Προς το περιεχόμενο

Διετής η εγγύηση των καταναλωτικών προϊόντων


{nikos}

Προτεινόμενες αναρτήσεις

παίδες επαναφέρω το θέμα γιατί έχω αρχίσει να ψάχνω τι παίζει με τα 2 χρόνια εγγύησης, όμως άκρη δε βγάζω...

 

Έκανα μια έρευνα και βρήκα αρκετό υλικό σχετικά με οδηγίες από Ε.Ε. και νόμους της Ελλάδας.

 

Απ' ότι κατάλαβα υπάρχει η οδηγία από Ε.Ε. 1999/44/ΕΚ που αναφέρει για 2 χρόνια εγγύηση και ότι έχει ενσωματωθεί στον Ν. 3043/2002 (της Ελλάδας νόμος).

 

Για να μπορέσω να τα επιβεβαιώσω αυτά πήρα 2 τηλέφωνα.

 

1. ΙΝΚΑ

μίλησα με μια τύπισσα και μου είπε ότι αυτό είναι απλά οδηγία από ΕΕ και ότι δεν ισχύει στην Ελλάδα. Τότε της είπα ότι έχει ενσωματωθεί στον Ν. 3043/2002. ΑΜΕΣΩΣ χωρίς σκέψη μου λέει να πάρω στο 1520 (Γενική Γραμματεία Καταναλωτή)

 

2. Γενική Γραμματεία Καταναλωτή

άλλη τύπισσα που τις λέω πρώτα για την οδηγία της Ε.Ε. Τότε μου αναφέρει ότι δεν ισχύει στην Ελλάδα. Με την σειρά μου της λέω για τον νόμο Ν. 3043/2002 και ότι έχει ενσωματωθεί μέσα του η οδηγία της Ε.Ε. ΚΑΙ ΕΔΩ Η ΚΑΝΩ ΕΓΩ ΛΑΘΟΣ Ή ΑΥΤΗ ΗΤΑΝ ΓΚΑΟΥ.......

Μου αναφέρει ότι ο νόμος Ν. 3043/2002 δεν έχει υπουργική απόφαση.... Μα της λέω ότι είναι ΦΕΚ και μέσα αναφέρει Ο Πρόεδρος της Ελληνικής Δημοκρατίας......μπλα μπλα μπλα και συνέχισε να αναφέρει ότι δεν έχει υπουργική απόφαση.

 

Εγώ τελικά τι να πιστέψω ???????

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 168
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Μη το ψάχνεις έτσι .... κι εγώ είχα κάνει παρόμοιο γύρω τηλεφωνημάτων και περισσότερα αλλά κάποιος που να γνωρίζει ακριβώς δεν βρέθηκε.

 

Όπως έχει γράψει, νομίζω σ' αυτό το thread, ο paredwse, εάν σου χρειαστεί να ζητήσεις τέτοια εγγύηση και το κατάστημα το αμφισβητεί τότε πήγαινε με τους νόμους/αποφάσεις που λες και διεκδίκησέ το.

 

Ένας φίλος που το έκανε σε κατάστημα της telemarketing του είπαν αρχικά ότι θα συμβουλευτούν το νομικό τους τμήμα αλλά τελικά του αντικατέστησαν το ελαττωματικό προϊόν (μετά από ~1,5 χρόνο).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

παίδες επαναφέρω το θέμα γιατί έχω αρχίσει να ψάχνω τι παίζει με τα 2 χρόνια εγγύησης, όμως άκρη δε βγάζω...

 

Έκανα μια έρευνα και βρήκα αρκετό υλικό σχετικά με οδηγίες από Ε.Ε. και νόμους της Ελλάδας.

 

Απ' ότι κατάλαβα υπάρχει η οδηγία από Ε.Ε. 1999/44/ΕΚ που αναφέρει για 2 χρόνια εγγύηση και ότι έχει ενσωματωθεί στον Ν. 3043/2002 (της Ελλάδας νόμος).

 

Για να μπορέσω να τα επιβεβαιώσω αυτά πήρα 2 τηλέφωνα.

 

1. ΙΝΚΑ

μίλησα με μια τύπισσα και μου είπε ότι αυτό είναι απλά οδηγία από ΕΕ και ότι δεν ισχύει στην Ελλάδα. Τότε της είπα ότι έχει ενσωματωθεί στον Ν. 3043/2002. ΑΜΕΣΩΣ χωρίς σκέψη μου λέει να πάρω στο 1520 (Γενική Γραμματεία Καταναλωτή)

 

2. Γενική Γραμματεία Καταναλωτή

άλλη τύπισσα που τις λέω πρώτα για την οδηγία της Ε.Ε. Τότε μου αναφέρει ότι δεν ισχύει στην Ελλάδα. Με την σειρά μου της λέω για τον νόμο Ν. 3043/2002 και ότι έχει ενσωματωθεί μέσα του η οδηγία της Ε.Ε. ΚΑΙ ΕΔΩ Η ΚΑΝΩ ΕΓΩ ΛΑΘΟΣ Ή ΑΥΤΗ ΗΤΑΝ ΓΚΑΟΥ.......

Μου αναφέρει ότι ο νόμος Ν. 3043/2002 δεν έχει υπουργική απόφαση.... Μα της λέω ότι είναι ΦΕΚ και μέσα αναφέρει Ο Πρόεδρος της Ελληνικής Δημοκρατίας......μπλα μπλα μπλα και συνέχισε να αναφέρει ότι δεν έχει υπουργική απόφαση.

 

Εγώ τελικά τι να πιστέψω ???????

 

Μηπως τελικα δεν ειναι τυχαιο το οτι σε ΙΝΚΑ και ΓΓΚ δεν ξερουν τιποτα για αυτο;

Για παραδειγμα θα αναφερω τον ΕΟΦ, που στην ουσια λειτουργει απροκαλυπτα

υπερ των φαρμακευτικων εταιριων.... επισης στην επιθεωρηση εργασιας τα κανουν

πλακακια εδω και πολλααααα χρονια με την εργοδοσια.

Στην Ελλαδα ζουμε....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Παιδια ελαβα επιστολη απο τον δικηγορο της εταιρειας που ειχα αγορασει τηλεοραση Sony και δειτε τη...

Εγραφε "παροδο 20 μηνων απο την πωληση και παραδοση..." αλλα κανουν λαθος.Η τηλεοραση επαψε να λειτουργει στους 18 μηνες...

Και δειτε αυτο το αγγλικο avforum (http://www.avforums.com/forums/lcd-televisions/807012-sony-bravia-kdl-32d3000-purple-vertical-line-faulty-3.html) για τη απαραδεκτη συμπεριφορα της SONY EUROPE σε αυτους τους πελατες της οπως εγω που εχουν προβληματικες πανελ της μαρκας SONY KDL32D3000 που ειχαν αγοραστει απο το καλοκαιρι του 2007.

post-17298-129063012104_thumb.jpg

post-17298-129063012107_thumb.jpg

Επεξ/σία από willyb
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τις απόψεις μου για το συγκεκριμένο θέμα τις έχω ξαναγράψει.

 

Παρ' όλα αυτά, από παλαιότερη συζήτηση σε αυτό το forum, μπορείς να δεις τι λέει η 5758/07 την οποία επικαλείται ο εν λόγω δικηγόρος:

 

Σου παραθέτω την απάντηση όπως την είχε ποστάρει μέλος του insomnia σε άλλο topic παρόμοιας θεματολογίας:

 

Και για του λόγου το αληθές, στην πρώτη απόφαση που μνημονεύω την υπ' αριθμ. 5758/24-07-2007 του Ειρηνοδικείου Θεσσαλονίκης, διάβασε να μαθαίνεις :

 

''...Στην προκειμένη περίπτωση με την ένδικη αγωγή τους οι ενάγοντες εκθέτουν ότι ο δεύτερος εξ αυτών αγόρασε από κατάστημα της πρώτης εναγόμενης έναν φορητό ηλεκτρονικό υπολογιστή ....... τύπου HP Pavilion αντί του τιμήματος των 2173,11 ευρώ. Οτι μετά από 14 μήνες λειτουργίας εμφάνισε προβλήματα με αποτέλεσμα να μην μπορεί ο δεύτερος εξ αυτών να το χρησιμοποιεί...

...Η ανώνυμη εταιρία "..........." προβάλει την ένσταση της παραγραφής ισχυριζόμενη ότι από την ημερομηνία σύναψης της πώλησης που καταρτίσθηκε στις 6.4.2004 μέχρι την επίδοση της αγωγής που έλαβε χώρα στις 28.4.2006 έχει παρέλθει χρονικό διάστημα πέραν των δυο ετών χωρίς η ίδια ουδέποτε να οχληθεί από τους ενάγοντες και ως εκ τούτου η αξίωση των τελευταίων έχει παραγραφεί. Ο ισχυρισμός αυτός αληθής υποτιθέμενος αποτελεί την ένσταση της παραγραφής που είναι νόμιμη στηριζόμενη στις διατάξεις του άρθρου 247σε συνδυασμό με το άρθρο 554 Α.Κ. Πρέπει, συνεπώς να εξετασθεί περαιτέρω και από πλευράς ουσίας...''

 

Την αγωγή την έχασε ο τύπος..όχι γιατί ανακάλυψε το ελάττωμα μετά από 14 μήνες, αλλά γιατί αφ' ενός μεν άσκησε την αγωγή του μετά την πάροδο δύο ετών, αφ' ετέρου ,δε, μέσα σε αυτά τα 2 έτη δεν όχλησε την εταιρεία ώστε να διακόψει την παραγραφή και να αρχίσει νέα 2ετία...ούτε 537 Α.Κ. ούτε εξάμηνα τεκμήρια και αλχημείες..

 

 

 

Και μόνο που δεν έχεις αντιληφθεί ότι οι αποφάσεις αυτές δεν ανευρίσκονται στο google αρκεί...και ακόμα επιμένεις να συγχέεις την εγγύηση (που μπορεί να είναι και 3 μηνη-6μηνη-2ετής κ.λ.π.) με την ευθύνη του πωλητού που είναι διετής ούτως ή άλλως...

 

Αυτά από εμένα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γεια σας!Πηγα σε ενα καταστημα που ειχα αγορασει μια τηλεοραση sony 32KDLD3000 απο αυγουστου 2007.Φετος στις αρχες Απριλιου,καηκε το πανελ της και τη πηγα στο σονυ σερβις για ελεγχο και μου ειπανε αλλαγη πανελ και εργασια κοστιζουν 685 ευρω!Η εγγυηση ηταν ετησια αλλα απο τον απριλιο του 2008 η πανευρωπαικη εγγυηση της σονυ αλλαξε 1 σε 2 χρονια!Ο υπευθυνος του καταστηματος μου εκανε τον κινεζο και με παραπεμψε στη Σονυ και του ειπα οτι εχω δικαιωμα για 2 χρονια εγγυησης απο τον αστικο κωδικα (αρθρο 540) οτι το καταστημα να υποχρεωθει για να διορθωσει η αντικαταστασει την ελαττωματικη μου τηλεοραση.Αλλα επεμεινε την ιδια απαντηση του στην σονυ.Τοτε θα κανω καταγγελια στο καταστημα αγορας απο ινκα,συνηγορο του καταναλωτη,εκποιζω.Θα μου πειτε τι θα κανω ?

 

http://www.insomnia.gr/forum/showthread.php?t=321106 Ριξε μια ματια εδω

 

---------- Το μήνυμα προστέθηκε στις 15:46 ----------

 

παίδες επαναφέρω το θέμα γιατί έχω αρχίσει να ψάχνω τι παίζει με τα 2 χρόνια εγγύησης, όμως άκρη δε βγάζω...

 

Έκανα μια έρευνα και βρήκα αρκετό υλικό σχετικά με οδηγίες από Ε.Ε. και νόμους της Ελλάδας.

 

Απ' ότι κατάλαβα υπάρχει η οδηγία από Ε.Ε. 1999/44/ΕΚ που αναφέρει για 2 χρόνια εγγύηση και ότι έχει ενσωματωθεί στον Ν. 3043/2002 (της Ελλάδας νόμος).

 

Για να μπορέσω να τα επιβεβαιώσω αυτά πήρα 2 τηλέφωνα.

 

1. ΙΝΚΑ

μίλησα με μια τύπισσα και μου είπε ότι αυτό είναι απλά οδηγία από ΕΕ και ότι δεν ισχύει στην Ελλάδα. Τότε της είπα ότι έχει ενσωματωθεί στον Ν. 3043/2002. ΑΜΕΣΩΣ χωρίς σκέψη μου λέει να πάρω στο 1520 (Γενική Γραμματεία Καταναλωτή)

 

2. Γενική Γραμματεία Καταναλωτή

άλλη τύπισσα που τις λέω πρώτα για την οδηγία της Ε.Ε. Τότε μου αναφέρει ότι δεν ισχύει στην Ελλάδα. Με την σειρά μου της λέω για τον νόμο Ν. 3043/2002 και ότι έχει ενσωματωθεί μέσα του η οδηγία της Ε.Ε. ΚΑΙ ΕΔΩ Η ΚΑΝΩ ΕΓΩ ΛΑΘΟΣ Ή ΑΥΤΗ ΗΤΑΝ ΓΚΑΟΥ.......

Μου αναφέρει ότι ο νόμος Ν. 3043/2002 δεν έχει υπουργική απόφαση.... Μα της λέω ότι είναι ΦΕΚ και μέσα αναφέρει Ο Πρόεδρος της Ελληνικής Δημοκρατίας......μπλα μπλα μπλα και συνέχισε να αναφέρει ότι δεν έχει υπουργική απόφαση.

 

Εγώ τελικά τι να πιστέψω ???????

 

Δες το δικο μου θεμα στο λινκ ποιο πανω, για να δεις ποσα σκαμπαζουν στη Γ.Γ.Καταναλωτη

 

---------- Το μήνυμα προστέθηκε στις 15:49 ----------

 

(..)Η επόμενή μου κίνηση καθώς δεν είμαι διατεθιμένος να το αφήσω έτσι είναι να κάνω καταγγελία στην Γενική Γραμματεία Καταναλωτή (Υπηρεσία του Υπουργείου Ανάπτυξης). Εκεί τρώω το εξής άκυρο αφού έχω μιλήσει με 2 τηλεφωνήτριες και 1 προϊοστάμενο ότι ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ ΔΙΕΤΗΣ ΕΓΓΥΗΣΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ , ισχύει ότι λέει ο κατασκευαστής. Παρερμηνεία του συγκεκριμένου νόμου. Μιλάει για διάρκεια παραγραφής των δικαιωμάτων του αγοραστή (2 χρόνια για κινητά και 5 χρόνια για ακίνητα) και όχι για εγγύηση καλής λειτουργίας. Από την στιγμή που ο επίσημος κρατικός φορέας δεν στηρίζει το επιχείρημά μου, τί να κάνω; (...)

 

ΥΓ Το να έχει η Γενική Γραμματεία Καταναλωτή ( ο επίσημος κρατικός φορέας) ΑΓΝΟΙΑ για κάτι τέτοιο είναι ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΟ. Δηλάδη η υπηρεσία του κράτους για την υπεράσπιση των δικαιωμάτων του καταναλωτή ΔΕΝ γνωρίζει τα δικαιώματα του καταλωτή. ΈΛΕΟΣ ΔΗΛΑΔΗ :mad:

 

Αυτη η κολωνια κραταει χρονια..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εχουμε ή δεν έχουμε διετή εγγύηση για όλα ?

 

Στην πραξη δεν εχουμε...Στα χαρτια πιθανον. Σε ερωτημα που ειχα κανει σε καποιο φορεα κρατικο για το θεμα μου ειχαν απαντησει οτι η εγγυηση εχει σχεση με τον προβλεπομενο χρονο ζωης του προϊοντος,

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδια ελαβα επιστολη απο τον δικηγορο της εταιρειας που ειχα αγορασει τηλεοραση Sony και δειτε τη...

Εγραφε "παροδο 20 μηνων απο την πωληση και παραδοση..." αλλα κανουν λαθος.Η τηλεοραση επαψε να λειτουργει στους 18 μηνες...

Και δειτε αυτο το αγγλικο avforum (http://www.avforums.com/forums/lcd-televisions/807012-sony-bravia-kdl-32d3000-purple-vertical-line-faulty-3.html) για τη απαραδεκτη συμπεριφορα της SONY EUROPE σε αυτους τους πελατες της οπως εγω που εχουν προβληματικες πανελ της μαρκας SONY KDL32D3000 που ειχαν αγοραστει απο το καλοκαιρι του 2007.

 

Έλεος. Ο καινούριος νόμος είναι ο 3042/2002 όπως γράφουν την αρχή του thread. Συνεπώς ο δικηγόρος αναφέρεται σε ένα παλαιότερο νόμο (του 1994). Ας του πει κάποιος ότι έχει αλλάξει ο νόμος. Όπως στις υπηρεσίες του δημοσίου έχουν μείνει πίσω μία δεκαετία στους νόμους αν είναι για ευκολία σου ενώ για το αντίθετο είναι πλήρως ενημερωμένοι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

2ετή εγγύηση άμεσης αντικατάστασης laptop & netbook από το e-shop.gr

 

Στο πλαίσιο της περεταίρω βελτίωσης του after sales service, από 1η Ιουλίου 2009 το e-shop.gr προσφέρει 2ετή εγγύηση άμεσης αντικατάστασης σε laptop και netbooks Toshiba, Acer, Sony, HP και Innovator.

 

Για οποιαδήποτε βλάβη Hardware των παραπάνω Brands που κατατάσσεται εντός εγγύησης το e-shop.gr αντικαθιστά άμεσα τον ελαττωματικό φορητό με ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ. Με τον τρόπο αυτό το e-shop.gr μηδενίζει τον χρόνο αναμονής για επισκευές από εξουσιοδοτημένα κέντρα Service ή άλλους φορείς ενώ ο καταναλωτής δεν παίρνει απλώς πίσω τον υπολογιστή του επισκευασμένο , αλλά χωρίς καθόλου αναμονή, παίρνει ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ.

 

Η νέα υπηρεσία δείχνει την έμφαση της εταιρίας στην άριστη εξυπηρέτηση μετά την πώληση και υπογραμμίζει την πολιτική της e-shop.gr να βρίσκεται πάντα στο πλευρό του καταναλωτή before and after sales.

Επεξ/σία από willyb
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

όπως ειπώθηκε και σε άλλο topic το θέμα είναι τι ακριβώς εννοεί με την λέξη "άμεση"...επι τόπου, την ίδια μέρα ή απλά σε λογικό χρονικό διάστημα? :o

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 1 μήνα μετά...

Οπως ολοι ξερουμε καποια απο τα προϊοντα που αγοραζουμε (τηλεορασεις, laptops, κ.α.) εχουν μονο 1 χρονο εγγυησης. περα απο αυτο ομως υπαρχει ενας νομος στην Ε.Ε. που λεει οτι η οποιαδηποτε ηλεκτρικη/ηλεκτρονικη συσκευη αγοραστηκε εντος Ε.Ε. εχει τουλαχιστον 2 χρονια εγγυηση αντιπροσωπειας.

επειδη κ ερω εχω αγορασει καποιες συσκευες που εχουν μονο 1 χρονο εγγυηση (PS3, HP Pavilion,...) εψαξα να βρω εντυπο αυτον τον νομο αλλα δεν μπορεσα κ ετσι καλεσα το 1520 που ειναι η Γραμμή Καταναλωτή κ τους ρωτησα αν οντως ισχυει αυτος ο νομος στην Ελλαδα κ η απαντηση που πηρα ειναι οτι δεν εχει ενσωματωθει ή κατι τετοιο (με λιγα λογια οτι δεν ισχυει).

με αυτα κ με αυτα εχω μπερδευτει. μπορει καποιος που γνωριζει να απαντησει στην ερωτηση μου που φανταζομαι ειναι κ απορια πολλων αλλων συνανθρωπων μας???

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...