Προς το περιεχόμενο

overclocking μέχρι που?

outlaw star

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

καλησπέρα στο forum.έχω την evga 650 i ultra με τον e6850 μετά απο λίγο ψάξιμο είδα ότι για το οc με αυτή τη μητρική πρέπει να βάλω μνήμη και fsb σε linked mode και σε synch-(αλήθεια τι είναι αυτό?) αφού τα έκανα έβαλα το fsb στα 1400 και μέχρι τώρα δουλεύει μια χαρά.επειδή όμως είμαι λίγο άσχετος έχω κάποιες ερωτήσεις..εάν φτάσω σε μια συχνότητα στα 3,4 τώρα είναι στα 3,150 και δουλεύει μια χαρά εαν τον αφήσω μονίμως εκεί υπάρχει περίπτωση να πάθει κάτι_το ρωτάω γιατί θέλω να τον κρατήσω τουλάχιστον 3 χρόνια....πρόβλημα με θερμοκρασίες δεν έχω φοράει μια ninza revision b .δεύτερον οι μνήμες μου είναι αυτές http://www.plaisio.gr/product.aspx?catalog=20&category=69977727&product=93555 να τiς δώσω ρεύμα στα 2,1 ή να τις αφήσω όπως είναι τώρα??τις συχνότητες και τα timings τα καθορίζει η μητρική αφού είναι linked τώρα είναι στα 1.8 συχνότητα στα 700 και timings στα 5-5-5-16 και τελευταία ερώτηση με 400 mhz πάνω θα δω κάποια αύξηση επιδόσεων στα παιχνίδια γιατί αυτό με ενδιαφέρει?και θέλω και ένα πρόγραμμα για να δω τη σταθερότητα τοθ επεξεργαστή στα νέα clocks το οποίο να είναι εύκολο και κατανοητό στη χρήση του.το ξέρω ότι σας κούρασα και ότι σε πολλούς αυτά που ρωτάω φαίνονται αστεία αλλά είμαι νέος στα άθλημα...ευχαριστώ εκ των προτέρων:whistle:

Δημοσ.

1) Αν έχεις καλή ψύξη δεν παθαίνει τίποτα. Αν οι θερμοκρασίες σου σε 100% utilization είναι ok, τότε θα σου μείνει 3 χρόνια ΆΝΕΤΑ.

2) Τα παιχνίδια θα τρέχουν (ανεπαίσθητα) πιο γρήγορα είτε από περισσότερα MHz στις μνήμες, είτε από καλύτερα timings π.χ. 5-5-5-16 < 4-4-4-12 . Το πρόβλημα είναι να βρεις τη χρυσή τομή, γιατί όσο ανεβάζεις MHz πρέπει να βάζεις και πιο χαλαρά (=πιο αργά) timings. Εδώ να σου θυμίσω ότι στα MHz όσο περισσότερα τόσο το καλύτερο, στα timings όσο το μικρότερο, τόσο το καλύτερο. Άρα, πειραματίζεσαι και τρέχεις 3Dmark (3d benchmark) για να δεις πού είναι ταχύτερο το μηχάνημά σου.