gdp77 Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2008 Δημοσ. 26 Ιανουαρίου 2008 Θέμα : 10 μήνες και συνεχίζουμε… Γεια σας, Ονομάζομαι χχχχχχχχχχχχχ (τηλ. χχχχχχχχχ) και είμαι συνδρομητής της Vivodi για αρκετά μεγάλο χρονικό διάστημα. Εδώ και … 10 μήνες … έχω κάνει αίτηση για σύνδεσή μου με το πακέτο cable TV που προσφέρει η εταιρεία σας. Εσείς, ακόμα συνεχίζετε και μου στέλνετε κάθε μήνα την ενημερωτική επιστολή (που προφανώς στέλνετε σε όλους τους πελάτες σας), η οποία με «ενημερώνει» ότι πρέπει να περιμένω 30 εργάσιμες περίπου από την ημερομηνία αίτησης. Μα καλά, δε βρέθηκε ΈΝΑΣ από το τμήμα δημοσίων σχέσεων να σκεφτεί πόσο ΓΕΛΟΙΟ είναι να μου στέλνετε κάθε μήνα αυτή την επιστολή; Ας τα πάρουμε, όμως, τα πράγματα από την αρχή: Οι λόγος για τον οποίο επικοινωνώ μαζί σας μέσω fax είναι ότι δεν υπάρχει άλλη δυνατότητα επικοινωνίας μαζί σας: 1. Οι τηλεφωνήτριες είναι ανεύθυνες και οι πληροφορίες που μπορούν να σου δώσουν πέρα από το ότι «περιμένουμε να μας δώσει το κύκλωμα ο ΟΤΕ» είναι μηδαμινές. Εδώ να αναφέρω ότι πριν από λίγο μίλησα με τη θέση χχχ (Σάββατο 26-1-08 και ώρα χχ:χχ ). 2. Τηλεφωνικά δεν μπορώ να μιλήσω με υπεύθυνο άτομο. 3. Να επισκεφτώ τα κεντρικά σας και να ανέβω δια της βίας σε κάποιο γραφείο υπεύθυνου είναι αδύνατο διότι εργάζομαι τις ώρες που τα κεντρικά σας είναι ανοιχτά. (Άσε που μια τέτοια επίσκεψη θα είχε ως κατάληξη ή εμένα στη φυλακή από το ξύλο που θα έριχνα ή εμένα (πάλι) στο νοσοκομείο, αν συνέβαινε το αντίθετο. Πάντως cable TV δε θα κατάφερνα να έχω, οπότε απορρίπτεται). 4. Τα email απλά τα αγνοείτε (και το γνωρίζω εκ πείρας). Έχω στείλει πολλά, δεν έχω λάβει απάντηση σε κανένα. Ο σκοπός της επιστολής μου είναι να μπορέσω να βρω την άκρη του νήματος, μήπως και καταφέρω να αποκτήσω επιτέλους cable TV. Θα σας κάνω, λοιπόν, κάποιες ερωτήσεις, τις οποίες δεν μπορούσε να μου απαντήσει η τηλεφωνήτρια στη θέση χχχ (στην προαναφερθείσα ημερομηνία και ώρα): 1. Μέσα σε δέκα μήνες, μπορεί να γίνει μια σημαντική επιστημονική ανακάλυψη, να κατασκευαστεί ένα δημόσιο έργο, να αποκτήσει μια οικογένεια παιδί κτλ. Θεωρείτε λογικό αυτό το χρονικό διάστημα για την αποπεράτωση μιας σύνδεσης cable TV μέσα στο κέντρο της Αθήνας, τη στιγμή που γείτονές μου έχουν καταφέρει να αποκτήσουν αντίστοιχα πακέτα εναλλακτικών παρόχων; 2. Η «θέση χχχ» μου είπε ότι έχετε ζητήσει τα σχετικά κυκλώματα από τον OTE από την ημερομηνία της αίτησής μου. Εγγράφως φαντάζομαι. Προκειμένου λοιπόν να βρω σε ποιο ακριβώς κομμάτι του ελληνικού Δημοσίου «σκονίζεται» η αίτησή μου, θα ήθελα να μου δώσετε αντίγραφο του σχετικού εγγράφου και την υπηρεσία η οποία ήταν ο αποδέκτης του αιτήματος. Είναι πολύ σημαντικό να μου απαντήσετε σε αυτή την ερώτηση. Το πιθανότερο βέβαια είναι να μην απαντήσετε γιατί ή θα αποδειχτεί ότι δεν υπάρχει τέτοιοι έγγραφο ή θα αποδειχτεί ότι έχετε καθυστερήσει απαράδεκτα να το στείλετε. 3. Έστω ότι το παραπάνω έγγραφο υπάρχει και το έχετε στείλει εγκαίρως. Η «θέση χχχ» μου είπε πώς ό,τι μπορούσατε να κάνετε ως Vivodi το έχετε κάνει. Δηλαδή μετά από την καθυστέρηση 10 μηνών, έχετε –υποθέτω- στείλει και άλλα έγραφα στις αρμόδιες υπηρεσίες, έχετε ενδεχομένως καταγγείλει τον OTE ή, τέλος πάντων, έχετε διαμαρτυρηθεί στις αρμόδιες υπηρεσίες… Θα ήθελα αντίγραφα και αριθμούς πρωτοκόλλου και αυτών των εγγράφων ώστε να τα έχω διαθέσιμα για κάθε νόμιμη χρήση. (Θα διεκδικήσω το δίκιου μου βέβαια από τις υπεύθυνες Δημόσιες υπηρεσίες που δε με σέβονται ως πολίτη αυτού του κράτους, με αγνοούν και με κοροϊδεύουν). Το πιθανότερο είναι να μην απαντήσετε ούτε σε αυτό το αίτημά μου γιατί θα αποδειχτεί ότι ουδεμία επιπρόσθετη ενέργεια έχετε κάνει προκειμένου να αποπερατώσετε τη σύνδεσή μου. 4. Γνωρίζετε μήπως πόσο χρονικό διάστημα πρέπει να περιμένω ακόμα; Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σας , χχχχχχχχχχχχχχχχχχχ Υ.Γ. : Επειδή γνωρίζω ότι αυτό το έγγραφο μπορεί και να παραπέσει τυχαία κάτω από τη συσκευή FAX, θα το κοινοποιήσω και στα έντυπα όπου αρθρογραφώ, καθώς και στις αρμόδιες υπηρεσίες. Φυσικά δεσμεύομαι να κοινοποιήσω και την απάντησή σας.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.