικη οτι θα μαθουν(ανειδικευτος εργατης)!!!Πολλες φορες σιγουρα το να λες τα παραπονα σου πολλες φορες κατανταει κουραστικο για καποιους αλλα ειναι η πικρα του καθενα απο εμας και σιγουρα γινεται για ενημερωση προς ατομα που ασχολουνται με αγορες.Οτι εχω γραψει ειναι επισημο για τα ατομα αυτα γιατι τυχαινει να εχω φιλους που να δουλευουν και στα 2 καταστηματα και δεν μπορειτε να φανταστειτε τι κανουν τα ατομα.Εξαπατουν τον κοσμο καθημερινα λογω της αγνοιας τους.Και επειδη δουλευω σε εταιρεια το aftersale ειναι ελεεινο με ολη την σημασια της!!!
MixalisX Δημοσ. 1 Απριλίου 2008 Δημοσ. 1 Απριλίου 2008 οχι μαλον σιγουρα "πρεπει να αρχισουμε μαζικες υπογραφες" το ξερατε οτι υπαρχή μεχρι κ αντι e-shop.gr blog δύστυχος δεν το βρηκα τωρα να το postaro καταλαβενω οτι με τοση δουλια που εχουν να συμβουν κ ατυχιες αλλα οχι κ ετσι :eek: δεν ζηταω τιποτα αλλο περα απο τα δικαίωματα μου και τα λεφτα μου τι ποιο απλο Καταρχάς καλή ιδέα θα ταν να μπορούραμε να αφίνουμε feedback για τις αγορες μας. Φυσικά όμως δεν τους συμφέρει και δεν θα γινει ποτε.... Οσο για τις υπογραφές που θελουν να μαζέψουν κάποιοι.... +1 και απο εμένα.
MasterX Δημοσ. 1 Απριλίου 2008 Δημοσ. 1 Απριλίου 2008 Εχω αγοράσει αρκετά προιόντα από αυτούς, κυρίως για δική μου χρήση, και μέχρι στιγμής ήμουν πολύ τυχερός, δεν έχει χαλάσει τίποτα... Μόνο μια φορά, πριν 3 χρόνια) πήρα μνήμη για παλιό μηχάνημα και απο λαθος δικό μου δεν πηρα αυτή που επρεπε.. την εστειλα πισω και μου την άλλαξαν, αλλά απ'οτι καταλαβα μόνο και μονο επειδή ήταν bulk (ήταν τυλιγμένη απο αυτούς σε πλαστικο με τις φουσκάλες). Αν είχε κανονική συσκευασία και την είχα ανοιξει δεν θα μου την άλλαζαν μου ειπαν... Αντι να το επιστρέψουμε σε αυτούς, δεν μπορούμε να στείλουμε ένα προβληματικό προιον στον εισαγωγέα?
madsc Δημοσ. 2 Απριλίου 2008 Δημοσ. 2 Απριλίου 2008 θα πρέπει να αποφεύγουμε τις εκφράσεις "μακρυά" κλπ, για 2 λόγους.πρώτον γιατί υπάρχουν πελάτες 100% από το e-shop, όπως εγώ, που ό,τι έχω αγοράσει μου έχει βγει τέλειο, και δεύτερον γιατί το e-shop είναι εταιρία και φαντάζομαι δεν τους αρέσει και πολύ η δυσφήμιση... H γνώμη του όποιου μέλους GiannisMetal δεν καθιστά τον κανόνα. Τον κανόνα καθιστά η πλειοψηφία των μελών και σε αυτό το forum έχουν το δικαίωμα να την εκφράζουν ελεύθερα όλα τα μέλη, πάντα με κόσμιο τρόπο. Αν πιστεύεις τώρα ότι από κάποιο post μπορεί να κινδυνέψει η κοινότητα νομικά, πατάς το [report] και άσε να το κρίνουν οι αρμόδιοι (s)mods. Καταλαβαίνεις τι μπάχαλο θα γινόταν εδώ μέσα αν ο καθένας "έκρινε" με post τα post των υπόλοιπων μελών. Γιατι δεν βγαινει καποιος απο το e-shop να απαντησει στα προβληματα που αναφερουν τα μελη του insomnia? Και εδώ ερχόμαστε στο ζουμί της υπόθεσης. Το forum έχει επικοινωνήσει πολλάκις στο παρελθόν με τους "υπεύθυνους" και όπως φαντάζεστε, καταλαβαίνετε τι απάντησεις πήραμε. Νομίζω πλέον η πλειοψηφία των μελών έχει σχηματίσει γνώμη για το "ποιόν" της εν λόγω εταιρείας. /sc
isaias1983 Δημοσ. 2 Απριλίου 2008 Δημοσ. 2 Απριλίου 2008 Οταν μπορεις να αγορασεις το ιδιο προιον απο καπου αλλου αγορασε το...Κ ας ειναι κ λιγακι πιο ακριβο..Δηστυχως παλι χθες παραγγειλα απο το E-shop γιατι δεν βρηκα πουθενα αλλο αυτο που εψαχνα...Εχω περασει τις 12000-13000 ευρω σε παραγγελιες γενικα γιατι στηνω μηχανηματα σε φιλους.Τωρα ειμαι με το φοβο να μην μου χαλασει κατι γιατι ξερω οτι θα περιμενω ενα μηνα κοντα για να μου το αλλαξουν..2 φορες μου καικε μητρικη..Την μια περιμενα 28 μερες κ την αλλη 35...Ελεος δλδ...
kosmasgr Δημοσ. 2 Απριλίου 2008 Δημοσ. 2 Απριλίου 2008 Ελεος και γώ το σάββατο θα επιστρέψω μία μητρική. Στις περιοχές που έχει Service δεν νομίζω να περιμένεις τόσο πολύ
Super Moderators Thresh Δημοσ. 2 Απριλίου 2008 Super Moderators Δημοσ. 2 Απριλίου 2008 ούτε λόγος...πχ αν την πας ο ίδιος κατευθείαν στο Μενίδι γλυτώνεις αυτομάτως πολλές μέρες αναμονής...(παίζει να την πάρεις και την ίδια/επόμενη μέρα...βλέπε Vatos)
kosmasgr Δημοσ. 2 Απριλίου 2008 Δημοσ. 2 Απριλίου 2008 http://www.e-shop.gr/tech_support.phtml Λογικά ότι ισχύει και για μενίδι θα ισχύει και για τα υπόλοιπα
Super Moderators Thresh Δημοσ. 2 Απριλίου 2008 Super Moderators Δημοσ. 2 Απριλίου 2008 nope...γιατί τα υπόλοιπα τα στέλνουν στο Μενίδι από ότι ξέρω...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.