Προς το περιεχόμενο

e-shop.gr μακρυά, έλεος, παραδίδομαι !!


-kostas-

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 91
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

Παντως οι χιλιες και εφμανισεις του θεματος μαρτυρουν το ενδιαφερον του κοσμου για την συμπεριφορα της λεγομενης εταιρειας και οχι για τα τσουρεκια τα πρασινα αλογα τους σαρκασμους και τις ασχημες λεξεις με @ (sic !)

Δημοσ.
Παντως οι χιλιες και εφμανισεις του θεματος μαρτυρουν το ενδιαφερον του κοσμου για την συμπεριφορα της λεγομενης εταιρειας και οχι για τα τσουρεκια τα πρασινα αλογα τους σαρκασμους και τις ασχημες λεξεις με @ (sic !)

 

Ναι πουλάνε αυτά τα θέματα.

Όπως τα reality στην TV ένα πράμα...

Δημοσ.

Να μην τα παραλεω πριν 3 μηνες πηρα μια μητρικη απο e-shop,η οποια σταματησε να δουλευει για λογο αγνωστο.την στελνω που λετε στο e-shop για αντικατασταση και μετα απο 2 βδομαδες με περνουν τηλεφωνο και τι μου λενε.η μητρικη ειναι καμμενη απο πισω και δεν την αλαζουνε,δηλαδη για να καταλαβω που πρεπει να ειναι καμμενη η μητρικη για να την αλαξουν στην ψυκτρα? πιο μερος της μιτρικης καλυπτη η εγγυηση.στελνω μαιλ στην εδρα της μητρικης και μου λενε να απευθυνθω στον αντιπροσωπο της ελλαδας πρωτα,στελνω μαιλ στον εναν αντιπροσωπο τιποτα ακυρο η μαιλ διευθηνση τους στελνω στον αλλον μου λενε ο σειριακος που αναφερατε δεν αποτελεί αγορά της εταιρείας μας. Παρακαλώ απευθυνθείτε στο eshop.μα το eshop μου ειπε το εστειλε στην εταιρια με κοροιδευετε.ακομα το παλευω το θεμα.ετυχα σε ελλατοματικη μητρικη η οποια 2 χρονια εγγυηση στο τιποτα εχει απο οτι φαινετε και σεις που την παθατε μην το αφηνετε ετσι στειλτε μαιλ στις ξενες εταιριες με τον σειριακο του προιοντος.μουφα το eshop.στα χναρια του πλαισιου και μη χειροτερα.

Δημοσ.
ποιοι είμαστε εμείς που θα πούμε σε κάποιον να κάνει κάτι?

ας μην ψωνίζουμε από εκεί εφόσον έχουμε πρόβλημα

έλεος δλδ...ακούς εκεί υπογραφές...τι άλλο θα ακούσουμε Θέε μου

 

το να μαζέψουμε υπογραφές είναι αβάσιμο ,το να δημιουργηθεί χώρος ( θεμα ) μόνιμα σε αυτό η άλλο site που να συγκεντρώνει σχόλια* για τέτοια μαγαζιά όμως το θεωρώ αναγκαίο

αν και μαλον μετα θα εχουν πρόβλημα με τις διαφημίσεις :rolleyes::rolleyes:

δεν γράφουμε τα παράπονα μας για να μουρμουρίσουμε και να μιζεριασουμε αλλά γιανα καταφέρουμε έστω κ έναν να κάνουμε ποιο "καχύποπτο"- ενημερωμένο με τα μαγαζιά αυτά αυτή είναι η δύναμη του internet και των forum η πληροφόρηση*:-):-)

*( που παντα θα βασίζετε σε μη αβάσιμα στοιχεια φυσικά);):X

  • Moderators
Δημοσ.

Ρε παιδια σοβαρα, απο το 2004 εχω δωσει στο e-shop αρκετες χιλιαδες  για πραγματα ειτε δικα μου ειτε φιλων γνωστων κτλ, ΔΥΟ φορες ετυχε ελλατωματικο προϊον, και τις 2 μου πιστωσανε το ποσο σε 2 μερες.

 

Αλλες 2 εχω επιστρεψει προϊον λογω λαθους δικης μου αγορας, με τις συσκευασιες εννοειται, σε καλη κατασταση, και μου πιστωσανε το ποσο αμεσως....

 

Δηλαδη τι τους κανετε και εχετε προβλημα??

Δημοσ.
το να μαζέψουμε υπογραφές είναι αβάσιμο ,το να δημιουργηθεί χώρος ( θεμα ) μόνιμα σε αυτό η άλλο site που να συγκεντρώνει σχόλια* για τέτοια μαγαζιά όμως το θεωρώ αναγκαίο

Φυσικά, δεν νομίζω να διαφωνεί κανένας με αυτό, αλλά έχει διαφορά η ενημέρωση ενός ''παθόντα'' προς τους υπόλοιπους σαν παράδειγμα προς αποφυγή, και άλλο η κλάψα που βγαίνει σε τόσες σελίδες.

Σε λίγο θα καταντήσει thread ψυχολογικής υποστήριξης σε όσους την έχουν πατήσει από το eshop.

αν και μαλον μετα θα εχουν πρόβλημα με τις διαφημίσεις :rolleyes::rolleyes:

 

Δεν νομίζω πως υπάρχει τέτοιο πρόβλημα. Η ''δύναμη'' του forum πάντως είναι η ελευθερία με την οποία εκφράζεται ο καθένας εδώ μέσα, όχι οι διαφημίσεις...

(ελπίζω δηλαδή)... :-)

Δημοσ.

Georgeman, από οοοολους αυτούς που κράζουν το e-shop αντε πες οι 5-6 να είναι βαλτοί αλλα οι υπολοιποι λένε την αλήθεια.

 

Μαλλον σε εσένα έτυχε και γίναν όλα όπως πρέπει να γίνουν γιατι στους υπόλοιπους...κλάψτα.

 

Και εγώ συμπάσχω από το συγκεκριμένο κατάστημα και ας τους έχω σκασει πάνω απο 2000? συνολικά.

Δημοσ.
Ναι πουλάνε αυτά τα θέματα.

Όπως τα reality στην TV ένα πράμα...

 

καλο θα ηταν να χαλαρωσεις λιγο ( φιλικα παντα):-)

αν δεν σου αρεσουν αυτά τα θέματα μην τα ξαναδιαβάσεις δεν σε ανάγκασε κανείς.

 

και ξανα συμπληρώνω με αυτές τις κλάψες ( όπως τις λένε )μαθαίνει κόσμος που δεν θα ήξερε και τώρα ίσως να προσέχει λίγο παραπάνω

 

εσύ τι θα έκανες αν σου "έτρωγαν" τα λεφτα σου ,πως θα μας ενημέρωνες δεν θα ανέφερες το περιστατικό, εγώ αυτό έκανα παντός και εδω προς γνώση και στους αρμοδίους προς συμμορφώση του μαγαζιου.κακα εκανα ???

  • Moderators
Δημοσ.

Εδω ειχα παρει CeleronD οταν δεν τον επαιρνε η μητρικη μου και τον αλλαξανε επι τοπου (μου δωσανε πισω τα 88? βασικα).

 

Μια μητρικη που δε δουλευε την πηγα για ελεγχο, και δεν προλαβα να γυρισω σπιτι απο το καταστημα Χαλανδριου και με πηραν τηλ και μου ειπαν οτι τεσταριστηκε με τα ταδε εξαρτηματα και δουλευε πληρως... Τελικα ειχα κανει πατατα στη συνδεσμολογια και οντως δουλευε...

 

Ενα mp3 innovator τα παιξαν τα κουμπια (που καλλιστα θα μπορουσε να ειχε θεωρηθει ελλατωμα απο κακη χρηση, δεν το προσεχα και πολυ το mp3), το αλλαξανε σε 3 μερες με ιδιο καινουριο.

Ενα αλλο mp3 δεν επαιζε τις μεσαιες συχνοτητες (προβλημα mp3 οχι ακουστικων - ακυρωση μεσαιων), και αφου δεν ειχαν αλλο να μου δωσουν ιδιο μου πιστωσανε το ποσο...

 

Χαλασμενο ποτε δεν ηταν τιποτα και ο,τι εχω παρει απο εκει δουλευει ακομα (ακομα και η TFT 17'' του 2004 που εκτελουσε χρεη κυριας οθονης ως το 2006 και τωρα ειναι Tv αναμενη για ωωωωωωρες καθε μερα εξακολουθει και δουλευει τελεια)...

 

Δηλαδη τι στο καλο τους κανετε και σας φερονται ετσι?

Εγω παντα ηρεμος ειμαι στις επιστροφες κτλ, με την αποδειξουλα, τα δεχονται πισω και ολα ωραια και καλα...

 

Και να πεις οτι δεν εχω παρει πολλα απο εκει... Απο cpu, μνημες, μεχρι mp3 και νεον λαμπες, απο vga των 30? μεχρι 8800GTX Bliss των 550 τοτε...

Δημοσ.
καλο θα ηταν να χαλαρωσεις λιγο ( φιλικα παντα):-)

Xαλαρός είμαι. :-)

αν δεν σου αυτά τα θέματα μην τα ξαναδιαβάσεις δεν σε ανάγκασε κανείς.

Κάθε άλλο, θεωρώ πολύ σημαντικά αυτά τα θέματα, γι'αυτό δεν μου αρέσει όταν χάνουν τον ενημερωτικό τους χαρακτήρα. ;)

Δημοσ.

Εχει τραγικη υποστηριξη και εξυπηρετηση.

 

Δε λεω βρισκεις πολλά πραγματα και σε καλες τιμές, αλλα ενα να σου ειναι ελαττωματικο την πατησες!

 

Δε βγαζεις ακρη με τιποτε.

 

Απο εδω και περα αν κατι παει στραβα, θα κανω καταγγελια στο υπουργειο αναπτυξης, στο ΙΝΚΑ και δημοσιευση σε περιοδικά πληροφορικής και φορουμ.

 

Ουτε παρακαλια ουτε πολλα τηλεφωνα.

Δημοσ.

Kι εγώ πάντως δεν είχα παράπονο μέχρι τώρα απ' το eshop.

 

Μια θήκη για cds που είχα πάρει είχε κάποιο πρόβλημα και μου την άλλαξαν.

Το ίδιο και έναν controller που δεν ήταν συμβατός με την μητρική μου.

 

 

Θυμάμαι είχα πάρει απ' το Πλαίσιο κάτι ακουστικα που έτριζαν και δεν μου τα άλλαζαν επειδή λέει είχα πετάξει τη συσκευασία (ένα διαφανές πλαστικό της πλάκας)

 

Δεν ενδιαφέρθηκαν επίσης απ' το Πλαίσιο για ένα προβληματικό router που αγόρασα σε kit και με παρέπεμψαν στον πάροχο. (και απ' τον πάροχο στην αντιπροσωπεία του router)

 

Με όλα αυτά βέβαια που διαβάζω τρομαζω κι εγώ πάντως και προσπαθώ όσο μπορώ να αποφεύγω το eshop.

Παρ' όλα αυτά συμβιβασμούς σ' αυτά που θέλω να αγοράσω δεν κάνω.

Αν δεν τα έχει το Πλαίσιο δεν προκειται να πάρω κάτι υποδεέστερο απλά επειδή έχει υποτίθεται καλύτερη υποστήριξη.

  • Super Moderators
Δημοσ.
το να μαζέψουμε υπογραφές είναι αβάσιμο ,το να δημιουργηθεί χώρος ( θεμα ) μόνιμα σε αυτό η άλλο site που να συγκεντρώνει σχόλια* για τέτοια μαγαζιά όμως το θεωρώ αναγκαίο

αν και μαλον μετα θα εχουν πρόβλημα με τις διαφημίσεις :rolleyes::rolleyes:

δεν γράφουμε τα παράπονα μας για να μουρμουρίσουμε και να μιζεριασουμε αλλά γιανα καταφέρουμε έστω κ έναν να κάνουμε ποιο "καχύποπτο"- ενημερωμένο με τα μαγαζιά αυτά αυτή είναι η δύναμη του internet και των forum η πληροφόρηση*:-):-)

*( που παντα θα βασίζετε σε μη αβάσιμα στοιχεια φυσικά);):X

 

πολύ σωστά το είπες...ένα θέμα/topic...και εκεί όλοι ας θάβουν/καταγγέλουν

τουλάχιστον πιο λειτουργικό θα είναι...

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...