Προς το περιεχόμενο

Vivodi η Ανεύθυνη Εταιρεία


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Μετά από καθημερινά τηλεφωνήματα λόγω μη υπαρξης τηλεφωνικής σύνδεσης, εβδομάδες ολόκληρες χωρίς ούτε καν τηλέφωνο, μετά από άπειρες ώρες συνομιλίας με ανεύθυνους τεχνικούς που το μόνο που ξέρουνε και έχουν δικαίωμα να πουν είναι ανοίξτε κλείστε το modem και το έτοιμά σας καταγράφηκε, ηλίθιους manager που λέγανε ψέματα και καλά για να καθησυχάσουν τον πελάτη (χωρίς καν να ξέρουν το πρόβλημα), καθώς και λοιπά έγγραφα ετοίματα αποφασίσαμε να στείλουμε το ακόλουθο "ελπίζαμε" τελικό φαξ.

 

Και για όσους νομίζουν οτι όλα αυτά είναι απλά ένας περίεργος πελάτης που γκρινιάζει ειλικρινά φτάσαμε σε σημείο να καταγράψουμε (ηχογραφήσουμε) τους τεχνικούς στο τηλέφωνο να μας λένε ανούσιες οδηγίες τη στιγμή που είχε έρθει ήδη τεχνικός στο σπίτι και ήδη διαπιστώσει βλάβη υπαιτιότητας της Vivodi, αλλα εκείνοι ούτε οτι είχανε στείλει τεχνικό δεν ξερανε. όσο για τη βλάβη κάθε φορά λες και ήταν η πρώτη φορά...

 

Επίσης οι ίδιοι οι τεχνικοί ενώπιον μας αλλά και λοιπών ενοίκων (καθότι είμασταν στην είσοδο της πολυκατοικίας) παραδέχθηκαν οτι η βλάβη βρίσκεται στη Vivodi, οτι μετά από εκτενή έλεγχο δεν ευθύνεται ο ΟΤΕ και οτι η μόνη λύση είναι να κινηθούμε δικαστικά. Επίσης δήλωσαν ότι ούτε οι ίδιοι στο σπίτι δεν έχουν Vivodi!!!

 

Απλά διαβάστε το καθώς δεν περίμενα μια εταιρεία να πέσει τόσο χαμηλά.

--------------------------------------------------------------------------------------

Καλλίπολη-Πειραιάς

Τηλ. 210-42*****

 

Προς Vivodi Τηλεπικοινωνίες Α.Ε.

 

Καλησπέρα σας,

 

Σας κοινοποιώ την απαίτησή μου για διακοπή της σύνδεσης μου με την εταιρίας σας (Vivodi) και την επιστροφή μου στην αρχική μου εταιρεία (ΟΤΕ).

 

Δυστυχώς τα προβλήματα που υπάρχουν από της 13-11-07 συνεχίζουν έως και σήμερα. Η υπομονή και η ανέχεια που επέδειξα προς την εταιρεία σας πιστεύω πως ήταν κάτι παραπάνω από αρκετή. Υπήρξαν ακόμη και ολόκληρες εβδομάδες όπου η κατάσταση της γραμμής ήταν «νεκρή».

 

Επανειλημμένες φορές έχω έρθει σε επικοινωνία με την τεχνική σας υπηρεσία καθώς επίσης έχω προβεί και σε αποστολή fax, δυστυχώς όμως όχι μόνο δεν έχετε επιλύσει το πρόβλημα αλλά και δεν μου έχετε δώσει κάποια απάντηση.

 

Την προηγούμενη εβδομάδα σε επίσκεψη τεχνικού σας υπαλλήλου στην οικία μου, και αφού πρώτα έλεγξε ξανά την γραμμή δήλωσε ενώπιον μου αλλά και άλλων ενοίκων της πολυκατοικίας την υπαιτιότητα της εταιρείας σας (Vivodi) και όχι του ΟΤΕ. Επίσης δήλωσε (όπως και οι τεχνικοί στο τηλέφωνο) την αδυναμία της εταιρείας σας να διορθώσει το πρόβλημα και να παρέχει τις απαιτούμενες υπηρεσίες.

 

Συνέπεια όλων των παραπάνω είναι να απαιτώ την επιστροφή των χρημάτων που σας έχω δώσει μέχρι σήμερα (από την ημερομηνία υπογραφής του συμβολαίου) καθώς και επιστροφή μου στον πρωταρχικό μου πάροχο (ΟΤΕ) διότι δεν μου έχετε προσφέρει σε κανένα βαθμό τις υπηρεσίες που θα έπρεπε να έχω συμφωνά με το συμβόλαιο μου. Σε περίπτωση άρνησης σας θα προβώ σε κάθε νόμιμη διαδικασία με ένδικα μέσα κατά της εταιρία σας (Vivodi).

 

Αναμένω σύντομα κάθε απάντησή σας.

 

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Αυτή η επιστολή στάλθηκε σήμερα 14/2/2008 (το φαξ το επιβεβαίωσε εξαλλου το στείλαμε και με email). Η συγκεκριμένη εταιρεία είναι τόσο ανεύθυνη (ψεύδονται διαρκώς) καθώς όταν τηλεφωνήσαμε στην εταιρεία να ρωτήσουμε αν έχουν λάβει το συγκεκριμένο φαξ είπαν να σας παραπέμψουμε στο αρμόδιο τμήμα. Εκείνοι με τη σειρά τους δεν ηξέραν αν λάβανε το φαξ και είπανε οτι θα μας καλέσουνε να μας απαντήσουν σε τρείς ώρες. Μετά απο τρείς ώρες και αφού δεν μας έχουν ειδοποιήσει αν λάβανε το φαξ τους καλέσαμε ξανα. Τελικά είπανε πως θα μας ενημερώσουνε αύριο αν τελικά λάβανε το φαξ...

Δημοσ.

Φίλε GEONET συμπάσχω με το πρόβλημα που αντιμετωπίζεις αφού και εγώ είχα κάνει το λάθος να έχω συμβόλαιο με τους ακατανόμαστους για παροχή ADSL. Για τους πρώτους 6 μήνες τα πράγματα ήταν ικανοποιητικά, μεχρι που χρειάστηκε να επικοινωνήσω με το τρομερό τμήμα εξυπηρέτησης πελατών της εν λόγω εταιρείας. Με μια μόνο λέξη απαράδεκτοι.

Σε αναφορά του προβλήματος (συνεχής σύνδεση αποσύνδεση) ο "τεχνικός" έδινε τις φοβερές οδηγίες: επανεκινήστε το modem, βγάλτε το φίλτρο της γραμμής, μήπως έχετε ιούς, το καλώδιο μήπως είναι πάνω από 10 μέτρα!!! κ.α. που δηλώνουν ότι ήταν επιοικώς άσχετος με το θέμα και διάβαζε οδηγίες από κάποιο manual με οδηγίες. Ακόμη και τις ρυθμίσεις για τον τύπο πιστοποίησης (PPPoE - PPPoA) μου τις έδινε λάθος και επέμενε ότι είναι πρόβλημα του ΟΤΕ και όχι της εταιρείας του.

Με μεγάλη ψυχραιμία κατάφερα, χωρίς να αρχίσω τα μπινελίκια αν και έβραζα, να ζητήσω με τα γνωστά φαξ διακοπή συμβολαίου και συνδέθηκα με άλλο πάροχο. Από την ημέρα αυτή όλα κυλούν ομαλά χωρίς να γίνει κάποια τεχνική εργασία από τον ΟΤΕ στην γραμμή μου. Φως φανάρι ότι η υπαιτιότητα της κάκιστης ποιότητας παροχής υπηρεσιών ήταν καθαρά θέμα της VIVODI και όλα αυτά που μου έλεγε ο "ας τον κάνει τεχνικό ο Θεός" ήταν απλά λόγια για να περάσει στο επόμενο τηλέφωνο και να τελειώσει την βάρδια του να πάει σπίτι του και αυτός ο κακομοίρης. Πλέον είμαι ευχαριστημένος με τον νέο πάροχο αλλά θα συνεχίζω να "κράζω" τον πρώην ειδικά όταν βλέπω ότι δεν είναι τυχαία αλλά σύστημα η κάκιστη παροχή υπηρεσιών.

 

Με απλά λόγια VIVODI SUCKS :shifty:

Δημοσ.

Εγω περιμενα για καινουρια συνδεση 3 μηνες.Πανω απο 3 μηνες το θεωρω κοροιδια να περιμενεις οποτε διεκοψα και εκανα αιτηση οτε.

Δημοσ.

Δεν πιστευω οτι με ολες τις εταιριες μπορει ευκολα να συμβει αυτο.Εχω δει αρκετες εδω στο Insomnia καταγγελιες για την εν λογω (ο Θεος να την κανει)εταιρια.

Και την επομενη φορα ρωταμε πριν βαλουμε καποια ISP.Μην παρασυρεστε απο προσφορες η

τιμες τους.Εκτος και αν ειναι free:-D.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...