JRIXM8 Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2008 Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2008 Ευχαριστώ πολύ παιδιά. Θα πάω από Δευτέρα με αυτά που μου είπατε να δούμε τι θα γίνει. Όπως είπε ο {nikos} δεν είναι τα 20 ευρώ αλλά η εξαπάτηση που έκαναν σε μένα και που θα μπορούσαν να το κάνουν σε οποιονδήποτε άλλον.
BLISS Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2008 Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2008 Και το Πλαισιο οπως βλεπω στον εντυπο καταλογο Οκτωβριου δινει 1 ετος στα ACER, σε ολοσελιδες διαφημισεις μαλιστα και στα περισσοτερα απο τα μισα laptops που πουλαει. Εξτρα χρονο αγοραζεις σαν "Accessories" "Επεκτάσεις εγγυήσεων" http://www.plaisio.gr/productlist.aspx?catalog=21&category=69977927 Πρεπει να παιζει παραθυρακι, αλλα με γερο ...κουφωμα
washcloud Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2008 Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2008 ...τελικά σαν τον βασιλιά Αλέξανδρο μου φαίνεται αυτή η ιστορία μ' αυτό τον νόμο και τις διευρκρινήσεις και τα παραθυράκια ( ; ) του... Ζει τελικά για δε ζει ; Ε paredwse ;
Getta Robo Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2008 Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2008 Δεν ειναι μονο η acer, αλλα αρκετες εταιριες, πχ η sony κανει τα ιδια με πολυχρονη παραδοση και πεισμα. Ο κυριος λογος που το κανουν ειναι, οτι στοχευουν σε κοσμο που δεν γνωριζει η και δεν θα κυνηγησει το νομιμο δικιο του σε τετοιες περιπτωσεις. Ντροπη και αισχος στο κατα τα αλλα κοντα στον καταναλωτη πλαισιο που παραπλανει τον κοσμο με τις "επεκτασεις εγγυησεων απο ενα σε δυο χρονια".
john_who Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2008 Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2008 Κιεγώ έγινα στο Πλαίσιο μάρτυρας αντίστοιχης περίπτωσης προχθές. Φίλος που η κόρη του δικαιούταν επιδότηση ήθελε ένα Compaq που είχε 649 ευρώ, στο ταμείο ο πατέρας περίμενε να πληρώσει 649-400= 249 αλλά πλήρωσε 299 και τα επιπλέον ήταν η επέκταση της εγγύησης για τον δεύτερο χρόνο!!! Κι εγώ δαγκώθηκα όταν το είδα, αλλά δεν ήμουν σίγουρος... αν ήταν δική μου αγορά, θα έκανα φασαρία... ίσως ακύρωνα την αγορά...
kosmasgr Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2008 Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2008 Μηπως εννοεί 1 χρόνο απο το πλαίσιο με αλλαγή και μετά αντιπροσωπία τον δεύτερο χρόνο ? Εχουμε δεί πολλά κουλά , δεν θα ήταν απίθανο να ισχύει αυτό
john_who Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2008 Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2008 Όχι για την επιδότηση απαιτείται ο υπολογιστής που θα πάρεις να έχει: 2 χρόνια εγγύηση 1 χρόνο τηλεφωνική υποστήριξη 1 μήνα άμεση αντικατάσταση σε περίπτωση βλάβης εκεί πατάνε και σου λέει, ο κατασκευαστής δίνει ένα χρόνο, πλήρωσε εσύ το παραπάνω... αλλιώς δεν μπορείς να πάρεις την επιδότηση...
choutos Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2008 Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2008 (επεξεργασμένο) Φίλε chris_ma, sorry που θα συνεχίσω λίγο το offtopic, αλλά επειδή με αφορμή κάποια post στο insomnia το έψαξα και γω και ξεστραβώθηκα με το θέμα των εγγυήσεων, θα ήθελα να επισημάνω δυο πραγματάκια. Καταρχάς δεν έχεις άδικο για τη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή, αλλά μη νομίζεις ότι και αυτοί ξέρουν πάντα τι τους γίνεται. Θυμάμαι περίπτωση παιδιού από εδώ μέσα που του απαντήσαν σε σχετική ερώτηση ότι ισχύει η όποια εγγύηση σου δίνει ο κατασκευαστής και όχι η υποχρεωτική διετής. Ο φίλος αφού το έψαξε έστειλε νέο mail με παραπομπή σε συγκεκριμένες παραγράφους του Νόμου και η νέα απάντηση από τη Γενική Γραμματεία τον συμβούλευε να κινηθεί δικαστικά αφού με βάση τα άρθρα στα αποία αναφερόταν είχε δίκιο. Δεν έχω χρόνο να το ψάξω αλλά λογικά το post υπάρχει ακόμα. Τώρα σε ότι έχει να κάνει με την Ελληνική Νομοθεσία, με το Νόμο 3043/2002 έχει εναρμονισθεί με την αντίστοιχη Κοινοτική Οδηγία και δεν χρειάζεται να επικαλούμαστε πλέον την Κοινοτική Νομοθεσία, πρόκειται για Νόμο του Ελληνικού Κράτους. Συγκεκριμένα στo άρθρο 554 προβλέπεται ότι τα δικαιώματα του αγοραστή παραγράφονται μετά από 5 χρόνια για τα "ακίνητα" και 2 χρόνια για τα "κινητά" προϊόντα, προφανώς εδώ έχουμε να κάνουμε με τη δεύτερη περίπτωση. Για αυτούς που υποστηρίζουν ότι παρά ταύτα αν η εγγύηση που υπάρχει μέσα στο προϊόν είναι για ένα χρόνο ισχύει ο ένας χρόνος, ας δούνε το άρθρο 559 στο οποίο αναφέρεται ότι ανεξάρτητα από οποιαδήποτε εγγύηση παρέχεται στον αγοραστή από τον πωλητή, δεν παραβλάπτονται τα δικαιώματά του που πηγάζουν από τον συγκεκριμένο Νόμο, δηλαδή τα δικαιώματα που προβλέπει το άρθρο 554 το οποίο κάνει λόγο καθαρά για 2 χρόνια. Το δικαίωμα δηλαδή να έχεις διετή υποστήριξη για ένα προϊόν που αγόρασες είναι ανεξάρτητο της εγγύησης και είναι δικαίωμα που απορρέει από το Νόμο. Κάποιες φορές γίνεται σύγχυση με το Νόμο 2251/1994 ο οποίος αναφέρει στο άρθρο 5 ότι η εγγύηση πρέπει να είναι εύλογη σε σχέση με την πιθανή διάρκεια ζωής του προϊόντος. Παρότι ο 3043/2002 διαχωρίζει σαφώς το δικαίωμα για διετή υποστήριξη από την όποια εγγύηση και είναι πρόσφατος Νόμος, ακόμα και σε αυτή την περίπτωση στο ίδιο άρθρο αναφέρεται ότι ο πωλητής οφείλει να ενημερώσει τον αγοραστή για την πιθανή διάρκεια ζωής του προϊόντος. Πείτε μου εσείς τώρα αν πήγατε ποτέ να πάρετε ένα laptop ή ένα σκληρό δίσκο και θυμάστε τον πωλητή να σας είπε "Κύριε Φούφουτε, να γνωρίζεται ότι η πιθανή διάρκεια ζωής του είναι ένας χρόνος". Ακόμα και αν το έκανε, το έκανε γραπτώς ώστε να μπορεί να το αποδείξει ότι σας ενημέρωσε? Με την κοινή λογική και χωρίς να είμαι δικηγόρος εγώ αυτό που καταλαβαίνω είναι ότι δικαιούσαι διετή υποστήριξη για το προϊόν που αγοράζεις ανεξαρτήτως εγγύησης και άσε τη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή να λέει τα δικά της (από άγνοια θέλω να ελπίζω...). Αν μπορεί και κανένας δικηγόρος να μας διαφωτίσει περισσότερο καλό θα ήταν. Επεξ/σία 28 Οκτωβρίου 2008 από choutos
chris_ma Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2008 Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2008 Φίλε chris_ma, sorry που θα συνεχίσω λίγο το offtopic, αλλά επειδή με αφορμή κάποια post στο insomnia το έψαξα και γω και ξεστραβώθηκα με το θέμα των εγγυήσεων, θα ήθελα να επισημάνω δυο πραγματάκια.Καταρχάς δεν έχεις άδικο για τη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή, αλλά μη νομίζεις ότι και αυτοί ξέρουν πάντα τι τους γίνεται. Θυμάμαι περίπτωση παιδιού από εδώ μέσα που του απαντήσαν σε σχετική ερώτηση ότι ισχύει η όποια εγγύηση σου δίνει ο κατασκευαστής και όχι η υποχρεωτική διετής. Ο φίλος αφού το έψαξε έστειλε νέο mail με παραπομπή σε συγκεκριμένες παραγράφους του Νόμου και η νέα απάντηση από τη Γενική Γραμματεία τον συμβούλευε να κινηθεί δικαστικά αφού με βάση τα άρθρα στα αποία αναφερόταν είχε δίκιο. Δεν έχω χρόνο να το ψάξω αλλά λογικά το post υπάρχει ακόμα. Τώρα σε ότι έχει να κάνει με την Ελληνική Νομοθεσία, με το Νόμο 3043/2002 έχει εναρμονισθεί με την αντίστοιχη Κοινοτική Οδηγία και δεν χρειάζεται να επικαλούμαστε πλέον την Κοινοτική Νομοθεσία, πρόκειται για Νόμο του Ελληνικού Κράτους. Συγκεκριμένα στo άρθρο 554 προβλέπεται ότι τα δικαιώματα του αγοραστή παραγράφονται μετά από 5 χρόνια για τα "ακίνητα" και 2 χρόνια για τα "κινητά" προϊόντα, προφανώς εδώ έχουμε να κάνουμε με τη δεύτερη περίπτωση. Για αυτούς που υποστηρίζουν ότι παρά ταύτα αν η εγγύηση που υπάρχει μέσα στο προϊόν είναι για ένα χρόνο ισχύει ο ένας χρόνος, ας δούνε το άρθρο 559 στο οποίο αναφέρεται ότι ανεξάρτητα από οποιαδήποτε εγγύηση παρέχεται στον αγοραστή από τον πωλητή, δεν παραβλάπτονται τα δικαιώματά του που πηγάζουν από τον συγκεκριμένο Νόμο, δηλαδή τα δικαιώματα που προβλέπει το άρθρο 554 το οποίο κάνει λόγο καθαρά για 2 χρόνια. Το δικαίωμα δηλαδή να έχεις διετή υποστήριξη για ένα προϊόν που αγόρασες είναι ανεξάρτητο της εγγύησης και είναι δικαίωμα που απορρέει από το Νόμο. Κάποιες φορές γίνεται σύγχυση με το Νόμο 2251/1994 ο οποίος αναφέρει στο άρθρο 5 ότι η εγγύηση πρέπει να είναι εύλογη σε σχέση με την πιθανή διάρκεια ζωής του προϊόντος. Παρότι ο 3043/2002 διαχωρίζει σαφώς το δικαίωμα για διετή υποστήριξη από την όποια εγγύηση και είναι πρόσφατος Νόμος, ακόμα και σε αυτή την περίπτωση στο ίδιο άρθρο αναφέρεται ότι ο πωλητής οφείλει να ενημερώσει τον αγοραστή για την πιθανή διάρκεια ζωής του προϊόντος. Πείτε μου εσείς τώρα αν πήγατε ποτέ να πάρετε ένα laptop ή ένα σκληρό δίσκο και θυμάστε τον πωλητή να σας είπε "Κύριε Φούφουτε, να γνωρίζεται ότι η πιθανή διάρκεια ζωής του είναι ένας χρόνος". Ακόμα και αν το έκανε, το έκανε γραπτώς ώστε να μπορεί να το αποδείξει ότι σας ενημέρωσε? Με την κοινή λογική και χωρίς να είμαι δικηγόρος εγώ αυτό που καταλαβαίνω είναι ότι δικαιούσαι διετή υποστήριξη για το προϊόν που αγοράζεις ανεξαρτήτως εγγύησης και άσε τη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή να λέει τα δικά της (από άγνοια θέλω να ελπίζω...). Αν μπορεί και κανένας δικηγόρος να μας διαφωτίσει περισσότερο καλό θα ήταν. Κάνω την μ@λ@... να συνεχίσω και εγώ το offtopic αλλά αφού εδώ γίνεται η κουβέντα... 1ον Βοήθεια απο κάποιον δικηγόρο είχα ζητήσει και εγώ όταν είχα στείλει μήνυμα σε διαχειριστή για το "sticky Post" στις αγγελίες πώλησης. Είχα πει ας το ψάξει κάποιος και να βγει υπεύθυνα να πει πως ΝΑΙ είμαι δικηγόρος, έχω χειριστεί ανάλογες υποθέσεις, και ισχύει ο τάδε νόμος. Και το σημαντικότερο αν συμβεί κάτι επικοινωνείτε με το τάδε νούμερο για να βρείτε το δίκιο σας. 2ον Επειδή το θέμα είναι καθαρό πρακτικό και δεν έχει νόημα να συζητάμε τι θα έπρεπε να γίνεται ή πως ερμηνεύεται ο νόμος κτλ. Αν χαλάσει κάτι σε διάστημα μεγαλύτερο του χρόνου και μικρότερο του 24μηνου (όπως ακριβώς έγινε στην περίπτωση μου). Πάω στο κατάστημα λέω "φτιάξτε το ή αλλάξτε το" , μου λένε έχει εγγύηση 1 χρόνο λυπούμαστε. Τους απαντάω πως υπάρχει σχετική νομοθεσία και είναι παράνομο να υπάρχει εγγύηση λιγότερο απο 2 χρόνια σε προϊόν (καθότι είμαι μάγγας και διαβάζω Insomnia.gr) και μετά απο 1-2 τηλέφωνα μου λένε κάτι τέτοιο απλά δεν ισχύει και εμείς δίνουμε 1 χρόνο εγγύση και αν σας αρέσει. Η επόμενή μου κίνηση καθώς δεν είμαι διατεθιμένος να το αφήσω έτσι είναι να κάνω καταγγελία στην Γενική Γραμματεία Καταναλωτή (Υπηρεσία του Υπουργείου Ανάπτυξης). Εκεί τρώω το εξής άκυρο αφού έχω μιλήσει με 2 τηλεφωνήτριες και 1 προϊοστάμενο ότι ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ ΔΙΕΤΗΣ ΕΓΓΥΗΣΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ , ισχύει ότι λέει ο κατασκευαστής. Παρερμηνεία του συγκεκριμένου νόμου. Μιλάει για διάρκεια παραγραφής των δικαιωμάτων του αγοραστή (2 χρόνια για κινητά και 5 χρόνια για ακίνητα) και όχι για εγγύηση καλής λειτουργίας. Από την στιγμή που ο επίσημος κρατικός φορέας δεν στηρίζει το επιχείρημά μου, τί να κάνω; Να κινηθώ δικαστικά για ένα DVD-RW που κάνει 20 ευρώ ή να μπω μέσα στο μαγαζί και να κάνω φασαρία μήπως τους φοβίσω; Αυτή ήταν η δικιά μου ιστορία. Τώρα αν κάποιοι εδώ μέσα επιμένουν να ισχυρίζονται πως υπάρχουν νόμοι , είναι υποχρεωμένοι , είναι παράνομο κτλ κτλ. Στην πράξη θέλει να τους δω. Έχω άκομη το DVD-RW και τώρα κοντεύει να κλείσει 20 μηνο απο την αγορά . Αν κάποιος μπορεί να μου το κάνει επιστροφή και να πάρω άλλο (εφόσον το γράφει πως έχει 1 χρόνο εγγύηση) ας μου στείλει pm. ΥΓ Το να έχει η Γενική Γραμματεία Καταναλωτή ( ο επίσημος κρατικός φορέας) ΑΓΝΟΙΑ για κάτι τέτοιο είναι ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΟ. Δηλάδη η υπηρεσία του κράτους για την υπεράσπιση των δικαιωμάτων του καταναλωτή ΔΕΝ γνωρίζει τα δικαιώματα του καταλωτή. ΈΛΕΟΣ ΔΗΛΑΔΗ
choutos Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2008 Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2008 Για τη Γ.Γ.Κ άστο καλύτερα, το μόνο που μπορείς να κάνεις είναι να στείλεις mail με παραπομπή στα συγκεκριμένα άρθρα να δεις τι θα σου πούνε τότε. Αν επιμείνουν πάω πάσο... Ο Νόμος προβλέπει, άσχετα από την εγγύηση, παραγραφή των δικαιωμάτων του αγοραστή λόγω πραγματικού ελλαττώματος ή συνομολογημένης ιδιότητας μετά την πάροδο δύο ετών. Αυτό το άρθρο δεν χωράει παρερμηνεία. Προβλέπει δικαίωμα του αγοραστή για σκάρτο πράγμα δύο ετών από την αγορά. Ας το ονομάσουν ΜΗΤΣΟ ή ΒΑΣΙΛΑΚΗ στη Γ.Γ.Κ και ας μην το πούνε εγγύηση τι άλλο να πω πια...Παρερμηνείες και κουραφέξαλα, βαριούνται που ζούνε μου φαίνεται...Πόσο πιο λιανά να το κάνει ο Νομοθέτης δηλαδή? Όσο για το αν είναι η συμπεριφορά τους εγκληματική να ήτανε οι μόνοι που δεν ξέρουν τη δουλειά τους σε αυτή τη χώρα καλά θα ήταν... Στη θέση σου θα απειλούσα το κατάστημα με εξώδικο, συνήθως τότε στρώνει το πράγμα, αλλά δεν ξέρω αν αξίζει τον κόπο η φασαρία για 20 ευρώ...Άμα όμως σου καεί η κάρτα γραφικών και σου πούνε καμιά πεντακοσάρα σίγουρα αξίζει.
Barbattilas Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2008 Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2008 Μια μικρή παρέμβαση και συγγνώμη. chris_ma EAN ο κατασκευαστής δίνει 2 ή τρία χρόνια εργοστασιακά και δεν στο αλλάζουνε επειδή στην ιστοσελίδα τους λεεει λιγότερα χρόνια από εγγύσηση (η συνήθης περίπτωση) ΤΟΤΕ φυσικα και δικαιούσε αντικατάσταση προίοντος. ΑΝ ανήκεις στην περίπτωση της εργοστασιακής εγγύησησς μικρότερης των 24 μηνών, τότε απλα ατύχησες (αν και εγώ ποτέ δεν θα παιρνα οποιοδήποτε τεχνολογικό προιόν, με λειψή εγγύηση ως προς τον ανταγωνισμό) ΤΟ είχα κάνει (με τεράστιο βέβαια σπάσιμο νεύρων κι ένα μήνα καθυστερηση,, τηλεφωνήματα, πήγαινε έλα ,ψέματα επί ψεμάτων, ταλαιπωρία) με ένα τροφοδοτικό της Coolermaster απο e-shop. Δίναν 1 χρόνο εγγύηση αντί τριών της εταιρέιας και μου χάλασε στα δυοομιση. Μετα την ανακοίνωση μου για αντικατάσταση ή καταγγελία, με μερικές μέρες καθυστέρηση επιλέξαν αντικατασταση. Βέβαια ήδη έιχα καταγγείλει το περισταστικό στην επίσημη και μία ανεπίσημη οργάνωση προστασίας καταναλωτών. Συν ότι μου είχαν πει ψευδώς ότι καθυστερούσε η γνωμοδότηση επειδή το στειλαν στην υποτιθέμενη αντιπροσωπεία της Coolermaster...ππου υπήρχε μόνο σε Ολλανδία, Γερμανία και σε άλλη μία χώρα σε όλη την Ευρώπη!!!! Δεν υπολογίσαν όμως το εταιρικό προφίλ της εταιρέιας CoolerMaster στο ίντερνετ...
willyb Δημοσ. 2 Μαΐου 2009 Δημοσ. 2 Μαΐου 2009 (επεξεργασμένο) Γεια σας!Πηγα σε ενα καταστημα που ειχα αγορασει μια τηλεοραση sony 32KDLD3000 απο αυγουστου 2007.Φετος στις αρχες Απριλιου,καηκε το πανελ της και τη πηγα στο σονυ σερβις για ελεγχο και μου ειπανε αλλαγη πανελ και εργασια κοστιζουν 685 ευρω!Η εγγυηση ηταν ετησια αλλα απο τον απριλιο του 2008 η πανευρωπαικη εγγυηση της σονυ αλλαξε 1 σε 2 χρονια!Ο υπευθυνος του καταστηματος μου εκανε τον κινεζο και με παραπεμψε στη Σονυ και του ειπα οτι εχω δικαιωμα για 2 χρονια εγγυησης απο τον αστικο κωδικα (αρθρο 540) οτι το καταστημα να υποχρεωθει για να διορθωσει η αντικαταστασει την ελαττωματικη μου τηλεοραση.Αλλα επεμεινε την ιδια απαντηση του στην σονυ.Τοτε θα κανω καταγγελια στο καταστημα αγορας απο ινκα,συνηγορο του καταναλωτη,εκποιζω.Θα μου πειτε τι θα κανω ? Επεξ/σία 2 Μαΐου 2009 από willyb
Γιάννης Platano Δημοσ. 2 Μαΐου 2009 Δημοσ. 2 Μαΐου 2009 Γεια σας!Πηγα σε ενα καταστημα που ειχα αγορασει μια τηλεοραση sony 32KDLD3000 απο αυγουστου 2007.Φετος στις αρχες Απριλιου,καηκε το πανελ της και τη πηγα στο σονυ σερβις για ελεγχο και μου ειπανε αλλαγη πανελ και εργασια κοστιζουν 685 ευρω!Η εγγυηση ηταν ετησια αλλα απο τον απριλιο του 2008 η πανευρωπαικη εγγυηση της σονυ αλλαξε 1 σε 2 χρονια!Ο υπευθυνος του καταστηματος μου εκανε τον κινεζο και με παραπεμψε στη Σονυ και του ειπα οτι εχω δικαιωμα για 2 χρονια εγγυησης απο τον αστικο κωδικα (αρθρο 540) οτι το καταστημα να υποχρεωθει για να διορθωσει η αντικαταστασει την ελαττωματικη μου τηλεοραση.Αλλα επεμεινε την ιδια απαντηση του στην σονυ.Τοτε θα κανω καταγγελια στο καταστημα αγορας απο ινκα,συνηγορο του καταναλωτη,εκποιζω.Θα μου πειτε τι θα κανω ? Νομιζω η Sony δηλωνει εδρα Ιαπωνια και δεν την πιανει η διετης εγγυηση.
Super Moderators paredwse Δημοσ. 2 Μαΐου 2009 Super Moderators Δημοσ. 2 Μαΐου 2009 Νομιζω η Sony δηλωνει εδρα Ιαπωνια και δεν την πιανει η διετης εγγυηση. Δεν έχει σημασία αυτό, σημασία έχει η πώληση ενός αγαθού από την εταιρεία σε χώρα του Ευρωπαϊκού Οικονομικού Χώρου.
willyb Δημοσ. 2 Μαΐου 2009 Δημοσ. 2 Μαΐου 2009 Παιδια αλλα να ειμαι σιγουρος και σας ρωταω οτι αυτο το καταστημα αγορας πρεπει να κανει επισκευη η αντικατασταση την ελαττωματικη tv υποχρεωτικα οχι απο τη σονυ χωρις την επιβαρυνση μου?
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα