Harkon Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2008 Share Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2008 Ρε το σκουλήκι τον Massa... Ποιον συμπαθείς τόσο πολύ; το λες μόνος σου.. αν το βλέπεις τώρα, έχει και συνέχεια.. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
firewalker Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2008 Share Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2008 Έφυγα από το σπίτι. Τι άλλο έγινε; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Super Moderators Thresh Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2008 Super Moderators Share Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2008 Alonso πρώτος, Kubica δεύτερος, Raikkonen τρίτος... Massa έβδομος, Hamilton δωδέκατος εκτός βαθμών... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
washcloud Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2008 Share Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2008 ...του χρόνου, ειπώθηκε, πως παίρνει τα δικαιώματα ο Ant1ας ; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Dimitris22 Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2008 Share Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2008 Και αν το πάρει ο ΑΝΤ1 σωθήκαμε... ITV for ever!!! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
KWSN_Men Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2008 Share Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2008 αγανάκτησα και σήμερα...πόσο ακόμα θα το σπρώξουν το μαλακισμένο; λες κ το αξίζει στην τελική σιχτίρια... Τον κακομοίρη το Χάμιλτον, να τον τιμωρήσει η FIA επειδή την έχει δει ποιο μάγκας από όλους και οδηγάει όπως γουστάρει και αναγκάζει τους άλλους να κάνουν στην άκρη για να μην τον στουκάρουν... Πρώτο θύμα ο Κοβαλάινεν που παραλίγο να πάει για χόρτα στην ευθεία για να μην πέσει πάνω του η Μεγάλη Μάυρη Ελπίδα και μετά το χρυσό το παιδί φρενάρει 2 χιλιόμετρα μετά τους υπόλοιπους μέσα σε σύννεφα καπνού σε σημείο που οι υπόλοιποι ή θα πέσουν πάνω του όταν πάνε να στρίψουν ή θα κόψουν για να μην πέσουν επάνω του και θα περάσει η μαγκιά του. Ας μην ήταν εκεί ο "πότε τελειώνει ο αγώνας να πάμε για κανά ποτό" και να ήταν κάποιος οδηγός με @@ και θα σου έλεγα αν θα έκοβε ή θα έπεφτε επάνω του... http://www.f1fanatic.co.uk/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Dimitris22 Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2008 Share Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2008 Συμφωνώ απόλυτα μαζι σου φίλε KWSN_Men. Έτσι για να λέμε τα πράγματα με το όνομα τους. Παρακολουθώ Φόρμουλα-1 απο αρχές του 1994 και απο τότε είμαι φανατικός Φεράρι και μόνο. Να πώ την μαύρη αλήθεια ο Φελίπε Μάσα είναι ένας καλός οδηγός ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΦΕΡΑΡΙ.Σίγουρα θα χαρώ να κατακτήσει το πρωτάθλημα οδηγών αλλα....... Εάν ο Κίμι ήταν σοβαρός και όχι στα αρ****ια του ίσως να ήταν σε διαφορετική θέση φέτος. Παντώς σε καμία περίπτωση δεν αξίζει το φετινό πρωτάθλημα ο Χάμιλτον. Θεωρώ οτι σαν οδηγός είναι κάκιστος ατάλαντος και ανώριμος (οδηγικά πάντα) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
johnyboy Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2008 Share Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2008 Δεν γίνετε τελευταίο αγώνα λίγο πριν τον τερματισμό να του σκάσει ο κινητήρας? Ολοι έχουν ατυχίες και σε αυτόν πάνε όλα μια χαρά.Ε κάποια στιγμή θα ξυπνήσει ο θεός. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
tmjuju Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2008 Share Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2008 Και αν το πάρει ο ΑΝΤ1 σωθήκαμε...ITV for ever!!! Συμφωνώ για το ITV… αλλά του χρόνου πάει η f1 στο BBC !!! Επίσης με τον καιρό το Premier έχει γίνει απίστευτο !!! Καταπληκτικός αγώνας! Μου είχε λείψει η τεράστια ευθεία. Μπράβο στη Renault!!! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Typhoon Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2008 Share Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2008 Να συμφωνήσω και εγώ ότι ο Lewis την παραέχει δει τσαμπουκάς...δεν είναι τυχαίο ότι σε κάθε αγώνα όλο για τις δικιές του καγκουρίες συζητάμε. Εντάξει αγώνας είναι αλλά δεν οδηγεί μόνος του. Όπως είπε και ο KWSN μπορούσε άνετα ο Kimi μα τον είχε πετάξει έξω. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
washcloud Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2008 Share Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2008 Έτσι για να λέμε τα πράγματα με το όνομα τους. Παρακολουθώ Φόρμουλα-1 απο αρχές του 1994 και απο τότε είμαι φανατικός Φεράρι και μόνο. ...le cose con il loro nome Μάλιστα... Πάμε παρακάτω. Αλλά άμα τους πωρώνεις και 'συ ρε KWSN, τί να κάνουν κι αυτοί... Λες για τον Κοβαλάινεν, και τα παρα-λίγο-ραδίκια...Αν δεν είδες λάιβ την εκκίνηση από "ψηλά", δες την τουλάχιστον από το λινκ που παρέθεσες, όπου δείχνει πως "άλλο βλέπουμε", κι άλλο συμβαίνει. Και στον A που το έβλεπα, ο Πουρναράκης κόντεψε να κατουρήσει πάνω του " Ο ΚΟΒΑΛΑΪΝΕΝ! Ο ΚΟΒΑΛΑΪΝΕΝ !", έχοντας την εντύπωση πως με τα πλάνα που έβλεπε κι αυτός, πως ο Κόβυ πήγαινε να τους περάσει όλους στην ευθεία... ...μόνο που ήτο οπτική απάτη : Ούτε τόσο μπροστά πετάχτηκε, ούτε τον ξωπέταξε ο Χάμιλτον για τα ραδίκια που λέγαμε...Η κίνηση ήταν καθαρά δικιά του, διορθωτική, ΧΩΡΙΣ την ουσία ο Χαμ να είναι δίπλα του. Έτσι όμως το βλέπαμε όλοι από εμπρός... Btw δεν λες τίποτα για τον Μασάκο....γιατί έτσι ; Επειδή του "άξιζε του αραπά" ; Η δε πλάκα είναι ότι ούτε ο Mάσας φαίνεται να έκανε κάτι επίτηδες. Τον στρίμωξε ο μπλακ, προσπάθησε να μην το αφήσει κι αυτός, και να μην πω ότι...ο ΧΑΜΙΛΤΟΝ -κόβοντας στη στροφή - βγήκε στο δρόμο του (άθελα του βέβαια, τί, λακαμάς είναι να πέσει ηθελημένα ; ) στον Μάσα. Racing incident το θεωρώ το του Μάσα και κακώς του δώσανε ποινή, όσο για την ποινή στον Χαμ το θεωρώ γελοίο ότι του δώσανε ποινή που πήρε το slipstreaming και χώθηκε εκεί που κανένας "λογικός" δε θα χωνώτανε (με φυσικό επόμενο να πάρει τ' @@ του αντί την στροφή, φρενάροντας τόσο αργά. Πάνω απ΄όλα τον δικό του κώλο έκαψε. Αλλά μιλάμε για εκκίνηση f1 ε. Όχι για το αποστακτήριο του Τζακντάνιελζ. Όλα παίζουν στο κλάσμα και στην τρίχα). Μπορεί για τον Κουμποτρυπίτσα να "οδηγάει σα μαλακισμένο", όμως και το τσαγανό το έχει, και συνήθως δε δημιουργεί προβλήματα (το "συνήθως", γιατί όπως και να το κάνεις, μηχανές οδηγούνε, δεν είναι οι ΙΔΙΟΙ μηχανές), και "πάντα" στην κορυφή είναι. Άλλωστε τι διάλο, ΚΑΙ στο GP2 "τον σπρώχνανε" ; Τέλος είναι καραγκιοζιλίκι να "ποθάτε" να σουτάρει πάνω του ο Ντον Ραϊκόνε - μιας και αριβερντέρτσι καμπιονάτο γι' αυτόν - για να τον "τιμωρήσει"... Τσιμπήσατε απ' την ριαπαπά που πέταξε ο Πουρνό-πουρνό (ώρες-ώρες), ότι "αααα, τον ΑΦΗΚΕ ο Ραϊκόνε!" ; ...Πού τον άφηκε. Του πήρε το σλιπστρήμινκ και το σλιπ. Τι α κά'ουμε δηλαδή. Να πέσει επάνω του ; Ας είχε κι αυτός τα μπωλζ να κάνει τέτοιες βουτιές όπως έκανε παλιά στη Μακλάρεν (λέμε τώρα ε), κι όχι να οδηγεί σα συναχωμένη αρσακειάδα όπως κάνει σχεδόν όλο το 2008. Το ότι "δουλεύει για την Ιταλία "...δεν πάει να πει ότι πρέπει να το δει βεντέτα. Και δόξα τω θεώ δεν τον έχουν αφήσει σε χλωρό κλαρί τον Χάμιλτον. Τις τρώει συνεχώς τις ποινούλες του κανονικά. Δικαίως και αδίκως. Οπότε τί μουρμουράτε - επειδή δεν κερδάνε οι κόκκινοι ; Κρίμας ρε. Α και η πλάκα είναι ότι δεν είμαι ούτε με την Μακ, ούτε με τους κόκκινοι. Να κερδίσει ο τσαχπινότερος θέλω. (...άντε, πες ο Μάσα, μόνο και μόνο για να μην κλαίει κάποτε στα εγγόνια του πόσο αποτυχημένος ήταν) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Dimitris22 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2008 Share Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2008 ...le cose con il loro nome Μάλιστα... Πάμε παρακάτω. Αλλά άμα τους πωρώνεις και 'συ ρε KWSN, τί να κάνουν κι αυτοί... Λες για τον Κοβαλάινεν, και τα παρα-λίγο-ραδίκια...Αν δεν είδες λάιβ την εκκίνηση από "ψηλά", δες την τουλάχιστον από το λινκ που παρέθεσες, όπου δείχνει πως "άλλο βλέπουμε", κι άλλο συμβαίνει. Και στον A που το έβλεπα, ο Πουρναράκης κόντεψε να κατουρήσει πάνω του " Ο ΚΟΒΑΛΑΪΝΕΝ! Ο ΚΟΒΑΛΑΪΝΕΝ !", έχοντας την εντύπωση πως με τα πλάνα που έβλεπε κι αυτός, πως ο Κόβυ πήγαινε να τους περάσει όλους στην ευθεία... ...μόνο που ήτο οπτική απάτη : Ούτε τόσο μπροστά πετάχτηκε, ούτε τον ξωπέταξε ο Χάμιλτον για τα ραδίκια που λέγαμε...Η κίνηση ήταν καθαρά δικιά του, διορθωτική, ΧΩΡΙΣ την ουσία ο Χαμ να είναι δίπλα του. Έτσι όμως το βλέπαμε όλοι από εμπρός... Btw δεν λες τίποτα για τον Μασάκο....γιατί έτσι ; Επειδή του "άξιζε του αραπά" ; Η δε πλάκα είναι ότι ούτε ο Mάσας φαίνεται να έκανε κάτι επίτηδες. Τον στρίμωξε ο μπλακ, προσπάθησε να μην το αφήσει κι αυτός, και να μην πω ότι...ο ΧΑΜΙΛΤΟΝ -κόβοντας στη στροφή - βγήκε στο δρόμο του (άθελα του βέβαια, τί, λακαμάς είναι να πέσει ηθελημένα ; ) στον Μάσα. Racing incident το θεωρώ το του Μάσα και κακώς του δώσανε ποινή, όσο για την ποινή στον Χαμ το θεωρώ γελοίο ότι του δώσανε ποινή που πήρε το slipstreaming και χώθηκε εκεί που κανένας "λογικός" δε θα χωνώτανε (με φυσικό επόμενο να πάρει τ' @@ του αντί την στροφή, φρενάροντας τόσο αργά. Πάνω απ΄όλα τον δικό του κώλο έκαψε. Αλλά μιλάμε για εκκίνηση f1 ε. Όχι για το αποστακτήριο του Τζακντάνιελζ. Όλα παίζουν στο κλάσμα και στην τρίχα). Μπορεί για τον Κουμποτρυπίτσα να "οδηγάει σα μαλακισμένο", όμως και το τσαγανό το έχει, και συνήθως δε δημιουργεί προβλήματα (το "συνήθως", γιατί όπως και να το κάνεις, μηχανές οδηγούνε, δεν είναι οι ΙΔΙΟΙ μηχανές), και "πάντα" στην κορυφή είναι. Άλλωστε τι διάλο, ΚΑΙ στο GP2 "τον σπρώχνανε" ; Τέλος είναι καραγκιοζιλίκι να "ποθάτε" να σουτάρει πάνω του ο Ντον Ραϊκόνε - μιας και αριβερντέρτσι καμπιονάτο γι' αυτόν - για να τον "τιμωρήσει"... Τσιμπήσατε απ' την ριαπαπά που πέταξε ο Πουρνό-πουρνό (ώρες-ώρες), ότι "αααα, τον ΑΦΗΚΕ ο Ραϊκόνε!" ; ...Πού τον άφηκε. Του πήρε το σλιπστρήμινκ και το σλιπ. Τι α κά'ουμε δηλαδή. Να πέσει επάνω του ; Ας είχε κι αυτός τα μπωλζ να κάνει τέτοιες βουτιές όπως έκανε παλιά στη Μακλάρεν (λέμε τώρα ε), κι όχι να οδηγεί σα συναχωμένη αρσακειάδα όπως κάνει σχεδόν όλο το 2008. Το ότι "δουλεύει για την Ιταλία "...δεν πάει να πει ότι πρέπει να το δει βεντέτα. Και δόξα τω θεώ δεν τον έχουν αφήσει σε χλωρό κλαρί τον Χάμιλτον. Τις τρώει συνεχώς τις ποινούλες του κανονικά. Δικαίως και αδίκως. Οπότε τί μουρμουράτε - επειδή δεν κερδάνε οι κόκκινοι ; Κρίμας ρε. Α και η πλάκα είναι ότι δεν είμαι ούτε με την Μακ, ούτε με τους κόκκινοι. Να κερδίσει ο τσαχπινότερος θέλω. (...άντε, πες ο Μάσα, μόνο και μόνο για να μην κλαίει κάποτε στα εγγόνια του πόσο αποτυχημένος ήταν) Το "γαλλικο" δεν το επιασα τυχαινει να μην γνωρίζω την γλωσσα... Αλλα μάλλον δεν κατάλαβες που πήγαινε η φραση μου: "Έτσι για να λέμε τα πράγματα με το όνομα τους" Θέλω να πώ πως οι στους αγώνες της φόρμουλα 1 υπάρχουν κανόνες και όποιος δεν τους τηρεί πρέπει να τιμωρείται, σε κάθε άλλη περίπτωση το πρωτάθλημα Φόρμουλα 1 δεν θα ονομαζόταν έτσι αλλά θα ονομαζόταν Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ροντέο. Θα συμφωνήσω πως ο Χάμιλτον παίρνει το σλίπ στριμ απο τον Κίμι με στόχο να τον προσπεράσει αλλά σε καμία περίπτωση μετα το φρενάρισμα δεν κρατάει την σωστή αγωνιστική γραμμή (που στην συγκεκριμένη περίπτωση ήταν η εσωτερική δεξιά απο τον Κίμι) αλλά πώς να την κρατήσει αφου φρέναρε έναν αιώνα αργότερα απο όλους τους υπόλοιπους με αποτέλεσμα να φύγει φέτα.Γι'αυτό το περιστατικό πιστεύω πως δικαίως του επιβλήθηκε ποινή διέλευσης. (Ταπεινή πρωσοπική μου γνώμη που ίσως είναι και λάθος) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
KWSN_Men Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2008 Share Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2008 Γι' αυτό εγώ θέλω στον επόμενο αγώνα ο Νακατζίμας να βγει από την εσωτερική, να φρενάρει 100 μέτρα μετά τους υπόλοιπους και αν είναι μάγκες ας πάνε να στρίψουν. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Dimitris22 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2008 Share Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2008 Και για να το κάνω λίγο πιο συγκεκριμένο παρακολουθείστε προσεκτικά το καλύτερο Battle Duel μεταξύ Gilles Villeneuve και Rene Arnoux στο GP της Γαλλίας (Dijon) το 1979 http://www.youtube.com/watch?v=kl2tIFxSEGA Προσπέρασμα με slipstreaming είναι αυτό που κάνει ο Rene στον Gilles απο το 0:35 του βίντεο μέχρι και το 0:44... Τώρα πόση ομοιότητα έχει αυτό που κάνει ο Rene με την κίνηση Ροντέο που έκανε ο Χάμιλτον στον Ραικόνεν τα συμπεράσματα δικά σας... Επίσης παραθέτω αυτούσιο το κείμενο που βρήκα στην σελίδα http://migf1.256.gr/index.htm ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΡΟΣΠΕΡΑΣΜΑΤΟΣ: Slipstreaming (ή Drafting) Επειδή στις περισσότερες πίστες η ιδανική αγωνιστική γραμμή είναι λίγο-πολύ συγκεκριμένη, συνήθως οι οδηγοί πραγματοποιούν τα προσπεράσματά τους στο τέλος μεγάλων ευθειών χρησιμοποιώντας διάφορες τεχνικές. Η κατεξοχήν τεχνική προσπεράσματος ονομάζεται slipstreaming ή drafting και στηρίζεται στο αεροδυναμικό κενό που δημιουργεί πίσω του το προπορευόμενο μονοθέσιο. Όποιος λοιπόν ακολουθεί από κοντά έχει μια πολύ καλή ευκαιρία να ανακτήσει μεγαλύτερη ταχύτητα, αφού σχεδόν όλη η αντίσταση του αέρα απορροφάται από το μπροστινό μονοθέσιο. Σε τέτοιες συνθήκες μειωμένης αεροδυναμικής αντίστασης (οπισθέλκουσας) ο κινητήρας του μονοθεσίου που ακολουθεί αποδίδει καλύτερα, δίνοντας συνεπώς ιδανική ευκαιρία στον οδηγό να επιχειρήσει προσπέρασμα. Το κενό του αέρα που δημιουργεί πίσω του ένα κινούμενο μονοθέσιο (στη πραγματικότητα δεν είναι ακριβώς κενό, αλλά μια περιοχή ιδιαίτερα μειωμένης αντίστασης) εκτείνεται σε απόσταση που κυμαίνεται από 25 έως 6 μέτρα πίσω από την ουρά του. Εννοείται ότι όσο πλησιάζουμε την ουρά τόσο μειώνεται η αντίσταση του αέρα. Με αυτή τη τεχνική λοιπόν, ο οδηγός που θέλει να προσπεράσει πλησιάζει όσο μπορεί περισσότερο τον προπορευόμενο και μόλις του δοθεί η ευκαιρία βγαίνει από από την ιδανική αγωνιστική γραμμή. Εκμεταλλευόμενος το πλεονέκτημα ταχύτητας που του έχει δώσει το slipstream του αντιπάλου, τον προσπερνάει. Εάν ακολουθεί στροφή σε μικρή απόσταση, τότε ο οδηγός που προσπερνάει το κάνει από τη μεριά που θα του εξασφαλίσει τη "κατοχή" της εσωτερικής στην είσοδο της επερχόμενης στροφής. Δυστυχώς τα σύγχρονα αεροδυναμικά σχήματα (και συγκεκριμένα οι οπίσθιες αεροτομές) δημιουργούν αυξημένους στροβιλισμούς του αέρα πίσω από τα μονοθέσια, με αποτέλεσμα να μειώνεται δραματικά η δυνατότητα προσπεράσματος με slipstreaming. Ακριβώς επειδή τα σύγχρονα μονοθέσια βασίζουν το κράτημά τους σε μεγάλο βαθμό στην ομαλή ροή του αέρα πάνω από τις αεροτομές τους (ιδίως στη μπροστινή που, μεταξύ άλλων, αναλαμβάνει και να κατευθύνει τον αέρα προς την οπίσθια), οι στροβιλισμοί του προπορευόμενου μπορούν πολύ εύκολα να αλλοιώσουν δραστικά το ζύγισμα του μονοθεσίου που ακολουθεί. Ιδιαίτερα τη στιγμή που αυτό βγαίνει από το slipstream και δέχεται απότομα τεράστια, συγκριτικά, αεροδυναμική αντίσταση. Δηλαδή, το slipstreaming δίνει πλεονέκτημα ταχύτητας σε αυτόν που το επιχειρεί, αλλά παράλληλα αλλοιώνει σε πολύ μεγάλο βαθμό το αεροδυναμικό ζύγισμα του μονοθεσίου του, κάνοντας τελικά το εγχείρημα του προσπεράσματος ιδιαίτερα δύσκολο (κι ενίοτε πολύ επικίνδυνο!). Καθυστερημένο Φρενάρισμα (Outbraking) classic outbraking manouvreΗ επόμενη συνηθέστερη μέθοδος προσπεράσματος είναι το καθυστερημένο φρενάρισμα πριν από μια στροφή. Για να στεφθεί η προσπάθεια με επιτυχία πρέπει ο οδηγός που επιχειρεί το προσπέρασμα να καταφέρει αφενός να βάλει πρώτος το ρύγχος του μονοθεσίου του στην κορυφή της στροφής κι αφετέρου να κλείνει τον αντίπαλο αναγκάζοντάς τον να βγει εκτός γραμμής (και άρα να χάσει μέρος από την μέγιστη δυνατή ταχύτητά του). Και η παραμικρή υπερτίμηση της μέγιστης ταχύτητας στην είσοδο της στροφής έχει ως αποτέλεσμα το μονοθέσιο να ανοίξει πολύ τη τροχιά του μετά το πέρασμα από τη κορυφή (apex), που συνεπάγεται ότι ο οδηγός θα αναγκαστεί να διορθώσει, θυσιάζοντας έτσι μέρος της ταχύτητάς του (και μάλιστα μεγαλύτερο της υπερτίμησης). Αυτό με τη σειρά του σημαίνει ότι ο αντίπαλος θα ξαναπεράσει μπροστά στην έξοδο της στροφής. Αν μάλιστα η τροχιά ανοίξει πάρα πολύ τότε όχι μόνο δεν επιτυγχάνεται προσπέρασμα αλλά το πιθανότερο είναι το μονοθέσιο να καταλήξει στα... γρασίδια, πριν καλά-καλά φτάσει στην έξοδο της στροφής. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
washcloud Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2008 Share Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2008 ...το γαλλικό, Dimitris22, είναι ιταλικό, και σημαίνει "τα πράγματα με τ' όνομά τους", και μου ήρθε καθώς απ' τη μια διάβαζα "για το όνομα των πραγμάτων", και στο καπάκι ότι είσαι..."φανατικός οπαδός φεράρι και μόνο, 15ετία τώρα". Όπως και να το κάνεις, το "όνομα των πραγμάτων", παίρνει ένα...ιταλικό άκουσμα, μετά από μια τέτοια δήλωση (...η οποία κατά τ' άλλα γενναία και σεβαστή). Τεσπα Όσο για την ταμπακιέρα, η φάση (όπως και οι περισσότερες συνήθως, ΚΙ ΑΚΟΜΗ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΦΕΤΟΣ) ήταν στην κρίση των stewards. Και δεν είναι τόσο χαλαρό όπως το "πάτησε τη γραμμή του pit lane" ή "πέρασε με κόκκινο" ή "μπήκε με 120" ούτε καν έσκασε πάνω του, μιας και μιλάς "περί κανονισμών και παραβίασης". Πρωτόγνωρο είναι, θα έλεγα, χωρίς να έχω τη μνήμη του Σωτηρακόπουλου, να ρίχνουν τέτοια ποινή. Συνήθως συμβαίνουν σημεία και τέρατα στα προσπεράσματα, και περνάνε στο ντούκου, και η γνώμη μου είναι καλά κάνουν (έκαναν...). Έτσι που το πάνε, θα βάλουν φωτοκύτταρα στα μονοθέσια, κι αν ξεπεράσει ο άλλος τη δεδομένη απόσταση θα τρώει καμπάνα. Έχει γίνει που έχει γίνει να μην πω τί το θέαμα. Το μόνο καλό όσο περνάνε τα χρόνια, είναι η ασφάλεια που έχει φτάσει στο σημείο να σκάει σχεδόν με τα μούτρα ο Κούλθαρντ στα προστατευτικά, και να πηδάει αμέσως έξω από το κόκπιτ τρέχοντας να βρει τη γυναίκα του στο ξενοδοχείο - μιας και τελείωσε γι' αυτόν ο αγώνας - να εκπληρώσει συζυγικά καθήκοντα λες και πριν λίγο δεν έγινε τίποτα... Τέλος πάντων, ΣΥΜΦΩΝΩ ότι ο Χάμιλτον έκανε καγκουριά, διότι πρωτ' απ' όλα ο ΙΔΙΟΣ την πλήρωσε, ΑΜΕΣΑ, καθώς τον πέρασε ακόμη και το "φιλαράκι" του ο Αλόνσος... Καγκουριά όμως όχι με την Επιτζήμα έννοια που είπε ο KWSN. Καγκουριά που δεν έκατσε στ' αυγά του να κλωσσήσει την πρώτη θέση σαν καλή κότα, όπως θα έκανε ένας Προστ. Και το είπα και πριν. Έπαιξε κι έχασε. Αλλά ούτε ν' ακούμε τον Κιμάκο που είπε "μαμά, με χτυπήσανε οι Μακλάρεν ααα". Ο Χαμ δεν τον άγγιξε (... ο Κοβαλάινεν μπορεί - μάλλον ναι). Αλλά και μαγκιά ήθελε να κάνει ότι έκανε ο αραπάκος, ΚΑΙ δεν μπορούσε να το κάνει ο κάθε Επιτζήμα. Ακόμη κι αν οδηγούσε τη Μακ. Και δεν είναι η πρώτη φορά που τον έχω δει να τσιτώνει την κατάσταση ο μικρός. Και να μην το κάνει κι άσχημα. Έχω δει ΠΟΛΥ χειρότερα να περνάνε στο ντούκου, από Σουμάχερους κι από Αλόνσους για παράδειγμα. Τεσπα, στον έρωτα στον πόλεμο και στην f1, δεν έχει αβρότητες, ΕΙΔΙΚΑ σε ζόρικες στιγμές όπως στην εκκίνηση του Φούτζι προχθές. Σιγά το φερ-πλέυ του Ράι. Μήπως πάει και κατηχητικό τα πρωινά πριν τον αγώνα ; Ντάξει, δεν λέω, μόνο κωλόπαιδο δεν είναι, και είναι ένας από τους λόγους που πάντα τον πήγαινα, αλλά μάλλον πιο πολύ είναι η λογική του, κι όχι το φερ-πλέυ του που δεν τον οδήγησε στα ψυγεία του Χαμ. Και δεν ακούω κανένα σχόλιο για τον "κόκκινο" Μάσα, που θα μπορούσατε να τον βάλετε κι αυτόν στο ίδιο τσουβάλι με τον Χαμ. Ένα παραπάνω ίσως, μιας και τον "σούταρε" στο τέλος της σειράς ! Άντε, να τον κρεμάσουμε ! Ή μήπως όχι. Ε όχι, γιατί καθαρή πρόθεση δεν υπήρχε. Τον στρίμωξε ο άραψ κι αυτός προσπάθησε με νύχια και με δόντια (όπως έκανε κι ο άλλος όταν τον κατάπιε στην αρχή ο Κίμι) να κρατήσει. Γι' αυτό και είπα ότι μ@λακί@ κάνανε οι αγωνοπαπάρες που του τη ρίξανε κι αυτουνού. Όσο για τα τεχνικά του slip streaming, δεν έχω φάει τη ζωή μου σε μηαχανουργεία, αλλά χαίρω πολύ : Ότι ΕΙΝΑΙ ζόρικη φάση το slip-streaming, ΕΙΝΑΙ. Κι ότι έπαιξε κάτω απ΄τις χειρότερες συνθήκες κι έχασε ο Χάμιλτον, έγινε. Το ΠΕΡΙΕΡΓΟ που είναι. Πρώτη φορά βλέπετε σε εκκίνηση να γίνεται της που... στην προσπάθεια για προσπέρασμα με τη στροφή να τους έρχεται κατάμουτρα ; ...Εγώ αυτό που βλέπω πρώτη φορά είναι ποινή στον "υπαίτιο"...Συνοψίζω : Μαγκιά και μαλακία ΤΟΥ. Καλώς εννοούμενη μαγκιά για 'μενα. Κι έχει κάνει κι άλλες μαγκιές από πέρυσι στην f1, άξιες λόγου. Δεν τον έχω θεό, αλλά ο πιτσιρικάς αξίζει, και με την καμμία δεν είναι ο ατάλαντος ζουλού που πάνε να του προσάψουν όσοι πάνε. ...Τεσπα, πόσα είπαμε παίρνουν αυτοί οι μπαγλαμάδες ενώ εμείς ποστάρουμε ; ! $!~!@7:mad:&Ι!@#%^@ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.