Lucifer Δημοσ. 1 Φεβρουαρίου 2008 Δημοσ. 1 Φεβρουαρίου 2008 Θα ακουστώ λίγο γραφικός αλλά πόσο χρήσιμο είναι αυτό στη Θεσσαλονίκη;
Achilles Δημοσ. 1 Φεβρουαρίου 2008 Δημοσ. 1 Φεβρουαρίου 2008 γιατί, πολλά είναι 2,5 μύρια; Εκ των οποίων το 75% χρηματοδοτούμενα; Αλήθεια, τι είναι π.δ.ε; Δηλαδή 625.000 ? (το 25%). Π.Δ.Ε. = Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων EDIT: Και αυτό εννοούσα στο προηγούμενο post Lucifer. Αν και Θεσσαλονικιός, αυτό πιστεύω. Όπως και για υποθαλάσσια, αλλά να μην ξεφύγουμε. Άδειασε και κανένα inbox ρε Luci.
FilipposMD Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2008 Μέλος Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2008 Τελικά δεν έγινε, ε; Μια ζωή τα ίδια, 20 συνδικαλιστές κάνουν ό,τι γουστάρουν. Κάτι άκουσα για κατάληψη του σταθμού Συντάγματος απόψε τα μεσάνυχτα, με αίτημα να ισχύσει το μέτρο. Οργανωτές από το ίντερνετ έλεγε, δεν είμαι σίγουρος ποιος και γιατί.
Super Moderators paredwse Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2008 Super Moderators Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2008 Τελικά δεν έγινε, ε; Μια ζωή τα ίδια, 20 συνδικαλιστές κάνουν ό,τι γουστάρουν. Κάτι άκουσα για κατάληψη του σταθμού Συντάγματος απόψε τα μεσάνυχτα, με αίτημα να ισχύσει το μέτρο. Οργανωτές από το ίντερνετ έλεγε, δεν είμαι σίγουρος ποιος και γιατί. http://g700.blogspot.com/2008/02/blog-post_01.html http://www.in.gr/news/article.asp?lngEntityID=869589&lngDtrID=244
Pablo_Hasan Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2008 Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2008 αφου το υπ. μεταφορων λειτουργει αρπα κολα, οι εργαζομενοι φταινε; ας παρουν κι αλλους να βγαινει η δουλεια πιο ευκολα.
Mancubius Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2008 Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2008 Δεν θελω να δημιουργησω νεο τοπικ για την ακολουθη ερώτησή μου,αλλά μήπως ξέρει κανείς αν σήμερα μετά απο όλες αυτές τις διαδηλώσεις που γίνονται στο κέντρο της Αθήνας αν θα έχει μετρό και ηλεκτρικό ?
Lucifer Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2008 Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2008 Δεν έχω ιδέα τι μ#λακίες κάνουνε πάλι στο κέντρο, αλλά συνήθως το μετρό ή δουλεύει κανονικά, ή δεν κάνει στάση στον σταθμό μετρό κοντά στην πορεία. Κλασσικά σε κάθε πορεία με μολότωφ δεν δουλεύουν οι Αμπελόκηποι.
^guestina^ Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2008 Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2008 <<τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς είναι κοινωνικό αγαθό.>> στην Ανατολική Αττική Δεν έχουμε Αστική Συγκοινωνία. Ραφήνα - Ν.Μάκρη – Μαραθώνας εν ετη 2008 !! όπως θα προσέξετε την τιμή του εισιτηρίου την πολλαπλασίασα επί δυο, ένα για να πάμε / και άλλο ένα της επιστροφής, επί 30 ημέρες ΑΠΟ ΜΑΡΑΘΩΝΑ 3,20 30 x 6,40 = 192 € ΜΗΝΑ κερατιάτικα ΑΠΟ Ν.ΜΑΚΡΗ 2,50 30 x 5,00 = 150 € ΜΗΝΑ κερατιάτικα ΑΠΟ ΡΑΦΗΝΑ 2,10 30 x 4,20 = 126 € ΜΗΝΑ κερατιάτικα ..και με την προϋπόθεση μιας διαδρομής, τώρα όταν ο επιβάτης φτάσει στην Αθήνα δε θα χρειαστεί να πάρει και άλλη συγκοινωνία?? όπως βλέπετε πολύ συντηρητικά . . . . και πως στο διάτανο να τα βγάλουμε πέρα η γενιά των 700€ και 800€ Α! προσέξτε και το άλλο, τα ΚΤΕΛ λεωφορεία Ανατολικής Αττικής δεν είναι σαν τα Αστικά Λεωφορεία να μπαίνουνε μέσα σε στενά, να κάνουν κύκλους ή να περνάνε μέσα από τους οικισμούς. Οι Στάσεις Είναι Πάνω Επί Της Λ. Μαραθώνος. lol αα ναι ναι, μην πούνε ότι τους αδίκησα έχουν δώσει μια βαρύτητα απλά προς στις περιοχές παραλιακά. Οι περιοχές κ οικισμοί όπου είναι από την πάνω πλευρά προς το βουνό προς Πεντέλη είναι ξεχασμένες ! Οπς! επίσης το τελευταίο δρομολόγιο από Αθήνα είναι στις 20:00 παρακαλώ εν έτη 2008 ! ! ! Όπως το τελευταίο δρομολόγιο από Μαραθώνα/Μάκρη/Ραφήνα είναι στις 22:00 εν έτη 2008 ! ! ! Τώρα όσον αφορά για το αν τηρούνται τα δρομολόγια ή αν τρώνε κανα από τα βραδινά .... γκουχου γκουχου γκουχου τώρα καλέ θα απαντήσω γκουχου γκουχου γκουχου γκουχου . . . . . . . Αυτοί οι κατάσταση κατά την ταπεινή μου άποψη φέρνει αποξένωση και κοινωνικό αποκλεισμό. -- καλώς η κακώς, όλα τα καλά και ενδιαφέροντα βρίσκονται στο κέντρο της Αθήνας ή στους Γειτονικούς Δήμους... Δεν έχουμε πρόβλημα για το αν θα κάνει το λεωφορείο 1 ώρα αυτό δεν μας πειράζει!! (αφού μπορεί να κάνει 1 ώρα και μεσα στο κέντρο της Αθήνας λόγω κίνησης). Αυτό που δεν αντέχετε είναι το κόστος του ιδιωτικού εισιτηρίου και με την προϋπόθεση μια φορά το πηγαινέλα.... Κατά πόσο είναι νόμιμο? εννοούμε για την ιδιωτική συγκοινωνία που μας παρέχουν με το ζόρι. Αναρωτιόμαστε γιατί δεν επεκτείνεται η Αστική συγκοινωνία.. H πλάκα είναι ότι πίσω από το βουνό μας, Διόνυσο, Εκάλη, Ν.Πεντέλη, Θρακομακεδώνες και στην άααααααλλη άκρη Ελευσίνα, Ασπρόπυργο, Μάνδρα,κλπ..Έχουν Αστική Συγκοινωνία χρόοοοοονους τώρα .... Ναι αμεεεεε και στην Εκάλη βεβαίως να μην στοιχίζει για την εργασία της Φιλιππινέζας ο κούκος αηδόνι στα εισιτήρια.... Γιατί λοιπόν εμείς εδώ στο L. A of Eastern Attica τραβάμε ότι τραβάμε .... είμαστε πολίτες Β’ κατηγορίας? Ενώ αν είχαμε Αστική Συγκοινωνία, και ας υπολογίσουμε το πιο φτηνό εισιτήριο του λεωφορείου είναι 0,50 λεπτά άρα 30 x 1,00 = 30 € ΜΗΝΑ Όπως επίσης και το δικαίωμα κάρτας απεριορίστων διαδρομών Η ποιο φθηνή κάρτα - Λεωφορεία Τρόλλεϋ Τραμ στοιχίζει 17,50 € ΜΗΝΑ Αμήν! να αποκτήσουμε και εμείς αυτές τις παροχές. . . . :-) Αυτά εν ετη 2008 . . . . μόλις λίγα χιλιόμετρα από την Αγ. Παρασκευή <<τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς είναι κοινωνικό αγαθό.>> http://www.oasa.gr/index.asp?asp=rou...es.asp&order=3 http://www.ktelattikis.gr/tickets.php
Super Moderators paredwse Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2008 Super Moderators Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2008 [...]Α! προσέξτε και το άλλο, τα ΚΤΕΛ λεωφορεία Ανατολικής Αττικής δεν είναι σαν τα Αστικά Λεωφορεία να μπαίνουνε μέσα σε στενά, να κάνουν κύκλους ή να περνάνε μέσα από τους οικισμούς. Οι Στάσεις Είναι Πάνω Επί Της Λ. Μαραθώνος. lol[...] Προσωπικά δεν θέλω να μπαίνει ένα λεωφορείο μέσα στους οικισμούς. Γι'αυτό έφυγα από την Αθήνα, για να γλυτώσω (μεταξύ άλλων) και τα λεωφορεία αλλά και τον κόσμο. Και τώρα θέλεις να φέρεις τα άσχημα της Αθήνας εδώ; Τράβα στο κέντρο αν γουστάρεις.
^guestina^ Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2008 Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2008 Προσωπικά δεν θέλω να μπαίνει ένα λεωφορείο μέσα στους οικισμούς. Γι'αυτό έφυγα από την Αθήνα, για να γλυτώσω (μεταξύ άλλων) και τα λεωφορεία αλλά και τον κόσμο. Και τώρα θέλεις να φέρεις τα άσχημα της Αθήνας εδώ; Τράβα στο κέντρο αν γουστάρεις. Τον πρώτο χειμώνα όταν είχα έρθει εδώ για μόνιμα, κάποιοι ντόπιοι κάτοικοι ( ηλικιακά νέοι έχει σημασία) με έντονο σθένος του γίγνεσθαι με ρωτούσανε (από μόνοι τους δίχως να τους προκαλέσω) πως σου φαίνεται εδώ το χωριό μας? και γέλαγα (α ωραία με βγάλανε από την δύσκολη θέση ‘είπα από μέσα μου’) και απαντώ πολύ απλά, όπως το είπες φίλε μου χωριό. . . .τίποτα περισσότερο. κατά καιρούς όποτε μου δίνεται η ευκαιρία θέτω το ερώτημα στους ντόπιους, πως θα σας φαινόταν η ιδέα να είχαμε αστική συγκοινωνία, και τι μου απήντησαν? δυο απαντήσεις που μου έμειναν: α) ααα αν έρθει αστική συγκοινωνία θα πήξουμε στην Ραφηνα από τα αυτοκίνητα και δεν θα βρίσκουμε να παρκάρουμε.... εγώ έμεινα στο εεεεε ακόμα προσπαθώ να καταλάβω τι θέλει να πει ο ποιητής.. β) φφφ έτσι και έρθει εδώ αστική συγκοινωνία ( με στόμφο παρακαλώ) πάει χαθήκαμε θα γίνουμε Αθήνα! ΛΟΛ .... α εδώ δεν έμεινα άλαλη των ρώτησα “γιατί το λέτε αυτό?” είδατε η Εκάλη ο Διόνυσος η Κηφισιά να έχουνε γίνει Αθήνα? κ όμως παραμένουν απλησίαστες περιοχές! Το σκέφτεται λίγο, και μου απαντά, η μάλλον μου ρίχνει την κεραμίδα. “Ααα θα γεμίσουμε αλλοδαπούς, αυτούς τους οικονομικούς μετανάστες” .... εδώ τέλος σάστισε ο τύπος, αχαχαχαχα και εγώ γέλαγα γιατί μάλλον κατάλαβε ότι πέταξε αρλούμπα. Διότι ήδη είμαστε γεμάτοι από οικονομικούς μετανάστες και όχι μόνον αυτό, αλλά έχουν αγοράσει και γη παρακαλώ! αμεεε από αγανακτισμένους κατοίκους εδώ, λόγω πολλών ελλείψεων και παροχών και γενικότερα συνθηκών, πούλησαν την περιουσία* τους σε αλλοδαπούς που έχουν και κοινό πορτοφόλι, και έχουνε λεφτά και μετρικό αμεεε (*αγοράζοντας νέα κατοικία προς Χολαργό, Κηφισιά, Βριλήσσια Μαρούσι, στις εκεί περιοχές τέλος πάντων) Να μου το θυμηθείτε θα έχουμε την επιστροφή των Αθηναίων στο κέντρο και μετανάστευση όλων των αλλοδαπών εδώ! Ανατολική Αττική!!!!
Pablo_Hasan Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2008 Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2008 για ποιον λογο δεν φευγεις εσυ απο εκει; αν δεν υπαρχει θεληση απο τους κατοικους δεν προκειτε να αλλαξει τιποτα. και στην άααααααλλη άκρη Ελευσίνα, Ασπρόπυργο, Μάνδρα, κλπ..Έχουν Αστική Συγκοινωνία χρόοοοοονους τώρα .... Ελευσινα, Ασπροπυργος, Μανδρα, Μαγουλα, Θριασιο, Πατημα ειναι η βιομηχανικη ζωνη της Αττικης, καθημερινα εχουν πολλαπλασια κινηση απο εργαζομενους απο οτι στην Νεα μακρη και στο Μαραθωνα.
χάπι Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2008 Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2008 για το Πάτημα Χαλανδρίου λες Πάμπλο ???? dear ^guestina^, σε κάθε αγορά υπηρεσιών υπάρχουν οι λεγόμενοι stake holders. Για τα Ανατολικά Προάστια, οι άμεσοι ενδιαφερόμενοι είναι τα ΚΤΕΛ Ανατολικής Αττικής. Παρότι, ο ΟΑΣΑ θα μπορούσε να παρέχει πολύ καλό service στην περιοχή (δεδομένου ότι θα δημιουργούνταν οι κατάλληλες υποδομές για τη φιλοξενία των οχημάτων) είναι πολιτική απόφαση να μην κλεισουν το σπίτι όλων αυτών των ανθρώπων, που έχουν επενδύσει στη συγκεκριμένη περιοχή, πολύ πριν γίνει "αναπτυσσόμενη" (μετά δηλαδή από τη δημιουργία του νέου Αεροδρομίου, των νέων ΜΜΜ και του νέου οδικού άξονα, που το εξυπηρετεί --> Αττική Οδός)
Pablo_Hasan Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2008 Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2008 αυτο που λεω εγω ειναι κοντα στην Μαγουλα και εχει καλες ψησταριες
^guestina^ Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2008 Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2008 @Pablo_Hasan ..Μα στην Ραφήνα διπλά είναι το Πικέρμι όπου εκεί έχει Αστική Συγκοινωνία από τα Εργοστάσια που έχουμε δίπλα μας (ευτυχώς όχι βαριές βιομηχανίες), αντέδρασε το προσωπικό τους και φέρανε Αστική Συγκοινωνία παρακαλώ! Και συγνώμη για την αργοπορημένη απάντηση, διάβασα και όλο το νήμα από την αρχή και αρκετά παιδιά λένε ωραία σωστά πράγματα.... Λοιπόν και βέβαια θα φύγουμε έτσι και δεν έρθει η Ανθρώπινη Αστική Συγκοινωνία πράγμα απίθανο δηλαδή, διότι θα έρθει βάση με τα νομικά πλαίσια. <<τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς είναι κοινωνικό αγαθό!>> Ποιος σας είπε ότι δεν θέλουν οι κάτοικοι? τουλάχιστον στον Οικισμό που είμαι εγώ. Θέλουν και πάρα θέλουν βέβαια. Οι ιδιοκτήτες εδώ ερχόντουσαν για διακοπές και για δικούς του λόγους ο κάθε ένας ( που δεν μας αφορά) ήρθανε και για μόνιμα, αλλά τώρα μεγάλωσαν και τα παιδιά τους και βλέπουνε τα σκούρα (δυσκολίες μετακίνησης εννοώ) βλέπετε δεν είναι όλοι Ωνάσηδες, όταν μια οικογένεια έχει τρία ή δυο παιδιά, δεν γίνεται να έχουν για τα παιδιά από δυο αυτοκίνητα με τον σοφέρ τους, για να τα πηγαίνουν στα φροντιστήρια τους μπαλέτο, μουσική, καράτε, ξένες γλώσσες, και δε ξέρω τι άλλο, και να έχουν και τέλειο συγχρονισμό στο οργανόγραμμα τους, και ούτε γουστάρουνε όλοι να υποχρεώνονται στον έναν και στον άλλον για τα παιδιά τους, δηλ. σήμερα θα πάω το δικό σου παιδί και αύριο εσύ το δικό μου, κάτι τέτοιες ψιλομπερδεγουει καταστάσεις που ψιλό παίζεται εδώ στις περιοχές, αλλά δεν πολύ αρέσουν σ όλους , επειδή απλά έχουμε μάθει διαφορετικά, (ποιο αυτόνομα ίσως)και εγώ προσωπικά το σέβομαι) απλά πράγματα και κατανοητά , έτσι όπως είναι σήμερα η κατάσταση κάνουνε υπομονή, υπάρχουνε και αυτοί που είναι ντεμι στις απόψεις… ..α να συμπληρώσω κάτι πολύ σημαντικό το να μπαίνει το λεωφορείο μέσα σε οικισμό πυκνό σε βλάστηση (απόμερο σαν δάσος, κανονικό δάσος είναι κάποια παραπάνω ασφάλεια) είναι μεγάλη ασφάλεια για τα παιδιά μας ( βλέπετε κακοποίηση ξου ξου) και εγώ αναφέρομαι ξανά για τον οικισμό μου.... ...Καταλαβαίνω πολύ καλά τι μου λες @χάπι και παρεμπιπτόντως συμφωνώ μαζί σου! λολ, και μένα η δικιά μου οικογένεια είναι κάτοχοι εδώ στον οικισμό από τους πρώτους από το 52’ (και μάλιστα είχανε έρθει με κλάματα και συγκίνηση καθότι από τα μέρη Μ.Ασίας) όπως και οι περισσότεροι εδώ φαντάζομαι από παππούδες μας και γιαγιάδες μας, αλλά πάντα καλοκαίρια Χριστούγεννα Πάσχα ερχόμασταν εδώ... Και τώρα μόνιμα,,,,,, αλλά αλλά....γιατί αυτή η φοβία με την Αστική Συγκοινωνία!? και ξανά ερωτώ έχασε η Εκάλη από το πρεστίζ της??? που έχει Αστική Συγκοινωνία? όχι βέβαια δεν έχασε και παραμένει απόμακρη.. So εμείς τι φοβόμαστε ότι θα χάσουμε?
kleidokratwr Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2008 Δημοσ. 3 Φεβρουαρίου 2008 Στην περίπτωση που έχουν πρόβλημα με την έλειψη προσωπικού μπορούν πολύ άνετα να προσλάβουν κόσμο. Τα λεφτά για να τον πληρώνουν μπορούν να τα βγάλουν σιγουρεύοντας οτι όλοι χτυπάνε εισητήριο και όχι μόνο οι λεγόμενοι "μ*λάκες". Δεν είναι δυνατό να μπαίνεις σε μετρό ή λεοφορείο και να βλέπεις λιγότερο απο το 10% να χτυπάει εισητήριο. Εγώ είμαι απόλυτα σίγουρος οτι οι μισοί απο αυτούς που δεν χτυπάνε εισητήριο δεν έχουν ούτε και κάρτα. Ειδικά οι ξένης εθνικότητας. Δεν είμαι ρατσιστής αλλα σε καμία περίπτωση δεν πιστεύω οτι ο τυπάς που πουλάει CD ή κινέζικα μπιχλιμπίδια έχει διαρκείας για τα αστικά. Είναι απλό. Βάζεις κάρτες για να χρεώνεσαι κάθε σου είσοδο , ή εναλλακτικά να μπαίνεις μόνο απο την μπροστινή είσοδο ΕΛΕΓΧΟΜΕΝΑ και όχι μπατε σκύλοι. Δεν είναι καθόλου λογικό με το που μπαίνει ελεχτης μέσα στο λεοφορείο ξαφνικά στην επόμενη στάση να μένει το μισό μέσα. το τελευταίο εξάμηνο που είμαι μόνιμα Αθήνα έχω πετύχει μια φορά μόνο ελεκτή και αυτή ήταν μόνο στο μετρό. Γιατί; Και να πω και το μεγαλύτερο αμάρτημα μου. Θέλω να σκάσω μπουκέτο στον κάθε παπάρα ή στην κάθε καρακάξα που προσπαθεί να μπει στο λεοφορείο πριν βγει ο κόσμος. "Βλέπεις οτι είναι πίτα μέσα και δεν χωράς, αν δεν βγώ εγώ πρώτα δεν μπορεις να μπεις, γιατι δεν κάνεις στην άκρη;:rolleyes:" Ενώ αν έμπαινες απο την μπροστινή πόρτα εγώ άνετα θα έβγαινα απο την πίσω Και αυτό το τιμημένο το 310 μπορεί να μην "τρώει" δρομολόγια και να με αφήνει σύξηλο μέσα στο κωλόκρυο της Παιανίας να περιμένω σα μαλάκας κανα 40λεπτο να περάσει;
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.