Προς το περιεχόμενο

Μετρό μέχρι τις 2 τη νύχτα;;;


FilipposMD

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
Στον αέρα παραμένει η επέκταση του ωραρίου λειτουργίας των γραμμών του Μετρό και του ηλεκτρικού σιδηροδρόμου, κάθε Παρασκευή και Σάββατο έως τις 2 τα ξημερώματα, καθώς οι εργαζόμενοι αντιτίθενται στην απόφαση του ΟΑΣΑ.

 

Βάσει της απόφασης του Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών Αττικής, η πιλοτική μεταμεσονύχτια λειτουργία του Μετρό και του Ηλεκτρικού ξεκινά από την 1η Φεβρουαρίου και θα διαρκέσει μέχρι την τελευταία εβδομάδα του Μαρτίου.

 

Οι εργαζόμενοι, από την πλευρά τους, αρνούνται να εφαρμόσουν το νέο ωράριο, απειλώντας με απεργιακές κινητοποιήσεις τις ημέρες ισχύος του νέου ωραρίου.

 

Όπως υποστηρίζουν, η νυχτερινή λειτουργία θα μειώσει το χρόνο ανάπαυσής τους, καθώς και το διάστημα συντήρησης των συρμών και του δικτύου. Πάντως, οι οριστικές αποφάσεις των σωματείων των εργαζομένων αναμένονται την Πέμπτη.

Από το in.gr

 

Έλεος δηλαδή! Δε λέω, προφανώς θα επιβαρυνθούν οι εργαζόμενοι, αλλά ένα μέτρο που θα εξυπηρετήσει τόσο κόσμο και, πιστεύω, θα μειώσει τους μεθυσμένους οδηγούς, έχει πάρει τόσα χρόνια για να εφαρμοστεί! Άντε να δούμε τι θα γίνει...

 

Αν ισχύσει πάντως, καλό θα ήταν να το χρησιμοποιήσουμε όσοι περισσότεροι γίνεται, ώστε να μονιμοποιηθεί. Διαδώστε το!

  • Απαντ. 127
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

φυσικά και θα επιβαρυνθούν οι εργαζόμενοι γιατί αυτή είναι η πολιτική των εταιριών, είναι επίσης ένας ακόμη λόγος που προτάσσουν για να μην εφαρμόσουν τέτοια ωράρια που όλοι ξέρουν ότι είναι απαραίτητα...επίσης μήπως φαντάζεσαι πόσος είναι ο τζίρος των ταξί τη νύχτα....

είναι πολιτικό το ζήτημα όπως αντιλαμβανόμαστε...

Δημοσ.

FilliposMD:

Κατά τη γνώμη μου τα όσα λέγονται περί μείωσης του διαθέσιμου χρόνου συντήρησης είναι μπαρούφες· δεν είναι δυνατόν ένα δίκτυο και οι συρμοί του για 19 ώρες λειτουργίας να χρειάζονται 5 ώρες συντήρηση, ούτε μιλάμε για κάτι το οποίο θα γίνεται καθημερινά. Για 4 ώρες λιγότερη συντήρηση την εβδομάδα μιλάμε.

 

Στο θέμα των υπαλλήλων τώρα, ναι, δε φταίνε σε τίποτα. Επιπλέον δε γνωρίζω με τι όρους θα γίνει η επέκταση του ωραρίου για αυτούς.

 

Για μένα το θέμα είναι άλλο: ξεκινάμε «πιλοτική» λειτουργία, Φλεβάρη μήνα, με κακό καιρό, που ο κόσμος δεν κυκλοφορεί τόσο πολύ με τα πόδια/μέσα μεταφοράς λόγω θερμοκρασιών. Πριν ακόμα εφαρμοστεί το μέτρο, έχουν αρχίσει όλες οι πλευρές να γκρινιάζουν. Είναι προφανές για μένα ότι απλά θα εφαρμοστεί για να πούμε «ορίστε, το δοκιμάσαμε και δεν έπιασε» και να μην ξαναασχοληθούν με το θέμα αυτό για τα επόμενα χρόνια. Άσε που μπορεί να δούμε και καμία αύξηση των εισιτηρίων με πρόσχημα το έξτρα κόστος των 4 αυτών ωρών την εβδομάδα (!!!).

 

Πάντως είναι πλέον επιτακτική ανάγκη σε μια πόλη με τα ωράρια της Αθήνας να υπάρχει νυχτερινή συγκοινωνία. Συμφωνώ ότι θα πρέπει να αγκαλιάσουμε το μέτρο όσο αυτό κρατήσει, για να φανεί ότι υπάρχει θέληση από την πλευρά των πολιτών να χρησιμοποιήσουν τα ΜΜΜ.

Δημοσ.

Κακά τα ψέμματα δεν νοείται σε πόλη τόσων εκατομμυρίων να νην λειτουργούν οι συγκοινωνίες επι 24ώρου βάσεως, έστω και με μειωμένα δρομολόγια κατα τις βραδυνές ώρες

Δημοσ.

Ρε, ένα συρμό την ώρα να έχει, δε μιλάμε για συχνότητα. Δλδ τι να γυρίσεις 12 τι να γυρίσεις 1, έλεος.

 

Κακά τα ψέμματα δεν νοείται σε πόλη τόσων εκατομμυρίων να νην λειτουργούν οι συγκοινωνίες επι 24ώρου βάσεως, έστω και με μειωμένα δρομολόγια κατα τις βραδυνές ώρες

 

εξωτερικό έχεις πάει;

 

εντιτ, άκυρο, μετά είδα το "νην λειτουργούν", νόμιζα έλεγες το ανάποδο.

Δημοσ.

Και μπορει να μην λειτουργει το μετρο αλλα υπαρχει ο overground που παει σε καμποσα μερη και υπαρχουν και Λεοφωρεια και γενικα ενα τροπο να μετακινηθεις εστω ανα μια ωρα εχεις.

 

Και στο φιναλε την κινηση μετα τις 2 της Αθηνας δεν την εχει το Λονδινο ουτε στην Λεστερ Σκουερ ουτε στην Οχφορντ Στριτ ετσι?

 

Γενικα σε κατι Ψυρρη, Θησεια, Συνταγματα, Βοτανικους, Ομονοιες και γενικα μερη που γινεται της πορνης στην νυχτερινη Αθηνα ειναι κριμα να μην εχεις την επιλογη ΕΣΤΩ ανα μιση ωρα να υπαρχει συγκοινωνια. Ειμαι αυτοκινητακιας τρελος, εδω γυρω στα προαστεια παω για τσιχλες με το αμαξι, αλλα θα ειχα Μετρο στο Ψυρρη μεχρι τις 2 και δεν θα το εκμεταλλευομουν?Τι λεμε τωρα

 

Και επιπλεον, ας παρουν αλλους υπαλληλους με ημιαπασχοληση 4αωρου να μειωσουν και την ανεργια

 

ΥΓ. Οι ιδιοι υπαλληλοι που γκρινιαζουν για επεκταση εργασιας ειναι οι ιδιοι που θελουν το Δημοσιο να δουλευει μεχρι πιο αργα, οι Τραπεζες να κλεινουν πορτες στις 2:30 και τα σκουπιδιαρικα να μαζευουν τα σκουπιδια μετα τις 2 το βραδυ. Γενικα στην Ελλαδα ειμαστε ετοιμοι να κατεβουμε σε πορεια Δευτερα και να βρισουμε την Τριτη αυτους που "κανουν πορεια και δεν μας αφηνουν να παμε στην δουλεια μας"

Δημοσ.

Από τις 12 και μετά δε χρειάζεται φυσικά να έχει τρίλεπτα τρένα, μια χαρά είναι και με 25λεπτη συχνότητα. Στην τελική, αν το κόστος είναι ΤΟΟΟΟΣΟ πιο ψηλό, ας βάλουν και ειδικό "νυχτερινό" εισητήριο(σαν τη διπλή ταρίφα ένα πράμα).

 

Επίσης, περιμένω εναγωνίως πότε θα δούμε και εδώ ένα όμορφο "pay as you go" σύστημα, σαν την oyster card του Λονδίνου. Σιγά σιγά τώρα που επεκτείνεται το μετρό είναι ευκαιρία.

 

Τις προάλλες ήμουν στη Δουκίσσης Πλακεντίας και περίμενα να πάρω το πρώτο διαθέσιμο Μετρό ή Προαστιακό για Αεροδρόμιο, όταν διαπίστωσα ότι το εισητήριο του ενός δεν κάνει για το άλλο(λογικό βέβαια, εφ' όσον μιλάμε για διαφορετικές εταιρείας). Με μια pay as you go καρτούλα, φυσικά δεν υπάρχει πρόβλημα.

 

offtopic: Επίσης, είναι παρανοϊκό να υπάρχει άλλο e-pass για κάθε δρόμο της Ελλάδας. Είναι ΤΟΣΟ δύσκολο να τα φτιάξουν σε κοινά πρότυπα, και να τα περνάς με το e-pass της Αττικής οδού στα διόδια της Εθνικής; Στο τέλος του μήνα μπορούν να τα βρίσκουν μεταξύ τους οι εταιρείες και να κάνουμε και εμείς τη δουλειά μας πιο εύκολα.

Δημοσ.

το εισιτηριο θα αυξηθει, θα παει 1?

 

Πρόταση για αύξηση της τιμής του εισιτηρίου του Μετρό κατά 25% ετοιμάζεται να καταθέσει στον Οργανισμό Αστικών Συγκοινωνιών της Αθήνας (ΟΑΣΑ) και στα συναρμόδια υπουργεία η διοίκηση της Αττικό Μετρό-Εταιρεία Λειτουργίας (ΑΜΕΛ). Σύμφωνα με τον πρόεδρο του ΔΣ της ΑΜΕΛ, κ. Μανώλη Δρακάκη, η αύξηση της τιμής του εισιτηρίου του Μετρό σε 1 ευρώ, από 0,80 ευρώ σήμερα, καθίσταται απαραίτητη προκειμένου η εταιρεία να μην παρουσιάσει παθητικό το ερχόμενο έτος.

Όπως υποστηρίζει ο κ. Δρακάκης -αναφέρουν Τα Νέα- το Μετρό θα γίνει παθητικό εάν η τιμή του εισιτηρίου παραμείνει στα σημερινά επίπεδα και ταυτόχρονα στο σύστημα του Μετρό μπουν και νέοι σταθμοί που θα αυξήσουν το λειτουργικό κόστος.

Επιπλέον, από την πρώτη εβδομάδα του Φεβρουαρίου η λειτουργία του Μετρό και του Ηλεκτρικού θα παραταθεί έως τις 2 τα ξημερώματα τα βράδια της Παρασκευής και του Σαββάτου.

Κατά συνέπεια, η χρονική αυτή επέκταση υπολογίζεται ότι θα έχει πρόσθετο κόστος, ειδικά για το Μετρό, 300.000 ευρώ τον μήνα.

Το θέμα είναι πως σύμφωνα με τους υπολογισμούς η επιβατική κίνηση δεν αναμένεται να καλύψει μεγάλο μέρος του κόστους αυτού.

Από την άλλη μεριά, οι ιδιοκτήτες ταξί απειλούν με 24ωρη απεργία για την Τετάρτη 30 Ιανουαρίου καθώς διεκδικούν αυξήσεις της τάξης του 15% σε όλες τις υπηρεσίες.

Όπως υποστηρίζουν, μόνο από τις συνεχείς αυξήσεις στην τιμή του πετρελαίου, κάθε αυτοκίνητο χάνει περίπου 8 με 9 ευρώ ημερησίως.

http://www.in.gr/news/article.asp?lngEntityID=866793
Δημοσ.

- Οι νέοι σταθμοί σίγουρα αυξάνουν το κόστος, αλλά ταυτόχρονα θα εξυπηρετήσουν και πολύ άλλο κόσμο, που θα πληρώνει το εισητηριάκι του

 

- Αν η νυχτερινή λειτουργία επιβαρύνει(που όντως επιβαρυνει), τότε αύξησε το εισητήριο για το βράδυ, μην το μετακυλίεις σε όλους τους χρήστες!

 

- Pay as you go καρτούλες τώρα! Με σωστή μελέτη στις εισόδους-εξόδους θα πάψουν και οι τζαμπατζήδες μια για πάντα.

Δημοσ.

παντως θυμαμαι πριν κατι χρονια που ελεγαν οτι εχουμε το πιο φτηνο μετρο της ευρωπης μετα της Λισσαβονας, αν τελικα παει στο 1? περναμε σε ακριβεια τα μετρο πολλων αλλων πολεων. Ακομα και της Μαδριτης ή του Παρισιου θα ειναι πιο φτηνο καθως εκει εχεις και την δυνατοτητα να αγοραζεις δεσμιδες (10δες) με σημαντικη εκπτωση.

 

Να ειχαμε και το μεγεθος του δικτιου τους να πω ενταξει αλλα ουτε το μισο δεν εχουμε...

Δημοσ.
παντως θυμαμαι πριν κατι χρονια που ελεγαν οτι εχουμε το πιο φτηνο μετρο της ευρωπης μετα της Λισσαβονας, αν τελικα παει στο 1? περναμε σε ακριβεια τα μετρο πολλων αλλων πολεων. Ακομα και της Μαδριτης ή του Παρισιου θα ειναι πιο φτηνο καθως εκει εχεις και την δυνατοτητα να αγοραζεις δεσμιδες (10δες) με σημαντικη εκπτωση.

 

Να ειχαμε και το μεγεθος του δικτιου τους να πω ενταξει αλλα ουτε το μισο δεν εχουμε...

 

 

Ας κοιτάξουν να πιάσουν τους τζαμπατζήδες που χρησιμοποιούνε το μετρό και μετα να πουνε πως δεν τα βγάζουν πέρα. Οσες φορές έρχομαι αθήνα μου κάνει εντύπωση που το μετρό εκεί είναι λίγο ''δώστε οτι έχετε ευχαριστηση''

Δημοσ.

Το Λονδίνο είναι η πόλη-οδηγός σε κάτι τέτοια:

 

Με την Oyster-card έδωσε τη δυνατότητα για φτηνότερες μετακινήσεις, με λιγότερη ταλαιπωρία. Επίσης, το ότι υπάρχει σύστημα που δε σε αφήνει να μπεις (η να βγεις) χωρίς εισητήριο σημαίνει επίσης ότι δεν υπάρχουν τζαμπατζήδες.

 

Ελπίζω μόνο οι φωστήρες μας να μη βάλουν και τις τιμές του Λονδίνου :P

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...