Προς το περιεχόμενο

Suzuki swift sport - saxo vts Ή κάτι άλλο?


eliask

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Λοίπον είμαι σε διαδικασία αλλάγης αυτοκίνητου και έχω αποφασίσει για διαφόρους λόγους να αγοράσω ενα μικρό αυτοκίνητο. Βέβαια θέλω να είναι και λίγο ποιό σπορ έτσι ωστα να κάλυπτει όλες τις ανάγκες τις οικογένειας. ( Η γυναίκα μου να μπορεί να το οδηγεί(ελπίζω) και εγώ να ευχαριστιέμαι την οδήγηση του και να κάνω και τη δουλειά μου) Λοίπον έχω καταλήξει σε 2-3 επιλογές και θα ήθελα τις γνώμες σας όσον αφορά αυτά τα αυτοκίνητα ή αν έχετε να προτείνετε και κάτι αλλό στην κατηγορία των μικρών πάντα. Τα αυτοκίνητα είναι το suzuki swift sport, citroen c2 vts, και είχα ,κοιτάξει και το renault twingo gt .Μάλλον καταλήγω προς το swift αλλά δεν έχω αποφασίσει 100% .Κάθε βοήθεια ευπρόσδεκτη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

το saxo vts εννοείς ή το c2 vts?

αν και είναι ακριβούτσικο, το swift είναι καλή επιλογή.

το twingo λογικά δε θα σε ικανοποιήσει. μάλλον soft σε σχέση με τα υπόλοιπα που αναφέρεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Oυππς λάθος. Ναι το c2 vts ήθελα να γράψω...Απλά το c2 είναι περίπου 1500 εuros φτηνότερο αλλά έχει και κάποια χρόνια που είναι σε παραγωγή και δεν ξέρω αν και πότε βγαίνει καινούριο.Το twingo είναι αρκετο ποιο φτηνό σε σχέση με το swift αλλά δεν έχει Esp kai δεν ξέρω αν είναι καλό ποιοτικά σε σχέση με το swift. Αλλά φαίνετε αρκετά οικονομικό και στην βενζίνη αλλα και στα άλλα έξοδα ( τελη κυκλοφορίας κτλ κτλ )

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα σου πω μερικές εμπειρίες όσον αφορά το Swift, επειδή το έχει πάρει η αδελφή μου, και το χρησιμοποιώ και εγώ συχνά,(κυρίως σε ταξίδια, επειδή το δικό μου δεν είναι ιδιαίτερα ασφαλές), μιλώντας βέβαια για την απλή έκδοση (92 ίππων), όχι την sport.

 

Πλεονεκτήματα έχει πολλά, θα τα έχεις παρατηρήσει/διαβάσει και εσύ.

 

Πολύ καλή οδηγική συμπεριφορά, σου δίνει την αίσθηση της ασφάλειας, ότι πατάει καλά στον δρόμο, πολύ καλά φρένα, ξεκούραστη θέση οδήγησης, σχετικά χαμηλή κατανάλωση (θα σου εξηγήσω παρακάτω τι εννοώ σχετικά), εντελώς αθόρυβο (αν είσαι μέσα πραγματικά δεν καταλαβαίνεις αν είναι αναμμένο ή όχι το αυτοκίνητο).

Επίσης είναι ιδιαίτερα ευρύχωρο εσωτερικά, απλό και λιτό ταμπλό και ενδείξεις, χωρίς συγχρόνως να λείπει κάτι ουσιαστικό.

Πολλά άλλα πλεονεκτήματα θα τα ξέρεις μάλλον ήδη, οπότε δεν συνεχίζω.

 

Τα μειονεκτήματα που έχω παρατηρήσει είναι δύο, αλλά τα θεωρώ σημαντικά και εξ'ίσου εκνευριστικά.

 

α. Το ''θεόμακρο'' σασμάν που έχουν βάλει σε ένα κινητήρα 92 ίππων. Μπορεί το sport να μην επηρρεάζεται λόγω μεγαλύτερης ιπποδύναμης, πάντως το ''απλό'' σου δίνει την εντύπωση πως είναι τουλάχιστον 20 ίππους λιγότερο.

Μέσα στην πόλη δεν σου φαίνεται, καθώς οι τρείς πρώτες σχέσεις του κιβωτίου δείχνουν να ''στροφάρουν'' ομαλά, αλλά όταν ταξιδεύεις για να φορτώσει π.χ η πέμπτη ταχύτητα, θα πρέπει την τετάρτη να την έχεις αλλάξει στις 5,5 χιλιάδες στροφές... :rolleyes:

 

Αυτό προυποθέτει και πολλά κατεβάσματα, όχι μόνο στις προσπεράσεις, (καλά δεν το συζητάμε), εξού και η μεγαλύτερη κατανάλωση που έλεγα παραπάνω.

 

β. Ο αρκετά σκληρός συμπλέκτης, και η πολύ λεπτή ισορροπία στο να σου σβήσει...

Η αδελφή μου ταλαιπωρήθηκε αρκετά με αυτό το θέμα, καθώς ήταν το πρώτο της αυτοκίνητο, ενώ δεν κρύβω πως και εμένα μου σβήνει που και που... :o

(για την ακρίβεια, δεν υπάρχει άνθρωπος που να το έχει πάει βόλτα και να μην του έχει σβήσει τουλάχιστον δύο φορές, ενώ το γκάζι ανεβάζει αδικαιολόγητα πολύ απότομα τις χαμηλες στροφές, με αποτέλεσμα να να το ξεκινάς με 3,5 χιλιάδες στροφές, μέχρι να το συνηθίσεις τουλάχιστον...

(αυτό επειδή είπες πως θα το οδηγεί και η γυναίκα σου, χωρίς να θέλω να μειώσω τις οδηγικές της ικανότητες, σίγουρα θα την εκνευρίσει)...

 

Αν έχουν διορθώσει αυτά τα μειονεκτήματα στην sport έκδοση, το αυτοκίνητο είναι Άξιο, και προτείνεται ανεπιφύλαχτα. :-)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ευχάριστώ liopyr για τις παρατήρησεις σου . Εχώ διαβάσει αρκετά reviews σχετικά και ήθελα να δώ και τις παρατήρησεις που κάνουν όσοι έχουν σχετική εμπειρία με τα συγκεκριμενα οχήματα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

eliask επειδη εχω το sport να σου πω οτι σχετικα με το κιβωτιο ισχυει το ακριβως αντιθετο...ειναι θεοκοντο...σκεψου μονο οτι χτυπαει κοφτη η 5η σχετικα ευκολα.

Και ακομα για προσπερασεις δεν τιθεται θεμα...βαζεις μια 5η στην εθνικη και απλα πηγαινεις χαλαρος....απο τα 90 ανεβαζει μεχρι τα 180 ανετα:-)

Καταναλωση πραγματικη και οχι οτι λενε στα περιοδικα εχει 8,3-8,5 μεσα στην πολη και κοντα στο 7,5 στην εθνικη...η οποια φτανει το 8 αν πηγαινεις πολυ γρηγορα:-D

Για τον συμπλεκτη τι να σου πω...εμενα μαλακος μου φαινεται...

Για το c2 επειδη το κοιταξα και γω...ειναι περιπου το ιδιο αυτοκινητο...με λιγοτερα λεφτα αλλα και πολυ λιγοτερους χωρους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

βασικά, συμφωνα με αυτό-->http://www.cityauto.gr/article.cityauto.gr?aid=121

μάλλον διορθώθηκαν τα προβλήματα που αναφέρω παραπάνω.

 

the_maniac αν οδηγήσεις το απλό, θα με θυμηθείς...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ωραία μάλλον καταλήγω στο swift και λέω μεσα στις επόμενες μέρες να προχωρήσω στην αγορά του. Τhe_maniac μπορείς να μου πείς εαν το cd player που έχει πάνω έχει καμία υποδοχή να πέρνει usb ή συνδεση με ipod ? Ηθέλα να το ρωτήσω στην αντιπροσωπεία και το ξέχασα.Nομίζω στο απλό το swift στην έκδοση deluxe υπάρχει αυτή η δυνατοτητά αλλά δεν ξέρω αν ισχύει και για το sport.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Oχι eliask δεν εχει τετοιο πραγμα.

Δεν ξερω αν υπαρχει στα εξτρας αλλα δεν νομιζω....δεν το χω δει καθολου.

Αντε με το καλο να το παρεις και καλοταξιδο:-D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...