snet Δημοσ. 20 Μαρτίου 2008 Δημοσ. 20 Μαρτίου 2008 νομιζω οτι υπαρχει νομος για την ανευ ορων επιστροφης προιοντων που εχουν αγοραστει ονλινε σε 10 εργασιμες μερες με επιστροφη χρηματων....
SL9S9 Δημοσ. 20 Μαρτίου 2008 Δημοσ. 20 Μαρτίου 2008 +10000000000000000 στο πλαισιο πραγματικα το καλυτερο καταστημα!!! Ναι αλλά δεν έχει συνήθως αυτό που ψάχνεις (τα έχουνε ξαναπεί άλλοι). Να ρωτήσω αν αγοράσεις motherboard και βγει χαλασμένο και το επιστρέψεις δικαιούσαι να αλλάξεις γνώμη και να πάρεις κατι άλλο πχ εκτυπωτή; ΥΓ. Tα motherboards δεν είναι σφραγισμένα όπως οι σκληροί δίσκοι ή οι cpu (box) Σωστά;
madsc Δημοσ. 20 Μαρτίου 2008 Δημοσ. 20 Μαρτίου 2008 1. Αν αγοράσεις κάτι το οποιό δεν καλύπτει τις ανάγκες σου δικαιούσαι να το επιστρέψεις (στην αρχική του συσκευασία και σε άριστη κατάσταση) εντός 7-10 ημερών και να λάβεις τα χρήμματα σου στο ακέραιο, χωρίς αιτιολογία. 2. Αν ένα αγαθό "αποδειχθεί" - εντός του χρόνου της εγγύησης - ελατωμματικό ο καταναλωτής δικαιούται αντικατάσταση με ίδιο ή καλύτερο μοντέλο σε "εύλογο" χρονικό διάστημα. Αν δεν υπάρχει διαθέσιμο το αγαθό, πιστώνεται το υπόλοιπο στην καρτέλα του πελάτη. Στα " " "παραθυράκια" στέκονται κάποια καταστήματα και πράττουν ότι πράττουν. Προσωπικά, αν όποιο κατάστημα δεν σεβέται τα νόμιμα δικαιώματα μου ως καταναλωτή, δεν βλέπω το λόγο να το τιμάω με τις αγορές μου. /sc
SL9S9 Δημοσ. 20 Μαρτίου 2008 Δημοσ. 20 Μαρτίου 2008 1. Αν αγοράσεις κάτι το οποίο δεν καλύπτει τις ανάγκες σου δικαιούσαι να το επιστρέψεις (στην αρχική του συσκευασία και σε άριστη κατάσταση) εντός 7-10 ημερών και να λάβεις τα χρήμματα σου στο ακέραιο, χωρίς αιτιολογία. Αυτό που το λέει; Ας πούμε αγοράζω εναν σκληρό που είναι σφραγισμένος και τον επιστρεφω αύριο. Αυτοι πως θα τον πουλήσουν μεθαύριο, ασφράγιστο; ή ενα board και εχω ανοιξει τα σακουλακια με τα καλώδια... Εσύ θα δεχόσουνα μεθαύριο να σου τα πουλήσουν; Εχουν προβλημα.
madsc Δημοσ. 20 Μαρτίου 2008 Δημοσ. 20 Μαρτίου 2008 Καταρχήν -kostas- κομμάτι του κειμένου σου πρέπει να φύγει. Δεν επιθυμώ να "φιμώνω" χρήστες -ιδίως σε τέτοια θέματα- αλλά ο τρόπος που το έγραψες αποτελεί νομικό πρόβλημα για το βήμα που το δημοσιεύεις. SL9S9 οι νόμοι έχουν αναφερθεί αυτούσιοι εδώ. Search them ή περίμενε να τους ποστάρει κάποιος. /sc
polidis Δημοσ. 20 Μαρτίου 2008 Δημοσ. 20 Μαρτίου 2008 Προσωπικά, αν όποιο κατάστημα δεν σεβέται τα νόμιμα δικαιώματα μου ως καταναλωτή, δεν βλέπω το λόγο να το τιμάω με τις αγορές μου. /sc Έτσι Μπράβο. Και εγώ τo λέω και τo ξαναλέω και τo φωνάζω αλλά δεν με ακούει κανείς.
admi Δημοσ. 20 Μαρτίου 2008 Δημοσ. 20 Μαρτίου 2008 Η αλήθεια είναι ότι έχω ακούσει από αρκετούς γνωστούς μου παράπονα για το συγκεκριμένο κατάστημα γι'αυτό το λόγο ήμουν διστακτικός στο να αγοράσω ακριβά προιόντα παρ' όλο που οι τιμές ήταν αρκετά δελεαστικές. Μία φόρα μόνο αγόρασα ένα game pad και περίμενα πάνω από 45 λεπτά για να το παραλάβω από το κατάστημα της θεσ/νικης, μιας και η ουρά ήταν πολύ μεγάλη. Το τηλέφωνο δεν το σηκώνουν ποτέ όπως διαπίστωσα αφού είχα καλέσει πάνω απο 20 φορές. Φυσικά αυτή ήταν και η τελευταία φορά που με είδαν σαν πελάτη διότι η εξυπηρέτηση για μένα είναι το Α και το Ω (Μου αρέσει να πληρώνω τον αέρα που αναπνεώ )
-kostas- Δημοσ. 20 Μαρτίου 2008 Μέλος Δημοσ. 20 Μαρτίου 2008 Καταρχήν -kostas- κομμάτι του κειμένου σου πρέπει να φύγει.Δεν επιθυμώ να "φιμώνω" χρήστες -ιδίως σε τέτοια θέματα- αλλά ο τρόπος που το έγραψες αποτελεί νομικό πρόβλημα για το βήμα που το δημοσιεύεις. SL9S9 οι νόμοι έχουν αναφερθεί αυτούσιοι εδώ. Search them ή περίμενε να τους ποστάρει κάποιος. κανένα πρόβλημα:-) αφαίρεσε οτι πρεπει αν ειναι δυνατον όμως γράψε και την αιτιολογία ακριβώς για να ξέρω έτσι πληροφοριακά με το νομο μαζί για να τον μαθω, παντός οτι γράφω βασίζετε σε στοιχειά αν και καταλαβαίνω για πιο φράση μου νομίζω οτι μου μιλάς και έχεις δίκιο η λέξη κλεψ... δεν ταίριαζε μέχρι να αποδειχτεί ;);)
Hamurabi Δημοσ. 20 Μαρτίου 2008 Δημοσ. 20 Μαρτίου 2008 Μα τι υπογραφες να μαζεψουμε ρε παιδια; δε σας αρεσει το e-shop?μην ψωνιζετε απο κει λοιπον. απλα!
Super Moderators Thresh Δημοσ. 20 Μαρτίου 2008 Super Moderators Δημοσ. 20 Μαρτίου 2008 φιλε αστα να πανε και εγω ειχα προβλημα ...μηπως θα πρεπει να αρχισουμε μαζικες υπογραφες ?Μηπως ποιοι είμαστε εμείς που θα πούμε σε κάποιον να κάνει κάτι? ας μην ψωνίζουμε από εκεί εφόσον έχουμε πρόβλημα έλεος δλδ...ακούς εκεί υπογραφές...τι άλλο θα ακούσουμε Θέε μου
doc1000 Δημοσ. 20 Μαρτίου 2008 Δημοσ. 20 Μαρτίου 2008 Νομίζω κι εγώ ότι είναι απαραδεκτο να μη σου επιστρέψουν όλο το ποσό απ' τη στιγμή που η κάρτα γραφικών δε δούλεψε ποτέ και λόγω της δικής τους καθυστέρησης πέρασαν τόσοι μήνες χωρίς να εξυπηρετηθείς. Άλλο να την είχες δουλέψει πχ 1χρόνο και να σου χαλούσε. Το Πλαίσιο όμως ρε παιδιά δεν έχει μεγάλη ποικιλία, πέρα απ' το ότι είναι και συνήθως ακριβότερο. Το να αγοράζεις επίσης απ' το εξωτερικό δεν το βρίσκω σαν λύση γιατί αν γίνει καμια στραβή θα πρέπει να χρυσώσεις τα courrier.
silencer51 Δημοσ. 20 Μαρτίου 2008 Δημοσ. 20 Μαρτίου 2008 Ειναι γνωστό οτι απ το eshop αγοράζουμε μόνο ψιλολοίδια (cables, αναλώσιμα κλπ) τα οποία δεν υπάρχει πιθανότητα να χαλάσουν, γιατι σπάσει ο διάολος το ποδάρι του δε βγάζεις άκρη. Νομίζω οτι αρκεί να πάει κάποιος απο κάποιο e-shop point και να δει πως δουλεύει το σύστημά τους για να σχηματίσει αρνητική άποψη...
lef50 Δημοσ. 20 Μαρτίου 2008 Δημοσ. 20 Μαρτίου 2008 Mε 75000 υπογραφες αλλαξε η microsoft την τακτικη της στα xp ποιοι ηταν ολοι αυτοι που ειπαν στην microsoft τι να κανει? καταναλωτες! η συγκεγκριμενη εταιρεια(e-shop)σιγουρα με πολυ λιγοτερες μαλλον θα το σκεφτει να αλλαξει τακτικη ειδικα αν πεσουν λιγο και οι πωλησεις της τον επομενο μηνα.
Super Moderators Thresh Δημοσ. 20 Μαρτίου 2008 Super Moderators Δημοσ. 20 Μαρτίου 2008 και ο Χριστόδουλος μάζεψε υπογραφές για τις ταυτότητες αλλά ξέρεις τι πήρε δεν χρειάζεται να πω...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.