Προς το περιεχόμενο

Ξέρει κανείς απο C....(HELP)

reniaenoia

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Γεια σας παιδιά,

Χρειάζομαι επειγόντος τη βοήθεια σας. Εχω την παρακάτω εργασία και πρέπει να την παραδώσω μέχρι την ερχόμενη τρίτη. Είμαι τελείως άσχετη με την C και για να πω την αλήθεια δεν καταλαβαίνω τι δουλειά έχει η C στο μαθηματικό που είμαι.Περιμένω τις συμβουλές σας και την βοήθεια σας please!!!(και το κακό είναι ότι θα έχω και άλλες)

Σας ευχαριστώ πολύ!!!

Πρώτη Εργασία

Άσκηση 1η: Να γραφεί πρόγραμμα που θα διαβάζει τις καρτεσιανές συντεταγμένες ενός σημείου στο επίπεδο στη μορφή (x, y) και θα υπολογίζει και θα τυπώνει τις πολικές συντεταγμένες του σημείου στη μορφή (r, θ) με την γωνία θ στο διάστημα [0, 2π). Το πρόγραμμα δεν θα υπολογίζει τις πολικές συντεταγμένες για τα σημεία που βρίσκονται στον άξονα y, δηλαδή όταν x=0.

Άσκηση 2η: Να γραφεί πρόγραμμα που θα κωδικοποιεί την ακολουθία χαρακτήρων (plaintext string) “Attack at Dawn” σύμφωνα με την συνάρτηση f(x) = 65 + (5x+4) mod 26 όπου x είναι o ASCII κωδικός κάθε χαρακτήρα της ακολουθίας και θα τυπώνει την κωδικοποιημένη ακολουθία (ciphered string). Δεν θα κωδικοποιούνται οι λευκοί χαρακτήρες και δεν θα εμφανίζονται στην έξοδο.

Άσκηση 3η: Να γραφεί πρόγραμμα που θα δέχεται ως είσοδο δύο μη προσημασμένους ακέραιους αριθμούς x και n, θα περιστρέφει τα bits του αριθμού x κατά n θέσεις αριστερά και θα τυπώνει τον ακέραιο x και τον αριθμό που προκύπτει από την εν λόγω περιστροφή των bits σε δεκαεξαδική μορφή. Κατά την αριστερή περιστροφή των bits ενός ακέραιου αριθμού κατά n θέσεις, ο αριθμός μετατοπίζεται αριστερά κατά n θέσεις και στα λιγότερα σημαντικά bits εισέρχονται τα περισσότερα σημαντικά bits που εξέρχονται κατά την μετατόπιση όπως φαίνεται στο παρακάτω σχήμα.