Προς το περιεχόμενο

forthnet ή κάτι άλλο?


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Λοιπόν εγώ είχα ένα χρόνο ADSL της Forthnet και σταθερή τηλεφωνία με πάγιο ΟΤΕ. Με έπεισαν να μπω κι εγώ στις δικές τους παροχές χωρίς το πάγιο του ΟΤΕ. Λοιπόν μέχρι τις 25 Φεβρουαρίου που είχα πάγιο ΟΤΕ αλλά σταθερή τηλεφωνία και ADSL από την εν λόγω εταιρεία πρόβλημα κανένα. Και πάμε στο μετά ΟΤΕ. Από τις 26 Φεβρουαρίου μπήκα στο ιδιόκτητο δίκτυο της Forthnet και τέλος το Internet. Αντί να τρέχω με ταχύτητες 24Mp τρέχω με 3Kp και αν. Να φανταστείτε για να ανοίξω αυτή τη συγκεκριμμένη σελίδα περίμενα 15 λεπτά. Το πρόβλημα στην αρχή ήταν (σύμφωνα με τους τεχνικούς) το router μου το οποίο ήταν δικό μου (και μέχρι τότε δούλευε). Αφού άλλαξα 2 ανακάλυψα ότι δεν έτρεχε ούτε και με το δικό της (δηλαδή αυτό που ήταν στον εξοπλισμό της). Μετά έφταιγε το antivarius, οι ρυθμίσεις και ότι μπορείτε να φανταστείτε. Τελικά μου είπανε ότι κάνανε ρυθμίσεις στη γραμμή μου και για 24 ώρες είχα ένα αξιοπρεπές Internet. Τώρα περιμένω τεχνικό να έρθει σπίτι μου να ελέγξει τις συνδέσεις. Δηλαδή καλά κρασιά. Βέβαια έχω πληρώσει μέχρι στιγμής τα άντερά μου στους 801 αριθμούς της υποστήριξης γιατί αυτοί είναι εκτός απεριόριστης σύνδεσης όπως και στα κινητά (το τηλέφωνο έχει γίνει σκουλαρίκι στο αυτί μου, μιλάω με διαφορετικούς υπαλλήλους κάθε φορά και κανείς δεν είναι υπεύθυνος). Έχω στείλει 3 mail και βέβαια απάντηση καμμία. Δεν με ενδιαφέρει αν το πρόβλημα είναι στην γραμμή ή στην εταιρεία ή οπουδήποτε αρκεί κάποιος να το βρει και να το λύσει. Τελικά από ότι κατάλαβα όλοι μας κοροϊδεύουν και λύση καμμία. Θα αναγκαστώ να γυρίσω στον ΟΤΕ (πληρώνοντας 70 ευρώ αποσύνδεση στην εν λόγω εταιρεία, 40 ευρώ για έναν μήνα που δεν είχα σύνδεση συν τα τηλέφωνα στην τεχνική υποστήριξη και σύνδεση πάλι στον ΟΤΕ), να περιμένω κάνα δίμηνο πάλι σύνδεση και έχει ο Θεός. Εμένα τελικά ποιός με προστατεύει; Μάλλον ο Θεός γιατί κανείς άλλος δεν θα ενδιαφερόταν για μένα. Και πέστε ότι κάνω καταγγελία. Και τι; Ξέρουμε όλοι πόσο κρατάνε αυτές οι διαδικασίες και πόσο κοστίζουν. Οπότε συμβουλή από την καμμένη. Κρατείστε τις συνδέσεις σας ως έχουν αν είστε ευχαριστημένοι. Μην πιστεύετε κανέναν και τίποτα. Μην νομίζετε ότι είμαι υπερβολική και κάνετε δοκιμή. Θα την πατήσετε. Πάντως μια που σας βρήκα θα σας ενημερώσω για την εξέλιξη της ιστορίας. Δεν νομίζω ότι το παραμυθάκι θα έχει happy end. Τελικά μάλλον φταίει η ΔΕΗ!!:-D:-D:-D

  • Απαντ. 32
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.
Λοιπόν εγώ είχα ένα χρόνο ADSL της Forthnet και σταθερή τηλεφωνία με πάγιο ΟΤΕ. Με έπεισαν να μπω κι εγώ στις δικές τους παροχές χωρίς το πάγιο του ΟΤΕ. Λοιπόν μέχρι τις 25 Φεβρουαρίου που είχα πάγιο ΟΤΕ αλλά σταθερή τηλεφωνία και ADSL από την εν λόγω εταιρεία πρόβλημα κανένα. Και πάμε στο μετά ΟΤΕ. Από τις 26 Φεβρουαρίου μπήκα στο ιδιόκτητο δίκτυο της Forthnet και τέλος το Internet. Αντί να τρέχω με ταχύτητες 24Mp τρέχω με 3Kp και αν. Να φανταστείτε για να ανοίξω αυτή τη συγκεκριμμένη σελίδα περίμενα 15 λεπτά. Το πρόβλημα στην αρχή ήταν (σύμφωνα με τους τεχνικούς) το router μου το οποίο ήταν δικό μου (και μέχρι τότε δούλευε). Αφού άλλαξα 2 ανακάλυψα ότι δεν έτρεχε ούτε και με το δικό της (δηλαδή αυτό που ήταν στον εξοπλισμό της). Μετά έφταιγε το antivarius, οι ρυθμίσεις και ότι μπορείτε να φανταστείτε. Τελικά μου είπανε ότι κάνανε ρυθμίσεις στη γραμμή μου και για 24 ώρες είχα ένα αξιοπρεπές Internet. Τώρα περιμένω τεχνικό να έρθει σπίτι μου να ελέγξει τις συνδέσεις. Δηλαδή καλά κρασιά. Βέβαια έχω πληρώσει μέχρι στιγμής τα άντερά μου στους 801 αριθμούς της υποστήριξης γιατί αυτοί είναι εκτός απεριόριστης σύνδεσης όπως και στα κινητά (το τηλέφωνο έχει γίνει σκουλαρίκι στο αυτί μου, μιλάω με διαφορετικούς υπαλλήλους κάθε φορά και κανείς δεν είναι υπεύθυνος). Έχω στείλει 3 mail και βέβαια απάντηση καμμία. Δεν με ενδιαφέρει αν το πρόβλημα είναι στην γραμμή ή στην εταιρεία ή οπουδήποτε αρκεί κάποιος να το βρει και να το λύσει. Τελικά από ότι κατάλαβα όλοι μας κοροϊδεύουν και λύση καμμία. Θα αναγκαστώ να γυρίσω στον ΟΤΕ (πληρώνοντας 70 ευρώ αποσύνδεση στην εν λόγω εταιρεία, 40 ευρώ για έναν μήνα που δεν είχα σύνδεση συν τα τηλέφωνα στην τεχνική υποστήριξη και σύνδεση πάλι στον ΟΤΕ), να περιμένω κάνα δίμηνο πάλι σύνδεση και έχει ο Θεός. Εμένα τελικά ποιός με προστατεύει; Μάλλον ο Θεός γιατί κανείς άλλος δεν θα ενδιαφερόταν για μένα. Και πέστε ότι κάνω καταγγελία. Και τι; Ξέρουμε όλοι πόσο κρατάνε αυτές οι διαδικασίες και πόσο κοστίζουν. Οπότε συμβουλή από την καμμένη. Κρατείστε τις συνδέσεις σας ως έχουν αν είστε ευχαριστημένοι. Μην πιστεύετε κανέναν και τίποτα. Μην νομίζετε ότι είμαι υπερβολική και κάνετε δοκιμή. Θα την πατήσετε. Πάντως μια που σας βρήκα θα σας ενημερώσω για την εξέλιξη της ιστορίας. Δεν νομίζω ότι το παραμυθάκι θα έχει happy end. Τελικά μάλλον φταίει η ΔΕΗ!!:-D:-D:-D

 

α.καλως ηρθες στο φορουμ.

β.θα μπορουσες μια και ανεφερες το προβλημα σου να μας εγραφες στατιστικα γραμμης.

γ.με την ιδια λογικη που πας εσυ τοτε ολοι να μεινουμε στον οτε μια ζωη να μας ...κανονικα.

δ.δηλαδη εγω που εχω forthnet 5-6 μηνες και κατεβαζω με 1500??? δηλαδη την γραμμη την ξεζουμιζω.

ε.μια περιπτωση δνε κανει τον κανονα.

ζ.γραψε στατιστικα γραμμης τι ρουτερ εχεις μια που ανοιξες το 8εμα μπας και σε βοηθησουμε.

Δημοσ.
μερικες φορες απορω αν αυτα που λετε τα πιστευετε.εχετε συνηδητοποιεισει οτι η μονη καθυστερηση που μπορει να γινει στον isp ειναι απλα να καταχωρησει την αιτηση.αμα η αιτηση φυγει για τον οτε οσο και να τους πρηζεις δεν αλλαζει κατι.ο οτε 8α κανει την ενεργοποιση μετα.

 

απλά η forthnet κάνει το λιγότερο ακριβώς 15 εργάσιμες.

και στο site λένε αν η αίτηση έχει πάει στον ΟΤΕ ή αν έχει γυρίσει πίσω.

όταν πας να δεις την πορεία της αίτησης (μιλάω για πέρυσι που έβαλα το φοιτητικό) σου δείχνει για 3 διαφορετικά στάδια που έχει περάσει η αίτηση,αφού έχει γυρίσει από τον ΟΤΕ.

εξαρτάται βέβαια από το φόρτο εργασίας, μην κατηγορούμε άδικα.

μέχρι τώρα εκτός από 2 μέρες άσχετες μεταξύ τους που δεν είχα internet όλες τις άλλες μέρες κανονικά και με το νόμο!

Δημοσ.

και με τις αιτησεις ειναι διαφορα.βεβεα μπορει και καποια αιτηση na faei reject για οποιοδηποτε λογο απο τον οτε...κτλ κτλ

Δημοσ.
και με τις αιτησεις ειναι διαφορα.βεβεα μπορει και καποια αιτηση na faei reject για οποιοδηποτε λογο απο τον οτε...κτλ κτλ

 

ή να μην προλάβει η forthnet όλες τις αιτήσεις όπως έγινε τον Αύγουστο..

Η forthnet ήταν προετοιμασμένη για 7000 αιτήσεις double play και ήρθαν 17000 :shock:

βέβια αυτό είναι σπάνιο...:-)

Δημοσ.

Thnx σε όλους που ασχολήθηκαν με το θέμα μου, η απόφαση μου είναι να δοκιμάσω την forthnet και το δίκτυο της, ελπίζω όλα να πάνε καλά…

 

Παρεμπίπτοντος όταν είχα ένα πρόβλημα με τον ΟΤΕ (dc kai χαμηλά dl ) παίζει να τους πήρα και 10 -15 τηλέφωνα για να το φτιάξουν.... μετά από ένα μήνα !

 

Αυτό με τις αίτησεις δεν το κατάλαβα.. Ο ΟΤΕ τι σχέση έχει με τη forthnet γιατί ο ΟΤΕ να κάνει reject την αίτηση που θα κάνω στη Forthnet? ? ???

Δημοσ.

Εγώ θα πάω να κάνω αίτηση για να σταματήσει ο ΟΤΕ να μου παρέχει τηλέφωνο και internet ( θα κόπσω τη γραμμή με λίγα λόγια ) και μετά θα πάω να κάνω αίτηση στη forthnet για να μου δώσει γραμμή τηλ. Και σύνδεση internet.. O ΟΤΕ τι σχέση έχει με αυτό?? με το τι θα κάνω εγώ με τη forthnet?

Δεν είναι λίγο παράλογο να περιμένω να πάρω το “ok” από τον ΟΤΕ για να βάλω γραμμή άλλης εταιρίας?

Δημοσ.

Πάρε τηλέφωνο στη Forthnet (13831) και πες του να σου εξηγήσουν με το Ν και με το Σ τί πρέπει να κάνει ο κακομοίρης ο πελάτης σε αυτήν την χώρα για να βάλει το 2play της Forthnet και να είσαι σίγουρος ότι θα σου εξηγήσουν.

 

Μία συμβουλή όμως, γιατί και εγώ Forthnet έχω εδώ και χρόνια και ξέρω πως κινούνται κάποια πράγματα εκεί μέσα. ΜΕ ΤΟ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙΣ ΤΗΝ ΑΙΤΗΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΣΤΗΛΕΙΣ, ΝΑ ΤΟΥΣ ΠΡΗΞΕΙΣ ΣΤΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ ΚΑΙ ΤΑ ΕΜΑIL του τύπου "πήρατε την αίτηση, την προχωράτε" κτλ κτλ. Ειδάλλως μπορεί να είσαι ένας ακόμη τυχερός που θα τρέχει και δεν θα φτάνει...

 

PS: Αυτό το πράμα με τις ενεργοποιήσεις/αιτήσεις κτλ. δεν είναι χαρακτηριστικό της Forthnet, μην τρομάζεις. Η κατάσταση είναι πάνω κάτω σε όλους τους ISP ίδια. Ευτύχως στην Forthnet βελτιώνεται αισθητά και στην τελική, αν τους βρίσεις παίρνουν μπρος, ενώ οι άλλοι μπορεί να κάνουν τον ανήξερο...

Δημοσ.
Εγώ θα πάω να κάνω αίτηση για να σταματήσει ο ΟΤΕ να μου παρέχει τηλέφωνο και internet ( θα κόπσω τη γραμμή με λίγα λόγια ) και μετά θα πάω να κάνω αίτηση στη forthnet για να μου δώσει γραμμή τηλ. Και σύνδεση internet.. O ΟΤΕ τι σχέση έχει με αυτό?? με το τι θα κάνω εγώ με τη forthnet?

Δεν είναι λίγο παράλογο να περιμένω να πάρω το “ok” από τον ΟΤΕ για να βάλω γραμμή άλλης εταιρίας?

ο οτε θα παρει τα καλωδια για να τα βαλει πανω στην ενδιαμεση ρεγκλετα και να πανε στο provider.παντου ειναι ο οτε.

Πάρε τηλέφωνο στη Forthnet (13831) και πες του να σου εξηγήσουν με το Ν και με το Σ τί πρέπει να κάνει ο κακομοίρης ο πελάτης σε αυτήν την χώρα για να βάλει το 2play της Forthnet και να είσαι σίγουρος ότι θα σου εξηγήσουν.

 

Μία συμβουλή όμως, γιατί και εγώ Forthnet έχω εδώ και χρόνια και ξέρω πως κινούνται κάποια πράγματα εκεί μέσα. ΜΕ ΤΟ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙΣ ΤΗΝ ΑΙΤΗΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΣΤΗΛΕΙΣ, ΝΑ ΤΟΥΣ ΠΡΗΞΕΙΣ ΣΤΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ ΚΑΙ ΤΑ ΕΜΑIL του τύπου "πήρατε την αίτηση, την προχωράτε" κτλ κτλ. Ειδάλλως μπορεί να είσαι ένας ακόμη τυχερός που θα τρέχει και δεν θα φτάνει...

 

PS: Αυτό το πράμα με τις ενεργοποιήσεις/αιτήσεις κτλ. δεν είναι χαρακτηριστικό της Forthnet, μην τρομάζεις. Η κατάσταση είναι πάνω κάτω σε όλους τους ISP ίδια. Ευτύχως στην Forthnet βελτιώνεται αισθητά και στην τελική, αν τους βρίσεις παίρνουν μπρος, ενώ οι άλλοι μπορεί να κάνουν τον ανήξερο...

 

αν ημουν πωλησεις και επερνε καποιος για να βρισει 8α επερνε απο μενα μια ξερη απαντηση αντι8ετα με οσους μιλανε ευγενικα.οπως και εδωμεσα .οταν καποιος 8α απαιτησει κατι απο μενα 8α παρει .... ενω αμα ζητησει ευγενικα ..

Δημοσ.

Thnx για το help, ελπίζω να τα καταφέρω “Ανώδυνα

” mε την αλλαγή δυκτίου

 

Polinos με την φράση " Ο ΟΤΕ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΟΥ " το μόνο που σκεφτικά

Δημοσ.

Δεν νομίζω να μετανιώσεις για την επιλογή σου!!!Όμως να ξέρεις ότι και να γίνει σε περίπτωση βλάβης στο τηλ. ο ΟΤΕ θα έτρεχε η Forthnet αμφιβάλλω αν θα το κάνει...

Απλά θα περιμένεις κάποιες ημέρες....

Δημοσ.
Δεν νομίζω να μετανιώσεις για την επιλογή σου!!!Όμως να ξέρεις ότι και να γίνει σε περίπτωση βλάβης στο τηλ. ο ΟΤΕ θα έτρεχε η Forthnet αμφιβάλλω αν θα το κάνει...

Απλά θα περιμένεις κάποιες ημέρες....

 

σωστα.ο οτε παντα τρεχει.ναι γειας σας εχω αποσυνδεσεις στα 24 mbit.οκ σας παμε στα 8.eides ποσο ετρεξε.ο οτε οπως τρεχει για αυτον θα επρεπε να τρεχει και για ολους αν δεν ηταν ελληνικο δημοσιο.αλλα για αυτο τρωει προστιμο και λιγα λεφτα τρωει.για αυτο δεν 8α γινουμε ποτε ευρωπη γιατι οι οτετζηδες κοιτανε μονο τον ευατο τους.

Δημοσ.
α.καλως ηρθες στο φορουμ.

β.θα μπορουσες μια και ανεφερες το προβλημα σου να μας εγραφες στατιστικα γραμμης.

γ.με την ιδια λογικη που πας εσυ τοτε ολοι να μεινουμε στον οτε μια ζωη να μας ...κανονικα.

δ.δηλαδη εγω που εχω forthnet 5-6 μηνες και κατεβαζω με 1500??? δηλαδη την γραμμη την ξεζουμιζω.

ε.μια περιπτωση δνε κανει τον κανονα.

ζ.γραψε στατιστικα γραμμης τι ρουτερ εχεις μια που ανοιξες το 8εμα μπας και σε βοηθησουμε.

 

1. Αυτά νομίζω είναι τα στατιστικά γραμμής.

Line Mode ADSL2+ Line State Show Time

Line Power State L0 Line Up Time 00:01:00:54

Line Coding Trellis On Line Up Count 1

 

Statistics Downstream Upstream

Line Rate 13977 Kbps 1020 Kbps

Attainable Line Rate 12352 Kbps 1280 Kbps

Noise Margin 5.4 dB 16.1 dB

Line Attenuation 32.5 dB 14.6 dB

Output Power 12.6 dBm 0.0 dBm

2. Εσύ κατεβάζεις με 1500 εγώ κατεβάζω το πολύ με 373

3. Για να μην γίνομαι κακιά με την εταιρεία ήρθε τεχνικός :-) και μου είπε ότι η βλάβη είναι στη γραμμή του ΟΤΕ.

3. περιμένω ακόμη να φτιάξουν τη βλάβη

4. Είμαι συνδεδεμένη και με το siemens cl110 και αυτό συνδεδεμένο στο crypto wf110.Ήδη έχω κατεβάσει θέμα γιατί πιστεύω ότι τα 2 royter μου δεν συγχρονίζονται.

5. Έχω κι εγώ την ίδια άποψη με σένα ότι δεν πρέπει να μένουμε στάσιμοι και να προχωράμε γι αυτό το λόγο άλλαξα παροχό και μπήκα στη forthnet, όμως με ποιό τρόπο προχωράμε αν η εν λόγω εταιρεία για να δώσει παροχές χρησιμοποιεί ένα δίκτυο πεπαλαιωμένο όπως του ΟΤΕ γιατί παρόλη τη διαφήμιση δικό της δίκτυο δεν έχει. Εγώ ήθελα κάτι καλύτερο αν όμως μου λέγανε ότι θα χρησιμοποιούσανε μια γραμμή που εγώ έχω 27 χρόνια δεν υπήρχε περίπτωση να έμπαινα στο 2play γιατί τι γιάννης τι γιαννάκης, θα έμενα ως είχα γιατί ούτως ή άλλως τα ίδια λεφτά θα πλήρωνα και δεν θα έχανα τη ψυχική μου ηρεμία. Δεν μπορώ να πω ότι δεν με καλύπτει η τεχνική υποστήριξη που μου δίνουν. Αντίθετα με όποιον και να μίλησα τα παιδιά που δουλεύουν είναι άψογα να όμως που το πρόβλημα δεν είναι της forthnet κι εγώ ένα μήνα σχεδόν τώρα παιδεύομαι. Και ξέρεις κάτι; αν κάποιος παροχός χρησιμοποιεί τις γραμμές άλλου παροχού το πιο πιθανόν είναι να δημιουργούνται πάσης φύσεως προβλήματα που τα χρεώνεται η παροχός Εταιρεία (στη συγκεκριμμένη περίπτωση forthnet) και να χάνει πελάτες χωρίς λόγο. Έπρεπε να είναι περισσότερο ειλικρινής για να αποφασίζει κανείς τι θέλει να κάνει.

Καλώς ήρθε στη παρέα σας η γκρινιάρα Γιώτα!!!:-D

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...