kostassid Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2008 Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2008 Το θεμα που ακολουθει αφορα το eshop Χαλανδρίου για την αγορα ενος Dvd writer NEC OPTIARC AD-7191A LIGHTSCRIBE BULK WHITE . H παραγγελία έγινε στις 10/1/2008 μέσω ιντερνετ, όπου περίμενα 1-2 μέρες μέχρι να μου έρθει το sms ότι η παραγγελία μου είναι έτοιμη , αλλά δεν ήρθε.Έτυχε να περάσω από εκεί στις 12/1/2008 Σάββατο, το dvd ηταν ετοιμο πλήρωσα και όλα οκ, πάω σπίτι με το καινουριο hardware να το δοκιμάσω....εδώ να κάνω μια παρένθεση και να αναφέρω 2 στοιχεία. 1)Ειμαι 28 χρονών και ασχολούμαι ερασιτεχνικά με υπολογιστές από το 1992, ξέρω ότι αγοράζοντας κάτι υπάρχει ρίσκο να μην δουλεύει και να πρέπει να το αλλάξεις ή να υπάρχει ασυμβατότητα και θα πρέπει να μπεις σε μία διαδικάσία με τηλέφωνα, πήγαινε - έλα για αλλαγές , δοκιμές κλπ. Αυτα συμβαίνουν και έχω υπομονή να τα αντιμετωπίσω μεχρι καποιο οριο. 2)Κάτοικος Χαλανδρίου, δεν μπορώ να υπολογίσω πόσα έχω δώσει στο συγκεκριμμένο υποκατάστημα του eshop ως επαγγελματίας και ως χρήστης οικιακού pc. ....συνεχιζω να δοκιμάσω το καινουριο hardware,εγκατάσταση,εκτέλεση, αποτέλεσμα:WRITE : 3 DVD και 3 CD καμμένα (έδωσα πολλές ευκαιρίες Nero, CDburnerXP pro, Ashampoo και το προεγκατεστημένο προγραμμα των WindowsXP SP2 ROXIO νομίζω οτι ειναι) .READ: Ούτε cd ουτε dvd, ουτε data ούτε ήχος ούτε εικόνα. Λέω χαλασμένο είναι πάμε πίσω (την ίδια μέρα μετά απο 90 λεπτά περίπου) Μου λένε οτι πρεπει να το δει ο τεχνικός έλεγχος και θα μου απαντησουν σε 1-2 μερες...την επόμενη Δευτέρα 21 !!! / 1/2008 (11 μέρες μετα) πήρα εγώ τηλέφωνο τον τεχνικό έλεγχο (δεν είχα ξαναενοχλήσει) και μου λένε...μόλις το κοιτάξαμε, και όντως είναι χαλασμένο, περάστε να πάρετε ένα ίδιο μοντέλο άλλο κομμάτι.ευχαριστώ απαντάω, πάει η ώρα 16¨00 σχολάω από τη δουλειά και είμαι στο eshop στις 16"30 όπου παραλαμβάνω το νέο ,ίδιο μοντέλο DVD.Το δοκιμάζω και μου βγάζει ακριβώς τα ίδια λάθη (3 dvd kai 3 cd καμμένα , ουτε ανάγνωση κανενός δίσκου).Ατυχία λέω , το πάω πίσω 90 λεπτά αργότερα (πάλι) και ζητάω ότι αφού ελεγχθεί και βγει ελλατωματικό, να μου δώσουν άλλης εταιρίας γιατί μαλλον δεν τα παω καλα με τα NEC.Μου απαντησαν ότι θα παει στον τεχνικο ελεγχο και αν βγει ελλατωματικο θα μπορω να πάρω άλλη μαρκα (η αξια ήταν 29 ευρω τοτε).Το αστειο ειναι οτι διπλα μου ηρθαν κατι παιδια με το ιδιο μοντελο dvd που ειχε ακριβως τα ιδια συμπτωματα για αλλαγη. Σήμερα 5/2/2008 επικοινώνησα και μου ειπαν τα εξης όμορφα. 1)Ότι δεν ξέρουν (15 μέρες μετά) αν το έχουν περάσει ακομα απο τον τεχνικο ελεγχο. 2)Σε ερωτηση μου αν θα μπορεσω να πάρω τελικά άλλη μάρκα μου είπαν ότι θα πρεπει να παρω το ιδιο γιατι πρεπει, εγω, εγω λεω πρεπει να δοκιμάσω 2-3 drives μεχρι να βρω ποιο μου κάνει.Πρεπει να δοκιμαζω εγω δηλαδη τα ελλατωματικά τους προιοντα και να τους λεω οτι ειναι ελλατωματικα. Για 30 ευρώ γυφτιές....τον επόμενο μήνα θέλω να παρω laptop, να πάω ξανα εκεί? δε νομίζω. Το θεμα θα το παω πολυ μακρυά,εχω ηδη ετοιμασει mail για το pcmag,ram, eshop support. Για 30 ευρω...
S2Katana Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2008 Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2008 Mαλλον χαλασμενη παρτιδα ειναι, αλλα δε θα επρεπε να την στειλουν για πουλημα...
N.I.C Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2008 Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2008 Ασε φίλε το τι έχουμε ταβήξει με αυτούς...δεν περιγράφεται (όχι μόνο από eshop αλλά και από άλλα π.χ. Πλαίσιο). Φυσικά και μην ξαναπάς από ΄κει. Μπόρει τα laptop να μην είναι ελλάτωματικά αλλά η ταλαιπωρία που αντιμετώπισες, είναι αρκετή για να σε κάνουν να αλλάξεις κατάστημα...
tsismal Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2008 Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2008 Σίγουρα σκάρτη παρτίδα αλλά θα έπρεπε να τα είχαν αποσύρει
Slaiprite Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2008 Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2008 ειμαι και γω θύμα και σε καταλαβαίνω! σημερα μαλιστα σκοπεύω να ξαναπάρω τηλ για να δω τι γίνεται με την παραγγελία μου! εχω παραγγειλει ένα φλασάκι και κατι αναλώσιμα εδώ και 2 εβδομάδες! ηταν να τα παραλάβω την προηγούμενη παρασκεύη! ο μονος λόγος που δεν τα ακυρώνω είναι επειδή δεν μου χρειαζονται αμεσα! τι να πω είναι απαράδεκτοι!
soiramk Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2008 Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2008 Πέρασα τα ίδια με έναν HDD. Μου έδωσαν μετά απο 10 μέρες τον ίδιο ακριβώς επειδή λέει ο πρώτος ήταν ελλατωματικός και δεν μπορούσα να πάρω άλλη μάρκα. Αποτέλεσμα.... Και ο δεύτερος είχε ακριβώς το ίδιο πρόβλημα(με θόρυβο)!! Την τρίτη φορά μετά απο πολλά τηλ και πήγαινε-έλα στου Χαλανδρίου, κατέληξα στα κεντρικά(Μενίδι) και απαίτησα άλλη μάρκα.
tzotzo Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2008 Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2008 παντως στο πλαισιο τα dvd-r τα αλλαζουν αμεσως και επι τοπου.Οτι θελω απο το e-shop,το παραγγελνω απο το e-shop και παω και το παραλαμβανω απο το Μενιδι.Συνηθως
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.