Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2008: Νέα και Αγώνες


21century

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Ναι αλλά ο Βουρτς ποτέ του δεν μπόρεσε να οδηγήσει ανταγωνιστικά σε αγώνα. Ναι, ήταν πολλά χρόνια δοκιμαστής, και λογικά καλός στη δουλειά του, αλλά το ίδιο είναι π.χ και ο Μπαντοέρ. Ο Φέτελ ουσιαστικά τώρα αρχίζει την κυρίως καριέρα του.

 

Η σημερινή εποχή είναι πολύ λιγότερο θεαματική από παλιά, και είμαι από τους πρώτους που το λένε αυτό. Αλλά εφ' όσον μιλάμε για ανταγωνιστικό σπορ, πάντα ο καλύτερος συνδυασμός ομάδας-αυτοκινήτου-οδηγού θα κερδίσει. Μπορεί να αντιμετωπίσει λίγες ή πολλές δυσκολίες, αλλά το ίδιο θα κάνουν και ανταγωνιστές του!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 392
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συμφωνούμε. Όταν ο Alex έτρεξε ως οδηγός έπεσε στην απίστευτη διαφορά δυναμικότητας των maclaren και ferrari με τις άλλες ομάδες. Σε μια γηρασμένη williams. Και ο Luca είναι οδηγάρα. Οι χρόνοι του στο fiorano πολλές φορές ήταν καλύτεροι και από του Sumi. Απλά συμβιβάστηκε με την θέση δοκιμαστή στην ferrari (και δεν μπορεί να τον αδικήσει κανείς). Και όπως λες ο Βέτελ τώρα αρχίζει την καριέρα του. Γι' αυτόν τον λόγο δεν μπορεί να γίνει σύγκριση.

Όντως αυτός ο συνδυασμός σχεδόν πάντα θα κερδίζει. Απλά παλιά υπήρχαν όχι 1-2 ομάδες-οδηγοί που το κατώρθωναν, αλλά παραπάνω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για πότε όμως μιλάς; Από τις αρχές του '90 μέχρι σήμερα, είχαμε πρωτάθλημα μιάς ή δύο ομάδων, με εξαίρεση κάποιες χρονιές-φωτοβολίδα: Πρόχειρα από το '90 και μετά:

 

90-93: Σχεδόν αποκλειστικά Williams-Mclaren

94-95: Williams - Benetton

96: Williams (άντε και 3 αγώνες η Ferrari)

97-00: Mclaren - Ferrari, με εξαίρεση το '99 που ήταν εντελώς "χαοτική χρονιά"

01-02: Μονοκρατορία Ferrari

03: Η μοναδική τα τελευταία χρόνια μάχη τριών ομάδων για τίτλο

04: Μονοκρατορία Ferrari

05: Renault - Mclaren

06: Renault - Ferrari

07: Mclaren - Ferrari

 

Σε γενικές γραμμές πάντως συμφωνούμε!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βαγγέλη, το πρωτάθλημα δυστυχώς πάντα θα είναι υπόθεση 2-3 ομάδων. Δεν είναι εφικτό να πρωταγωνιστούν μικρές ομάδες. Δεν θα μπορούσαμε ποτέ να δούμε την minardi να παλεύει για νίκη.

Όταν αναφέρομαι σε ανταγωνισμό δεν εννοώ ομάδες, αλλά συνδυασμούς όπως προείπα.

Θα ήθελα να παραθέσω στοιχεία για το πόσοι διαφορετικοί οδηγοί ανέβηκαν στο podium τις τρεις τελευταίες δεκαετίες αλλά είναι απίστευτα χρονοβόρο. Αντ' αυτού μια άλλη στατιστική, αυτή των διαφορετικών νικητών ανά χρονιά είναι ενδεικτική του ανταγωνισμού που αναφέρθηκε.

 

Χρονιά διαφορετικοί νικητές / αγώνες την συγκεκριμένη χρονιά.

 

1980 7/14

1981 7/15

1982 11/16 !!!

1983 8/15

1984 5/16

1985 8/16

1986 5/16

1987 5/16

1988 3/16

1989 6/16

1990 6/16

1991 5/16

1992 5/16

1993 4/16

1994 4/16

1995 5/17

1996 4/16

1997 6/17

1998 4/16

1999 6/16

2000 4/17

2001 5/17

2002 4/17

2003 8/16

2004 5/18

2005 5/19

2006 5/18

2007 4/17

 

Πιστεύω ότι είναι εμφανές ο έντονος ανταγωνισμός τις πρώτες χρονιές και η σταδιακή εξασθένισή με την πάροδο του χρόνου.

 

Αυτός ο ανταγωνισμός μας έχει λείψει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ΩΧ ΘΕΕ ΜΟΥ ΕΛΕΟΟΟΟΣΣΣΣΣΣ

 

Αν ειναι δυνατον και εδω μαλωνετε..

Καταρχην ενα απο τα πραγματα που ΠΑΝΤΑ σιχενομουνα ηταν οταν συγκρινουν αθλητικα το παρελθον με το παρον:

 

"Καλος ο μεσι αλλα δεν ειναι μαραντονα"

"μμμ σιγα τα ωα ο κακα, σαν τον πελε.."

 

ΤΕΛΟΣ!!! ΟΙ ΕΠΟΧΕΣ ΑΛΛΑΖΟΥΝΕ!!! Και μαζι τους αλλαζουν οι οδηγοι, αλλαζουν τα αυτοκινητα, αλλαζουν οι κανονισμοι, ΤΑ ΠΑΝΤΑ!!

 

Δεν μπορεις να συγκρινεις πραγματα ανομοια ειδικα στην φ1, που καθε χρονο τα πραγματα ειναι τελειος ρευστα.

Εχετε συνειδητοποιησει ισως οτι οι μεγαλες διαφορες στους οδηγους φταινε στις τεραστιες διαφορες των αυτοκινητων, λογω των τρελλων διαφορων budget αναμεσα στις μικρες και μεγαλες ομαδες?? Ο kovalainen περυσι ηταν μεσα στην μετριοτητα και στον πρωτο αγωνα πηγε να το κερδισει!!

Ωσο για την φετινη χρονια, ο πρωτος αγωνας μας εδειξε οτι δεν θα ειναι καθολου μα καθολου βαρετος.. Οσο απελευθερωνουν τους οδηγους, τοσο περισσοτερα ανθρωπινα λαθη θα γινουν και τοσο περισσοτερο συναρπαστικο θα γινει το πρωταθλημα..

Και ολα αυτα ειναι ο προλογος της επομενης χρονιας, που θα γινει το ελα να δεις, εκτιμαται οτι θα ειναι το καλυτερο πρωταθλημα των τελευταιων χρονων..

Τωρα αν εσεις συνεχιζετε να αναπολυτε τον...senna και τον fangio τοτε ρε παλικαρια ανοιξτε καινουργιο τοπικ γιατι 4 σελιδες τωρα κανεις δεν βγηκε να κανει καμια αναλυση του σημερινου αγωνα....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 σελιδες τωρα κανεις δεν βγηκε να κανει καμια αναλυση του σημερινου αγωνα....

 

μα τι αναλυση να κανουμε? αυτο λεμε,οτι δεν ειδαμε εντελος τιποτα για να αναλυσουμε.μαυρα χαλια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ πάντως βρήκα αρκετά ενδιαφέρον τον αγώνα...και δεν συμφωνώ ότι οι τωρινοί οδηγοί είναι πολύ χειρότεροι. Είναι χαζό να συγκρίνει κανείς 15 χρονια καρίερας του Alesi και του Berger με τους 10 αγώνες του Vettel και του Sutil. Ακόμα και ο Hamilton δεν έχει δείξει ότι είναι μεγάλος οδηγός αλλά ότι είναι σοβαρός, ξέρει να στήνει το αυτοκίνητο του και να πέρνει αποτελέσματα. Έχει χρόνια μπροστά του να δείξει αν είναι κάτι παραπάνω.

 

ΥΓ: Ακόμα και ο Sato που κάποιος παραπάνω ανέφεραι ειρωνικά είναι καλός οδηγός και όσοι τον έχουν δει παλαιότερα στην Honda το ξέρουν. Το πρόβλημα του Sato είναι ότι πολλές φορές, ειδικά σε θερμές καταστάσεις, οδηγεί με το κάτω κεφάλι και καταλήγει εκτός αγώνα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έγινε χαμός…

Και κατά την άποψή μου αυτό είναι μια καλή αρχή

Τι δηλαδή θέλατε να τερματίσουν όλοι σαν τα πρόβατα στην ίδια κατάταξη που τερμάτισαν την προηγούμενη χρονιά?

Μήπως θα θέλατε κάθε αγώνας να είναι ίδιος – και τα αποτελέσματα παραπλήσια?

 

Καλή σεζόν εύχομαι!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Άλλο το μαλώνουμε σαν κάφροι, και άλλο το "διαφωνούμε εποικοδομητικά".

 

Προς το παρόν, μια χαρά συζητάμε.

 

Ακριβώς. Ούτε μαλώσαμε, ούτε τίποτα. Αμέσως να ρίξετε λάδι στην φωτιά. Ούτε μια απλά αντιπαράθεση απόψεων δεν μπορούμε να κάνουμε πλέον. :mad:

 

Btw ο kovalainen δεν ήταν αυτός που είχε κερδίσει μέχρι και τον Sumi πριν λίγα χρόνια στον "Αγώνα των Πρωταθλητών" στα Κανάρια;

 

Edit: και δεν ζούμε για να θυμόμαστε μόνο τους παλιούς. Απλά μας λείπει ο έντονος ανταγωνισμός πολλών οδηγών ταυτόχρονα. Όχι 2-3 όπως σήμερα. Μάθετε να διαβάζετε σωστά τα post.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Edit: και δεν ζούμε για να θυμόμαστε μόνο τους παλιούς. Απλά μας λείπει ο έντονος ανταγωνισμός πολλών οδηγών ταυτόχρονα. Όχι 2-3 όπως σήμερα. Μάθετε να διαβάζετε σωστά τα post.

 

Εγω μια χαρα ανταγωνισμο βλεπω... Αν ειναι να αναπωλω την μαχη μεταξη π.χ. σενα και προστ, τοτε θα πρεπει να κλεισω την τηλεοραση γιατι απλα μπασκετ δεν θα ξαναδω μια και η μαχη μεταξυ τζορνταν δρεξλερ δεν θα ξαναγινει ποτε, η μαχη μαραντονα με το συμπαν επισης, αρα τερμα τα αθλητικα??

ΜΟνο εργοτελαρα θα βλεπω μια και τωρα παιζουμε καλυτερα απο τα παλια τα χρονια χαχαχα..

 

Οσο για τον κοβαλαινεν, ναι ειναι πολυ καλος οδηγος.. Απλα ηθελα να επικεντρωσω το προβλημα οχι στους οδηγους αλλα στα αυτοκινητα που εχουν μεγαλες διαφορες..

Γιαυτο η φετινη χρονια, θα ειναι αρκετα ενδιαφερουσα απο την περυσινη χωρις το traction control και αλλα καλουδια, και με αποκορυφωμα την επομενη χρονια οπου ολα τα τεχνολογικα και αεροδυναμικα καλουδια κοβονται και πλεον οποιος εχει τον καλυτερο οδηγο κερδιζει, ητε λεγετε φεραρι ητε τορο ροσσο...

 

Τωρα αν εσυ βρε μπουγα αγορι μου, με τοσες προσπερασεις, ατυχηματα, αλλαγες on the fly των τακτικων, εναλλαγες θεσεων μεχρι και τον τελευταιο γυρο, μεχρι και ατυχημα στα πιτ ειχαμε, και δεν ειδες τπτ, τοτε τι να πω.. i rest my case...

 

 

Ecclestone wants title decided by wins

 

Θα μας τρελάνουν με τις πιθανές αλλαγές στους κανονισμούς. Λέτε να συμβεί;

 

Και να συμβει δεν θα αλλαξουν πολλα πραγματα, ετσι και αλλιως οπως λεει το αρθρο παντα αυτος που εχει τις περισσοτερες νικες το παιρνει.. Απλα ετυχε περυσι και ο χαμιλτον το διεκδικησε αν και δεν τις ειχε...

Παντως κατα την γνωμη μου πρεπει σιγουρα να αλλαξουν το συστημα βαθμολογιας.. Η διαφορα μεταξυ πρωτου και των αλλων ειναι πολυ μικρη να δικαιολογει το ρισκο για την νικη.. ετσι λογικα, αρκετοι οδηγοι φοβουμενοι μην χασουν π.χ. την τριτη θεση, "σηκωνουν το ποδι" και δεν πανε για την δευτερη..ετσι και αλλιως η διαφορα ειναι μονο 2 ποντακια..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πιστευω οτι δεν θα συμβει κ μακαρι να μην συμβει.. Γι'ατυο αλλωστε δεν αλλαξαν την βαθμολογηση πριν απο καποια χρονια (δλδ να βαθμολογουνται 8 αντι για 6 οδηγοι και να μειωθει η διαφορα ποντων μεταγυ 1ου κ 2ου);; Ποιος ο λογος να επιστρεψουν.. Κ επισης αν γινει αυτο, τοτε ολες οι μικρες ομαδες θα εγκαταληψουν το πρωταθλημα.. Εχει ελπιδα η aguri, η str κ αλλες, να παρουν νικες;;;;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

...Παντως κατα την γνωμη μου πρεπει σιγουρα να αλλαξουν το συστημα βαθμολογιας.. Η διαφορα μεταξυ πρωτου και των αλλων ειναι πολυ μικρη να δικαιολογει το ρισκο για την νικη.. ετσι λογικα, αρκετοι οδηγοι φοβουμενοι μην χασουν π.χ. την τριτη θεση, "σηκωνουν το ποδι" και δεν πανε για την δευτερη..ετσι και αλλιως η διαφορα ειναι μονο 2 ποντακια..

 

Όντως, όταν μπήκε το 8 και το 5 στο σύστημα βαθμολόγησης (10,8,6,5,4,3,2,1) έγιναν χειρότερα τα πράγματα. Αντί να επαναφέρουν, κατά την προσωπική μου γνώμη, το σύστημα βαθμολόγησης και στις κατατακτήριες δοκιμές που ίσχυε παλιότερα για να βλέπουμε ακόμα πιο συγκλονιστικό qualification, μας έβαλαν την βαθμολογούμενη 8άδα και το αποτέλεσμα ήταν το προαναφερθέν από τον vlachaquito.

 

Edit: Τώρα θυμήθηκα και μια πρόταση που είχε γίνει για διπλούς αγώνες μικρότερης διάρκειας με σειρά εκκίνησης στον 2ο, αντίστροφη της σειράς τερματισμού στον 1ο (μπας και δούμε περισσότερες προσπεράσεις).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.


  • Δημιουργία νέου...