Προς το περιεχόμενο

HP Photosmart χωρίς duplex unit γίνεται;


tseligkas

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Γεια σας,

 

Σήμερα πέρασα από το Πλαίσιο να δω έναν εκτυπωτή HP Photosmart C7280 αρχικά για να ελέγξω αν μου κάνει λόγω περιορισμένου χώρου στο γραφείο.

 

Μόλις είδα ότι έχει ένα duplex unit (εξάρτημα εκτύπωσης δύο όψεων) στο πίσω μέρος (που δεν φαινόταν στις φωτογραφίες στο internet) ευχαρίστησα την υπάλληλο του καταστήματος και πήγα να φύγω. Μου είπε να περιμένω λίγο, ρώτησε ένα συνάδελφό της και γύρισε ενημερώνοντάς με ότι το εξάρτημα αυτό μπορεί να αφαιρεθεί από τον εκτυπωτή (είναι προεραιτικό).

 

Έτσι έκανα το βήμα και τ' αγόρασα (ακριβά!). Το θέμα είναι ότι ακόμα δεν έχω βρει πως μπορώ να ρυθμίσω μονή όψη για τα προς εκτύπωση χαρτιά καθώς, αν βγάλω το duplex unit, βγαίνουν από το πίσω μέρος του εκτυπωτή και δεν εκτυπώνονται.

 

Υπάρχει κάποιος που να γνωρίζει τι μπορεί να γίνει; Έχω ψάξει αρκετή ώρα σε fora και σε HP χωρίς να βρω άκρη. Μήπως δεν γίνεται και έκαναν λάθος/με δουλέψαν στο Πλαίσιο;

 

Bonus ερώτηση: Διάβασα ότι εν Ελλάδι τα μηχανήματα της HP με fax βγάζουν αδυναμία ανίχνευσης τόνου κλήσης στο διαγνωστικό έλεγχο fax, πράγμα το οποίο λέγεται ότι είναι φυσιολογικό. Μπορει να επιβεβαιώσει κανείς;

 

Ευχαριστώ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το πιο πιθανό είναι, βγάζοντας το μηχανισμό duplex να πρέπει να βάλεις στη θέση του ένα είδος "πόρτας" ώστε να κατευθύνεται σωστά το χαρτί και να πηγαίνει για εκτύπωση. Τουλάχιστον στον δικό μου, τον αρχαίο αλλά super HP deskjet 970cxi, έτσι γίνεται. Όταν κάποια στιγμή έβγαλα το μηχανισμό λόγω έλλειψης χώρου στο γραφείο, έκλεισα το κενό που δημιουργήθηκε με το σχετικό πορτάκι, το οποίο περιλαμβανόταν στη συσκευασία. Στη δική σου συσκευασία δεν υπήρχε;

Από την άλλη, αν δεν έχεις πρόβλημα χώρου, γιατί να βγάλεις το μηχανισμό; Αφού τυπώνει και μονές σελίδες κανονικά...

 

Σχετικά με το fax για δες αυτό:

http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/document?lc=en&cc=uk&dlc=en&product=3204785&lang=en&docname=bpu00547#

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το manual το διάβασες;

Cause: The "Dial Tone Detection" test failed.

Chapter 15

254 Troubleshooting

Troubleshooting

Solution:

What to do

• Other equipment, which uses the same phone line as the HP All-in-One, might

be causing the test to fail. To find out if other equipment is causing a problem,

disconnect everything except the HP All-in-One from the phone line, and then run

the test again. If the Dial Tone Detection Test passes without the other

equipment, then one or more pieces of the equipment is causing problems; try

adding them back one at a time and rerunning the test each time, until you identify

which piece of equipment is causing the problem.

• Try connecting a working phone and phone cord to the telephone wall jack that

you are using for the HP All-in-One and check for a dial tone. If you do not hear

a dial tone, contact your telephone company and have them check the line.

• Make sure you have correctly connected the HP All-in-One to the telephone wall

jack. Using the phone cord supplied in the box with the HP All-in-One, connect

one end to your telephone wall jack, then connect the other end to the port labeled

1-LINE on the back of the HP All-in-One. For more information on setting up the

HP All-in-One for faxing, see the printed documentation that came with the HP Allin-

One.

1 Telephone wall jack

2 Use the phone cord supplied in the box with the HP All-in-One

• If you are using a phone splitter, this can cause faxing problems. (A splitter is a

two-cord connector that plugs into a telephone wall jack.) Try removing the splitter

and connecting the HP All-in-One directly to the telephone wall jack.

• If your telephone system is not using a standard dial tone, such as some PBX

systems, this might cause the test to fail. This will not cause a problem sending

or receiving faxes. Try sending or receiving a test fax.

Fax troubleshooting 255

Troubleshooting

• Check to make sure the country/region setting is set appropriately for your

country/region. If the country/region setting is not set or is set incorrectly, the test

might fail and you might have problems sending and receiving faxes.

• Make sure you connect the HP All-in-One to an analog phone line or you will not

be able to send or receive faxes. To check if your phone line is digital, connect a

regular analog phone to the line and listen for a dial tone. If you do not hear a

normal sounding dial tone, it might be a phone line set up for digital phones.

Connect the HP All-in-One to an analog phone line and try sending or receiving

a fax.

After you resolve any problems found, run the fax test again to make sure it passes

and the HP All-in-One is ready for faxing. If the Dial Tone Detection Test continues

to fail, contact your telephone company and have them check the phone line.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και απ' ότι βλέπω στο what's in the box του προϊόντος:

All-in-One

• Power cord

• Phone cord

• Duplexing accessory

• Starter ink cartridges

• Set-up guide

• User guide

• Paper sample pack

• Installer CD

 

Άρα πρέπει να έχεις διαρκώς στη θέση του το μηχανισμό διπλής όψης.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ευχαριστώ για τις τόσο άμεσες και αναλυτικές απάντησεις danaos!

 

Πράγματι η συσκευασία δεν περιλάμβανε διαφορετικό "καπάκι" για το πίσω μέρος του εκτυπωτή. Πρόβλημα χώρου υπάρχει, καθώς όπως είναι τώρα ο εκτυπωτής βρίσκεται πίσω δεξιά μου και τον χτυπώ με την καρέκλα του γραφείου. Αυτά τα λίγα εκατοστά του duplex εξαρτήματος θα το γλίτωναν από τα χτυπήματα, καθώς θα έβρισκα στη βιβλιοθήκη. :)

 

Θα ρωτήσω να μάθω από Πλαίσιο & HP μήπως έχω καμία εναλλακτική λύση (αγορά άλλης κάλυψης - λέμε τώρα). Δεν είναι το μέγα πρόβλημα, απλώς ενδιαφέρομαι να μάθω αν γίνεται κάτι γιατί όπως καταλαβαίνεις θα βόλευε πολύ να μπορώ να το αφαιρέσω αυτό το εξάρτημα.

 

Όσο για τον τόνο κλήσης στο fax, έκανα ότι αναφέρει το manual και μπόλικες δοκιμές χωρίς αποτέλεσμα. Κάπου (νομίζω στο forum του insomnia) διάβασα ότι ναι μεν βγάζει αυτό το error αλλά το fax δουλεύει κανονικά. Ένα post έλεγε ότι το dial tone που προσπαθεί να ανιχνέυσει είναι αυτό το μακρόσυρτο που ακούμε στα αμερικάνικα τηλέφωνα (αν έχεις προσέξει από ταινίες), οπότε είναι λογικό που δεν το βρίσκει. Μένει απλά να δοκιμάσω να στείλω και να λάβω fax.

 

Θα φροντίσω να ενημερώσω το thread με ότι ανακαλύψω. Άλλες γνώμες και εμπειρίες εξακολουθούν φυσικά να είναι δεκτές.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

To dial tone είναι όντως αυτό το μακρόσυρτο beep που κάνουν τα αμερικάνικα τηλέφωνα. Δύο πραγματάκια που γίνονται σε modems που έχουν αυτό το θέμα (πιθανώς να μπορεί να γίνει και στο πολυμηχάνημά σου, δεν το έχω ψάξει το συγκεκριμένο), είναι τα εξής:

 

1) Απενεργοποίηση επιλογής "wait for dial tone", αν την έχει κάπου στο menu

2) Αν μπορεί να πάρει AT commands, του δίνεις την εντολή ATX3

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σ' ευχαριστώ Orestis_G.

 

Έθεσα το θέμα με το dial tone σ' ένα email που έστειλα στην HP και η απάντηση που πήρα επιβεβαιώνει αυτό που λέμε για τον τόνο.

 

Δυστυχώς όμως, καμία από τις δύο επιλογές που αναφέρεις δεν είναι δυνατό να πραγματοποιηθεί. Στις επιλογές του συγκεκριμένου εκτυπωτή γίνεται να επιλέξεις τον αριθμό των τόνων, 1,2 ή 3 ή οποιουσδήποτε τόνους. Έχω ενεργοποιήσει το τελευταίο, χωρίς να αναφέρεται κάτι τέτοιο στο email της HP, αλλά δεν έχω κάνει ακόμα κάποια δοκιμή αποστολής ή λήψης fax. Βάσει των λεγομένων της HP το πολυμηχάνημα αναμένεται να δουλέψει κανονικά.

 

Τώρα όσον αφορά το duplex unit, δεν έχω κάτι νεώτερο, αλλά παρατήρησα ότι αν από πίσω το χαρτί περιστραφεί κατευθείαν προς το πάνω μέρος "ρουφιέται" κανονικά μέσα. Έτσι φαντάζομαι ότι θα μπορούσε να μπει ένα καπάκι με κοίλη εσωτερική επιφάνεια, αν κάτι τέτοιο υπάρχει σαν ανταλλακτικό...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 9 μήνες μετά...

Επανέρχομαι στο θέμα HP C7280 και θα ήθελα την άποψή σας σχετικά με την αγορά του συγκεκριμένου πολυμηχανήματος. Είμαι σχεδόν αποφασισμένος να το αγοράσω...

http://h10010.www1.hp.com/wwpc/gr/el/ho/WF06b/18972-18972-238444-410635-410635-3204782-3382176.html

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εκτός από τα δύο προβλήματα που ανέφερα παραπάνω, εκ των οποίων το θέμα με το fax απλώς δεν υπήρχε (δουλεύει κανονικά), έχω και το εξής: Κακογραμμένο software.

 

Έχω ένα laptop κι ένα PC. Επίσης, τον printer τον δουλεύω μόνο σε WiFi και δεν τον ανοίγω τόσο συχνά. Στο laptop (XP) όποτε κάνω shutdown το service αναζήτησης της HP δεν κλείνει και πρέπει να το κάνω "end now". Και στα δύο συστήματα, όταν κάποια στιγμή ανοίξω τον εκτυπωτή τότε κάνει "αιώνες" να τους βρει το software της HP (στα Vista πρέπει να κάνεις δεξί click & use printer online).

 

Αν εγκαταστήσεις μόνο τους drivers για εκτύπωση θα είναι καλύτερα. Scan σε ηλεκτρονικό αρχείο δεν έχει χρειαστεί να κάνω ακόμα...

 

Χωρίς να έχω μεγάλη εμπειρία απο εκτυπωτές, σε γενικές γραμμές είμαι πολύ ευχαριστημένος για τα όσα μπορώ να κάνω με αυτόν, παρά τα παραπάνω προβληματάκια και το κόστος (όταν τον αγόρασα).

 

Μια ματιά που πέρασα από το Πλαίσιο πρόσφατα είδα αρκετά καινούρια πολυμηχανήματα. Έχεις δει τι νεότερο έχει κυκλοφορήσει, μήπως έχει ήδη "ανταγωνισμό"; ;)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...