louben Δημοσ. 13 Μαρτίου 2008 Δημοσ. 13 Μαρτίου 2008 Γεια χαρα σε ολους. ΠΑιδια ακουστε τι μου συνεβη με τον οτε και θελω να μου πειτε τη γνωμη σας. Το δεκεμβριο αναβαθμισα την ταχυτητα μου απο 1 σε 4 ΜΒΙΤ.Ειχα και το talk(λογω connex).Μου ερχεται χθες ο λογαριασμος 450 ευρω.Φυσικα σαλταρα.Τι ειχε γινει?? Οταν εκαναν την αλλαγη της ταχυτητας μου αποσυνδεσαν το TALK(χωρις να τους το πω φυσικα)>Αποτελεσμα απο τοτε ως και χθες που το επανασυνδεσα ν ανομιζω οτι εχω TALK και να κανω κλησεις αβερτα ενω ουσιαστικα δεν ειχα. Πηγα βεβαια στον ΟΤΕ και αρχισαν να μου τα μασανε(εεεε γιατι δεν το ενεργοποιησατε παλι και κατι τετοια).Εστειλα και αιτηση να μου αφαιρεθει το ποσο αλλα χλωμο το κοβω. Τι να κανω>?Φυσικα θα κανω καταγγελια στην ΕΕΕΤ αλλα με βλεπω να μπλεκω σε εναν δικαστικο κυκεωνα με οτι αυτο συνεπαγεται. Τις γνωμες σας.
thes1os Δημοσ. 13 Μαρτίου 2008 Δημοσ. 13 Μαρτίου 2008 Μήπως ήταν "απροσεξία" δικιά σου? Δεν ξέρω, δεν έχω connex αλλά έχουν τελειως διαφορετικό όνομα αυτά τα δύο πακέτα? Δηλ. "Connex Talk", "Connex 4 Mbit", και το ΤALK είναι κάτι που το κοτσάρεις; πώς πάει? Εσύ έκανες αίτηση για αναβάθμιση ταχύτητας στο ίδιο πακέτο ή για αλλαγή πακέτου? Αν ισχύει το πρώτο μπορεί να τη βγάλεις καθαρή... Λάθη γίνονται πάντως. Εμένα π.χ με είχαν αφαιρέσει απο το φοιτητικό πακέτο του ΟΤΕ (για το σταθερό μιλάμε) κατα λάθος, απο μόνοι τους. Ήρθε λογαριασμός χωρίς να υπάρχουν εκπτώσεις φοιτητικού. Τους έστειλα ένα fax, και στον επόμενο λογαριασμό είχα ξανά φοιτητικό και αφαιρεμένες όλες τις εκπτώσεις που δεν υπήρχαν στον προηγούμενο.
louben Δημοσ. 13 Μαρτίου 2008 Μέλος Δημοσ. 13 Μαρτίου 2008 Μήπως ήταν "απροσεξία" δικιά σου? Δεν ξέρω, δεν έχω connex αλλά έχουν τελειως διαφορετικό όνομα αυτά τα δύο πακέτα? Δηλ. "Connex Talk", "Connex 4 Mbit", και το ΤALK είναι κάτι που το κοτσάρεις; πώς πάει? Εσύ έκανες αίτηση για αναβάθμιση ταχύτητας στο ίδιο πακέτο ή για αλλαγή πακέτου? Αν ισχύει το πρώτο μπορεί να τη βγάλεις καθαρή... Λάθη γίνονται πάντως. Εμένα π.χ με είχαν αφαιρέσει απο το φοιτητικό πακέτο του ΟΤΕ (για το σταθερό μιλάμε) κατα λάθος, απο μόνοι τους. Ήρθε λογαριασμός χωρίς να υπάρχουν εκπτώσεις φοιτητικού. Τους έστειλα ένα fax, και στον επόμενο λογαριασμό είχα ξανά φοιτητικό και αφαιρεμένες όλες τις εκπτώσεις που δεν υπήρχαν στον προηγούμενο. Εννοειται οτι διατηρησα το ιδιο πακετο με αναβαθμιση ταχυτητας(απο 1 στα 4 ΜΒΙΤ).Το ωραιο ειναι οτι ο λογαριασμος ελεγε "Κλησεις connex talk 0 και οι υπολοιπες ολες χρεωνονταν κανονικα προκειται για χοντρου λαθους δηλαδη. Μεγαλη προσοχη σε ολους:Αν κανετε αναβαθμιση η υποβαθμιση ταχυτητας ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ πειτε τους οτι θελετε το talk αλλιως θα σας το βγαλουν(οπως εμενα) και θα τρεχετε. Απο οτι μου ειπαν δεν ειμαι ο μονος στον οποιο εγινε αυτο το λαθος.
schumacher_ Δημοσ. 14 Μαρτίου 2008 Δημοσ. 14 Μαρτίου 2008 Κανονικά, πρέπει να τους πιέσεις να σου πιστώσουν το ποσό των κλήσεων και να σου χρεώσουν το αντίστοιχο ποσό που θα πλήρωνες για το talk. Όταν πρόκειται για αναβάθμιση ταχύτητας, πρέπει να τους πεις ότι δεν θέλεις να συνεχίσεις το conn-x talk για να σου το κόψουν, αλλιώς πρέπει να σου το συνεχίσουν κανονικά. Προφανώς πρόκειται για λάθος χειρισμό κάποιου υπαλλήλου, οπότε πίεσε αναλόγως για να γίνει αυτό που πρέπει!
louben Δημοσ. 14 Μαρτίου 2008 Μέλος Δημοσ. 14 Μαρτίου 2008 Κανονικά, πρέπει να τους πιέσεις να σου πιστώσουν το ποσό των κλήσεων και να σου χρεώσουν το αντίστοιχο ποσό που θα πλήρωνες για το talk. Όταν πρόκειται για αναβάθμιση ταχύτητας, πρέπει να τους πεις ότι δεν θέλεις να συνεχίσεις το conn-x talk για να σου το κόψουν, αλλιώς πρέπει να σου το συνεχίσουν κανονικά. Προφανώς πρόκειται για λάθος χειρισμό κάποιου υπαλλήλου, οπότε πίεσε αναλόγως για να γίνει αυτό που πρέπει! Αυτο και εκανα και οπως προανεφερα μου ειπαν οτι δεν ειμαι ο μνος με το προβλημα αυτο. Με talk δε θα πληρωνα τιποτα φυσικα οποτε και τους εστειλα φαξ να μου αφαιρεθει ολο το ποσο των κλησεων αστικων και υπεραστικων .Κανονικα πρεπει μεχρι την ημερα που εστειλα το φαξ.Το θεμα ειναι οτι το ποσο ειναι μεγαλο και αν δεν το πληρωσω θ ακοψουν τη γραμμη με οτι αυτο συνεπαγεται.... Κατι μου λεει οτι με περιμενει πολυ τρεξιμο.... παντως θα το τραβηξω οσο παει.Εννοειται δικαστικα και μεσω εεετ.
schumacher_ Δημοσ. 14 Μαρτίου 2008 Δημοσ. 14 Μαρτίου 2008 Αυτο και εκανα και οπως προανεφερα μου ειπαν οτι δεν ειμαι ο μνος με το προβλημα αυτο.Με talk δε θα πληρωνα τιποτα φυσικα οποτε και τους εστειλα φαξ να μου αφαιρεθει ολο το ποσο των κλησεων αστικων και υπεραστικων .Κανονικα πρεπει μεχρι την ημερα που εστειλα το φαξ.Το θεμα ειναι οτι το ποσο ειναι μεγαλο και αν δεν το πληρωσω θ ακοψουν τη γραμμη με οτι αυτο συνεπαγεται.... Κατι μου λεει οτι με περιμενει πολυ τρεξιμο.... παντως θα το τραβηξω οσο παει.Εννοειται δικαστικα και μεσω εεετ. Κανονικά, το λάθος πρέπει να αναγνωριστεί από το σημείο πώλησης που σου έκαναν τη μαλακία και να αναλάβουν αυτοί να στείλουν έντυπο έγγραφο για την αποχρέωσή σου στο αρμόδιο τμήμα... πήγαινε από το κατάστημα που έκανες την αναβάθμιση (ή αν είναι από 134 πάρε ξανά τηλ) και ζήτα να το αναλάβει κάποιος υπεύθυνος (επόπτης, προϊστάμενος κλπ) Καλή τύχη!
caution Δημοσ. 14 Μαρτίου 2008 Δημοσ. 14 Μαρτίου 2008 Άς το κόψουν! Μετά το πας δικαστικά, δικαιώνεσαι (γιατί έχεις δίκιο!), σου ακυρώνουν τις χρεώσεις, πληρώνουν τα δικαστικά (αφού θα χάσουν) και ζητάς και διαφυγόντα κέρδη λόγω της άδικης διακοπής! Μην τα φοβάσαι τα δικαστήρια, οι δικαστές δεν ιδρώνουν με τον OTE, θα είναι αμερόληπτοι (το πιστεύω αυτό που λέω). Κράτησε μας ενήμερους!
thes1os Δημοσ. 15 Μαρτίου 2008 Δημοσ. 15 Μαρτίου 2008 Μου φαίνεται πολύ τραβηγμένο να πρέπει να πάς δικαστικά. Είναι καταφανώς -τουλάχιστον έτσι όπως τα λές- μια κλασσική περίπτωση απάτης: έχεις το δικαίωμα να σκεφτείς ότι Ο ΟΤΕ το κάνει σκόπιμα, ακριβώς για να προκύψουν αυτές οι τεράστιες χρεώσεις! Τραβηγμένο βέβαια, αλλά με αυτά που βλέπουμε... Απο την άλλη, αν είναι "λάθος" όπως το χαρακτήρισαν και αυτοί, τότε δεν φταίς εσύ. Εκτός αν χρησιμοποιούν το "λάθος" ώς συνώνυμο της "παγίδας" που την έχουν στήσει οι ίδιοι και όποιος την πάτησε, την πάτησε. Για εμένα, το να σου λένε "πολλοι την πάτησαν έτσι" είναι σχεδόν ομολογία στημένης παγίδας. Κανένας άλλος απο εδώ μέσα δέν έχει κάνει αίτηση για αναβάθμιση στο connex? Διευκρίνισαν όλοι ότι θέλουν να διατηρήσουν το TALK?
louben Δημοσ. 15 Μαρτίου 2008 Μέλος Δημοσ. 15 Μαρτίου 2008 ΚΑλα βλεπεω να πηγαινει μακρια η βαλιτσα....Σε πρωτη φαση θα δω την αντιδραση τους μετα το φαξ που εστειλα και θα πραξω δεοντως....Αληθεια εκανε καποιος αλλος αναβαθμιση με TAlk και αντιμετωπισε τα ιδια με μενα προβληματα????
schumacher_ Δημοσ. 15 Μαρτίου 2008 Δημοσ. 15 Μαρτίου 2008 ΚΑλα βλεπεω να πηγαινει μακρια η βαλιτσα....Σε πρωτη φαση θα δω την αντιδραση τους μετα το φαξ που εστειλα και θα πραξω δεοντως....Αληθεια εκανε καποιος αλλος αναβαθμιση με TAlk και αντιμετωπισε τα ιδια με μενα προβληματα???? Πού έστειλες fax? Επίσης, να ξαναεπισημάνω ότι εφόσον είχες το talk, ο υπάλληλος έπρεπε είτε να σου το ξαναπεράσει (αλήθεια, πότε έκανες την αίτηση για αναβάθμιση και πού?), είτε τουλάχιστον να διευκρινίσει αν θέλεις να το συνεχίσεις ή όχι. Δε γίνεται να σου το κόψουν έτσι απλά...
louben Δημοσ. 15 Μαρτίου 2008 Μέλος Δημοσ. 15 Μαρτίου 2008 Πηγα στα κεντρικα του οτε στην πολη μου(χανια) και η υπαλληλος εστειλε φαξ στη ροδο οπου και υπαγομαστε.Το ωραιο ειναι οτι τους ειπα να μου δωσουν μια παραταση να μην κοπει το τηλεφωνο μεχρι να διευθετηθει και μου εκαναν νερα!!!!Οσο για την αναβαθμιση την εκανα δυστυχως μεσω 134.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.