21century Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2008 Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2008 Είμαι σιγουρος οτι θα εχει μεγλαη κινηση και θα διατηρηθει ο θεσμος, χρειαζοταν επιτελους...
Lucifer Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2008 Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2008 Ας κοιτάξουν να πιάσουν τους τζαμπατζήδες που χρησιμοποιούνε το μετρό και μετα να πουνε πως δεν τα βγάζουν πέρα. Οσες φορές έρχομαι αθήνα μου κάνει εντύπωση που το μετρό εκεί είναι λίγο ''δώστε οτι έχετε ευχαριστηση'' Πως προκύπτει αυτό; Εγώ όσες φορές έχω τύχει σε έλεγχο δεν έχω δει κάποιον να μην έχει εισιτήριο να επιδείξει.
Pablo_Hasan Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2008 Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2008 μαλλον επειδη δεν εχει μπαρες στις εισοδους το λεει.
Lucifer Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2008 Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2008 Ε αν μπούνε μπάρες πρέπει να αλλάξει ολόκληρο το σύστημα ελέγχου μηνιαίων καρτών. Σκέψου τώρα τον μπαρμπα-ελεγκτή στο αστικό να προσπαθεί να σκαννάρει με τη φορητή συσκευή του τη νέα ηλεκτρονική σου κάρτα διαδρομών.
Toufas Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2008 Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2008 εδω τις ταυτότητες τις γραφει στο χερι ο καθε μπακαλης που ειναι στο αστυνομικο τμημα, και στις καρτες κολλαμε?
insomniaK Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2008 Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2008 εδω τις ταυτότητες τις γραφει στο χερι ο καθε μπακαλης που ειναι στο αστυνομικο τμημα, και στις καρτες κολλαμε? Δεν ισχύει αυτό με τις ταυτότητες. Ε ρε γαμώτο, κάποια μέρα, θα κάνω και on topic, post. Που θα μου πάει;;;
Toufas Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2008 Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2008 Δεν ισχύει αυτό με τις ταυτότητες. Ε ρε γαμώτο, κάποια μέρα, θα κάνω και on topic, post. Που θα μου πάει;;; δηλαδη η ταυτοτητα σου δεν ειναι γραμμενη στο χερι με στυλο
insomniaK Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2008 Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2008 Η ταυτότητα μου, με ημερομηνία έκδοσης, 2/1/2008, είναι εκτυπωμένη κι όχι γραμμένη με στυλό.
Toufas Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2008 Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2008 καλο αυτο, εγω πριν απο ενα χρονο την πηρα γραμμενη στο χερι. αντε σε 20 χρονια θα μπουνε και οι μπαρες στο μετρο!
χάπι Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2008 Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2008 Λοιπόν το θέμα έχει πολλές πτυχές ... Το δίκτυο λεΩφΟρειακών γραμμών είναι υπεραρκετό, με την έννοια της χωρικής πυκνότητας, για την περιοχή που εξυπηρετεί ο ΟΑΣΑ. Επίσης, ο στόλος είναι αρκετός, όσον αφορά στον αριθμό των οχημάτων, που αγοράζει ο ΟΑΣΑ και επαρκής για την κάλυψη των δρομολογίων, που επίσης ορίζονται από τον ΟΑΣΑ. Ομως η ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ των δρομολογίων (μιας γραμμής 10λεπτης δρομολόγησης π.χ.) όπως και η συντήρηση των 2100 οχημάτων, εξαρτάται από την ΕΘΕΛ (λειτουργικός φορέας) κι όχι από τον ΟΑΣΑ (μητροπολιτικός φορέας). Επιπλέον, οι λειτουργικοί φορείς δεν έχουν ακόμα όλοι ενοποιηθεί κάτω από την κοινή "ομπρέλα" ενός μητροπολιτικού φορέα, ο οποίος προβλέπεται να είναι ο ΟΑΣΑ. Για παράδειγμα, ο ΟΑΣΑ Α.Ε. υπάγεται στο Υπ. Μεταφορών, ενώ η ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ Α.Ε. στο ΥΠΕΧΩΔΕ...Και μόνο η έλλειψη ενιαίου διοικητικού φορέα (για να μη σχολιασω την ασυνενοησία των υπουργείων) είναι αρκετή για να δισκολέψει οποιαδήποτε κίνηση λειτουργικης ενοποίησης (ενιαίο εισητήριο, σταθμοί μετεπιβίβασης, χρόνοι ανταποκρίσεων κλπ) χωρικά, χρονικά ή χρηματικά (ενιαία εισητήρια). Η ΕΘΕΛ συχνά παρουσιάζει ελλείψεις προσωπικού (οδηγοί, σταθμάρχες κλπ) και το ΜΕΤΡΟ επίσης. Τέλος, τα λειτουργικά έξοδα επέκτασης ωραρίου είναι πολύ μεγαλύτερα από τα εισητήρια, που θα πληρώνονται στη διάρκεια αυτής της επέκτασης. Προφανώς, αυτή η υπηρεσία στην αρχή θα επιδοτείται ως "κοινωνικό έργο". Για την ιστορία σας ενημερώνω ότι η Αθήνα έχει τα φθηνότερα ΜΜΜ της Ευρώπης και ένα από τα πυκνότερα δίκτυα. Παρολαυτά, είτε λόγω αναξιόπιστης δρομολόγησης, είτε λόγω "κολλήματος" του Έλληνα στην ντορ-2-ντορ εξυπηρέτηση του ΙΧ, τη χαμηλότερη χρήση...
Φρού-Φρού Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2008 Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2008 Για μένα το θέμα είναι άλλο: ξεκινάμε «πιλοτική» λειτουργία, Φλεβάρη μήνα, με κακό καιρό, που ο κόσμος δεν κυκλοφορεί τόσο πολύ με τα πόδια/μέσα μεταφοράς λόγω θερμοκρασιών. Πριν ακόμα εφαρμοστεί το μέτρο, έχουν αρχίσει όλες οι πλευρές να γκρινιάζουν. Είναι προφανές για μένα ότι απλά θα εφαρμοστεί για να πούμε «ορίστε, το δοκιμάσαμε και δεν έπιασε» και να μην ξαναασχοληθούν με το θέμα αυτό για τα επόμενα χρόνια. Άσε που μπορεί να δούμε και καμία αύξηση των εισιτηρίων με πρόσχημα το έξτρα κόστος των 4 αυτών ωρών την εβδομάδα (!!!). Πάντως είναι πλέον επιτακτική ανάγκη σε μια πόλη με τα ωράρια της Αθήνας να υπάρχει νυχτερινή συγκοινωνία. Συμφωνώ ότι θα πρέπει να αγκαλιάσουμε το μέτρο όσο αυτό κρατήσει, για να φανεί ότι υπάρχει θέληση από την πλευρά των πολιτών να χρησιμοποιήσουν τα ΜΜΜ. Ας είμαστε αισιόδοξοι και ας σκεφτούμε οτι η πιλοτική λειτουργία ξεκινά Φλεβάρη μήνα ακριβώς επειδή η κίνηση είναι μειωμένη στα ΜΜΜ, ωστε να υπάρχουν λιγότερα παράπονα απο τις τυχόν λανθασμένες ενέργειες/καθυστερήσεις κατά την περίοδο της δοκιμαστικής λειτουργίας. Απο κει και πέρα συμφωνώ!
χάπι Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2008 Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2008 Να προσθέσω ότι ήδη υπάρχουν νυχτερινές γραμμές, τις οποίες μπορείτε να βρείτε εύκολα είτε από το 185, είτε από το http://www.oasa.gr. και να υπενθυμίσω, ότι υπάρχουν ειδικά θέματα ασφάλειας για τη νυχτερινή δρομολόγηση λεωφορείων. Ο φίλος που έχει κάνει Αγγλία θα ξέρει ότι μετά τις 2300-2400 ειναι τέρα ντεζέρτα για τους "πολιτισμένους ανθρώπους".
Harkon Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2008 Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2008 Λοιπόν το θέμα έχει πολλές πτυχές ... Το δίκτυο λεοφωρειακών γραμμών είναι υπεραρκετό gottcha yer piece of #### !!!! λεωφορείο είναι όχι λεοφωρείο! μεθυσμένη είσαι;
χάπι Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2008 Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2008 ΛοοοοοοοΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟοοοοοοοΛ ! oooops ! ζητώ ταπεινά συγγνώμη και διορθώνω πάραυτα... λεωφορειακών
Φρού-Φρού Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2008 Δημοσ. 31 Ιανουαρίου 2008 Ο χρήστης The Saint παρακαλείται να αλλάξει το πόστ του σε ελληνικά γιατί θα του το σβήσουνε.. Εγω η ίδια δε, θα κάνω το report
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.