privateer Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2008 Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2008 Τέσσερις από τους μεγαλύτερους αμερικανικούς δημοσιογραφικούς οργανισμούς των ΗΠΑ, συμπεριλαμβανομένων των New York Times και Tribune Co, συμπράττουν για μια νέα διαδικτυακή διαφημιστική πλατφόρμα που φιλοδοξεί να έχει 50 εκατομμύρια μοναδικούς επισκέπτες μηνιαίως. Η νέα διαδικτυακή σύμπραξη θα φέρει το όνομα quadrantOne και φιλοδοξεί να προσεγγίσει premium διαφημιστές και διαφημίσεις, καλύπτοντας 27 κορυφαίες αγορές σε μεγαλουπόλεις και άλλες περιοχές των ΗΠΑ. «Με το να ενώσουμε τα διαδικτυακά κοινά των συμμετεχόντων ειδησογραφικών οργανισμών, προσφέρουμε την ευκαιρία στους μεγαλύτερους διαφημιστές για άμεση πρόσβαση σε εκατομμύρια μοναδικούς επισκέπτες σε όλη τη χώρα», δήλωσε η προσωρινή διευθύνων σύμβουλος της quadrantOne, Ντάνα Χέηζ. Πληροφορίες από ανώτατα στελέχη των συμμετεχόντων εταιρειών κάνουν λόγο για μια γιγαντιαία προσπάθεια που θα τονώσει τον ανταγωνισμό και θα δώσει μια ευκαιρία στη νέα σύμπραξη να ανταγωνιστεί ευθέως τους κολοσσούς του Διαδικτύου, Google και Υahoo. Πηγή: news.kathimerini.gr
poscaman Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2008 Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2008 θα δώσει μια ευκαιρία στη νέα σύμπραξη να ανταγωνιστεί ευθέως τους κολοσσούς του Διαδικτύου, Google και Υahoo. η Microsoft δεν ανηκει στους αντιπαλους της;;
21century Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2008 Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2008 Μάλλον, σημασάι έχει ότι κάποιοι νέοι κολοσσοί ετοιμάζουν νέα πλατφόρμα περιεχομένου εντείνοντας ακόμα περισσότερο τον ανταγωνισμό οπότε πιστευω ότι τελικοι κερδισμένοι θα ειναι οι καταναλωτές..
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα