jabar Δημοσ. 4 Μαρτίου 2008 Δημοσ. 4 Μαρτίου 2008 γεια χαρα...(θεσσαλονικη)εχω προβλημα με τη sony hellas και συγκεκριμενα με το (χα)service(2310 500500)(κινητης τηλεφωνιας.τους εχω αφησει 2(ΔΥΟ)ημερων κινητο κ 850 στις 20 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ με προβλημα ,2 φορες προσπαθησαν να μου το επιστρεψουν με το προβλημα να παραμενει,η <αθηνα>σηκωνει τα χερια (αφου κατεβηκε ηδη 1 φορα το τηλ.) 4φορες τουλαχιστον που πηρα εκει,μου μιλουν σαν να ειναι η πρωτη φορα που το ακουνε...η θεσσαλονικη μου λεει οτι περιμενουν ανταλλακτικο και η αθηνα(801 11 810 810) δεν ξερει τιποτα...εν τω μεταξυ αν τους πιστεψω στη θεσσαλονικη για ανταλλακτικο δε λενε χρονο παραδοσης...ειχα το κινητο 2 μερες και ειναι στο servie(χαχα)πανω απο 40 μερες...
andr3as Δημοσ. 5 Μαρτίου 2008 Δημοσ. 5 Μαρτίου 2008 Καταρχήν ποιο είναι το πρόβλημα του κινητού σου... Για ποιο ανταλακτικό λένε ότι περιμένουν? Καλό θα ήταν να πατάς και το ENTER καμιά φορά και να βάζεις καμιά παράγραφο γιατί κανείς δεν θα θέλει να διαβάσει το πρόβλημα σου λόγο του τρόπου που γράφεις....
furious99 Δημοσ. 5 Μαρτίου 2008 Δημοσ. 5 Μαρτίου 2008 Κάνε καταγγελία στη Γενική Γραμματεία καταναλωτή του Υπουργείου Ανάπτυξης: http://www.efpolis.gr/content/contact.asp
gogos123 Δημοσ. 5 Μαρτίου 2008 Δημοσ. 5 Μαρτίου 2008 Τον Ιανουάριο αγόρασα και γω ένα κινητο με σύνδεση απο Θεσ/κη S.Ε. Κ810i. Μου είπαν απο το κατάστημα που το αγόρασα ότι εάν βρώ βλάβη μέσα σε 3 μέρες είναι υποχρεομένοι στην αντιπροσωπεία να μου το αλλάξουν επιτόπου. Χωρίς service και κατευθείαν άλλη συσκευή. Αυτή είναι η υποχρέωση τους και την στιγμή που έχεις απόδειξη αγοράς τους το λές. Μπορείς να ρωτήσεις και τα καταστήματα κινητής τηλεφωνίας να δεις οτι θα σου πουνε αυτό.
kosmasgr Δημοσ. 5 Μαρτίου 2008 Δημοσ. 5 Μαρτίου 2008 Aστικός Κώδικας Ν. 3043/2002 ΦΕΚ 192Α/21-08-2002 Αρθ. 537. - Ευθύνη για ελλείψεις. Ο πωλητής ευθύνεται ανεξάρτητα από υπαιτιότητά του αν το πράγμα, κατά το χρόνο που ο κίνδυνος μεταβαίνει στον αγοραστή, έχει πραγματικά ελαττώματα ή στερείται τις συνομολογημένες ιδιότητες, εκτός αν ο αγοραστής κατά τη σύναψη της σύμβασης γνώριζε ότι το πράγμα δεν ανταποκρίνεται στη σύμβαση ή η μη ανταπόκριση οφείλεται σε υλικά που χορήγησε ο αγοραστής. Το ελάττωμα ή η έλλειψη συνομολογημένης ιδιότητας που διαπιστώνεται μέσα σε έξι μήνες από την παράδοση του πράγματος τεκμαίρεται ότι υπήρχε κατά την παράδοση, εκτός αν τούτο δεν συμβιβάζεται με τη φύση του πράγματος που πουλήθηκε ή με τη φύση του ελαττώματος ή της έλλειψης. (Όπως το άρθρο αντικαταστάθηκε από το άρθρο 1 παρ.1 του ν. 3043/2002 ΦΕΚ 192Α/21-08-2002) Αρθ. 540. - Δικαιώματα του αγοραστή. Στις περιπτώσεις ευθύνης του πωλητή για πραγματικό ελάττωμα ή για έλλειψη συνομολογημένης ιδιότητας ο αγοραστής δικαιούται κατ' επιλογήν του: 1. να απαιτήσει, χωρίς επιβάρυνσή του, τη διόρθωση ή αντικατάσταση του πράγματος με άλλο, εκτός αν μια τέτοια ενέργεια είναι αδύνατη ή απαιτεί δυσανάλογες δαπάνες. 2. να μειώσει το τίμημα. 3. να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση, εκτός αν πρόκειται για επουσιώδες πραγματικό ελάττωμα. Ο πωλητής οφείλει να πραγματοποιήσει τη διόρθωση ή την αντικατάσταση σε εύλογο χρόνο και χωρίς σημαντική ενόχληση του αγοραστή. (Όπως το άρθρο αντικαταστάθηκε από το άρθρο 1 παρ.1 του ν. 3043/2002 ΦΕΚ 192Α/21-08-2002) Αρθ. 547. - Ενέργεια υπαναχώρησης ή αντικατάστασης λόγω ελλείψεων. (Υποχρεώσεις αγοραστή - πωλητή σε περίπτωση υπαναχώρησης) Αν ο αγοραστής υπαναχωρήσει από τη σύμβαση λόγω πραγματικού ελαττώματος ή έλλειψης συνομολογημένης ιδιότητας, έχει υποχρέωση να αποδώσει το πράγμα ελεύθερο από κάθε βάρος που του προσέθεσε ο ίδιος, καθώς και τα ωφελήματα που αποκόμισε. Ο πωλητής επιστρέφει το τίμημα με τόκο, τα έξοδα της πώλησης, καθώς και όσα ο αγοραστής δαπάνησε για το πράγμα. Οι διατάξεις της προηγούμενης παραγράφου εφαρμόζονται αναλόγως και στην περίπτωση αντικατάστασης του πράγματος. (Όπως το άρθρο αντικαταστάθηκε από το άρθρο 1 παρ.1 του ν. 3043/2002 ΦΕΚ 192Α/21-08-2002)
jabar Δημοσ. 6 Μαρτίου 2008 Μέλος Δημοσ. 6 Μαρτίου 2008 Κάνε καταγγελία στη Γενική Γραμματεία καταναλωτή του Υπουργείου Ανάπτυξης: http://www.efpolis.gr/content/contact.asp ευχαριστω για το ενδιαφερον σας και για τις απαντησεις... το <αρθρο>>ειναι αντιγραφο του e-mail που εστειλα εκεινη την ωρα που γραψα κι εδω, στη γεν γραμμ....περιμενω απαντηση... ο πωλητης ειναι παιδικος φιλος (απ τους 4-5 που μεγαλωσα μαζι τους) κι ειπα να μην του φορτωσω το κινητο και πηγα κατευθειαν στη σονυ ... δε δουλευε το τouch screen δεξια και δεν ξεκλειδωνε το αυτοματο κλειδωμα... την αλλη μερα μου στελνουν-ελα παρτο-της λεω χαριτολογωντας(νομιζα) -δε πιστευω να βγω και να μη δουλευει, μου ριξε ειρωνικη ματια και...δε δουλευε ουτε το μεσαιο touch να βαλω το pιn κ.τ.λ...παει αθηνα ,ερχετε,μου στελνουν μυνημα, τρωω στη μαπα ξανα το metro της Θεσσαλονικης (χαχαχαχα)και τι μου λεει...Ξερετε το τηλ.δεν ειναι ετοιμο -καλα ρε πλακα μου κανετε- οχιιι αλλα τοχω στα χερια μου 3 μερες λεει η. ....και εχει κολλησει μονο (ε ενταξει τοτε, τηγλυτωσε τη μουντζα ειμαι ευγενικος)μια φορα... αν θελετε παρτε το και ...περιμενουμε ανταλλακτικο (8 φεβρουαριου ολα αυτα)απο τοτε τηλεφωνα στην Αθηνα ,καθε φορα ,η πρωτη φορα... κι οχι μονο,εμεις λεει δε ξερουμε τιποτα για ανταλλακτικο και οτι το χετε στο service ... τελευταια που πηρα Θεσσαλονικη προχθες , μια απ τα ιδια ...συγνωμη για το Ben hoor κειμενο αλλα η αγανακτηση ειναι μεγαλη και ειπα να μη ξαναγραψω γιατι οσο σκεφτομαι τις λεπτομερειες ...θα καταληξω με χαπια στο τ(ρ)ελος....γεια...
jabar Δημοσ. 9 Μαρτίου 2008 Μέλος Δημοσ. 9 Μαρτίου 2008 απο ποιο μαγαζι το πηρες?δε θελω να τον χαλασω γιατι ειναι πολυ φιλος...το κινητο ηταν παντως απειραχτο, της κουτας ,δε φταιει αυτος...
jabar Δημοσ. 9 Μαρτίου 2008 Μέλος Δημοσ. 9 Μαρτίου 2008 Καταρχήν ποιο είναι το πρόβλημα του κινητού σου... Για ποιο ανταλακτικό λένε ότι περιμένουν?Καλό θα ήταν να πατάς και το ENTER καμιά φορά και να βάζεις καμιά παράγραφο γιατί κανείς δεν θα θέλει να διαβάσει το πρόβλημα σου λόγο του τρόπου που γράφεις.... ειναι γεγονος οτι δεν τα παω καλα με την πληκτρολογηση αλλα στο επομενο ...θα προσπαθησω.
andr3as Δημοσ. 11 Μαρτίου 2008 Δημοσ. 11 Μαρτίου 2008 Πάντως να γνωρίζετε όλοι ότι το Κ850 έχει ένα πρόβλημα με το πληκτρολόγιο του (είναι αρκετά ευαίσθητο, ειδικότερα με το touchpad και τα πλαϊνά της κάμερας) και χρειάστηκε να αλλάξω και εγώ σε κάποιους που βιαζότανε να τα πάρουν γρήγορα και δεν τους ένοιαζε το κόστος...
jabar Δημοσ. 11 Μαρτίου 2008 Μέλος Δημοσ. 11 Μαρτίου 2008 γεια χαρα...(θεσσαλονικη)εχω προβλημα με τη sony hellas και συγκεκριμενα με το (χα)service(2310 500500)(κινητης τηλεφωνιας.τους εχω αφησει 2(ΔΥΟ)ημερων κινητο κ 850 στις 20 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ με προβλημα ,2 φορες προσπαθησαν να μου το επιστρεψουν με το προβλημα να παραμενει,η <αθηνα>σηκωνει τα χερια (αφου κατεβηκε ηδη 1 φορα το τηλ.) 4φορες τουλαχιστον που πηρα εκει,μου μιλουν σαν να ειναι η πρωτη φορα που το ακουνε...η θεσσαλονικη μου λεει οτι περιμενουν ανταλλακτικο και η αθηνα(801 11 810 810) δεν ξερει τιποτα...εν τω μεταξυ αν τους πιστεψω στη θεσσαλονικη για ανταλλακτικο δε λενε χρονο παραδοσης...ειχα το κινητο 2 μερες και ειναι στο servie(χαχα)πανω απο 40 μερες...σημερα 11-03 αφου εστειλα e-mail to σαββατο στη σελιδα τους με τα πιο πανω γραφωμενα, μου ζητουν για 5η -6η φορα το ιμει...ημαρτον...
jabar Δημοσ. 14 Μαρτίου 2008 Μέλος Δημοσ. 14 Μαρτίου 2008 up γιατι ειναι πολυ γρηγοροι(απο εξυπηρετηση αν πεις...)14-03
jabar Δημοσ. 22 Μαρτίου 2008 Μέλος Δημοσ. 22 Μαρτίου 2008 up γιατι ειναι πολυ γρηγοροι(απο εξυπηρετηση αν πεις...)14-03 γραψτε αλλη 1 εβδομαδα...
jabar Δημοσ. 29 Μαρτίου 2008 Μέλος Δημοσ. 29 Μαρτίου 2008 γραψτε αλλη 1 εβδομαδα...νεωτερα απ το μετωπο...προχθες με πηρε ο κος ταδε και μου ειπε οτι επειδη περιμρνουν αντλακτικο(!!)αν καταλαβα θα μου αλλαξουν τη συσκευη...σημερα με πηρε μια κοπελια και με ρωτησε αν ειμαι ευχαριστημενος απ το service και απ το κινητο...τη λυπηθηκα μετα το κλεισιμο του τηλεφωνου...ελπιζω να με λυπηθηκε κι αυτη και να τελειωνω καποτε...παντως εκει δε ξερουν τιποτα απο το τι κανει ο διπλανος τους συναδερφος...
jabar Δημοσ. 1 Απριλίου 2008 Μέλος Δημοσ. 1 Απριλίου 2008 νεωτερα απ το μετωπο...προχθες με πηρε ο κος ταδε και μου ειπε οτι επειδη περιμρνουν αντλακτικο(!!)αν καταλαβα θα μου αλλαξουν τη συσκευη...σημερα με πηρε μια κοπελια και με ρωτησε αν ειμαι ευχαριστημενος απ το service και απ το κινητο...τη λυπηθηκα μετα το κλεισιμο του τηλεφωνου...ελπιζω να με λυπηθηκε κι αυτη και να τελειωνω καποτε...παντως εκει δε ξερουν τιποτα απο το τι κανει ο διπλανος τους συναδερφος... για να τα λεμε ολα....σημερα σαν ψεμμα (1-04)μου αντικατεστησαν(επιτελους )το κινητο το οποιο ειχε μεινει ακινητο 3 μηνες...βεβαια δε θελω σχεδον ουτε να το δω αφου φοβαμαι μην αρχισει κι αυτο τα ιδια...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.