Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2008: Νέα και Αγώνες


21century

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 392
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Προφανώς όχι και πολλά πράγματα, με τις αλλαγές κανονισμών που έρχονται.

 

 

Και επίσης τα σλίκ ελαστικά που επανέρχονται... μετά απο το 1997 νομίζω

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ε κάποιο ρόλο θα έπαιξε και ο Φέτελ, εκτός από το αυτοκίνητο...

...τσκ τσκ τσκ...

...ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ να μην καταλαβαινόμαστε τα δυό μας...

(γιατί, καρδιά μου ; ! :-) )

 

...νταξ' το "κυρίως γιατί " είναι, διότι είσαι φεράρης του δε μπόουν, άσχετα με την "πραγματικότητα" :P

 

 

..Είπα εγώ τίποτις κατά του Βέτελ ; Αν δεις πιο πριν,και ΚΑΤΙ καλό είπα :-)

(..διότι ΕΓΩ :P άμα δω κάτι καλό δε με νοιάζει το χρώμα είτε της πέτσας του, είτε του αμαξώματος που οδηγάει, και το στηρίζω)

 

Το σχόλιο είχε να κάνει με το ότι ΠΑΤΙΝΙ, δεν ήτανε η φετινή STR...

Η αξία του Βέτελου δεδομένη. Όχι όμως και να το γυρίσουμε στο ότι είχε πχ FMG

Force Mahatma Ghandi

στα χέρια του...Ε ; :-)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Προφανώς όχι και πολλά πράγματα, με τις αλλαγές κανονισμών που έρχονται.

 

 

δε πρόκειται να περάσει ο κανονισμός του ενιαίου κινητήρα. απείλησε ήδη η ferrari ότι θα αποχωρήσει

 

http://www.autoblog.com/2008/10/28/ferrari-may-leave-f1-if-standard-engine-approved/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

δε πρόκειται να περάσει ο κανονισμός του ενιαίου κινητήρα. απείλησε ήδη η ferrari ότι θα αποχωρήσει

 

http://www.autoblog.com/2008/10/28/ferrari-may-leave-f1-if-standard-engine-approved/

 

Πάλι καλά που αντιδρούν γιατί θα τρελαθούμε …

 

Το έχουν ξεσκίσει το θέμα στη FIA.

 

Ιδία λάστιχα ίδιο ecu θέλουν και ίδιο κινητήρα! Και μετά τι θα είναι η F1 ?

 

Άσε που όταν περιορίζεις τον κινητήρα οι ομάδες που έχουν λεφτά θα τα δώσουν έτσι και αλλιώς άλλου. Θα απολύσουν τους τάδε μηχανικούς και θα φτιάξουν λ.χ. μια καινούρια αεροδυναμική σήραγγα (που θα ανήκει στη μαμά εταιρία). Και μετά θα περιορίσουν τις ώρες στα αεροδυναμικά simulations (το έχουν κάνει)… και τότε οι εταιρίες θα ρίξουν το βάρος στα φρένα… και μετά θα τους πουν όχι και αυτό και την επόμενη χρονιά θα βρουν κάτι άλλο για να κάνουν τη διαφορά….

 

Αφήστε τους κινητήρες ήσυχους!

 

Αυτό έλειπε Renaul / Honda / Ferrari να τρέχουν με ίδιο κινητήρα… μήπως και ίδιο πλαίσιο???? Λέω εγώ τώρα…

Γιατί για το κοινό πλαίσιο των red bull / torro rosso κάποιοι είπαν ότι και αυτό είναι αθέμιτο… ενώ θα μπορούσαν να ανοίξουν την εκεί αγορά.

 

Δεν θέλουν οικονομία… αύξηση κερδών της FIA Θέλουν!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Παλι καλα! :P

Ο τελευταιος που μας ελειπε ηταν αυτος!!

 

Νακατζιμα και παλι Νακατζιμα (ως προς τη σταθεροτητα :P )

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Preliminary maneuvering done last week, that is, Ferrari customer engines cast off a year early, Force India signed a five-year deal Monday with McLaren Mercedes for drivetrains (engines and gearboxes), hydraulic systems, and KERS (kinetic energy recovery system) technology. Operational support is included.

 

http://www.motorsport.com/news/article.asp?ID=313959&FS=F1

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 3 εβδομάδες αργότερα...
Την πεποίθησή του ότι ο παγκόσμιος πρωταθλητής στη Formula 1 το 2009 θα προκύψει από το σύνολο των νικών μέσα στη χρονιά και όχι από τη βαθμολογία, εξέφρασε ο Μπέρνι Εκλεστόουν. Σύμφωνα με το νέο σύστημα που έχει προταθεί, στους νικητές των Γκραν Πρι θα απονέμονται χρυσά μετάλλια και όποιος πάρει τις πιο πολλές νίκες θα στεφθεί και πρωταθλητής.

 

Αυτός ο παλιόγερος θα το καταστρέψει τελείως το άθλημα. Δεν αποσύρεται να ησυχάσουμε κι εμείς επιτέλους??

 

Στην αποκάλυψη ότι όταν οδηγούσε για την Ferrari' date=' έπαιρνε οδηγίες από τους ανθρώπους της ομάδας, να αφήνει τον Μίκαελ Σουμάχερ να τον προσπερνά, προέβη ο Ρούμπενς Μπαρικέλο. Ο Βραζιλιάνος πιλότος μιλώντας σε τηλεοπτική εκπομπή στη Βραζιλία, τόνισε ότι κινδύνευε ακόμα και απόλυση αν δεν άφηνε τον ομόσταυλό του να τον περάσει, αν βρισκόταν πίσω του ο Γερμανός, σε κάποιον αγώνα.

 

«Στο Γκραν Πρι της Αυστρίας το 2002, μου είπαν μέσω της ενδοσυνεννόησης, “γνωρίζεις ότι ο Μίκαελ είναι πίσω σου; Είναι σημαντικό για το πρωτάθλημα”. Η ένταση του διαλόγου μου με τους ανθρώπους της ομάδας, αυξανόταν γύρω με το γύρο ενώ απέμεναν λίγοι γύροι για το τέλος του αγώνα», επισήμανε ο Μπαρικέλο και συνέχισε:

 

«Κάπου εκεί μου είπαν ότι θα έριχναν μια πολύ προσεκτική ματιά στο συμβόλαιό μου, αν δεν έκανα στην άκρη να περάσει ο Μίκαελ. Για μένα ήταν ξεκάθαρο. Σήκωσε το πόδι σου από το γκάζι ή απολύεσαι. Όταν ρώτησα τον Μίκαελ αν ήξερε τι συνέβη μου είπε ότι δεν είχε σχέση μ’ αυτό. Όμως έχω ντοκουμέντα στο σπίτι μου που μπορούν να αποδείξουν ότι ήταν πολύ καλά πληροφορημένος για ό, τι έγινε».[/quote']

 

Τα λόγια είναι περιττά...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είδαμε και όταν πήγε αλλού τι έκανε.Μια ζωή looser ήταν όπου και αν ήταν.

 

οσα δεν φτάνει η αλεπού τα κάνει κρεμαστάρια.Το μόνο που θα καταφέρει είναι να ρεζιλέψει τον εαυτό του ακόμα ποιο πολύ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είδαμε και όταν πήγε αλλού τι έκανε.Μια ζωή looser ήταν όπου και αν ήταν.

 

οσα δεν φτάνει η αλεπού τα κάνει κρεμαστάρια.Το μόνο που θα καταφέρει είναι να ρεζιλέψει τον εαυτό του ακόμα ποιο πολύ.

 

Δηλαδή τι περίμενες ρε μεγάλε να κάνει στην honda? να πάρει πρωτάθλημα ή να κάνει νίκες?

Πόσους loosers ξέρεις που τρέχουν ακόμα στην φ1? Αν δεν γνωρίζεις ο μπαρικέλο εχει περισσότερες συμμετοχές στην φ1 απο κάθε άλλο ενεργό πιλότο. Σε μια διοργάνωση που πολλοί πληρώνουν (μέσω χορηγών) για να τρέχουν ο μπαρικέλο έτρεχε και πληρωνότανε....

Κατάλαβες τι έλεγε το άρθρο που παρέθεσε ο φίλος ποιο πάνω ή δεν κατάλαβες? Γιατί θα γίνει ρεζίλι? Επειδή είπε αυτά που όσοι παρακολουθούν φ1 τόσα χρόνια γνώριζαν? για εξήγησέ το λίγο καλύτερα....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.


  • Δημιουργία νέου...