nicsie Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2008 Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2008 Πως σας φαίνεται το Tiguan? http://www.vw.gr/site/car.asp?catid=1819
tsipouro Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2008 Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2008 ένα ήταν το αμάξι.. VW Camper Μακράν το πιο όμορφο - retro αυτοκίνητο της VW. Καθένας με τον πόνο του, τέσπα.. Το συγκεκριμένο όχημα, πάντως, φαίνεται ωραίο. Παίζει και διαγωνισμός στο site, αν το γουστάρεις τόσο
kage Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2008 Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2008 ανταγωνιστης του x3,rav4? επειδη στην ελλαδα ολοι θελουν να κανουν μοστρα οτι εχουν τζιπακι κ μιας κ εχει 1.4cc ειναι σιγουρο οτι θα πουλησει
xpapias Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2008 Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2008 ανταγωνιστης του x3,rav4?επειδη στην ελλαδα ολοι θελουν να κανουν μοστρα οτι εχουν τζιπακι κ μιας κ εχει 1.4cc ειναι σιγουρο οτι θα πουλησει Οκ αλλά η τιμή των 27000Ε για τη φτωχότερη έκδοση εμένα δε μου φαίνεται καθόλου χαμηλή. Όσους ίππους και να έχει δεν παύει να είναι 1400 κυβικά... Ας χρησιμοποιήσουν την τεχνολογία αυτή στους κινητήρες τους αλλά για να ανταγωνιστούν σε τιμή άλλους με περισσότερα κυβικά. Έλεος....
KWSN_Men Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2008 Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2008 Πόσο έπρεπε να κάνει δηλαδή; Έχεις δει τις τιμές των γιαπωνέζικων δίλιτρων;
xpapias Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2008 Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2008 Πόσο έπρεπε να κάνει δηλαδή; Έχεις δει τις τιμές των γιαπωνέζικων δίλιτρων; Την απάντηση την έδωσες μόνος σου...
KWSN_Men Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2008 Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2008 Ποια είναι ακριβώς η απάντηση; Έχεις την εντύπωση δηλαδή ότι ένας απλός δίλιτρος έχει μεγαλύτερο κόστος κατασκευής από έναν 1.4 με 2 υπερτροφοδότες; Ή μήπως το γεγονός ότι θα έχεις μικρότερη κατανάλωση, φθηνότερη συντήρηση και 200 ευρώ λιγότερα τέλη δε σημαίνει κάτι; Μην κοιτάς τα κυβικά, κοίτα τι προσφέρει το αυτοκίνητο. VW Tiguan από 26.950 Honda CRV από 34.400 Toyota RAV-4 από 29.800
kage Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2008 Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2008 σύντομα θα παρουσιαστούν και δύο δίλιτρες εκδόσεις βενζινοκινητήρων με 170 και 200 PS.
@sterios Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2008 Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2008 Επειδή με ενδιαφέρει η αγορά του αρκετά, πήγα πριν απο δέκα μέρες για να το δω απο κοντά σε αντιπροσωπία. Μπορώ να πω ότι με εντυπωσίασε αρκετά το εξωτερικό (αρκετά υποκειμενικό), ενώ το εσωτερικό του μου άφησε ανάμεικτα συναισθήματα καθώς είναι ναι μεν τα πλαστικά του αρκετά καλά ποιοτικά απλά η σχεδιασή του είναι αρκετά λιτή και θυμίζει πολύ golf. Κατά τα άλλα πιστεύω ότι το Tiguan ακόμα και στην έκδοση trend είναι υπερπλήρες απο άποψη εξοπλισμού, ενώ οι επιδόσεις του κινήτηρα είναι οι τυπικές επιδόσεις του 1.4 TSI της VW, που για για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο (μικρό SUV) είναι υπέρ αρκετές, (από την άποψη ότι ούτε τα βουνά και τα λαγκάδια θα πάρεις αλλά και ούτε κόντρα απο φανάρι σε φανάρι θα βάλεις). Ένα απο τα κυριότερα πλεονεκτήματα του αυτοκινήτου αποτελεί η κατανάλωση καθώς έχει μέση 8,4 lt/100 km. Το αυτοκίνητο είναι διάθεσιμο για test drive στις αντιπροσωπίες.
nicsie Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2008 Μέλος Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2008 Επειδή με ενδιαφέρει η αγορά του αρκετά, πήγα πριν απο δέκα μέρες για να το δω απο κοντά σε αντιπροσωπία. Μπορώ να πω ότι με εντυπωσίασε αρκετά το εξωτερικό (αρκετά υποκειμενικό), ενώ το εσωτερικό του μου άφησε ανάμεικτα συναισθήματα καθώς είναι ναι μεν τα πλαστικά του αρκετά καλά ποιοτικά απλά η σχεδιασή του είναι αρκετά λιτή και θυμίζει πολύ golf. Κατά τα άλλα πιστεύω ότι το Tiguan ακόμα και στην έκδοση trend είναι υπερπλήρες απο άποψη εξοπλισμού, ενώ οι επιδόσεις του κινήτηρα είναι οι τυπικές επιδόσεις του 1.4 TSI της VW, που για για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο (μικρό SUV) είναι υπέρ αρκετές, (από την άποψη ότι ούτε τα βουνά και τα λαγκάδια θα πάρεις αλλά και ούτε κόντρα απο φανάρι σε φανάρι θα βάλεις). Ένα απο τα κυριότερα πλεονεκτήματα του αυτοκινήτου αποτελεί η κατανάλωση καθώς έχει μέση 8,4 lt/100 km. Το αυτοκίνητο είναι διάθεσιμο για test drive στις αντιπροσωπίες. Σε μέγεθος είναι σαν το rav4? η μικρότερο? εμένα με ενδιαφέρει η έκδοση Track & Field, αν και ένα πλην το οποίο έχω εντοπίση είναι η έλλειψη parking sensor.
@sterios Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2008 Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2008 To RAV4 είναι 4,315Χ1,815Χ1,685 το Tiguan 4,427X1,809X1,686 (MχΠχY), χωρίς να είμαι σίγουρος νομίζω ότι το ''Park Assist" υπάρχει σε κάθε έκδοση.(τουλάχιστον το Trend της αντιπροσωπίας που είδα εγώ είχε park assist και στο πινάκι με την τιμή και τα πρόσθετα του συγκεκριμένου δεν ανέφερε κάτι)
xpapias Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2008 Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2008 Ποια είναι ακριβώς η απάντηση; Έχεις την εντύπωση δηλαδή ότι ένας απλός δίλιτρος έχει μεγαλύτερο κόστος κατασκευής από έναν 1.4 με 2 υπερτροφοδότες; Ή μήπως το γεγονός ότι θα έχεις μικρότερη κατανάλωση, φθηνότερη συντήρηση και 200 ευρώ λιγότερα τέλη δε σημαίνει κάτι; Μην κοιτάς τα κυβικά, κοίτα τι προσφέρει το αυτοκίνητο. VW Tiguan από 26.950 Honda CRV από 34.400 Toyota RAV-4 από 29.800 - Τέλη κυκλοφορίας και ασφάλιστρα είναι το μεγαλύτερο - αν όχι το μόνο - πλεονέκτημα του. - H κατανάλωση είναι ενδεικτική και έχει αμφισβητηθεί από μετρήσεις (βλ. 11,4 lt/100km AMS). - Δε θα πέσω στην παγίδα να αναφερθώ στην ύπαρξη των υπερτροφοδοτών (χ2) - καλό είναι να έχουμε ανοιχτό μυαλό. - Σ'οτι αφορά τα ιαπωνικά μοντέλα ξεχνάς και τα εξής: NISSAN QASHQAI 2,0 από 25.670 NISSAN X-TRAIL 2,0 από 28.850 MITSUBISHI OUTLANDER 2,4 29.490 SUBARU FORESTER 2.0 28.900 - Αν εξάλλου θες ένα SUV πιο μουράτο παίρνεις ένα JEEP COMPASS 2.4 με 28.500 (ναι είναι 1.500Ε διαφορά) και όχι το 1400άρι με το turbo και τον κομπρέσσορα.
KWSN_Men Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2008 Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2008 Πήγαινα να απαντήσω, αλλά μόλις διάβασα το τελευταίο που έγραψες λέω άσε... Ναι, ναι, πάρε την αμερικανιά για μουράτο. Ρώτα τους αμερικάνους τι τα θεωρούν. Μου αρέσει πάντως που αναφέρεις τα κυβικά για πλεονέκτημα, αντί να κοιτάξεις τεχνικά χαρακτηριστικά...
xpapias Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2008 Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2008 Πήγαινα να απαντήσω, αλλά μόλις διάβασα το τελευταίο που έγραψες λέω άσε... Ναι, ναι, (1) πάρε την αμερικανιά για μουράτο. Ρώτα τους αμερικάνους τι τα θεωρούν. (2) Μου αρέσει πάντως που αναφέρεις τα κυβικά για πλεονέκτημα, αντί να κοιτάξεις τεχνικά χαρακτηριστικά... 1. Τώρα αυτό είναι επιχείρημα; Αν πάντως το πας στη χώρα κατασκευής θα σου πω και εγώ ότι τα ιαπωνικά είναι εγγύηση. Τέλος. 2. Ναι τα κυβικά είναι πλεονέκτημα. Γιατί σαν λύση - για να πετύχεις αντίστοιχες ροπές είναι αξιόπιστη. Δε θα ήθελες να θυμηθείς το παράδειγμα του Corrado που ήταν και αυτό αντίστοιχα καινοτόμο στην εποχή του έτσι... ;
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.