ga25 Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου 2008 Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου 2008 Τελικά όσο περνάνε τα χρόνια και όσο η επικοινωνία μου με τους ISPs γίνεται και πιο έντονη λόγο των ιδιαίτερων αναγκών που προκύπτουν , τόσο καταλήγω στο συμπέρασμα ότι δεν ζούμε στην Ευρωπαϊκή Ελλάδα αλλά στην Ουγκάντα έχοντας στο μυαλό μου πάντα ότι αυτό μπορεί να υποτιμά τους Ουγκαντέζους ή όπως αλλιώς τους λένε πάρα μα πάρα πολύ. Για κάθε προσπάθεια που έκανα μέχρι σήμερα να αποκτήσω μια γρήγορη και οικονομική γραμμή (κοντά στα πλαίσια των υπολοίπων ευρωπαίων) για να κάνω την δουλειά μου, προέκυψε και ένα πρόβλημα και κάθε φορά το ένα μεγαλύτερο από το άλλο. ΕΛΕΟΣ ΠΙΑ... Τι πρέπει να κάνουμε κύριοι για να τηρείτε τους νόμους και τις υποχρεώσεις σας. Στην τελική δεν ζητάμε να μας κάνετε χάρη. ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΑΣ ΣΩΣΤΑ θέλουμε να κάνετε. Κάποιοι από εσάς θα θυμάστε τα μηνύματα μου για την TELLAS... http://www.insomnia.gr/forum/showthread.php?t=206468 και τις συζητήσεις που προέκυψαν από αυτά. ΕΕΕΕ... ήρθε η ώρα της NETONE λοιπόν.... Θαυμάστε : " Βρίσκομαι για άλλη μια φορά στην δυσάρεστη θέση να επικοινωνώ έμμεσα ή άμεσα με την εταιρία σας για επίλυση ενός προβλήματος που έχει προκύψει από τις 17/6/2007 και το οποίο αντί να έχει λυθεί και να μην μου τρώει πραγματικά πολύτιμο χρόνο ασχολούμενος με τα προβλήματα σας, δυστυχώς με υποχρεώνει να στέλνω Fax, επιστολές καταγγελίες κλπ . Το Μάιο του 2007 αιτήθηκα από την εταιρία σας μια γραμμή ADSL Δύο σε ένα Για το σπίτι για την οποία μετά την αποστολή της αίτησης δεσμευτήκατε ότι θα παραλάβω εντός 30 ημερών πράγμα που ποτέ δεν έγινε και κανείς τότε βέβαια δεν επικοινώνησε μαζί μου να μου ορίσει νέα ημερομηνία. Το ότι η γραμμή δεν θα έρθει στην ώρα της τελικά το έμαθα μετά από δικιά μου επικοινωνία στην οποία μου ορίσατε νέα ημερομηνία αλλά δυστυχώς και πάλι ατύχησα. Ποτέ δεν ήρθε η γραμμή απογοητευμένος και έχοντας χάσει πολύτιμο χρόνο αναμένοντας την πολυπόθητη υπηρεσία σας αναγκάστηκα να προβώ σε ακύρωση του αιτήματος μου γραπτώς αποστέλλοντας FAX και βεβαίως επικοινωνώντας περισσότερες από 4-5 φορές με το τηλεφωνικό σας κέντρο, με σκοπό την επιστροφή των χρημάτων μου (τέλη ενεργοποίησης) συνολικά 50 ? τα οποία και τελικά μου καταθέσατε στον τραπεζικό μου λογαριασμό. Ήσυχος πλέον για την ομαλή λήξη της όλης διαδικασίας και μετά το πέρας σχεδόν 3 μηνών από την αρχή αυτής δεν χρειάστηκε να ξανά ασχοληθώ με την εταιρίας εκτός από περιπτώσεις που συνεχίσατε να επικοινωνείτε μαζί μου για την προώθηση των υπηρεσιών και στις οποίες περιπτώσεις λαμβάνατε αρνητική απάντηση για συνεργασία μαζί σας. Έκπληκτος σήμερα 20/2/2008 παρέλαβα λογαριασμό της εταιρίας σας με ημερομηνία έκδοσης 31/1/2008 στο όνομα μου και αριθμό λογαριασμού ΛΤΤΥ2-Α 0000089337 στο οποίο με καλείτε να σας πληρώσω 244,93 ? για μια υπηρεσία που δεν μου παρείχατε ποτέ. Το χειρότερο είναι ότι ως ημερομηνία εξόφλησης του λογαριασμού αναγράφεται η 25/2/2008 και ώς τρόπος πληρωμής η Εξόφληση μέσω πιστωτικής Κάρτας. Αναρωτιέμαι λοιπόν στις 25/2/2008 πρόκειται να χρεώσετε και την πιστωτική μου κάρτα με το ποσό αυτό παρόλο που πρόκειται για λάθος δικό σας. Επίσης θα μπορούσατε να με ενημερώσετε με πιο δικαίωμα έχετε στην κατοχή σας πλήρη στοιχεία μου και αριθμούς πιστωτικών καρτών , με δεδομένο ότι οποιαδήποτε σύμβαση έχουμε υπογράψει έχει ακυρωθεί μετά την αποστολή του Fax της ακύρωσης άρα και όροι αυτής περί προστασίας προσωπικών δεδομένων που σας διασφαλίζουν για την χρήση των προσωπικών μου στοιχείων είναι άκυροι. Παρακαλώ για την άμεση επικοινωνία μαζί μου για την επίλυση του παραπάνω θέματος. Επίσης παρακαλώ για την άμεση διαγραφή των προσωπικών μου στοιχείων από την βάση σας και για την γραπτή ενημέρωση μου. Το παρόν κοινοποιήθηκε σε όλες τις αρμόδιες αρχές ΕΕΤΤ, Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων κλπ για την προστασία των συμφερόντων μου. Επιφυλασσόμενος για κάθε νόμιμο δικαίωμα μου. " Τα συμπεράσματα και οι εντυπώσεις δικές σας. Το μόνο που έχω να πω είναι ΜΑΚΡΥΑ από όλους αυτούς και αγαπημένοι. ΟΣΟ πιο μακριά τόσο πιο καλά. Και επίσης χαίρομαι να ζω σε ένα κράτος που όλα λειτουργούν σαν ρολόι “ξεκούρδιστο” όμως. Με το θέμα της Tellas ακόμα η EETT και η Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων μου απαντάει. Άρα υποθέτω ότι του χρόνου τέτοια εποχή ίσως να ξαναδείτε τα πάθη ενός συνδρομητή ADSL σε επανάληψη. Με τις υγείας μας.... Τελικά ίσως ο μόνος τρόπος για να επιλύσεις τέτοιου είδους προβλήματα είναι να τα κοινοποιείς στον Τριανταφυλlόπουλο αρκεί να μην έχει πηδήξει κανείς από κάνα μπαλκόνι έτσι ώστε να έχει χρόνο να ασχοληθεί.... Ισως να είναι και μόνος που μπορεί να το κάνει κάποια στιγμή. .... Πραγματικά λυπάμαι για την κατάντια μας.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.