Lighter122 Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2008 Δημοσ. 10 Φεβρουαρίου 2008 αχ και τι ζώδιο είσαι ? Ειμαι γουρουνι στο Κινεζικο... Kαλά δέν πιστεύω οτι εδώ μέσα θα υπάρχουν και πολλοί πάνω των 30:mrgreen: Εγω εχω την εντυπωση οτι απο οσους ειναι "active" στο μπλα-μπλα οι μισοι τουλαχιστον ειναι γυρω στα 30... Οχι οτι παιζει και ιδιαιτερο ρολο η ηλικια, αλλα αλλο να σου λεει την αποψη του για ενα θεμα καποιος που το εχει ζησει, και αλλο καποιος που το φανταζεται...
The_Edge Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2008 Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2008 Σορρυ για το offtopic. Από το http://www.in.gr/news/article.asp?lngEntityID=872218&lngDtrID=244 «Δείγμα θετικό» έδωσε η πρώτη δίωρη μεταμεσονύκτια λειτουργία του Μετρό και του ηλεκτρικού σιδηροδρόμου, την περασμένη Παρασκευή και το Σάββατο. Ωστόσο, το «δείγμα» αυτό δεν αρκεί για τη διατήρηση του μέτρου.Σύμφωνα με την εφημερίδα Τα Νέα, οι Αθηναίοι που μετακινήθηκαν στο διάστημα από τις 12 τα μεσάνυχτα μέχρι τις 2 τα ξημερώματα και με τα δύο μέσα -Παρασκευή και Σάββατο- ανήλθαν συνολικά σε περίπου 5.300 και ήταν στη συντριπτική πλειονότητά τους νεολαίοι που είχαν βγει για να διασκεδάσουν. Συγκεκριμένα, την Παρασκευή μπήκαν στους συρμούς 1.100 επιβάτες στο Μετρό και 1.200 στον ΗΣΑΠ, ενώ το Σάββατο 1.600 στο Μετρό και 1.400 στον ΗΣΑΠ. Το μεγαλύτερο μέρος των μετακινήσεων με το «νυχτερινό» Μετρό έγινε στο «τρίγωνο» των σταθμών Σύνταγμα- Μοναστηράκι- Κεραμεικός, όπου χτυπάει η καρδιά της νυχτερινής Αθήνας. Αντίστοιχα, στον Ηλεκτρικό οι περισσότερες μετακινήσεις έγιναν προς την Κηφισιά και τον Πειραιά. Ωστόσο, το «δείγμα» αυτό δεν αρκεί για τη διατήρηση του μέτρου. Όπως εκτιμούν οι διοικήσεις των εταιρειών Αττικό Μετρό Λειτουργία (ΑΜΕΛ) και ΗΣΑΠ, για να συμβεί κάτι τέτοιο θα πρέπει στο δίωρο της παραπάνω λειτουργίας, με το Μετρό να μετακινούνται τουλάχιστον 35.000 επιβάτες και με τον Ηλεκτρικό περίπου 27.000. Τα νούμερα λένε πως είναι ένα μέτρο καταδικασμένο να αποτύχει.
χάπι Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2008 Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2008 Σορρυ για το offtopic. Από το http://www.in.gr/news/article.asp?lngEntityID=872218&lngDtrID=244 Τα νούμερα λένε πως είναι ένα μέτρο καταδικασμένο να αποτύχει. μέγιστη χωρητικότητα συρμού 1062 επιβάτες δρομολόγηση έστω 1 συρμός / 10 ' μεταφερόμενοι επιβάτες στην ώρα 6* 1062 = 6372 επιβάτες μεταφερόμενοι επιβάτες στο 2ωρο = 12744 ΑΝ δεχτούμε 5λεπτη δρομολόγηση (δρομολόγηση πρωινής αιχμής δηλαδή)... 25488 επιβάτες / δίωρο ΟΥΤΕ στους Ολυμπιακούς Αγώνες το 35000 μεταφερόμενοι επιβάτες ανά δίωρο !!! Άρα τα νούμερα δείχνουν ότι το άρθρο δεν είναι και πολύ αξιόπιστο να σημειώσω ότι οι χωρητικότητα των 1062/ συρμό ανταποκρίνεται στα νέα τρένα (τα "αεροδρομίου", που λέμε), τα άλλα χωράνε στο μέγιστο ακόμα λιγότερους.
1980 Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2008 Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2008 35000 επιβατες. ουτε στην ν υορκη δεν θα επιανες τετοιο νουμερο.
The_Edge Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2008 Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2008 Μπορεί να τους ξέφυγε κανένα μηδενικό.
Dr.Strangelove Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2008 Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2008 Δηλαδή, τα δημόσια ΜΜΜ λειτουργούν με αποκλειστικό γνώμονα το κέρδος; Έτσι περιμένουν να μας πείσουν να αφήσουμε τα αυτοκίνητά μας; btw, δεν ξέρω αν το ακούσατε, αλλά από 1/5/2008 καταργούνται τα εισιτήρια μιας διαδρομής των 50,70 και 80 λεπτών και αντικαθίστανται από ενιαίο εισιτήριο 80 λεπτών που θα ισχύει για 1,5 ώρα για οποιοδήποτε μέσο (αύξηση 60% για όσους χρησιμοποιούσαν λεωφορεία/τρόλεϋ για μια διαδρομή μόνο) και από 1/1/2009 η τιμή θα αυξηθεί στο 1? (100% αύξηση δηλαδή για κάποιες διαδρομές).
Missionary Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2008 Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2008 Στην περίπτωση που έχουν πρόβλημα με την έλειψη προσωπικού μπορούν πολύ άνετα να προσλάβουν κόσμο. Τα λεφτά για να τον πληρώνουν μπορούν να τα βγάλουν σιγουρεύοντας οτι όλοι χτυπάνε εισητήριο και όχι μόνο οι λεγόμενοι "μ*λάκες". Δεν είναι δυνατό να μπαίνεις σε μετρό ή λεοφορείο και να βλέπεις λιγότερο απο το 10% να χτυπάει εισητήριο. Εγώ είμαι απόλυτα σίγουρος οτι οι μισοί απο αυτούς που δεν χτυπάνε εισητήριο δεν έχουν ούτε και κάρτα. Ειδικά οι ξένης εθνικότητας. Δεν είμαι ρατσιστής αλλα σε καμία περίπτωση δεν πιστεύω οτι ο τυπάς που πουλάει CD ή κινέζικα μπιχλιμπίδια έχει διαρκείας για τα αστικά. Είναι απλό. Βάζεις κάρτες για να χρεώνεσαι κάθε σου είσοδο , ή εναλλακτικά να μπαίνεις μόνο απο την μπροστινή είσοδο ΕΛΕΓΧΟΜΕΝΑ και όχι μπατε σκύλοι. Δεν είναι καθόλου λογικό με το που μπαίνει ελεχτης μέσα στο λεοφορείο ξαφνικά στην επόμενη στάση να μένει το μισό μέσα. το τελευταίο εξάμηνο που είμαι μόνιμα Αθήνα έχω πετύχει μια φορά μόνο ελεκτή και αυτή ήταν μόνο στο μετρό. Γιατί; Και να πω και το μεγαλύτερο αμάρτημα μου. Θέλω να σκάσω μπουκέτο στον κάθε παπάρα ή στην κάθε καρακάξα που προσπαθεί να μπει στο λεοφορείο πριν βγει ο κόσμος. "Βλέπεις οτι είναι πίτα μέσα και δεν χωράς, αν δεν βγώ εγώ πρώτα δεν μπορεις να μπεις, γιατι δεν κάνεις στην άκρη;:rolleyes:" Ενώ αν έμπαινες απο την μπροστινή πόρτα εγώ άνετα θα έβγαινα απο την πίσω Και αυτό το τιμημένο το 310 μπορεί να μην "τρώει" δρομολόγια και να με αφήνει σύξηλο μέσα στο κωλόκρυο της Παιανίας να περιμένω σα μαλάκας κανα 40λεπτο να περάσει; Έτυχε και δούλευα σε μια έρευνα του ΟΑΣΑ για τα ΜΜΜ, και μια έρευνα (όχι αυτή που δούλευα εγώ αλλά μου το είπαν άτομα που δούλευαν σ' αυτήν) αφορούσε τις κάρτες/εισιτήρια και κατά πόσο χτυπάνε οι επιβάτες των λεωφορείων. Ε λοιπόν το ποσοστό των Πακιστανών που είχαν κάρτα ήταν άνω του 99%! Περισσότερο από τους Έλληνες. Το μικρότερο ποσοστό απ' ότι θυμάμαι το είχαν οι Αλβανοί και απ' ότι μου είχαν πει διάφοροι οδηγοί δημιουργούσαν συστηματικά προβλήματα στους ελεγκτές. Μέχρι και για ξύλο είχα ακούσει από έναν ότι έπαιξε και ότι ένας άλλος επειδή δεν είχε εισιτήριο πήδηξε από το παράθυρο! Πάντως το ποσοστό αυτών που έχουν κάρτα/εισιτήριο αν θυμάμαι καλά είναι γύρω στο 60%! Έμενα πάντως που μένω δυτ.προάστεια (Πετρούπολη) θα με βολέψει πολύ, θα αφήνω το αμάξι Αγ.Αντώνη είτε φεύγω πριν τις 12 και θέλω να γυρίσω κατά τις 2 είτε ξεκινάω μετά τις 12 για να βγω έξω! Να πω και εγώ το παράπονό μου εδώ στην δυτ. Αττική είμαστε κάπως παραμελημένοι από άποψη Μετρό...
super3bingo Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2008 Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2008 «Δείγμα θετικό» έδωσε η πρώτη δίωρη μεταμεσονύκτια λειτουργία του Μετρό και του ηλεκτρικού σιδηροδρόμου, την περασμένη Παρασκευή και το Σάββατο. Ωστόσο, το «δείγμα» αυτό δεν αρκεί για τη διατήρηση του μέτρου.Σύμφωνα με την εφημερίδα Τα Νέα, οι Αθηναίοι που μετακινήθηκαν στο διάστημα από τις 12 τα μεσάνυχτα μέχρι τις 2 τα ξημερώματα και με τα δύο μέσα -Παρασκευή και Σάββατο- ανήλθαν συνολικά σε περίπου 5.300 και ήταν στη συντριπτική πλειονότητά τους νεολαίοι που είχαν βγει για να διασκεδάσουν. Συγκεκριμένα, την Παρασκευή μπήκαν στους συρμούς 1.100 επιβάτες στο Μετρό και 1.200 στον ΗΣΑΠ, ενώ το Σάββατο 1.600 στο Μετρό και 1.400 στον ΗΣΑΠ. Το μεγαλύτερο μέρος των μετακινήσεων με το «νυχτερινό» Μετρό έγινε στο «τρίγωνο» των σταθμών Σύνταγμα- Μοναστηράκι- Κεραμεικός, όπου χτυπάει η καρδιά της νυχτερινής Αθήνας. Αντίστοιχα, στον Ηλεκτρικό οι περισσότερες μετακινήσεις έγιναν προς την Κηφισιά και τον Πειραιά. Ωστόσο, το «δείγμα» αυτό δεν αρκεί για τη διατήρηση του μέτρου. Όπως εκτιμούν οι διοικήσεις των εταιρειών Αττικό Μετρό Λειτουργία (ΑΜΕΛ) και ΗΣΑΠ, για να συμβεί κάτι τέτοιο θα πρέπει στο δίωρο της παραπάνω λειτουργίας, με το Μετρό να μετακινούνται τουλάχιστον 35.000 επιβάτες και με τον Ηλεκτρικό περίπου 27.000. Ηλίθιες φτηνές δικιολογίες. Για να γλυτώσουν κάποιες υπερωρίες προτιμούν να βλέπουν τον κόσμο να σκοτώνεται απο κάτι μεθυσμένους οδηγούς που τρέχουν τις μεταμεσονύχτιες ώρες με 200.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.