Προς το περιεχόμενο

S.T.A.L.K.E.R.: Clear Sky


Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 120
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

S.T.A.L.K.E.R: Clear Sky Developer Diary #1

GSC talks about the idea behind the prequel and how the team is fixing the mistakes of the past.

 

Over the coming weeks IGN will be taking an in-depth look at different aspects of S.T.A.L.K.E.R: Clear Sky, talking direct with developer GSC to find out exactly how the follow-up will move the series forward. For the first instalment PR director Oleg Yarvorsky focuses on how Clear Sky came about and the ideas that will make the prequel a worthy successor to the original game...

Δημοσ.

Stalker: Clear Sky - System requirements

 

MINIMAL

  • Microsoft® Windows® 2000(SP4)/XP/Vista (SP1)
  • Intel Pentium 4 2.0 Ghz / AMD XP 2200+
  • 512 MB RAM
  • 10 GB free hard disc space
  • 128 MB DirectX® 8.0 compatible card / nVIDIA® GeForce™ 5700 / ATI Radeon® 9600
  • Keyboard, Mouse
  • LAN / Internet for Multiplayer

 

RECOMMENDED

  • Microsoft® Windows® XP/Vista (SP1)
  • Intel Core 2 Duo E6400 / AMD 64 X2 4200+
  • 1.5 GB RAM
  • 10 GB free hard disc space
  • 256 MB DirectX® 9.0c compatible card / nVIDIA® GeForce™ 8800 GT / ATI Radeon® HD 2900 XT
  • Keyboard, Mouse
  • LAN / Internet for Multiplayer

  • Super Moderators
Δημοσ.

οι recommended κάρτες γραφικών δεν είναι και υπερβολικές...

σε normal επίπεδα το game

Δημοσ.
οι recommended κάρτες γραφικών δεν είναι και υπερβολικές...

σε normal επίπεδα το game

 

άσε που πολλοί μπορεί να έχουν αναβαθμιστεί μέχρι να βγει:-)

Δημοσ.

Προσωπικά πιστεύω ότι είναι ένα πολύ ατμοσφαιρικό παιχνίδι που σε ταξιδεύει και σίγουρα το Clear Sky θα έχει αρκετούς fans όπως το S.O.C. αλλά οι ελάχιστες απαιτήσεις του καθώς και τα screenshots δέν με προδιαθέτουν για κάτι το πιό εντυπωσιακό στον τομέα των γραφικών σε σχέση με το πρώτο.Με λίγα λόγια δεν περιμένω δραματικές αλλαγές στο "οπτικό" κομμάτι αλλά τουλάχιστον στο gameplay.

Δημοσ.

Η καινούρια έκδοση της μηχανής γραφικών περιλαμβάνει: Depth of Field, sun shafts, κάποια volumetric effects, rain effects και φυσικά screen space ambient occlusion κάτι που μέχρι σήμερα είχε μόνο το crysis. Ακόμα περιλαμβάνει νέο υποσύστημα animation και βελτιωμένα npc models.

 

Προσωπικά πιστεύω ότι το νέο οπτικό κομμάτι είναι πολύ βελτιωμένο από παλιά.

Δημοσ.

S.T.A.L.K.E.R.: Clear Sky Hands-On

We finally got a build in the office. Impressions, screens and video of GSC Game World's prequel.

 

It's been over a year since we first stepped into the Zone, the irradiated wasteland that served as the setting for GSC Game World's S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl. Considering how long that game was delayed, it was first announced back in 2001 as Oblivion Lost and shipped in March of 2007, it's surprising to see the prequel, S.T.A.L.K.E.R.: Clear Sky, getting ready for release so soon. And yet here it is, a preview build running on the monitor in front of me...

 

stalker-clear-sky-20080805050028142.jpg

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Από τα λίγα που φαίνονται παρατηρώ ότι αρχίσανε τις πίπες με DX10 exclusive effects. Κάτι τέτοια η κοινότητα τα αποκρύπτει. Θα το φάνε το κεφαλάκι τους τα παιδιά και είναι κρίμα.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...