Προς το περιεχόμενο

Κ 850 service


jabar

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
για να τα λεμε ολα....σημερα σαν ψεμμα (1-04)μου αντικατεστησαν(επιτελους )το κινητο το οποιο ειχε μεινει ακινητο 3 μηνες...βεβαια δε θελω σχεδον ουτε να το δω αφου φοβαμαι μην αρχισει κι αυτο τα ιδια...
ειπα κι εγω,φιλοτιμηθηκαν απο μονοι τους,αλλα μου ηρθε χθες(12-04)κοινοποιηση απ την γεν. γραμ.καταναλωτη της καταγγελιας της με τ ονομα μου και φαινετε οτι πηραν φωτια τα μπατζακια τους και γι αυτο μου τ αλλαξαν...ειδατε, το κρατος καμια φορα <<λειτουργει>>...
Δημοσ.

Μακρια απο ericsson μακρια ομως! Δυο φορες αγορασα στη ζωη μου που με ταλαιπωρησαν τοσο πολυ που αγανακτησα. Ειμαι εδω και 2,5 χρονια με ενα motorola l7 και εχει πεσει αμετρητες φορες, εχει βραχει, γενικως εχει τραβηξει παρα πολλα αλλα δεν εχει παθει τπτ. Το παραμικρο. Το επομενο μου κινητο εννοειται οτι θα ειναι motorola και γενικως δεν την αλλαζω με τιποτα. Αυτα απο μενα:) Μεινετε μακρια απο ericsson:)

  • 1 μήνα μετά...
Δημοσ.

καιρο εχουμε να τα πουμε για την τηλεφωναρα μου ...περιττο να σας πω οτι και το αντικαταστημενο μου βγαλε το ιδιο προβλημα με τα touch pad κουμπια του(3 εχει τρομαρα του

που να ταν κι ολοκληρη οθονη αφης)εχει 15 μερες περιπου που το παρελαβε φιλος φιλου στη wind για να μη μπλεξω με σονυ

και υπουργεια γ.γ.καταναλωτη και...τελικα μου ειπαν οτι πηγε σονυ...ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ...

υ.γ.τι εγινε ρε παιδια μονο εγω ειμαι σιδεροφαγος σ αυτο το μοντελο(κ 850)...

ενω το κ800...2 χρονια+...σκυλι ρε παιδι μου(φτου-φτου)

  • 3 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.
καιρο εχουμε να τα πουμε για την τηλεφωναρα μου ...περιττο να σας πω οτι και το αντικαταστημενο μου βγαλε το ιδιο προβλημα με τα touch pad κουμπια του(3 εχει τρομαρα του

που να ταν κι ολοκληρη οθονη αφης)εχει 15 μερες περιπου που το παρελαβε φιλος φιλου στη wind για να μη μπλεξω με σονυ

και υπουργεια γ.γ.καταναλωτη και...τελικα μου ειπαν οτι πηγε σονυ...ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ...

υ.γ.τι εγινε ρε παιδια μονο εγω ειμαι σιδεροφαγος σ αυτο το μοντελο(κ 850)...

ενω το κ800...2 χρονια+...σκυλι ρε παιδι μου(φτου-φτου)

τι μουντζα εχω φαει μ αυτο το κολοσονυ...μου ειπαν την προηγουμενη εβδομαδα να το παρω απο wind και βγαινοντας καταλαβα οτι το κουμπι power ειναι πιο μεσα απ το κανονικο...κοιταζω και βλεπω κι 1 ραγισμα στη στεφανη του...το δινω επι τοπου πισω κι απο τοτε αγνοειται η τυχη του...μαλλον ψαχνουν τα 2 service ποιος εκανε την πατατα...(το ρημαξαν για να το ανοιξουν)

με τα πολλα απο ιανουαριο αγορα ζητημα να ειχα 2 μηνες καινουριο κινητο...και τα χω συνηθισει τα Κ...σονυ

  • 5 μήνες μετά...
Δημοσ.

καιρο ειχαμε να τα πουμε με το Κ 850 μου...κρατησε σχεδον 4 μηνες χωρις προβλημα...ουαου...το χουν εδω και 10 μερες περιπου στη wind με προβλημα στον ηχο..ΟΥΣΤ...

Δημοσ.

Εγώ με το w910 έχω τραβήξει τα πάνδεινα με το κωλο service της sonyericsson. Αν τους ξαναδώσω λεφτά για συσκευή να μου κοπούν τα χέρια. Ελαττωματικά κινητά, όλα έχουν κάποιο πρόβλημα και το service αστα να πάνε. Το κιντηό το έχω 6 μήνες και παρά το service το πρόβλημα παραμένει. Έχω το δικαίωμα να πάω στο πλαίσιο και να απαιτήσω πίστωση στην τρέχουσα τιμή για να αγοράσω άλλη συσκευή; Ας απαντήσει κάποιος που ξέρει please

Δημοσ.

Χρόνια πολλά σε όλες και όλους!

 

Μέσα Δεκεμβρίου παρατήρησα πρόβλημα με την οθόνη (δεν μπορούσα να πατήσω τα πλήκτρα αφής). Το πήγα για service στο εξουσιοδοτημένο κατάστημα της S.E. στις Σέρρες και σε λιγότερο από μια εβδομάδα με πήραν τηλέφωνο να το παραλάβω. Ήταν η 4η φορά που χρειάστηκε να το επισκεφτώ, άλλη μία για αναβάθμιση που σε 2 μέρες το είχα στα χέρια μου και άλλες 2 για το K800i, τη μια για αναβάθμιση που κράτησε τον ίδιο χρόνο με το K850i και άλλη μια για το joystick που τότε το κράτησαν σχεδόν 3 εβδομάδες!

Δημοσ.

σορρυ για το μεγαλο μου ποστ! αλα ειπα να μηραστω και εγω την εμπειρεια μου με το κ810. εδω και 5 παμε για τα 6 χρονια ειχα μονο sony ericsson απολυτα ευχαριστημενος απο το service τους στην αρχη δλδ 2004 μεχρι 2006 που πηγενα στο service τους. τωρα δεν εχω με το κ810 ξανα πατησει στο το service αχρειαστο να ειναι! αλα με απο αυτα που ακουω και βλεπω να παταω εκει εχω αποφασησει οτι και να μου παθει το κ810! θα το φτιαξω μονος μου ενα joystick παραπανω απο 9 ευρω δεν εχει το πολυ μια οθονη εχει στα 50 ευρω οποτε 20 ευρω τα εργαλεια και ετοιομο το εργαλειο. εμενα στο εξαμινο εκλινε στα καλα καθουμενα στην αναμονη. ( που λεγεται στην γλωσσα τους ξαφικος θανατος) ε του εριξα 4 update απο την seus + μια φορα επεσε κατω με την πλαστικη θηκη που του εχω βαλει απο το tower του υ/η και διαμαγειας εστοσε μαλον απο εδω και περα τα sony ericsson θελουν το πεσιμο τους. λιπον αμα κανεται update απο τον server της sony ericsson απο το pc σας. σας στο κανει αυτοματα cid 53 που σημενει αντιο patch αλαγμα μενου και τα υπολιπα

Δημοσ.
Εγώ με το w910 έχω τραβήξει τα πάνδεινα με το κωλο service της sonyericsson. Αν τους ξαναδώσω λεφτά για συσκευή να μου κοπούν τα χέρια. Ελαττωματικά κινητά, όλα έχουν κάποιο πρόβλημα και το service αστα να πάνε. Το κιντηό το έχω 6 μήνες και παρά το service το πρόβλημα παραμένει. Έχω το δικαίωμα να πάω στο πλαίσιο και να απαιτήσω πίστωση στην τρέχουσα τιμή για να αγοράσω άλλη συσκευή; Ας απαντήσει κάποιος που ξέρει please

 

Στο πρωτο 6 μηνο αν υπαρξει προβλημα βασει νομου (για τα κινητα μερη) θεωρειται πως το κινητο αν βγαλει βλαβη ευθυνεται σε εξ αρχης κατασκευαστικο ελαττωμα.

 

Αν περασουν 15 μερες χωρις το κινητο σου να εχει επιδιορθωθει πρεπει να σου δωσουν αλλο ισαξιο η καλυτερο κινητο

 

Αν η βλαβη δεν επιδιορθωθει δικαιουσαι πιστωση η αναστροφη πωλησης

 

Ψαξε στο web googlαρισε service e-shop.gr κ θα βρεις πολλα ατομα που παραθετουν τους αντιστοιχους νομους

Δημοσ.
Στο πρωτο 6 μηνο αν υπαρξει προβλημα βασει νομου (για τα κινητα μερη) θεωρειται πως το κινητο αν βγαλει βλαβη ευθυνεται σε εξ αρχης κατασκευαστικο ελαττωμα.

 

Αν περασουν 15 μερες χωρις το κινητο σου να εχει επιδιορθωθει πρεπει να σου δωσουν αλλο ισαξιο η καλυτερο κινητο

 

Αν η βλαβη δεν επιδιορθωθει δικαιουσαι πιστωση η αναστροφη πωλησης

 

Ψαξε στο web googlαρισε service e-shop.gr κ θα βρεις πολλα ατομα που παραθετουν τους αντιστοιχους νομους

 

Ευχαριστώ πολύ για την απάντηση:-D

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...