Προς το περιεχόμενο

Προβληματική αγορά απο ebay


likoyrgos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Γειά σας.

Πρίν 1 περίπου μήνα αγόρασα απο ebay έναν στυλό Parker (αξίας ~17?).Η πληρωμή έγινε αμέσως και την επομένη μου στείλανε email ότι το προϊόν ταχυδρομήθηκε με την U.S. Postal Service First-Class International .

Το πακέτο δεν έχει έρθει ακόμα και πολύ φοβάμαι οτι έχει χαθεί.

Aνοιξα dispute στο paypal και η απάντηση του πωλητή ήταν ότι το προϊόν ταχυδρομήθηκε.Πώς πιστεύετε ότι πρέπει να κινηθώ απ' εδώ και πέρα;

Δημοσ.

Μπορει απλα το δεμα να χαθηκε , για αυτο επικοινωνησε με τον πωλητη κ ρωτα τον τι εχει γινει(δλδ να επικοινωνησει με το ταχυδρομειο που στο εστειλε)μηπως σου καλυπτει ενα μερος τον χρηματων .Επισης μηπως εχεις το λινκ απο το μαγαζι του στο ε-μπεϊ? Το feedback του ηταν καλο?

Δημοσ.

Το USPS σου δίνει ένα Tracking ID για να δεις μέσα από το site τους ακριβώς που βρίσκεται το δέμα σου. Ζήτα λοιπόν από τον αποστολεά το ID αυτό.

Δημοσ.

Και να θυμάσαι άλλη φορα ότι όταν παίρνουμε κάτι από ebay τo δέμα τo ασφαλίζουμε.

Πληρώνεις 3-4 ευρώ παραπάνω αλλα ότι και να γίνει έχεις τo δίκιο με τo μέρος σου.

Ενώ τώρα αν χάθηκε τo δέμα άντε βρες άκρη

Δημοσ.
Γειά σας.

Πρίν 1 περίπου μήνα αγόρασα απο ebay έναν στυλό Parker (αξίας ~17).Η πληρωμή έγινε αμέσως και την επομένη μου στείλανε email ότι το προϊόν ταχυδρομήθηκε με την U.S. Postal Service First-Class International .

Το πακέτο δεν έχει έρθει ακόμα και πολύ φοβάμαι οτι έχει χαθεί.

Aνοιξα dispute στο paypal και η απάντηση του πωλητή ήταν ότι το προϊόν ταχυδρομήθηκε.Πώς πιστεύετε ότι πρέπει να κινηθώ απ' εδώ και πέρα;

Εχεις γυρισει το dispute σε claim? Αν οχι, κανε το αμεσως και ασε το πωλητη να λεει οτι θελει

 

 

Eπίσης πλήρωσες τα 1-2$ που είναι η ασφάλεια απώλειας?

Το first class international mail δε προσφερει ασφαλεια. Αλλα και να προσεφερε, ο πωλητης καλυπτεται με την ασφαλεια για να μη χασει τα λεφτα του σε περιπτωση απωλειας. Ο αγοραστης ειναι καλυμμενος εκ των πραγματων δηλαδη εαν ισχυριστει οτι δε το παρελαβε, ο πωλητης ειναι αυτος που θα πρεπει να αποδειξει οτι το αντικειμενο παρεληφθη, κατι που ειναι αδυνατο να γινει οταν η αποστολη γινεται με first class international mail. Σε τετοιες περιπτωσεις, παντα δικαιωνεται ο αγοραστης και του επιστρεφονται τα χρηματα

 

Το USPS σου δίνει ένα Tracking ID για να δεις μέσα από το site τους ακριβώς που βρίσκεται το δέμα σου. Ζήτα λοιπόν από τον αποστολεά το ID αυτό.

Δεν υπαρχει Tracking ID στο first class international mail.

 

Και να θυμάσαι άλλη φορα ότι όταν παίρνουμε κάτι από ebay τo δέμα τo ασφαλίζουμε.

Πληρώνεις 3-4 ευρώ παραπάνω αλλα ότι και να γίνει έχεις τo δίκιο με τo μέρος σου.

Ενώ τώρα αν χάθηκε τo δέμα άντε βρες άκρη

Ισχυει οτι εγραψα πιο πανω. Το αντε να βρεις ακρη ισχυει μονο για το πωλητη. Ο likoyrgos θα παρει τα χρηματα του, εφ οσον βεβαια εχει ενεργησει σωστα και μεσα στα χρονικα πλαισια

Δημοσ.
Εχεις γυρισει το dispute σε claim? Αν οχι, κανε το αμεσως και ασε το πωλητη να λεει οτι θελει

Κατ' αρχήν σας ευχαριστώ για το ενδιαφέρον σας :)

Στα περισσότερα απάντησε ο al-ex.

Δεν θέλησα να κάνω ασφάλεια αγοράς γιατι έτσι τα μεταφορικά θα ήταν περισσότερα απο το την αξία του προϊόντος.

Δεν έχω κάνει ακόμη claim (έχω προθεσμία έως την 1η Απριλίου).

Προτείνετε να το γυρίσω σε claim ή να περιμένω κίνηση απο τον πωλητή;

(Στην πρώτο του email ισχυρίστηκε ότι έστειλε το δέμα .)

Δημοσ.
Δεν έχω κάνει ακόμη claim (έχω προθεσμία έως την 1η Απριλίου).

Προτείνετε να το γυρίσω σε claim ή να περιμένω κίνηση απο τον πωλητή;

(Στην πρώτο του email ισχυρίστηκε ότι έστειλε το δέμα .)

Απο τη στιγμη που εχει περασει 1 μηνας, ο πωλητης λεει οτι το εστειλε, εσυ δε το εχεις παραλαβει δε ξερω τι αλλο περιμενεις για να κανεις claim. Φυσικα να κανεις και μαλιστα αμμεσα

Δημοσ.
Απο τη στιγμη που εχει περασει 1 μηνας, ο πωλητης λεει οτι το εστειλε, εσυ δε το εχεις παραλαβει δε ξερω τι αλλο περιμενεις για να κανεις claim. Φυσικα να κανεις και μαλιστα αμμεσα

Τελικά έκανα claim.

Πιστεύεις οτι θα πρέπει να του κάνω αρνητική αξιολόγηση τώρα;

Εχει κάποιος άλλος ανάλογη "εμπειρία";

Δημοσ.
Τελικά έκανα claim.

Πιστεύεις οτι θα πρέπει να του κάνω αρνητική αξιολόγηση τώρα;

Εχει κάποιος άλλος ανάλογη "εμπειρία";

Δεν ειναι απαραιτητο να κανεις, ουτε τωρα ουτε και αργοτερα. Αν κανεις θα εισπραξεις κι εσυ μια απ τα ιδια. Εσυ τα χρηματα σου ενδιαφερεσαι να παρεις

  • 1 μήνα μετά...
Δημοσ.

Τελικά δικαιώθηκα απο το PayPal το οποίο μου έστειλε το εξής mail:

 

"We have concluded our investigation into your case and have decided in your favor.

 

We were able to recover $17.90 USD and this amount has been credited to you. Please allow five business days for this adjustment to be posted.

 

If you are due any additional funds, we will make our best effort to recover the balance from the seller.

 

If the seller's account has insufficient funds to complete the refund owed to you, please be assured that we will take appropriate action against the seller's account, which may include limitation of the seller's account privileges.

What to Do Next

No further action is required by you at this time."

Γνωρίζετε αν το ποσό θα πιστωθεί στο λογαριασμό μου στο PayPal;

Ευχαριστώ και καλό Πάσχα

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...