gto234 Δημοσ. 18 Μαρτίου 2008 Δημοσ. 18 Μαρτίου 2008 Καλημέρα, έχω αγοράσει ένα plotter HP 500plus A0 και μου παρουσίασε πρόβλημα. Επειδή έχω ταλαιπωρηθεί ένα μήνα τώρα με κόστος χρονικό και ψυχικό (άπειρα τεστ-alignment-calibration-δεν ξερω κι εγω τι) ήρθε τεχνικός και όχι μονο δεν διόρθωσε το πρόβλημα αλλα δημιούργησε και άλλα προβλήματα μετά τη συναρμολόγηση του μηχανήματος. Για να μην τα πολυλογώ ψάχνομαι να ζητήσω αντικατάσταση απο το πλαίσιο που το αγόρασα αλλα ήθελα να ρωτήσω το εξής: Στο τεχνικό τμήμα της HP μου είπαν ότι επειδή έχει on-site εγγύηση το προϊόν δεν γίνεται αντικατάσταση αλλά έρχονται και το φτιάχνουν αυτοί. Ισχύει κάτι τέτοιο ή νομικά έχω το δικαίωμα να ζητήσω αντικατάσταση;
ermis3 Δημοσ. 20 Μαρτίου 2008 Δημοσ. 20 Μαρτίου 2008 Γιατί δεν τους ξαναφωνάζεις να το (ξανα)φτιάξουν; Αν δεν τα καταφέρουν, τότε θα στον αντικαταστήσουν!
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.