Προς το περιεχόμενο

Ηewlett-Packard Pavillion DV9750EV


nik1992

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

http://www.e-shop.gr/show_per.phtml?id=PER.900306

http://www.plaisio.gr/product.aspx?catalog=21&category=69977907&product=1078909

 

Τι λετε?

Αξιζει τα λεφτα του?

 

Θελω ενα λαπτοπ για gaming, multimedia, και νετ.

17" οθονη

μεγαλο δισκο

μεχρι 1400ε

 

Εχετε να μου προτεινετε καποιο αλλο?

Δημοσ.

Πολύ καλά χαρακτηριστικά το pavillion αλλά εφόσων διαθέτεις τόσα χρήματα καλύτερα να πας για compaq, ακόμα και αν έχει πιο αργό επεξεργαστή. Και με τη διαφορά αγόρασε μια μνήμη 2GB.

 

Πάντως θεωρώ ότι είναι καλύτερα να στραφείς στις 15,4'' και να δεις κάτι όπως το Dell XPS M1530 ή το Toshiba Satellite A200-23V στο super πακέτο από το Πλαίσιο.

Δημοσ.

Το compact με 2ΓΒ μνημη παει στα ιδια λεφτα, και εχει και xp...

 

Το μονο προβλημα αν θα το παρω απο το εσοπ ειναι η εγγυηση, ρμα...

Αυτο το στελνω στην hp h eshop αν παθει κατι?

Δημοσ.

γιατι δεν κοιτας καποια αλλη μαρκα, τα hp pavilion ειναι τα χειροτερα laptop που εχω δει ...

κοιτα toshiba η καλυτερα αφου δινεις τοσα χρηματα κοιτα και σε dell

Δημοσ.

"τα hp pavilion ειναι τα χειροτερα laptop που εχω δει"

e? σιγουρος? εχουμε παρει 2 και εχουμε μεινει απολυτα ικανοποιημενοι...

 

XGamerX

 

δεν μπορω να το στειλω μονος μου στην αντιπρωσοπια κατευθειαν?

Δημοσ.

Δεν νομίζω γιατί αν το πας στο E-Shop θα φάνη ότι το πήρες και ποτε το πήρες και έτσι θα δουν ότι έχεις εγγύηση από την αποδείξει....ενώ αν το πας στην αντιπροσωπεία που ξέρουν αυτή ποτε το πήρες εσέι....)

Δημοσ.

Όχι γιατί το κατάστημα το οποιο το πήρες είναι υπεύθυνο να σε εξυπηρέτηση....

 

Δηλαδή είναι σαν να το έχεις πάρει από το E-Shop και να πας με την αποδείξει στο Πλαίσιο:-)

 

 

 

Γιατί ντε και καλά θες να το πηγαίνεις κατευθείαν στην αντιπροσωπεία???

Δημοσ.

το compaq 8710p που λετε ειναι καλο για παιχνιδια;Γιατι ειδα οτι εχει καλη καρτα αλλα τα 256mb μνημης νομιζω τα τραβαει απο τη μνημη του υπολογιστη.κανω λαθος;

Δημοσ.
Όχι γιατί το κατάστημα το οποιο το πήρες είναι υπεύθυνο να σε εξυπηρέτηση....

 

Δηλαδή είναι σαν να το έχεις πάρει από το E-Shop και να πας με την αποδείξει στο Πλαίσιο:-)

 

 

 

Γιατί ντε και καλά θες να το πηγαίνεις κατευθείαν στην αντιπροσωπεία???

 

 

Καταρχην,

το service για τα pavilion δεν το κανει η hp αλλα ειτε η infoquest ειτε η login

επισης αν μενεις αθηνα ειναι καλυτερα να το πας μονος σου εκει παρα να εχεις και επιπλεον καθυστερηση απο το μαγαζι που το αγορασες.

 

Οσον αφορα την ποιοτητα κατασκευης ειναι αποψη μου, εχωντας περασει απο τα χερια σχεδον ολες οι μαρκες εκτος απο innovator...

Δημοσ.

Φίλε nik ψάχνω για το κατάλληλο laptop εδώ και λίγο καιρό και είχα καταλήξει στο Maestro από το Πλαίσιο. Ήταν ότι ακριβώς ήθελα και γι' αυτό πήγα και το είδα από κοντά. Με απογοήτευσε πολύ η λιτή του εμφάνιση και η φτωχή ποιότητα κατασκευής του και ειδικά το σασί του που φαίνεται αρκετά ψεύτικο. Το μάτι μου λοιπόν έπεσε στο HP dv9750ev και έπαθα την πλάκα μου. Από πλευράς υλικού έχει ότι καλύτερο για την κατηγορία του. Ειδικά ο επεξεργαστής 8300, η κάρτα γραφικών GeForce 8600M GS και η μνήμη των 3072MB DDR2 νομίζω ότι είναι το top στα λεφτά αυτά. Το είδα και από κοντά λοιπόν και μπορώ να πω ότι με κάλυψε πλήρως. Πολύ όμορφο, στιβαρό και αρκετά λειτουργικό. Για μένα το θέμα έχει πια κλείσει (εκτός απροόπτου !). Αν και εγώ θα το αγοράσω από ένα κολλητό μου που έχει κατάστημα με Η/Υ, θα σου πρότεινα να το αγοράσεις από το Πλαίσιο και όχι από το eshop. Μιας και είμαι πελάτης και στα δύο, έχω κάποια παραπονάκια από το δεύτερο. Δεν πολυσυμφωνώ και με τις προτάσεις για compaq ή Dell ή Toshiba μιας και είναι αρκετά διαφορετικές από αυτό που αρχικά σκέφτηκες. Δεν συμφωνώ επίσης για την ποιότητα των HP μιας και έχω ένα Pavillion ηλικίας 4 ετών και ένα ο αδερφός μου 1 έτους και δεν έχουν παρουσιάσει ποτέ πρόβλημα. Να θυμίσω πως όλα αυτά είναι η προσωπική μου άποψη, μην με κυνηγήσετε κιόλας ! :) Ελπίζω να βοήθησα

Δημοσ.

Σχετικά με οτι ειπώθηκε για το σέρβις των λάπτοπ απο προσωπική εμπειρία 2 διαφορετικών εταιρειών να πω οτι το σέρβις το αναλαμβάνει η εκάστοτε αντιπροσωπεία και όχι το κατάστημα απο όπου το αγόρασες. Στο δικό μου FS που αγόρασα απο τα Multirama οι άνθρωποι ήταν ξεκάθαροι οτι χρειαστώ όσον αφορά το σέρβις θα πρέπει να αποτανθώ στην αντιπροσωπεία και όχι σε αυτούς.

Επίσης σε ενα Toshiba που είχε αγορασει ενας φίλος μου απο το Πλαίσιο το πηγαμε όταν χρειάστηκε αλλαγή ο σκληρός δίσκος λόγω βλάβης στην αντιπροσωπεία.

Αν δεις και στα περισσότερα e-shop αναφέρεται 2 χρόνια κατασκευαστή και πολλές φορές υπάρχει και η εξήγηση οτι για το σερβις είναι υπευθυνος η αντιπροσωπεία.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...