Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
Οπως ολοι ξερουμε καποια απο τα προϊοντα που αγοραζουμε (τηλεορασεις, laptops, κ.α.) εχουν μονο 1 χρονο εγγυησης. περα απο αυτο ομως υπαρχει ενας νομος στην Ε.Ε. που λεει οτι η οποιαδηποτε ηλεκτρικη/ηλεκτρονικη συσκευη αγοραστηκε εντος Ε.Ε. εχει τουλαχιστον 2 χρονια εγγυηση αντιπροσωπειας.

επειδη κ ερω εχω αγορασει καποιες συσκευες που εχουν μονο 1 χρονο εγγυηση (PS3, HP Pavilion,...) εψαξα να βρω εντυπο αυτον τον νομο αλλα δεν μπορεσα κ ετσι καλεσα το 1520 που ειναι η Γραμμή Καταναλωτή κ τους ρωτησα αν οντως ισχυει αυτος ο νομος στην Ελλαδα κ η απαντηση που πηρα ειναι οτι δεν εχει ενσωματωθει ή κατι τετοιο (με λιγα λογια οτι δεν ισχυει).

με αυτα κ με αυτα εχω μπερδευτει. μπορει καποιος που γνωριζει να απαντησει στην ερωτηση μου που φανταζομαι ειναι κ απορια πολλων αλλων συνανθρωπων μας???

 

Φυσικά και έχει ενσωματωθεί αλλά επειδή οι δημόσιοι υπάλληλοι δε γνωρίζουν τη νομοθεσία όταν πρόκεται υπέρ του πολίτη αλλά μόνο όταν πρόκειται κατά για αυτό σου απάντησαν έτσι. Έχει ενσωματωθεί στον Α.Κ. όπως λέει στην αρχή του thread.

  • Απαντ. 168
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
Φυσικά και έχει ενσωματωθεί αλλά επειδή οι δημόσιοι υπάλληλοι δε γνωρίζουν τη νομοθεσία όταν πρόκεται υπέρ του πολίτη αλλά μόνο όταν πρόκειται κατά για αυτό σου απάντησαν έτσι. Έχει ενσωματωθεί στον Α.Κ. όπως λέει στην αρχή του thread.

 

ωραια επειδη ομως δεν μπορω να υπερασπιστω τον εαυτο μου ευκολα με τα λογια που υπαρχει η εντυπη μορφη αυτου του νομου που εχει ενσωματωθει στον Α.Κ.???

Δημοσ.
ωραια επειδη ομως δεν μπορω να υπερασπιστω τον εαυτο μου ευκολα με τα λογια που υπαρχει η εντυπη μορφη αυτου του νομου που εχει ενσωματωθει στον Α.Κ.???

 

Αν έμπαινες στον κόπο να διαβάσεις το θέμα από την αρχή θα τον έβλεπες, όπως και διευκρινιστικές εγκυκλίους.

 

http://www.efpolis.gr/el/library2.html?func=fileinfo&id=5

 

Πάντως διαβάζοντας εμπειρίες σας βλέπω πως ο "χορός των απατεώνων καλά κρατεί".

Κατανοώ τους έχοντες συμφέρον να δηλώνουν άγνοια ή μη συμόρφωση στο νόμο.

Βρίζω όμως τις δημόσιες υπηρεσίες αυτού του κ..οκράτους που ζούμε και πολύ περισσότερο τις εξιδικευμένες όπως η γενική γραμματεία καταναλωτή.

Αν είναι δυνατόν να μη γνωρίζουν τους νόμους του κράτους και πολύ περισσότερο αυτούς που ψηφίστηκαν ώστε να έχουν ίδια αντιμετώπιση όλοι οι πολίτες της ΕΟΚ.

Έλεος πια...

Δημοσ.

Πήρα έναν φορητό ΗΡ από ένα κατάστημα στη Χαλκίδα και μετά από 1,5 χρόνο παρουσίασε το γνωστό πρόβλημα με την κάρτα γραφικών της Nvidia. Οι υπάλληλοι μου λέγανε ότι δεν υπάρχει ούτε μία στο εκατομμύριο να ισχύει 2ετής εγγύηση και ότι ο πωλητής δεν έχει καμία ευθύνη για πώληση ελλατωματικού προϊόντος αλλά ο κατασκευαστής. Μετά από λίγο

τους πήγα τον νόμο 3043/2002 που λέει πρώτο πρώτο ότι η ευθύνη είναι του πωλητή και δεν ήξεραν τι έλεγαν:

α) ότι αν ο νόμος βρισκόταν σε ισχύ θα είχαν ασκήσει το δικαίωμά τους και άλλοι καταναλωτές,:X

β) επαλάμβαναν ότι δεν είναι δική τους ευθύνη η δυστοκία υλικού αλλά της κατασκευάστριας εταιρείαςB)

γ) ο νόμος είναι του 2002 οπότε είναι παλιός και έχει σίγουρα αντικατασταθεί. Συμπλήρωσαν επίσης ότι έχουν νόμο που ακυρώνει τον 3043 που όμως δεν μου παρουσίασαν:-(:P

δ) αν υπήρχε ένας τέτοιος που θα υποχρέωνε 2ετή εγγύηση θα ήταν προς το συμφέρον τους, αλλά δεν ισχύει:eek:

 

O υπεύθυνος είπε πάλι τα ίδια και με ειρωνέυτικε λέγοντας:

"Αυτά μην τα πεις πουθενά" και αν θέλω να χάσω χρήματα και χρόνο να βρω δικηγόρο.

 

Έστειλα ήδη e-mail στο ΙΝΚΑ κλπ και περιμένω...

Σε ανάλογη περίπτωση παλιότερα με είχαν πάρει τηλέφωνο και μου έκαναν αντικατάσταση με καλύτερο μηχάνημα από ότι είχα:-D:devil:

Δημοσ.
Πήρα έναν φορητό ΗΡ από ένα κατάστημα στη Χαλκίδα και μετά από 1,5 χρόνο παρουσίασε το γνωστό πρόβλημα με την κάρτα γραφικών της Nvidia. Οι υπάλληλοι μου λέγανε ότι δεν υπάρχει ούτε μία στο εκατομμύριο να ισχύει 2ετής εγγύηση και ότι ο πωλητής δεν έχει καμία ευθύνη για πώληση ελλατωματικού προϊόντος αλλά ο κατασκευαστής. Μετά από λίγο

τους πήγα τον νόμο 3043/2002 που λέει πρώτο πρώτο ότι η ευθύνη είναι του πωλητή και δεν ήξεραν τι έλεγαν:

α) ότι αν ο νόμος βρισκόταν σε ισχύ θα είχαν ασκήσει το δικαίωμά τους και άλλοι καταναλωτές,:X

β) επαλάμβαναν ότι δεν είναι δική τους ευθύνη η δυστοκία υλικού αλλά της κατασκευάστριας εταιρείαςB)

γ) ο νόμος είναι του 2002 οπότε είναι παλιός και έχει σίγουρα αντικατασταθεί. Συμπλήρωσαν επίσης ότι έχουν νόμο που ακυρώνει τον 3043 που όμως δεν μου παρουσίασαν:-(:P

δ) αν υπήρχε ένας τέτοιος που θα υποχρέωνε 2ετή εγγύηση θα ήταν προς το συμφέρον τους, αλλά δεν ισχύει:eek:

 

O υπεύθυνος είπε πάλι τα ίδια και με ειρωνέυτικε λέγοντας:

"Αυτά μην τα πεις πουθενά" και αν θέλω να χάσω χρήματα και χρόνο να βρω δικηγόρο.

 

Έστειλα ήδη e-mail στο ΙΝΚΑ κλπ και περιμένω...

Σε ανάλογη περίπτωση παλιότερα με είχαν πάρει τηλέφωνο και μου έκαναν αντικατάσταση με καλύτερο μηχάνημα από ότι είχα:-D:devil:

 

Πήγαινε κ μόλις ξεφορτώνουν εμπόρευμα,άρπαξε έναν καλύτερο φορητό κ τρέχα.Να δούμε μετά θα τους αρέσει;

Δημοσ.
β) επαλάμβαναν ότι δεν είναι δική τους ευθύνη η δυστοκία υλικού αλλά της κατασκευάστριας εταιρείαςB)

:-D:devil:

 

 

Πανω σε ποιος εχει την ευθυνη παντως εγω θα συμφωνησω οτι την εχει ο κατασκευαστης και το service του. Ειναι ενα ετοιμο προϊον που ο πωλητης απλα το πουλαει με ενα εμπορικο κερδος.Φυσικα για 2 χρονια κι οχι ενα.

Δημοσ.
Φυσικά και έχει ενσωματωθεί αλλά επειδή οι δημόσιοι υπάλληλοι δε γνωρίζουν τη νομοθεσία όταν πρόκεται υπέρ του πολίτη αλλά μόνο όταν πρόκειται κατά για αυτό σου απάντησαν έτσι. Έχει ενσωματωθεί στον Α.Κ. όπως λέει στην αρχή του thread.

Είναι καθαρά ο υπάλληλος στον οποίο θα πέσεις, όπως γίνεται παντού. Ο καθένας θα σου πει το δικό του. Εγώ σε ένα θέμα μου πολύ σημαντικό, έλαβα την ίδια ΛΑΘΟΣ ενημέρωση από 1520 και το Δήμο, το οποίο μου στοίχισε 2-3 μήνες καθυστέρηση στο θέμα μου. Έπρεπε να βρω ο ίδιος το νόμο από το φύλλο κυβερνήσεως και να το τρίψω στα μούτρα των δημοσιοτεμπελόσκυλων....

Δημοσ.
Πανω σε ποιος εχει την ευθυνη παντως εγω θα συμφωνησω οτι την εχει ο κατασκευαστης και το service του. Ειναι ενα ετοιμο προϊον που ο πωλητης απλα το πουλαει με ενα εμπορικο κερδος.Φυσικα για 2 χρονια κι οχι ενα.

 

Δεν χωρουν προσωπικες γνωμες, σ οτι ειναι διευθετημενο βασει νομου. Και βασει νομου, ο μεταπωλητης εχει την ευθυνη της καλης λειτουργιας του προιοντος.

 

---------- Το μήνυμα προστέθηκε στις 15:43 ----------

 

Είναι καθαρά ο υπάλληλος στον οποίο θα πέσεις, όπως γίνεται παντού. Ο καθένας θα σου πει το δικό του. Εγώ σε ένα θέμα μου πολύ σημαντικό, έλαβα την ίδια ΛΑΘΟΣ ενημέρωση από 1520 και το Δήμο, το οποίο μου στοίχισε 2-3 μήνες καθυστέρηση στο θέμα μου. Έπρεπε να βρω ο ίδιος το νόμο από το φύλλο κυβερνήσεως και να το τρίψω στα μούτρα των δημοσιοτεμπελόσκυλων....

 

Ακριβως, ειτε ειναι ασχετοι, ειτε εξυπηρετουν συμφεροντα.

Δημοσ.
Πήρα έναν φορητό ΗΡ από ένα κατάστημα στη Χαλκίδα και μετά από 1,5 χρόνο παρουσίασε το γνωστό πρόβλημα με την κάρτα γραφικών της Nvidia. Οι υπάλληλοι μου λέγανε ότι δεν υπάρχει ούτε μία στο εκατομμύριο να ισχύει 2ετής εγγύηση και ότι ο πωλητής δεν έχει καμία ευθύνη για πώληση ελλατωματικού προϊόντος αλλά ο κατασκευαστής. Μετά από λίγο

τους πήγα τον νόμο 3043/2002 που λέει πρώτο πρώτο ότι η ευθύνη είναι του πωλητή και δεν ήξεραν τι έλεγαν:

α) ότι αν ο νόμος βρισκόταν σε ισχύ θα είχαν ασκήσει το δικαίωμά τους και άλλοι καταναλωτές,:X

β) επαλάμβαναν ότι δεν είναι δική τους ευθύνη η δυστοκία υλικού αλλά της κατασκευάστριας εταιρείαςB)

γ) ο νόμος είναι του 2002 οπότε είναι παλιός και έχει σίγουρα αντικατασταθεί. Συμπλήρωσαν επίσης ότι έχουν νόμο που ακυρώνει τον 3043 που όμως δεν μου παρουσίασαν:-(:P

δ) αν υπήρχε ένας τέτοιος που θα υποχρέωνε 2ετή εγγύηση θα ήταν προς το συμφέρον τους, αλλά δεν ισχύει:eek:

 

O υπεύθυνος είπε πάλι τα ίδια και με ειρωνέυτικε λέγοντας:

"Αυτά μην τα πεις πουθενά" και αν θέλω να χάσω χρήματα και χρόνο να βρω δικηγόρο.

 

Έστειλα ήδη e-mail στο ΙΝΚΑ κλπ και περιμένω...

Σε ανάλογη περίπτωση παλιότερα με είχαν πάρει τηλέφωνο και μου έκαναν αντικατάσταση με καλύτερο μηχάνημα από ότι είχα:-D:devil:

 

Καλώς ήλθες στην Ελλάδα. Ως Δ.Υ. μπορώ να σε πληροφορίσω ότι σε αυτή τη χώρα εκτελείς μόνο τις εντολές άνωθεν ανεξάρτητα από νόμους και αποφάσεις δικαστηρίων. Ο λόγος απλός, άπαξ και σου πάρουν τα λεφτά σε γράφουν στα αρχαία υποδήματα καθώς δε θα έχουν συνέπειες. Το πρόβλημα είναι ότι πολλοί υπάλληλοι το παίζουν χαλασμένο τηλέφωνο με το αφεντικό (όπως και στο δημόσιο) με αποτέλεσμα ο επάνω να μη μαθαίνει ποτέ τι γίνεται κάτω. Πρέπει να επικοινωνήσεις με τα κεντρικά της εταιρίας και το νομικό τους τμήμα, μήπως και βγάλεις άκρη.

Δημοσ.
Πανω σε ποιος εχει την ευθυνη παντως εγω θα συμφωνησω οτι την εχει ο κατασκευαστης και το service του. Ειναι ενα ετοιμο προϊον που ο πωλητης απλα το πουλαει με ενα εμπορικο κερδος.Φυσικα για 2 χρονια κι οχι ενα.

 

o νόμος αναφέρει ότι την ευθύνη την έχει ο μεταπωλητής και όχι ο κατασκευαστής. πιστεύω ότι το πνεύμα του νομοθέτη στο συγκεκριμένο θέμα είναι ότι είναι ευκολότερο να απευθυνθείς στο κατάστημα από το οποίο αγόρασες και όχι στην αντιπροσωπία (Ελλάδα δεν είναι μονο η Αθήνα);). όταν μας χαλάει κάτι που έχουμε αγοράσει από το Πλαίσιο το πάμε στο Πλαίσιο, δεν ψάχνουμε να βρούμε ούτε την WD ούτε την Asus.

Δημοσ.

καλησπερα παιδια, εχω ενα hp pavilion 9690 Ev και η καρτα γραφικων ειναι off. Το εχω 1.5 μηνες και πριν απο 4 μερεσ το πηγα στην HP. στο e-shop που το αγορασα μου λενε οτι δεν ξερουνε , το ιδιο και στην ΗP. Μιλησα με την γραμμη παραπονων τουσ και μου ειπαν οτι ειναι κοινοτικη οδηγια και δεν εχει ενσωματωθει... τελικα εχει ενσωματωθει η οχι.?αν ναι που μπορω να το δω,( ΦΕΚ???

 

 

δώστε τα φώτα σας γιατι πνίγομαι ... :P

 

 

thanks a lot

Δημοσ.
καλησπερα παιδια, εχω ενα hp pavilion 9690 Ev και η καρτα γραφικων ειναι off. Το εχω 1.5 μηνες και πριν απο 4 μερεσ το πηγα στην HP. στο e-shop που το αγορασα μου λενε οτι δεν ξερουνε , το ιδιο και στην ΗP. Μιλησα με την γραμμη παραπονων τουσ και μου ειπαν οτι ειναι κοινοτικη οδηγια και δεν εχει ενσωματωθει... τελικα εχει ενσωματωθει η οχι.?αν ναι που μπορω να το δω,( ΦΕΚ???

 

 

δώστε τα φώτα σας γιατι πνίγομαι ... :P

 

 

thanks a lot

 

Nόμος 3043/2002 άρθρο 554

  • 3 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Επειδή λαμβάνω κάποια σχετικά PM :

 

Για να λήξει επιτέλους αυτό το θέμα τόσο για εμάς όσο και για μερικούς ανεύθυνους δικηγόρους που ερμηνεύουν νόμους βάση δικής τους λογικής και όχι του νομοθέτη, πάρτε μια πρώτη γεύση από την επίσημη σελίδα της ΕΟΚ:

1. http://ec.europa.eu/consumers/citizen/my_rights/index_el.htm

"Στη συγκεκριμένη περίπτωση, τα δικαιώματα του Βίκτωρ ως Ευρωπαίου καταναλωτή καταπατήθηκαν και θα έπρεπε να αποταθεί και πάλι στον πωλητή ζητώντας του να σεβαστεί το δικαίωμά του για διετή εγγύηση"

Σημ. Αν προσέξετε εκλαμβάνει ως πωλητή τον κατασκευαστή και όχι τον υπάλληλο ενός καταστήματος.

2. http://ec.europa.eu/consumers/rights/gen_rights_en.htm#gar

"Consumer sales and guarantees :

Sellers of consumer goods within the EU are obliged to guarantee the conformity of the goods with the contract for a period of two years after the delivery of the goods. "

 

 

Παρ΄ όλα έχω στείλει email σε πολλούς σχετικούς τομείς της ΕΟΚ και περιμένω προσωπική απάντηση-οριστική διευκρίνηση.

Δημοσ.

Σημ. Αν προσέξετε εκλαμβάνει ως πωλητή τον κατασκευαστή και όχι τον υπάλληλο ενός καταστήματος.

 

 

Αυτο ειναι κατι που θεωρω απολυτα φυσιολογικο.Ο πωλητης δεν ειναι υποχρεωμενος να εχει τεχνικο τμημα για καθε συσκευη που πουλαει ωστε να μπορει να εξακριβωσει την βλαβη συσκευης. Μονη του υποχρεωση θα μπορουσε να ειναι να προωθηση την συσκευη για ελεγχο στον κατασκευστη της που εχει και την αποκλειστικη ευθυνη της καλης της λειτουργιας και να μεσολαβησει για την παραλαβη παλι απο τον αγοραστη.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...