vlachaquito Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2008 Share Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2008 δεν σε ειπα χαζο, ειπα "δεν ειδες καλα το επεισοδιο" η φ1 δεν εχει τοσο αυστηρους κανονες οπως αλλα αθληματα, και ετσι μπορει να υπαρξουν παρεξηγησεις.. Αν σε προσβαλα sorry... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
tsakonas Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2008 Share Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2008 Τον ειδα ολο τον αγωνα και μαλιστα οταν βαζει διαφημισεις ο αλφα, βλεπω το γερμανικο (premiere).Ειδα και πολλες φορες το replay...και ακριβως σε αυτους τους κανονες αναφερομαι...με την ιδια λογικη(slipstream), μπορουσε να περασει ξανα ο raikonnen αν δεν αρχιζε τα ζειμπεκικα Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Narayan Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2008 Share Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2008 Κανεις δεν στερησε σε κανενα τπτ...εγινε παρανομια, τιμωρηθηκε, τελος.. Οσο για τα @@ των οδηγων, ξερεις μηπως για πιο λογο μειωθηκε η διαφορα του χαμιλτον με τον ραικονεν στον τελευταιο γυρο?? Η μηπως ακουμε τι λενε οι βλαχοσχολιαστες του αλφα και τα αναμασαμε... Ξερετε τπτ απο θερμοκρασιες ελαστικων, ρυθμιση αναρτησεων κλπκλπ??? Η διαφορά δεν μειώθηκε στον τελευταίο γύρο αλλά η μείωση ήταν σταδιακή επί 10 γύρους περίπου... δεν καταλαβαίνω που κολλάνε οι ρυθμίσεις αναρτήσεων, μόνες τους άλλαξαν ρύθμιση στον τελευταίο γύρο του Ραϊκόνεν και έχασε χρόνο; Επίσης από τη στιγμή που φορούσαν την ίδια γόμμα ελαστικών και ο Χάμιλτον ήταν αυτός που πίεζε, αυτός ήταν που έπρεπε να έχει πρόβλημα με τη θερμοκρασία τους και όχι ο Ραϊκόνεν. Καταλαβαίνεις αυτά που γράφεις ή απλά τα γράφεις για να δείξεις ότι "κατέχεις" (που από ό,τι βλέπω ΔΕΝ...). Αν ειναι ετσι, να κλεισουμε το μονακο γιατι ειναι μαπα αγωνας.. ΝΑΙ βρε να το κλείσουμε, έχουμε καταντήσει να ευχόμαστε να στουκάρει κάποιος για να δούμε θέαμα. Με τα σημερινά κριτήρια της F1, το Μονακό έχει ξεπεράσει την ηλικία συνταξιοδότησης κατά 15 χρόνια τουλάχιστον. Οσο για το κλεισιμο του ραικονεν, πες μου πως γινεται να κλεινει το προπορευομενο αυτοκινητο το δευτερο αυτοκινητο, η επαφη να γινεται στην..πισω ροδα του, και σκιζω το διπλωμα μου, στουκαρο το σαραβαλο μου στον τοιχο και ξαναρχιζω απο την αρχη... Και πάλι δείχνεις πως δεν κατάλαβες τι συμβαίνει... όταν ο προπορεύομενος κλείνει τον δρόμο στο μονοθέσιο ΠΙΣΩ του δεν είναι αξιόποινο, όταν όμως το δεύτερο μονοθέσιο έχει ήδη κάνει κίνηση για προσπέραση το πρώτο πρέπει να φυλάσει τη θέση του λαμβάνοντας υπόψιν και την ασφάλεια της κινήσεώς του... δεν γίνεται να έχεις δίπλα σου το δεύτερο μονοθέσιο και να στρίβεις σαν να μην υπήρχε, αναγκαστικά ο δεύτερος για να μην τρακάρει θα φύγει εκτός πίστας ή θα φρενάρει υπερβολικά πάλι ρισκάροντας σύγκρουση. Έπρεπε να εξεταστεί κατ' εμέ και η περίπτωση του Ραϊκόνεν, καθώς θα μπορούσε να φυλάξει τη θέση του χωρίς να εξωθήσει τον Χάμιλτον εκτός πίστας. Α, και επειδή απ' ότι κατάλαβα πιστεύεις πως οι οδηγικές σου ικανότητες με το "σαράβαλο" δίνουν κάποιο βάρος στις απόψεις σου, σε πληροφορώ πως αν σε έβαζαν στο κοκπιτ μιας F1 ούτε μπροστά δεν θα μπορούσες να τη βάλεις Οι κριτες τιμωρησαν το προσπερασμα του χαμιλτον μετα την εξοδο, διοτι το πλεονεκτημα που δινει ο χαμιλτον μετα την εξοδο του δεν υφισταται, μια και μιλαμε για δεκατα δευτερολεπτου, και με την αεροδυναμικη ολη δικια του.. Ενα πραγμα θα δωσω στον χαμιλτον.. Ο κανονας (οπως και ΠΑΡΑ πολλοι στην φ1) δεν ειναι σαφης στο ποτε μπορει να προσπερασει κανεις τον οδηγο αφου του εχει ξαναδωσει την θεση.. Οι κριτες λενε οτι πρεπει να περασει τουλαχιστον μια στροφη μεχρι να ξαναπροσπαθησει για προσπερασμα, κατι που ειναι "λογικο" αλλα πουθενα γραμμενο.. ΑΚΡΙΒΩΣ επειδή δεν είναι σαφές το πόσο επρέπε να αφήσει μπροστά τον Ραϊκόνεν δεν έπρεπε να τημωρηθεί έτσι... εγώ αυτό που είδα είναι πως ο Χάμιλτον ΕΧΑΣΕ ταχύτητα κόβοντας δρόμο, βγήκε μπροστά, σήκωσε το πόδι από το γκάζι για να περάσει ο Ραϊκόνεν και παρά το γεγονός πως ο τελευταίος είχε περισσότερη φόρα μετά την στροφή, με το ξαναπάτησε ο Χάμιλτον το γκάζι και μπήκε στο σλιπστριμ έφυγε ξανά μπροστά. Γενικά η ευκολία με την οποία προσπέρασε πάλι για μένα έδειχνε ένα από τα εξής: 1) μηχανικό πρόβλημα Ραϊκόνεν (όπως φάνηκε στη συνέχεια δεν υπήρχε), 2) έχασε μία ή και παραπάνω αλλαγές ταχυτήτων, 3) τα "έχασε" γενικώς βλέποντας τον Χάμιλτον πίσω του. Ποντάρω στο 3, αν και δεν θα το μάθουμε ποτέ... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Typhoon Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2008 Share Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2008 Νομίζω οι δηλώσεις του Masa αντικατοπτρίζουν πλήρως την άποψη όσων είναι υπερ της ποινής: "Incidents like this have often been discussed in the official driver briefings when it has been made absolutely clear that anyone cutting a chicane has to fully restore the position and also any other eventual advantage gained," he added. "If Lewis had taken the chicane correctly, he would never have been able to pass Kimi on the very short straight that follows it. That was my immediate opinion after seeing the replay. Maybe if Lewis had waited and tried to pass on the next straight, that would have been a different matter." Και να πω ότι δεν τρελένομαι καν για το Massa ως οδηγό. Παρεπιμπτώντος εδώ μπορεί να βρει κανείς τους κανονισμούς ώστε να κάνουμε μια πιο εμπεριστατωμένη συζήτηση: http://www.fia.com/sport/Regulations/f1regs.html Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
washcloud Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2008 Share Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2008 Kαι μόνο ότι ήταν ΒΡΕΓΜΕΝΗ η πίστα, δεν λέει κάτι σε ΚΑΝΕΝΑΝ ; ! (λίγο παρακάτω που πήγαιναν μπαλέτο, δεν το πρόσεξε κανείς ; ) ...Το λέω γιατί είδα κάτι σχόλια (για τον Raikkonen κυρίως). Όσο για το γεγονός της ποινής, τί κάθεστε και τα μοιράζετε ; Kimi o ένας, Lewis o άλλος, και τα μακρυά και τα κοντά δίνουν και παίρνουν... Η Μακλάρεν μετά τα περυσινά είναι όπως και να το κάνεις "στην μπούκα". Οπότε σιγά μην άφηναν το σκηνικό να περάσει στο ντούκου. Και μπορεί ο καυLewis αν περίμενε λίγο ακόμα να κατάφερνε καθαρό προσπέρασμα και να μην έμπαινε σε ιστορίες (λογικό, μιας και επέστρεψε από ΕΞΟΔΟ, να μην είναι μόνο το slipstreaming - τον ΕΙΧΕ τον Kimi εκείνες τις στιγμές - δεν ξέρω για ποιόν τεχνικό λόγο), αλλά από την άλλη ήταν και μόνο 2 πιτόγυρα πριν το τέλος. Τον είδε να χάνει, και βούτηξε. Η δε ποινή, μπορεί να τον "έτσουξε", αλλά "με το γράμμα του νόμου" καλώς την έφαγε. Αν του έκοβε, θα έκοβε μετά την έξοδο - δε θα πέρναγε μπροστά [όπως αν έκοβε ΚΑΙ του άλλου θα έκοβε κι αυτός, όπως σωστά υπέδειξε κι ο Πουρναράκης (αλήθεια, τί κόλλημα είναι αυτό με τον Πουρναράκη - το έχω ξαναδεί...Ο άνθρωπος όχι μόνο μια χαρά είναι, αλλά έχω παρακολουθήσει και μεταδόσεις από "legendary" ξένους κι έχω ξεράσει...Αλλά να 'ταν η ζήλεια ψώρα...) όμως μετά από τόση ώρα αγώνα πάνω στο τέλειωμα τί ψάχνουμε...]. Πρακτικά μάλλον θα τον πέρναγε, είτε αν δεν επιχειρούσε εκεί το προσπέρασμα to begin with, είτε αν τον άφηνε αρκετά μετά την επανείσοδο στην πίστα (μέχρι την άλλη στροφή), oύτως ή άλλως. Μ' αυτή και μόνο την έννοια την άρπαξε "υπερβολικά". Δεν "κέρδισε" κάτι με το σκηνικό, που δεν θα το είχε ούτως ή άλλως. Την έφαγε "διότι ήτο ακομβίωτος" στην ουσία. Ε ας προσέχει την άλλη φορά... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
silverthan Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2008 Share Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2008 Δώστε τη νίκη πίσω στο Χάμιλτον Ελεος με τους φεραρικους... πότε θα βάλετε μυαλό? Το γλίστρημα του Κιμι όταν ξεκινάει στην ευθεία το βλέπει κανείς? Πως φρενάρει και ξακρίζει στο τέλος της ευθείας το βλέπει κανείς? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Typhoon Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2008 Share Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2008 Ρε έχετε χαζέψει τελείως...εδώ ο κόσμος έχει προβλήματα, θα μαζεύουμε υπογραφές για να πάρει πίσω τη νίκη ο καημένος ο Lewis (ή ο οποιοσδήποτε στη θέση του)? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
tsakonas Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2008 Share Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2008 Λολ ναι οντως καμμενο σκηνικο .... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
vlachaquito Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2008 Share Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2008 Η διαφορά δεν μειώθηκε στον τελευταίο γύρο αλλά η μείωση ήταν σταδιακή επί 10 γύρους περίπου... δεν καταλαβαίνω που κολλάνε οι ρυθμίσεις αναρτήσεων, μόνες τους άλλαξαν ρύθμιση στον τελευταίο γύρο του Ραϊκόνεν και έχασε χρόνο; Επίσης από τη στιγμή που φορούσαν την ίδια γόμμα ελαστικών και ο Χάμιλτον ήταν αυτός που πίεζε, αυτός ήταν που έπρεπε να έχει πρόβλημα με τη θερμοκρασία τους και όχι ο Ραϊκόνεν. Καταλαβαίνεις αυτά που γράφεις ή απλά τα γράφεις για να δείξεις ότι "κατέχεις" (που από ό,τι βλέπω ΔΕΝ...). Και ειπα να το γραψω απο την αρχη, γιατι ειμουν σιγουρος οτι κατι "εξυπνακηδες" σαν εσενα θα μου την "ελεγαν".. η διαφορα μειωθηκε αμεσως μετα τα πιτ στοπ για 10 περιπου γυρους, μετα σταθεροποιηθηκε και στους τελευταιους γυρους οταν και επεσε αποτομα η θερμοκρασια πιστας και αρχισε να βρεχει πλησιασε ακομα περισσοτερο.. ο λογος ειναι απλος.. Τα λαστιχα παρουσιαζουν προβλημα στο ανεβασμα και διατηρηρησ θερμοκρασιας, ειδικα σε μια πιστα σαν το σπα με χαμηλες θερμοκρασιες ασφαλτου.. Η μακλαρεν για να το λυσει, "εσφιξε" τις αναρτησεις του χαμιλτον.. Ετσι ολο το βαρους του αυτοκινητου παει "αυτουσιο" πανω στο πελμα του λαστιχου, αυξανοντας την τριβη αρα και την θερμοκρασια.. Σε συνδυασμο με το στυλ οδηγησης του χαμιλτον που φθειρει γρηγορα και σε μεγαλυτερο βαθμο τα λαστιχα του, βοηθησαν σε ολο τον αγωνα στην διατηρηση υψηλων θερμοκρασιων στο μονοθεσιο του χαμιλτον... το πιασαμε η να στο κανω πιο λιανα??? ΝΑΙ βρε να το κλείσουμε, έχουμε καταντήσει να ευχόμαστε να στουκάρει κάποιος για να δούμε θέαμα. Με τα σημερινά κριτήρια της F1, το Μονακό έχει ξεπεράσει την ηλικία συνταξιοδότησης κατά 15 χρόνια τουλάχιστον. Εσυ το ευχεσε... Τα εκατομμυρια που το παρακολουθουν, μαζι με τους εκει φιλαθλους μαλλον το αντιθετο... οσο για τα "κριτηρια" το οτι φετος προσθεσανε 2 σιρκουιτ σαν το μονακο (βαλενθια και σινγκαπουρη) και πανε για αλλο ενα (λας βεγκας) σου λεει κατι??? μπααααααααααααααααααααααααααααααααααα Και πάλι δείχνεις πως δεν κατάλαβες τι συμβαίνει... όταν ο προπορεύομενος κλείνει τον δρόμο στο μονοθέσιο ΠΙΣΩ του δεν είναι αξιόποινο, όταν όμως το δεύτερο μονοθέσιο έχει ήδη κάνει κίνηση για προσπέραση το πρώτο πρέπει να φυλάσει τη θέση του λαμβάνοντας υπόψιν και την ασφάλεια της κινήσεώς του... δεν γίνεται να έχεις δίπλα σου το δεύτερο μονοθέσιο και να στρίβεις σαν να μην υπήρχε, αναγκαστικά ο δεύτερος για να μην τρακάρει θα φύγει εκτός πίστας ή θα φρενάρει υπερβολικά πάλι ρισκάροντας σύγκρουση. Έπρεπε να εξεταστεί κατ' εμέ και η περίπτωση του Ραϊκόνεν, καθώς θα μπορούσε να φυλάξει τη θέση του χωρίς να εξωθήσει τον Χάμιλτον εκτός πίστας. μπλαμπλαμπλαμπλαμπλαμπλαμπλα.... Οπως ειπες επρεπε να εξεταστει κατ' εσε... δεν ειδα διαμαρτυρια ουτε απο μακ ουτε απο χαμιλτον ουτε απο κανενα...μου φαινεται οτι μονο εσυ το ειδες... Α, και επειδή απ' ότι κατάλαβα πιστεύεις πως οι οδηγικές σου ικανότητες με το "σαράβαλο" δίνουν κάποιο βάρος στις απόψεις σου, σε πληροφορώ πως αν σε έβαζαν στο κοκπιτ μιας F1 ούτε μπροστά δεν θα μπορούσες να τη βάλεις ΕΛΑ...ΣΟΒΑΡΑ...ΜΕ ΠΛΗΡΟΦΟΡΕΙΣ ΟΤΙ....ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΟΔΗΓΗΣΩ Φ1...ΟΧΙ ΡΕ ΦΙΛΕ...ΜΗΝ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ ΑΥΤΟ...ΠΕΣ ΜΟΥ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΨΕΜΑΤΑ...ΟΤΙ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΗΝ ΒΑΛΩ ΜΠΡΟΣΤΑ (αν δεν κανω λαθος τα μονοθεσια δεν εχουν μιζα...λεπτομερειες ετσι??)ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ....ΟΧΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ Γενικά η ευκολία με την οποία προσπέρασε πάλι για μένα έδειχνε ένα από τα εξής: 1) μηχανικό πρόβλημα Ραϊκόνεν (όπως φάνηκε στη συνέχεια δεν υπήρχε), 2) έχασε μία ή και παραπάνω αλλαγές ταχυτήτων, 3) τα "έχασε" γενικώς βλέποντας τον Χάμιλτον πίσω του. Ποντάρω στο 3, αν και δεν θα το μάθουμε ποτέ... Πληροφοριες μου μεσα απο την φερραρι λενε οτι μαλλον εχεις δικιο...η βρωμα απο το σκατο που του εφυγε οταν ειδε τον χαμιλτον πισω του επιβεβαιωνει την θεωρια σου... ΜΕΓΑΛΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ Λοιπον για να σοβαρευτουμε... Η ενσταση που κατεθεσε η μακ ειναι τελειως τυπικη..η ποινη δεν ειναι εφεσιμη.. Το μονο που κανουν ειναι να προσπαθησουν να ασκησουν πιεση για επομενες ενστασεις κλπκλπ.... Και αγαπητε Narayan, οταν κλεισεις την φωνη των ηλιθιων σχολιαστων του αλφα, κοψεις για λιγο και το playstation και κοιταξεις στο ιντερνετ περισσοτερες πληροφοριες στο θεμα, τοτε τα ξαναλεμε... Εδω ειμαστε να κανουμε μια ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΗ συζητηση, οχι ειρωνιες και ψευτοαστειακια... Υ.Γ. Εδω ειναι μια καλη αρχη να μαθεις πεντε πραγματα παραπανω...Αν δεν παινεψουμε και το σπιτι μας... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
silverthan Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2008 Share Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2008 Αφου βλέπετε τι γίνεται τόσα χρόνια... Να τους το δώσουμε από τώρα να τελειώνουμε. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Timour21 Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2008 Share Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2008 Εγώ πάντως λέω, "φεράρι γερά! πάρτο (πάλι) στα χαρτιά!" Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
vlachaquito Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2008 Share Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2008 παντως, το θεμα της φια ειναι οντως σοβαρο.. Οχι τοσο για την αποφαση που ηταν σωστη, αλλα γιατι αλλες φορες, η ιδια περιπου κινηση δεν τιμωρηθηκε (ετσι στα γρηγορα μου ερχεται de la rosa schumi, τοσο κραυγαλεο που και οι ιταλοι εκφωνητες ντραπηκαν οταν δεν τιμωρηθηκε). Σιγουρα το αθλημα δεν ειναι ποδοσφαιρο, και τετοιες αποφασεις δεν βοηθουνε.. πρεπει για μενα οπωσδηποτε να ξανακοιταξουν τους κανονισμους, και να τους κανουν οσο γινεται πιο σαφης... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
red7genius Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2008 Share Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2008 Εγώ πάντως λέω, "φεράρι γερά! πάρτο (πάλι) στα χαρτιά!" Εγω παλι λεω, "Δεν θα δεις πρωταθλημα ΠΟΤΕΕΕΕΕ, Βρετανεεεε, βρετανε ε ε!" Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Timour21 Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2008 Share Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2008 Βρετανό να πείς τον γιό σου! Renault υποστηρίζω και είδα 2 συνεχόμενα στέλνοντας και τον σουμάχερ σπίτι του on the process. Το οτι υποστηρίζω renault ομως δεν σημαίνει οτι δεν μπορώ να φωνάζω για μία ακόμη αλλίωση αποτελέσματος απο την FIA/FERRARI.... Εσύ ως γαυρος βέβαια, έχεις μάθει στις αλλιώσεις αποτελεσμάτων και στα χάρτινα πρωταθλήματα, οπότε.... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Narayan Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2008 Share Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2008 Και ειπα να το γραψω απο την αρχη, γιατι ειμουν σιγουρος οτι κατι "εξυπνακηδες" σαν εσενα θα μου την "ελεγαν"..η διαφορα μειωθηκε αμεσως μετα τα πιτ στοπ για 10 περιπου γυρους, μετα σταθεροποιηθηκε και στους τελευταιους γυρους οταν και επεσε αποτομα η θερμοκρασια πιστας και αρχισε να βρεχει πλησιασε ακομα περισσοτερο.. ο λογος ειναι απλος.. Τα λαστιχα παρουσιαζουν προβλημα στο ανεβασμα και διατηρηρησ θερμοκρασιας, ειδικα σε μια πιστα σαν το σπα με χαμηλες θερμοκρασιες ασφαλτου.. Η μακλαρεν για να το λυσει, "εσφιξε" τις αναρτησεις του χαμιλτον.. Ετσι ολο το βαρους του αυτοκινητου παει "αυτουσιο" πανω στο πελμα του λαστιχου, αυξανοντας την τριβη αρα και την θερμοκρασια.. Σε συνδυασμο με το στυλ οδηγησης του χαμιλτον που φθειρει γρηγορα και σε μεγαλυτερο βαθμο τα λαστιχα του, βοηθησαν σε ολο τον αγωνα στην διατηρηση υψηλων θερμοκρασιων στο μονοθεσιο του χαμιλτον... το πιασαμε η να στο κανω πιο λιανα??? Ε τότε γιατί δεν το έγραψες από την αρχή και μας παιδεύεις;;;; Σοβαρά όμως για να ισχύει σαν πλεονέκτημα αυτό, πρέπει κάπου να κρύωσαν τα λάστιχα του Ραϊκόνεν... αυτό που περιγράφεις δίνει πλεονέκτημα για ένα άντε δύο γύρους μέχρι να έρθουν τα ελαστικά στη σωστή θερμοκρασία (και πάλι δεν έρχονται άμεσα στη σωστή θερμοκρασία ό,τι ρύθμιση και να έχει γίνει στις αναρτήσεις... ή κάπου κατάλαβα λάθος πάλι. Εσυ το ευχεσε... Τα εκατομμυρια που το παρακολουθουν, μαζι με τους εκει φιλαθλους μαλλον το αντιθετο...οσο για τα "κριτηρια" το οτι φετος προσθεσανε 2 σιρκουιτ σαν το μονακο (βαλενθια και σινγκαπουρη) και πανε για αλλο ενα (λας βεγκας) σου λεει κατι??? μπααααααααααααααααααααααααααααααααααα Η Βαλένθια δεν είναι τόσο κλειστή σαν πίστα αλλά και πάλι δεν μου άρεσε προσωπικά... την Σιγκαπούρη την έβαλαν για άλλο λόγο (αγώνας τη νύχτα για πρώτη φορά) αλλά δεν μπορώ να την κρίνω αν δεν δώ αγώνα εκεί πρώτα. μπλαμπλαμπλαμπλαμπλαμπλαμπλα.... Οπως ειπες επρεπε να εξεταστει κατ' εσε... δεν ειδα διαμαρτυρια ουτε απο μακ ουτε απο χαμιλτον ουτε απο κανενα...μου φαινεται οτι μονο εσυ το ειδες... Ούτε η Σκουντερία έκανε διαμαρτυρία για το προσπέρασμα και είδαμε τα αποτελέσματα... ΕΛΑ...ΣΟΒΑΡΑ...ΜΕ ΠΛΗΡΟΦΟΡΕΙΣ ΟΤΙ....ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΟΔΗΓΗΣΩ Φ1...ΟΧΙ ΡΕ ΦΙΛΕ...ΜΗΝ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ ΑΥΤΟ...ΠΕΣ ΜΟΥ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΨΕΜΑΤΑ...ΟΤΙ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΗΝ ΒΑΛΩ ΜΠΡΟΣΤΑ (αν δεν κανω λαθος τα μονοθεσια δεν εχουν μιζα...λεπτομερειες ετσι??)ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ....ΟΧΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ Εμ για αυτό λέω μείνε με το σαραβαλάκι, τουλάχιστον αυτό παίρνει μπροστά από μέσα... Πληροφοριες μου μεσα απο την φερραρι λενε οτι μαλλον εχεις δικιο...η βρωμα απο το σκατο που του εφυγε οταν ειδε τον χαμιλτον πισω του επιβεβαιωνει την θεωρια σου... ΜΕΓΑΛΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ Λοιπον για να σοβαρευτουμε... Σαφώς και να σοβαρευτούμε... ο «Αϊσμάν» δεν μας τα λέει καθόλου καλά τελευταία, μέχρι και πέρυσι είχα σοβαρό respect για την ψυχραιμία που δείχνει ενίοτε αλλά φέτος δεν καταλαβαίνω τι τον έχει πιάσει. Ευτυχώς που βγήκε η απόφαση δηλαδή και μπήκε πάλι στο παιχνίδι του τίτλου, μακάρι να πιέσει μέχρι το τέλος αλλά φέτος είναι ΑΓΝΩΡΙΣΤΟΣ. Και αγαπητε Narayan, οταν κλεισεις την φωνη των ηλιθιων σχολιαστων του αλφα, κοψεις για λιγο και το playstation και κοιταξεις στο ιντερνετ περισσοτερες πληροφοριες στο θεμα, τοτε τα ξαναλεμε... Εδω ειμαστε να κανουμε μια ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΗ συζητηση, οχι ειρωνιες και ψευτοαστειακια... Ντεν έχω πλεϊστέισον καρντιά μου. Έχω όμας βαρεθεί άλλος να νικάει εντός πίστας και άλλος να παίρνει τους πόντους. Βρες μου εσύ ΜΙΑ περίπτωση που η Ferrari κέρδισε αγώνα και η πρώτη θέση άλλαξε μετά το τέλος του. Υ.Γ. Εδω ειναι μια καλη αρχη να μαθεις πεντε πραγματα παραπανω...Αν δεν παινεψουμε και το σπιτι μας... Καλό site... εσύ είσαι ο «ειδικός αναλυτής» σε τεχνικά θέματα; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.