Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2008: Νέα και Αγώνες


21century

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Βρετανό να πείς τον γιό σου! :)

 

Renault υποστηρίζω και είδα 2 συνεχόμενα στέλνοντας και τον σουμάχερ σπίτι του on the process.

Το οτι υποστηρίζω renault ομως δεν σημαίνει οτι δεν μπορώ να φωνάζω για μία ακόμη αλλίωση αποτελέσματος απο την FIA/FERRARI....

Εσύ ως γαυρος βέβαια, έχεις μάθει στις αλλιώσεις αποτελεσμάτων και στα χάρτινα πρωταθλήματα, οπότε....

 

Τωρα γινεσαι βλασφημοςB)...Μην συγκρινεις την βουρτσα με την τσαπου. Αυτα που εχει κανει ο σουμι ουτε στον υπνο τους δεν θα τα κανουνε.

Αφου υποστηριζεις renault αντε δες μπας και μπορεσει κανενα μονοθεσιο να τερματισει και μετα μιλα.

και τελος παντων ποιος εισαι εσυ, εγω ή ο καθενας που θα πει αν ειναι αλλοιωση ή οχι? Εισαι κριτης? Εισαι στην FIA? Ξερεις τι προβλεπει η νομοθεσια? Μην λεμε οτι θελουμε...Καποιοι φυσικα θα υποστηριξουν την αποφαση, ενω αλλοι αφου τους ετσουξε το αγγουρι, ειναι φυσικο λενε οτι θελουν. Το αν ειναι σωστη ομως δεν μπορεις να ξερεις.Και στην τελικη η μακ λαρεν (καλα μην μιλησω για την ρενω) ουτε στα χαρτια δεν μπορει να το παρει!:lol:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 392
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Θα σου πω ποιος είμαι....

Είμαι αυτός που σκάει 320 ευρώ το χρόνο για F1 εισητήριο, και επειδή φέτος έτυχε να είμαι στην συγκεκριμένη πίστα, και ξενέρωσα με την FIA (Ferrari International Assistance), που ενώ έφυγα από την πίστα γνωρίζοντας το πόντιουμ, στο αυτοκίνητο καθοδόν για ιταλία έμαθα, οτι για μια ακόμη φορά (γιατί ακριβώς το ίδιο είχα πάθει και πέρυσι στο ουγκρικό γκραν πρι που είχα πάει) αλείωσε τα αποτελέσματα.

Και ναι ξέρω τι προβλέπει η νομοθεσία....δεν είμαι χτεσινός, είναι γνωστό (σε αυτούς που ασχολούνται) οτι αν προσπεράσει κάποιος παράνομα οφείλει να ξαναπαραχωρήσει την θέση του, διαφορετικά έχει πιτ θρου πέναλτυ.... αυτό είναι γνωστό χρόνια τώρα....

Αν διαβάσεις τις δηλώσεις του ρον ντένις θα μάθεις οτι η μακλάρεν επικοινώνησε με το race control, και ρώτησε αν αυτό που έκανε ο χάμιλτον (που άφησε γκάζι για να ξαναπεράσει ο ραικόνεν) ήταν αρκετό για να μην τιμωρηθεί ο χάμιλτον, και αυτοί απάντησαν οτι δεν υπάρχει πρόβλημα....

Και εκ των υστέρων αποφασίζουν οτι υπάρχει...και αλλιώνουν το αποτέλεσμα...

Όσο για τους κανονισμούς που τόσο καλά εσύ γνωρίζεις, για πες μας....

οταν ένα αμάξι κινείται ήδη στο πιτ λέιν, και ένα άλλο βγαίνει απο τα πιτς προς το πιτ λέιν, ποιο απο τα 2 έχει προτεραιότητα?

Επειδή ενδεχομένος ούτε αυτό ξέρεις λοιπόν, σου λέω οτι προτεραιότητα έχει το αυτοκίνητο που κινείται ήδη στο πιτ λέιν, και όχι αυτό που βγαίνει....

Δεν πάει να ειναι 1 ή και 50 γύρους πίσω? Εχει προτεραιότητα....

Γιατί λοιπον δεν τιμωρήθηκε ο μάσσα στο προηγούμενο αγώνα? Και δεν μιλάω για ένα πενιχρό πρόστιμο.... μιλάω για τιμωρία...

Όταν λοιπον η FIA έχει 2 μέτρα και 2 σταθμά, θα έχω κάθε δικαίωμα να βγαίνω και να φωνάζω...

Ναι και για την ρενώ καλά κάνεις και δεν μιλάς γιατί λόγω ασχετοσύνης θα εκτεθείς...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

http://www.youtube.com/watch?v=dWNN5W_B-Zk

 

σε αυτο το video μπορειται να δειτε onboard απο τον hamilton.

 

στην ευθεια εκκινησης, εκει οπου αφηνει το γκαζι και περναει ο kimi με 6χλμ/ω παραπανω συμφωνα με την τηλεμετρια...

θα προσεξετε οτι δεν υπαρχει θεμα slipstreaming...

διοτι ξεκινησαν διπλα διπλα, και σταδιακα περασε ο κιμι μπροστα μεχρι τα φρενα οπου σχεδον ακαριαια ο κιμι εκανε το ζιγκ-ζαγκ ττελος παντων... (αληθεια για πιο λογο το εκανε?)

και ταυτοχρονα πηγε τερμα αριστερα...

(και αυτο για πιο λογο το εκανε???? και δε κρατησε την εσωτερικη????)

οεο?

 

δλδ.

1ον

δεν υπαρχει θεμα slipstreaming διοτι ο hamilton με τον kimi ανταλλαξανε εσωτερικη με εξωτερικη αμεσως, και δεν καθησε σε καμια στιγμη της ευθειας πισω ωστε να υπαρχει αυξηση της ταχυτητας του απο το φαινομενο slipstreaming....

2ον

γιατι εκανε ζιγκ-ζαγκ ο κιμι????

3ον... και κυριοτερο...

γιατι (παρ)εδωσε την εσωτερικη γραμμη προς την στροφη????

 

4ον

μιας και δεν ειναι σαφες στους κανονισμους...

ο χψ,hamilton...

ποσα μέτρα ή ποσο χρονο πρεπει να αφησει να περασει μπροστα και παλι ο χψ κιμι?

και για ποσο να εχει αυτο το πλεονεκτημα...

δλδ 1-2 στροφες μετα το χψ κοψιμο...

η 1-2 γυρους μετα????

 

5ον

αν ο χψ κιμι θελει.... (αφοτου εχει παρει ενα χψ προβαδισμα εκει στην ευθεια) να κανει τσαλιμακια, η να ριξει καμια αγκυρα και να σταματησει τελειως εκει στην στροφη...

τι?

ο απο πισω ΠΑΛΙ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟΝ ΠΡΟΣΠΕΡΑΣΕΙ????

 

δλδ το οτι ο κιμι τα σκατωσε στην 1η στροφη δεν το λεει κανεις?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γιατί λοιπον δεν τιμωρήθηκε ο μάσσα στο προηγούμενο αγώνα? Και δεν μιλάω για ένα πενιχρό πρόστιμο.... μιλάω για τιμωρία...

Όταν λοιπον η FIA έχει 2 μέτρα και 2 σταθμά' date=' θα έχω κάθε δικαίωμα να βγαίνω και να φωνάζω...

Ναι και για την ρενώ καλά κάνεις και δεν μιλάς γιατί λόγω ασχετοσύνης θα εκτεθείς...[/quote']

 

Απλό... Γιατί εκ του αποτελέσματος δεν συνέβει κάτι ουσιαστικό.

 

Δεν υπάρχει κανονισμός που να περιγράφει ακριβώς αυτή τη περίπτωση και μια συγκεκριμένη μετέποιτα τιμή, όπως πχ η αυξημένη ταχύτητα στο pit lane ή το προσπέρασμα υπο κίτρινη σημαία κλπ κλπ.

 

Έτσι λοιπόν αναλύεται το συμβάν από τους κριτές και στο συγκεκριμένο περιστατικό ούτε χτύπησε κανείς, ούτε άλλαξε θέση κανείς, ούτε έχασε κάποιος χρόνο κοινώς δεν έγινε απολύτως τίποτα ουσιαστικό!

 

Και για αυτό το λόγο και επειδή ακριβώς ήταν μια επικίνδυνη ενέργεια αλλά τίποτα παραπάνω επιβλήθηκε απλά χρηματικό πρόστιμο...Καμία απολύτως σύγκριση των 2 περιστατικών...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4ον

μιας και δεν ειναι σαφες στους κανονισμους...

ο χψ' date='hamilton...

ποσα μέτρα ή ποσο χρονο πρεπει να αφησει να περασει μπροστα και παλι ο χψ κιμι?

και για ποσο να εχει αυτο το πλεονεκτημα...

δλδ 1-2 στροφες μετα το χψ κοψιμο...

η 1-2 γυρους μετα????[/quote']

 

Πόσο θα είχε χάσει αν έστριβε το αυτοκίνητο πάνω στο δρόμο? 2-3 δεύτερα?

 

Hell fuck this...θα ήταν ακόμα εντός αγώνα αν προσπαθούσε να στρίψει το αυτοκίνητο και ειδικά στην ψιλοβρεγμένη πίστα με στεγνά λάστιχα?? Μπορεί όχι...

 

Οπότε θα έπρεπε να είναι μερικά δεύτερόλεπτα πίσω μετά το κόψιμο της στροφής και όχι μερικά μέτρα πίσω από την μπροστινή αεροτομή του Kimi...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα σου πω ποιος είμαι....

Είμαι αυτός που σκάει 320 ευρώ το χρόνο για F1 εισητήριο, και επειδή φέτος έτυχε να είμαι στην συγκεκριμένη πίστα, και ξενέρωσα με την FIA (Ferrari International Assistance), που ενώ έφυγα από την πίστα γνωρίζοντας το πόντιουμ, στο αυτοκίνητο καθοδόν για ιταλία έμαθα, οτι για μια ακόμη φορά (γιατί ακριβώς το ίδιο είχα πάθει και πέρυσι στο ουγκρικό γκραν πρι που είχα πάει) αλείωσε τα αποτελέσματα.

Και ναι ξέρω τι προβλέπει η νομοθεσία....δεν είμαι χτεσινός, είναι γνωστό (σε αυτούς που ασχολούνται) οτι αν προσπεράσει κάποιος παράνομα οφείλει να ξαναπαραχωρήσει την θέση του, διαφορετικά έχει πιτ θρου πέναλτυ.... αυτό είναι γνωστό χρόνια τώρα....

Αν διαβάσεις τις δηλώσεις του ρον ντένις θα μάθεις οτι η μακλάρεν επικοινώνησε με το race control, και ρώτησε αν αυτό που έκανε ο χάμιλτον (που άφησε γκάζι για να ξαναπεράσει ο ραικόνεν) ήταν αρκετό για να μην τιμωρηθεί ο χάμιλτον, και αυτοί απάντησαν οτι δεν υπάρχει πρόβλημα....

Και εκ των υστέρων αποφασίζουν οτι υπάρχει...και αλλιώνουν το αποτέλεσμα...

Όσο για τους κανονισμούς που τόσο καλά εσύ γνωρίζεις, για πες μας....

οταν ένα αμάξι κινείται ήδη στο πιτ λέιν, και ένα άλλο βγαίνει απο τα πιτς προς το πιτ λέιν, ποιο απο τα 2 έχει προτεραιότητα?

Επειδή ενδεχομένος ούτε αυτό ξέρεις λοιπόν, σου λέω οτι προτεραιότητα έχει το αυτοκίνητο που κινείται ήδη στο πιτ λέιν, και όχι αυτό που βγαίνει....

Δεν πάει να ειναι 1 ή και 50 γύρους πίσω? Εχει προτεραιότητα....

Γιατί λοιπον δεν τιμωρήθηκε ο μάσσα στο προηγούμενο αγώνα? Και δεν μιλάω για ένα πενιχρό πρόστιμο.... μιλάω για τιμωρία...

Όταν λοιπον η FIA έχει 2 μέτρα και 2 σταθμά, θα έχω κάθε δικαίωμα να βγαίνω και να φωνάζω...

Ναι και για την ρενώ καλά κάνεις και δεν μιλάς γιατί λόγω ασχετοσύνης θα εκτεθείς...

 

 

Ευτυχως λοιπον που η Ferrari αλείωσε το αποτελεσμα και δεν το αλλοίωσε.

Παλι καλα που υπαρχουν καποιοι σαν και εσενα που νομιζουν οτι ειναι καποιοι επειδη πηγαινουν στα γκραν πρι και καθιστουν εμας που το βλεπουμε απο την τηλεοραση "ασχετους" και ηλιθιους.Μπορω να πω οτι "τα 320 ευρω" που σκας μεγαλωνουν αρκετα το e-penis σου...μπραβο;)

 

Μιας ομως και δεν ειδα τον προηγουμενο αγωνα, εχεις την καλοσυνη να με διαφωτισεις με καποιο βιντεο για την στιγμη που αναφερεσαι?Επειδη δεν τον ειδα και ενημερωθηκα μονο για την τελικη καταταξη, για δειξε μου τι εγινε.

 

Τελος να σου πω πως ξερω καλα τους κανονες.

Αν δεν μπορεις να καταλαβεις σε ποιο σημειο ειναι η διαφωνια μας ειναι δικο σου προβλημα. Δεν συνεχιζω το σπαμ. Αμα θες Pm me.

 

οσο για την renault, την ομαδα-παραγκα με το λαμογιο τον μπριατορε, δεν χρεαιζεται να πω κατι. μιλαει απο μονη της

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Απλό... Γιατί εκ του αποτελέσματος δεν συνέβει κάτι ουσιαστικό.

 

Δεν υπάρχει κανονισμός που να περιγράφει ακριβώς αυτή τη περίπτωση και μια συγκεκριμένη μετέποιτα τιμή, όπως πχ η αυξημένη ταχύτητα στο pit lane ή το προσπέρασμα υπο κίτρινη σημαία κλπ κλπ.

 

Έτσι λοιπόν αναλύεται το συμβάν από τους κριτές και στο συγκεκριμένο περιστατικό ούτε χτύπησε κανείς, ούτε άλλαξε θέση κανείς, ούτε έχασε κάποιος χρόνο κοινώς δεν έγινε απολύτως τίποτα ουσιαστικό!

 

Και για αυτό το λόγο και επειδή ακριβώς ήταν μια επικίνδυνη ενέργεια αλλά τίποτα παραπάνω επιβλήθηκε απλά χρηματικό πρόστιμο...Καμία απολύτως σύγκριση των 2 περιστατικών...

 

Υπάρχει κάποιος κανονισμός τότε, που να υπαγορεύει σε κάποια ομάδα πόση ώρα θα κάτσει κάποιο απο τα μονοθέσιά της στα πιτς?

Γιατί λοιπόν τιμωρήθηκε πέρυσι ο αλόνσο που καθηστέρησε τον ομόσταυλό του στην τελική και όχι κάποιο αντίπαλο στην ουγγαρία? Γιατί αν δεν είχε γίνει αυτό, κανένα απο τα 2 πρωταθλήματα (οδηγών - κατασκευαστών) θα πήγαινε στην φεράρι.

Ούτε επιχείρησα να συγκρίνω τα δύο αυτά περιστατικά, απλά υπάρχει η γενικότερη παρατήρηση, οτι πάντα μα πάντα μια απόφαση της FIA θα ευνοεί την φεράρι. Και αυτοί που παρακολουθούν χρόνια F1 νομίζω το καταλαβαίνουν αυτό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ευτυχως λοιπον που η Ferrari αλείωσε το αποτελεσμα και δεν το αλλοίωσε.

Παλι καλα που υπαρχουν καποιοι σαν και εσενα που νομιζουν οτι ειναι καποιοι επειδη πηγαινουν στα γκραν πρι και καθιστουν εμας που το βλεπουμε απο την τηλεοραση "ασχετους" και ηλιθιους.Μπορω να πω οτι "τα 320 ευρω" που σκας μεγαλωνουν αρκετα το e-penis σου...μπραβο;)

 

Μιας ομως και δεν ειδα τον προηγουμενο αγωνα, εχεις την καλοσυνη να με διαφωτισεις με καποιο βιντεο για την στιγμη που αναφερεσαι?Επειδη δεν τον ειδα και ενημερωθηκα μονο για την τελικη καταταξη, για δειξε μου τι εγινε.

 

Τελος να σου πω πως ξερω καλα τους κανονες.

Αν δεν μπορεις να καταλαβεις σε ποιο σημειο ειναι η διαφωνια μας ειναι δικο σου προβλημα. Δεν συνεχιζω το σπαμ. Αμα θες Pm me.

 

Ευχαριστώ για την διόρθωση, αλλά εξακολουθώ να πιστεύω οτι είσαι άσχετος με την φόρμουλα1, και άρα δεν ασχολούμαι μαζί σου, εσύ με έκανες quote την πρώτη φορά γράφοντας κουταμάρες, και όχι εγώ.

Τέλος δεν έχω την υποχρέωση να σε διαφωτίσω με κανένα βίντεο....αφού δεν το είδες και παρόλα αυτά έχεις γνώμη I rest me fucking case!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν νομίζω να ισχύει αυτό... Και η Ferrari έχει τιμωρηθεί αρκετές φορές και σε αμφιλεγόμενα θέματα κάποιες από αυτές...

 

Δεν νομίζω πως υπάρχει δόλος ή σκοπιμότητα.. Είναι όμως και αυτό ένα από τα προβλήματα που δημιουργούνται όταν κάθε αγώνας έχει τους δικούς του κριτές και δεν είναι παντού οι ίδιοι ώστε τουλάχιστον να παίρνονται πάντα οι ίδιες σωστές ή λάθος αποφάσεις για όλους...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα σου πω ποιος είμαι....

Είμαι αυτός που σκάει 320 ευρώ το χρόνο για F1 εισητήριο, και επειδή φέτος έτυχε να είμαι στην συγκεκριμένη πίστα, και ξενέρωσα με την FIA (Ferrari International Assistance), που ενώ έφυγα από την πίστα γνωρίζοντας το πόντιουμ, στο αυτοκίνητο καθοδόν για ιταλία έμαθα, οτι για μια ακόμη φορά (γιατί ακριβώς το ίδιο είχα πάθει και πέρυσι στο ουγκρικό γκραν πρι που είχα πάει) αλείωσε τα αποτελέσματα.

Και ναι ξέρω τι προβλέπει η νομοθεσία....δεν είμαι χτεσινός, είναι γνωστό (σε αυτούς που ασχολούνται) οτι αν προσπεράσει κάποιος παράνομα οφείλει να ξαναπαραχωρήσει την θέση του, διαφορετικά έχει πιτ θρου πέναλτυ.... αυτό είναι γνωστό χρόνια τώρα....

Αν διαβάσεις τις δηλώσεις του ρον ντένις θα μάθεις οτι η μακλάρεν επικοινώνησε με το race control, και ρώτησε αν αυτό που έκανε ο χάμιλτον (που άφησε γκάζι για να ξαναπεράσει ο ραικόνεν) ήταν αρκετό για να μην τιμωρηθεί ο χάμιλτον, και αυτοί απάντησαν οτι δεν υπάρχει πρόβλημα....

Και εκ των υστέρων αποφασίζουν οτι υπάρχει...και αλλιώνουν το αποτέλεσμα...

Όσο για τους κανονισμούς που τόσο καλά εσύ γνωρίζεις, για πες μας....

οταν ένα αμάξι κινείται ήδη στο πιτ λέιν, και ένα άλλο βγαίνει απο τα πιτς προς το πιτ λέιν, ποιο απο τα 2 έχει προτεραιότητα?

Επειδή ενδεχομένος ούτε αυτό ξέρεις λοιπόν, σου λέω οτι προτεραιότητα έχει το αυτοκίνητο που κινείται ήδη στο πιτ λέιν, και όχι αυτό που βγαίνει....

Δεν πάει να ειναι 1 ή και 50 γύρους πίσω? Εχει προτεραιότητα....

Γιατί λοιπον δεν τιμωρήθηκε ο μάσσα στο προηγούμενο αγώνα? Και δεν μιλάω για ένα πενιχρό πρόστιμο.... μιλάω για τιμωρία...

Όταν λοιπον η FIA έχει 2 μέτρα και 2 σταθμά, θα έχω κάθε δικαίωμα να βγαίνω και να φωνάζω...

Ναι και για την ρενώ καλά κάνεις και δεν μιλάς γιατί λόγω ασχετοσύνης θα εκτεθείς...

 

http://www.youtube.com/watch?v=dWNN5W_B-Zk

 

σε αυτο το video μπορειται να δειτε onboard απο τον hamilton.

 

στην ευθεια εκκινησης, εκει οπου αφηνει το γκαζι και περναει ο kimi με 6χλμ/ω παραπανω συμφωνα με την τηλεμετρια...

θα προσεξετε οτι δεν υπαρχει θεμα slipstreaming...

διοτι ξεκινησαν διπλα διπλα, και σταδιακα περασε ο κιμι μπροστα μεχρι τα φρενα οπου σχεδον ακαριαια ο κιμι εκανε το ζιγκ-ζαγκ ττελος παντων... (αληθεια για πιο λογο το εκανε?)

και ταυτοχρονα πηγε τερμα αριστερα...

(και αυτο για πιο λογο το εκανε???? και δε κρατησε την εσωτερικη????)

οεο?

 

δλδ.

1ον

δεν υπαρχει θεμα slipstreaming διοτι ο hamilton με τον kimi ανταλλαξανε εσωτερικη με εξωτερικη αμεσως, και δεν καθησε σε καμια στιγμη της ευθειας πισω ωστε να υπαρχει αυξηση της ταχυτητας του απο το φαινομενο slipstreaming....

2ον

γιατι εκανε ζιγκ-ζαγκ ο κιμι????

3ον... και κυριοτερο...

γιατι (παρ)εδωσε την εσωτερικη γραμμη προς την στροφη????

 

4ον

μιας και δεν ειναι σαφες στους κανονισμους...

ο χψ,hamilton...

ποσα μέτρα ή ποσο χρονο πρεπει να αφησει να περασει μπροστα και παλι ο χψ κιμι?

και για ποσο να εχει αυτο το πλεονεκτημα...

δλδ 1-2 στροφες μετα το χψ κοψιμο...

η 1-2 γυρους μετα????

 

5ον

αν ο χψ κιμι θελει.... (αφοτου εχει παρει ενα χψ προβαδισμα εκει στην ευθεια) να κανει τσαλιμακια, η να ριξει καμια αγκυρα και να σταματησει τελειως εκει στην στροφη...

τι?

ο απο πισω ΠΑΛΙ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟΝ ΠΡΟΣΠΕΡΑΣΕΙ????

 

δλδ το οτι ο κιμι τα σκατωσε στην 1η στροφη δεν το λεει κανεις?

 

+1 .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ευχαριστώ για την διόρθωση, αλλά εξακολουθώ να πιστεύω οτι είσαι άσχετος με την φόρμουλα1, και άρα δεν ασχολούμαι μαζί σου

 

Οκ φιλε, εγω ειμαι ο ασχετος και εσυ ο σχετικος. Ωραια λογικη:X

 

 

εσύ με έκανες quote την πρώτη φορά γράφοντας κουταμάρες, και όχι εγώ.

 

Αυτο εξηγησε μου που στην ευχη κολλαει με αυτα που λεμε? Εγραψες μια κουταμαρα(κατα την γνωμη μου) και σου απαντησα με μια κουταμαρα (κατα την γνωμη σου). So?

 

 

Τέλος δεν έχω την υποχρέωση να σε διαφωτίσω με κανένα βίντεο....αφού δεν το είδες και παρόλα αυτά έχεις γνώμη I rest me fucking case!

 

Ρε ανθρωπε αληθεια ξερεις να διαβαζεις? Δεν ειπα καν οτι εχεις την υποχρεωση ΟΥΤΕ εξεφρασα ΚΑΜΙΑ γνωμη για το συγκεκριμενο συμβαν. Μηπως να στα γραψω στα κινεζικα να καταλαβεις?ημαρτον δηλαδη οτι θελει πεταει ο καθενας εδω μεσα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

http://www.msfree.gr/3055/2008-09-11/sunenteuxh-tupou-pempths

 

Φαντάζομαι ότι σύμφωνα με τα McLaren fanboys του thread και όλοι αυτοί οι οδηγοί που συμφωνούν ομόφωνα ότι ο Lewis κέρδισε αθέμιτο πλεονέκτημα με το κόψιμο του chicane:

 

α) Είναι εγκάθετοι, ρουφιάνοι και δοσοίλογοι της Ferrari

β) Δεν ξέρουν από F1 όσο καλά όσο εσείς φυσικά

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ε τότε γιατί δεν το έγραψες από την αρχή και μας παιδεύεις;;;;

 

Σοβαρά όμως για να ισχύει σαν πλεονέκτημα αυτό, πρέπει κάπου να κρύωσαν τα λάστιχα του Ραϊκόνεν... αυτό που περιγράφεις δίνει πλεονέκτημα για ένα άντε δύο γύρους μέχρι να έρθουν τα ελαστικά στη σωστή θερμοκρασία (και πάλι δεν έρχονται άμεσα στη σωστή θερμοκρασία ό,τι ρύθμιση και να έχει γίνει στις αναρτήσεις... ή κάπου κατάλαβα λάθος πάλι;).

 

Βρε φιλε μου το ειπα πιο πανω, δες το ξανα.. Το σπα εχει χαμηλη θερμοκρασια, και αυτο καταρχην δεν βοηθαει να ανεβασουν θερμοκρασιες..

Σε αλλες πιστες ναι, μετα απο 1-2 γυρους τα λαστιχα ανεβαινουν μια χαρα, εδω ομως οχι..

Αν δεις τις διαφορες, με το που βγαινουν απο τα πιτ, πεφτει για περιπου 10 γυρους μετα ανεβαινουν τα λαστιχα, σταθεροποιηται η διαφορα στα 2 σεψ, πεφτει η θερμοκρασια λιγο πριν βρεξει και ξαναπλησιαζει..

Οσο για τις αναρτησεις, ναι η ρυθμιση ειναι σημαντικη στην καταναλωση/θερμοκρασια των ελαστικων...

 

 

Η Βαλένθια δεν είναι τόσο κλειστή σαν πίστα αλλά και πάλι δεν μου άρεσε προσωπικά... την Σιγκαπούρη την έβαλαν για άλλο λόγο (αγώνας τη νύχτα για πρώτη φορά) αλλά δεν μπορώ να την κρίνω αν δεν δώ αγώνα εκεί πρώτα.

 

Βλεπεις ομως οτι η θεωρια σου περι προσπερασεων δεν στεκει πολυ...

 

 

 

Ούτε η Σκουντερία έκανε διαμαρτυρία για το προσπέρασμα και είδαμε τα αποτελέσματα...

 

Και τοτε ποιος εκανε?? ΕΙΠΕ οτι δεν εκανε, δεν σημαινει οτι δεν εκανε ;)

 

 

Εμ για αυτό λέω μείνε με το σαραβαλάκι, τουλάχιστον αυτό παίρνει μπροστά από μέσα...

 

Εγω θα μεινω στο σαραβαλακι, εσυ μεινε στο ποδοσφαιρο, γιατι η φ1 ειναι κατι τις πιο περιπλοκη...

 

 

 

 

Έχω όμας βαρεθεί άλλος να νικάει εντός πίστας και άλλος να παίρνει τους πόντους.

 

Βρες μου εσύ ΜΙΑ περίπτωση που η Ferrari κέρδισε αγώνα και η πρώτη θέση άλλαξε μετά το τέλος του.

 

Στο πρωτο θα διαφωνησω, στο δευτερο θα συμφωνησω..

Ευννοια απο την μερια των κριτων υπαρχει, δεν ειμαστε στραβοι..Αλλα δεν ειναι ευννοια "ποδοσφαιρικη¨, δινω πεναλτυ δλδ και κερδιζει η ομαδα..

Ειναι ευννοια του στυλ, ειμαι αυστηρος στα λαθη που υποπεπτει η ομαδα της μακ, και κλεινω το ματι στα ιδια της φεραρι..

Ολοι οι οδηγοι παραδεχτηκαν οτι οντως επρεπε να τιμωρηθει, το θεμα ηταν οτι η τιμωρια ηταν αρκετα αυστηρη...

 

 

 

Καλό site... εσύ είσαι ο «ειδικός αναλυτής» σε τεχνικά θέματα;

 

Το σαιτ ειναι παρα πολυ σοβαρο, σιγα μην ειχε εμενα για αναλυτη σε τεχνικα θεματα... χαχαχαχα

Απλα εχω γνωρισει τα παιδια (με απειρες γνωσεις σε σχεση με μενα) και ποτε ποτε γραφω και εγω 2 γραμμες για την φ1...

 

http://www.msfree.gr/3055/2008-09-11/sunenteuxh-tupou-pempths

 

Φαντάζομαι ότι σύμφωνα με τα McLaren fanboys του thread και όλοι αυτοί οι οδηγοί που συμφωνούν ομόφωνα ότι ο Lewis κέρδισε αθέμιτο πλεονέκτημα με το κόψιμο του chicane:

 

α) Είναι εγκάθετοι, ρουφιάνοι και δοσοίλογοι της Ferrari

β) Δεν ξέρουν από F1 όσο καλά όσο εσείς φυσικά

 

Αυτο που γραφω και πανω φιλε... Η ποινη σωστη (πιστευω οτι δεν υπαρχουν αμφιβολιες, οταν ολοι οι οδηγοι συσσωμοι το λενε) αλλα πολυ αυστηρη...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ο ραικονεν ανανεωσε με τη φεραρι μεχρι το τελος του 2010.

αυτος δεν ελεγε οτι θα σταματησει μολις τελειωσει το συμβολαιο του και τωρα ανανεωνει??

 

πανε και οι φημες που ηθελαν τον αλονσο στη φεραρι ως αντικαταστατη του ραικονεν

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.


  • Δημιουργία νέου...