Super Moderators Thresh Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2010 Super Moderators Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2010 μα τα χίλια facepalm
Moderators Praetorian Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2010 Moderators Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2010 ^^ Σωστά αυτά, αλλά εγώ θυμάμαι πως σε κάποιο παιχνίδι (λέγε με Crysis), τα "DirectX 10" μουφο-features, με κάποιο mod μπορούσες να τα ενεργοποιήσεις και σε XP. (Δεν το δοκίμασα ποτέ) Λάθος;
Erwdios Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2010 Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2010 Ήταν μούφα απ' ότι θυμάμαι το συγκεκριμένο mod... BTW μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει το σενάριο του Bioshock 1, γιατί άρχισα να το παίζω το παιχνιδάκι, αλλά είμαι στα χαμένα σε σχέση με το story...
grimpr Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2010 Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2010 Όποιος έριξε λεφτά σε κάρτα γραφικών και επεξεργαστή, για να τρώει στην μάπα αυτήν την χυδαιότητα με τα απαράδεκτα DRM της Sony, το Windows Games Live, και λέει και ευχαριστώ, είναι άξιος της μοίρας του. Μποϋκοτάζ στα Console PC ports παιχνίδια, εμπάργκο στο DRM. Υποστηρίξτε τους αποκλειστικούς PC Game developers με τα λεφτά σας. http://www.interstellarmarines.com/indie/ http://www.interstellarmarines.com/articles/news/the-voice-of-terri-brosius/ http://www.interstellarmarines.com/game/bullseye
chek2fire Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2010 Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2010 Εχούμε κανα νέο πότε έρχετε στην Ελλάδα ο κολέκτορας?
christos_75 Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2010 Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2010 Λογικα next week pc edition...Εγω το πηρα σε ps3.
konsolakias Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2010 Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2010 Τελικά πόσες ώρες είναι το single player; Ακούω για 10-15 ώρες. Εγώ είχα την εντύπωση ότι το πρώτο ήταν κανένα 20αρι. Το μείωσαν για να φτιάξουν multiplayer; Όλα τα video reviews του υπάρχουν εδώ http://www.blog4games.gr
liopyr Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2010 Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2010 Όποιος έριξε λεφτά σε κάρτα γραφικών και επεξεργαστή, για να τρώει στην μάπα αυτήν την χυδαιότητα με τα απαράδεκτα DRM της Sony, το Windows Games Live, και λέει και ευχαριστώ, είναι άξιος της μοίρας του. Μποϋκοτάζ στα Console PC ports παιχνίδια, εμπάργκο στο DRM. Υποστηρίξτε τους αποκλειστικούς PC Game developers με τα λεφτά σας. http://www.interstellarmarines.com/indie/ http://www.interstellarmarines.com/articles/news/the-voice-of-terri-brosius/ http://www.interstellarmarines.com/game/bullseye Καλά μεταξύ μας τώρα, χέστηκα για τo DRM, την Sony, τα console ports και τον war on errorism στους Pc devs, το παιχνίδι είναι έργο τέχνης στην παραμικρή του λεπτομέρεια, ελαφρύ για να παίζει και σε σχετικά budget συστήματα αξιοπρεπώς, και όταν το πετύχω σε normal τιμή θα το αγοράσω κιόλας.
Mad_man Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2010 Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2010 Μου ήρθε κ μένα σήμερα από αμαζον, παω να λιώσω
ksaplostra Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2010 Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2010 Ρε παιδιά χειροβομβίδες και ξανά ψάξιμο τα πτώματα πως κάνω;
outlaw star Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2010 Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2010 το τερμάτισα ένα αριστούργημα απλά...όποιος παίξει online ας μας πει τη γνώμη του γιατί μάλλον πάει για αγορά...το παιχνίδι αυτό θα πρέπει να είναι παράδειγμα προς τους υπόλοιπους developers για το πως πρέπει να είναι τα multiports
Sir Pretender Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2010 Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2010 H διάρκεια του παιχνιδιού παίζει ανάλογα το επίπεδο δυσκολίας και το πόσο γρήγορα θέλεις να το τελειώσεις. 10-20 ώρες, ανάλογα τα παραπάνω (easy + βιάζεσαι vs. hard + χαλαρά). Υπολόγισε ένα 15άρι να 'σαι μέσα.
Psycho_Warhead Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2010 Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2010 Καταφερε κανενας να το δουλεψει με AA? Απο οσο ειδα σε ενα thread guru3d ολοι εχουν προβληματα με SLI,AA.
fearwhatnow Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2010 Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2010 το τερμάτισα ένα αριστούργημα απλά...όποιος παίξει online ας μας πει τη γνώμη του γιατί μάλλον πάει για αγορά...το παιχνίδι αυτό θα πρέπει να είναι παράδειγμα προς τους υπόλοιπους developers για το πως πρέπει να είναι τα multiports Aν συμβιβαζεσαι με γραφικα απο το 2006, με textures αθλιοτατα και effects ταινιας του 1977 τοτε οκ ειναι παραδειγμα το παιχνιδι.Αν και εδω και λιγο καιρο ειμαι κατοχος και ps3 εξακολουθω να πιστευω οτι ειναι πολυ μεγαλη η ζημια που κανουν οι κονσολες ειδικα σε τετοιου ειδους παιχνιδια.Δεν λεω οτι δεν ειναι fun το παιχνιδι,το art direction ειναι πραγματικο εξαισιο αλλα δεν μπορω να προσπερασω τα ξεπερασμενα γραφικα που σιγουρα αφεθηκαν στην μοιρα τους για να τρεχει το παιχνιδι ικανοποιητικα στις Past-Gen κονσολες.
outlaw star Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2010 Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2010 Aν συμβιβαζεσαι με γραφικα απο το 2006, με textures αθλιοτατα και effects ταινιας του 1977 τοτε οκ ειναι παραδειγμα το παιχνιδι.Αν και εδω και λιγο καιρο ειμαι κατοχος και ps3 εξακολουθω να πιστευω οτι ειναι πολυ μεγαλη η ζημια που κανουν οι κονσολες ειδικα σε τετοιου ειδους παιχνιδια.Δεν λεω οτι δεν ειναι fun το παιχνιδι,το art direction ειναι πραγματικο εξαισιο αλλα δεν μπορω να προσπερασω τα ξεπερασμενα γραφικα που σιγουρα αφεθηκαν στην μοιρα τους για να τρεχει το παιχνιδι ικανοποιητικα στις Past-Gen κονσολες. sry αλλά τα γραφικά δεν είμαι το κύριο θέμα για μένα....χωρίς να τα βγάζω απέξω(και δεν είναι άσχημα,απλά δεν είναι top) η ατμόσφαιρα,το gameplay και ο ήχος απλά δε παίζονται...αν εσύ τώρα δε συμβιβάζεσαι υπάρχει πάντα το crysis,το οποίο τουλάχιστον έχει αρκετά ικανοποιητικό gameplay και το far cry2 ,το οποίο μάλλον πρώτα θα κόψεις τις φλέβες σου απο τη βαρεμάρα,παρά θα κάτσεις να απολαύσεις τα γραφικά του.....εγώ πάλι θα προτιμήσω να ξαναπαίξω systemshock2:-) όσον αφορά τη ζημιά που λες ότι κάνουν οι κονσόλες,εγώ πάλι θα πω ότι ειδικά σε αυτή την κατηγορία παιχνιδιών,που είναι απο τους κύριους λόγους για να έχεις gaming pc(ελέω mouse και keyboard) δε κάνουν ιδιαίτερη ζημιά στα γραφικά...σου αναφέρω το far cry2, το project origin ,το operation flashpoint 2,και το aliens vs predator που θα έχει dx11paths,πράγμα το οποίο απλά δεν παίζει στις κονσόλες...όλα αυτά που ανέφερα έχουν σαφώς καλύτερα γραφικά στο pc και είναι εμφανές αυτό...το πρόβλημα με τις κονσόλες σε αυτά τα παιχνίδια αλλού είναι...και αυτό ακούει στη νέα μόδα που λέγεται έλλειψη dedicated servers...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.