Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

μπορει, ειχα παρει μια οθονη samsung και μετα απο κανα χρονο χαλασε, το μαγαζι που την ειχα παρει εκλεισε, πηρα τηλεφωνο την samsung και τελικα ανελαβαν αυτοι την επιδιορθωση χωρις κανενα κοστος.

 

Kαι το μαγαζι σε αυτους θα την εστελνε ετσι και αλλιως.

Αποδειξη εχεις ετσι;

  • Απαντ. 168
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
Ωραιος ο Paredwse, ισοπεδοτικος οπως παντα:-D

Μια ερωτησουλα πολυ βασικη... εγω την πηρα την Sony τηλεοραση απο ενα μαγαζι στη λαρισα. Μενω Αθηνα ομως οποτε λιγο δυσκολο να παω εκει. Ισχυουν τα ιδια αν παω σε ενα εξουσιοδοτημενο service της Sony?

 

 

Αν εισαι μεσα στον πρωτο χρονο φυσικα αν εχει εγγυηση αντιπροσωπειας.Αν εισαι στον δευτερο ...καλη μαχη !!!

 

Δεν ξερω αν ισχυει και για σενα αλλα ακουσα προ ημερων που πηρα tv (LG) οτι και η Sony εκανε διετη την εγγυηση.

 

Και σε διαφημηση της Sony ειδα οτι μεχρι 31/8/08 στις BRAVIA πανω απο 40 ιντσες ειναι 4ετης.

Δημοσ.

@ paredwse :

...Δηλαδή τί ακριβώς παίζει με το "ξενέρωμα" που τρώνε κάποιοι που έχουν απευθυνθεί στην γ.γ. Καταναλωτή ή/και στον συνήγορο του πολίτη, και λαμβάνουν απάντηση "δεν ισχύει το περί υποχρεωτικής 2ετούς εγγυήσεως βάσει νόμου - αλλά οι εταιρίες είναι αυτές που την καθορίζουν" ;

(το ανέφεραν κάποια μέλη ως εμπειρική πραγματικότητα) (... τίς εταιρίες, τις "καταλαβαίνω", απλά κάνουν το κορόιδο)

α) άγνοια ;

β) "συνομωσία" ;

γ)δημοσιοϋπαλληλικός ωχαδερφισμός ;

 

Μου φαίνεται "τρελλό" να έχουν λάβει παρόμοιες απαντήσεις από κρατικούς λειτουργούς - στην περίπτωση δε αυτή, δεν "επιβάλλεται" να διωχθούν νομικά ; Πώς το παίρνουν ένα τέτοιο "ρίσκο" να δίνουν "παράνομες" απαντήσεις ;

 

...Εκτός κι αν ΞΕΡΟΥΝ τί λένε ( ; )

 

*****

 

Επίσης, τί ακριβώς ισχύει (βάσει νόμου πάντα) για επιστροφή ΜΗ ελλατωματικών ηλεκτρονικών συσκευών (συγκεκριμένα δηλαδή...) χρονικά ; Υφίσταται καν εδώ που τα λέμε ; Οι δε υποχρεώσεις του αγοραστή, ποιές είναι ; (πχ μη ανοιγμένη συσκευασία - ή δεν ισχύει κάτι τέτοιο ; Επί παραδείγματι, μπορώ να επιστρέψω έναν σκληρό δίσκο του οποίου το σακκουλάκι το έχω κόψει για να τον βγάλω από μέσα, χωρίς αυτός να παρουσιάζει πρόβλημα, κι αν ναι σε πόσο διάστημα ; )

Δημοσ.
@ paredwse :

...Δηλαδή τί ακριβώς παίζει με το "ξενέρωμα" που τρώνε κάποιοι που έχουν απευθυνθεί στην γ.γ. Καταναλωτή ή/και στον συνήγορο του πολίτη, και λαμβάνουν απάντηση "δεν ισχύει το περί υποχρεωτικής 2ετούς εγγυήσεως βάσει νόμου - αλλά οι εταιρίες είναι αυτές που την καθορίζουν" ;

 

 

Κατι παρομοιο μου ειχαν πει και μενα απο καποια απο τις παραπανω οργανωσεις !!!!

 

Οτι η εγγυηση εχει σχεση με την προβλεπομενη διαρκεια ζωης του προϊοντος !!!!

  • Super Moderators
Δημοσ.
@ paredwse :

...Δηλαδή τί ακριβώς παίζει με το "ξενέρωμα" που τρώνε κάποιοι που έχουν απευθυνθεί στην γ.γ. Καταναλωτή ή/και στον συνήγορο του πολίτη, και λαμβάνουν απάντηση "δεν ισχύει το περί υποχρεωτικής 2ετούς εγγυήσεως βάσει νόμου - αλλά οι εταιρίες είναι αυτές που την καθορίζουν" ;

(το ανέφεραν κάποια μέλη ως εμπειρική πραγματικότητα) (... τίς εταιρίες, τις "καταλαβαίνω", απλά κάνουν το κορόιδο)

α) άγνοια ;

β) "συνομωσία" ;

γ)δημοσιοϋπαλληλικός ωχαδερφισμός ;

 

Μου φαίνεται "τρελλό" να έχουν λάβει παρόμοιες απαντήσεις από κρατικούς λειτουργούς - στην περίπτωση δε αυτή, δεν "επιβάλλεται" να διωχθούν νομικά ; Πώς το παίρνουν ένα τέτοιο "ρίσκο" να δίνουν "παράνομες" απαντήσεις ;

 

...Εκτός κι αν ΞΕΡΟΥΝ τί λένε ( ; )

 

Eίναι απλό: η εγγύηση αναφέρεται στη δέσμευση και ευθύνη του κατασκευαστή για την καλή λειτουργία ενός προϊόντος.

Η ευθύνη από ελαττωματικά προϊόντα έχει να κάνει με την ευθύνη του πωλητή των προϊόντων αυτών.

 

Ο νόμος αναφέρεται καθαρά για ευθύνη του πωλητή - όχι του κατασκευαστή. Γι'αυτό και σε πολλές εγγυήσεις αναφέρεται στο τέλος: Η παρούσα εγγύηση δεν επηρεάζει τυχόν δικαιώματά σας από νομοθετικές διατάξεις.

 

Για το άλλο που ρωτάς, θα το ψάξω ευχαρίστως.

 

Τώρα πάω για μπάνιο. :-)

Δημοσ.

Παιδιά να το επαναλάβω πάλι. Οταν παίρνεται απόδειξη ή τιμολόγιο να γράφει επάνω και την εγγύηση και να το επιβάλλεται. Ειστε κατοχυρωμένοι με σφραγίδα και υπογραφή..

Δημοσ.
Παιδιά να το επαναλάβω πάλι. Οταν παίρνεται απόδειξη ή τιμολόγιο να γράφει επάνω και την εγγύηση και να το επιβάλλεται. Ειστε κατοχυρωμένοι με σφραγίδα και υπογραφή..

 

Για παραδειγμα παιρνω ενα σκληρο κ οταν μ δωσει την αποδειξη το λεω : " γραψτε μ πανω 5 χρονια εγγυηση και υπογραψτε παρακαλω"

 

Επειδη οι περισσοτεροι θα σε "αντιπαθησουν" κ θα πουν δν χρειαζεται κ λοιπες !@#$@@@@

  • 3 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Ειχα στειλει emaik στην ΓΓΚ σχετικα με την διετη εγγυηση και παραθετω την απαντηση που μολις πηρα με email.

 

 

 

 

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ

Δ/NΣΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ

ΤΜΗΜΑ Α΄ ΑΘΗΝΑΙ 1 Ιουλίου 2008

ΑΡ.ΠΡΩΤ.Ζ2-13660

 

Ταχ. Δ/νση : Πλ.Κάνιγγος Π Ρ Ο Σ:

Τ.Κ. : 101 81 ΑΘΗΝΑ

Πληροφορίες.: Δ.Τζοβαρίδη

 

Τηλ : 210 38 03 904

 

Φαξ : 210 38 43 549

 

Email : [email protected]

 

ΘΕΜΑ: «Σχετικά με διετή εγγύηση προϊόντων»

ΣΧΕΤ : « Η από 15/06/08 επιστολή σας »

 

Σε απάντηση του παραπάνω σχετικού , σας γνωρίζουμε ότι ισχύουν οι διατάξεις του Νόμου 2251/94 (ΦΕΚ191/Α/16-11-94) «Περί Προστασίας Καταναλωτών» και ειδικότερα οι διατάξεις του άρθρου 5 «Πώληση καταναλωτικών αγαθών και εγγυήσεις», όπως αυτές τροποποιήθηκαν και ισχύουν , καθώς και οι σχετικές διατάξεις (άρθρα 534, 537, 540 κλπ) του Αστικού Κώδικα, όπως τροποποιήθηκαν με το Νόμο 3043/2002.

Ειδικότερα, σχετικά με την εγγύηση, σας γνωρίζουμε ότι σύμφωνα με το άρθρο 5 του Ν.2251/94, όπως τροποποιήθηκε και ισχύει : «…Η διάρκεια της εγγύησης πρέπει να είναι εύλογη σε σχέση με την πιθανή διάρκεια ζωής του προϊόντος. Ειδικά για τα προϊόντα τεχνολογίας αιχμής, η διάρκεια της εγγύησης πρέπει να είναι εύλογη σε σχέση με το χρόνο κατά τον οποίο αναμένεται ότι θα παραμένουν σύγχρονα από τεχνολογική άποψη, αν ο χρόνος αυτός είναι συντομότερος από την πιθανή διάρκεια ζωής τους.»

Επίσης, σας γνωρίζουμε ότι σύμφωνα με το άρθρο 540 του Α.Κ. : «σε περίπτωση ευθύνης του πωλητή για πραγματικό ελάττωμα ή για έλλειψη συνομολογημένης ιδιότητας ο αγοραστής δικαιούται κατʼ επιλογή του: 1) να απαιτήσει χωρίς επιβάρυνσή του τη διόρθωση ή αντικατάσταση του πράγματος με άλλο … 2) να μειώσει το τίμημα 3) να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση…».

Σύμφωνα με το άρθρο 554 του Α.Κ. «Τα δικαιώματα του αγοραστή λόγω πραγματικού ελαττώματος ή έλλειψης συνομολογημένης ιδιότητας παραγράφονται μετά την πάροδο πέντε ετών για τα ακίνητα και δύο ετών για τα κινητά».

Κατόπιν τούτου, εφόσον συντρέχουν οι προϋποθέσεις του άρθρου 540 του Α.Κ. και ο προμηθευτής αμφισβητεί την ισχύ των δικαιωμάτων σας, μπορείτε να απευθυνθείτε στα αρμόδια πολιτικά δικαστήρια.

 

Η ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑ

ΕΣΩΤ.ΔΙΑΝΟΜΗ

Δ/νσή μας

Τμήμα Αʼ (1)

 

 

Και η δικη μου απαντηση :

 

Σας ευχαριστώ για την απάντηση αλλα αν καταλαβαίνω καλά υπάρχουν δυο αντιθέσεις στο κείμενο σας.

 

Γραφετε οτι:

 

1)Η διάρκεια της εγγύησης πρέπει να είναι εύλογη σε σχέση με την πιθανή διάρκεια ζωής του προϊόντος

 

2) Σύμφωνα με το άρθρο 554 του Α.Κ. «Τα δικαιώματα του αγοραστή λόγω πραγματικού ελαττώματος ή έλλειψης συνομολογημένης ιδιότητας παραγράφονται μετά την πάροδο πέντε ετών για τα ακίνητα και δύο ετών για τα κινητά».

 

Τελικά τι ισχύει ???? Το άρθρο 554 του Α.Κ. δεν υποχρεώνει τον πωλητή ή τον κατασκευαστή για 2ετη τουλάχιστον εγγύηση ???

Υ.Γ

Το παραπανω κειμενο που μου ηρθε ηταν σε μορφη εγγραφου word που σημαινει οτι οποιος δεν το ειχε πληρωσει στην MS ή ...δεν ειχε θειο δεν μπορουσε να το διαβασει.

Δημοσ.

Η MS δίνει δωρεάν viewer άρα αυτό που λες δεν ισχύει. Το κείμενο δεν έχει καμία αντίθεση. Σου λέει ότι για προϊόντα αιχμής έχουν διαφορετική εγγύηση από τα προϊόντα μη τεχνολογικής αιχμής, είναι δηλαδή εξαίρεση. Το θέμα τώρα είναι: Μπορείς να πεις ότι ένα καμμένο πίξελ που προϋπήρχε στην αγορά και δεν παρουσιάστηκε στην πορεία είναι θέμα για να αλλαχθεί ή οθόνη ή να γίνει έκπτωση;

  • 2 μήνες μετά...
Δημοσ.

http://ec.europa.eu/publications/booklets/move/64/index_el.htm

 

http://ec.europa.eu/publications/booklets/move/64/el.pdf

Εγγύηση προϊόντων σελ 7

***Αυτό που ισχύει είναι ότι, για όλες τις χώρες της ΕΕ, προβλέπεται μια εγγύηση δύο ετών για τις πωλήσεις καταναλωτικών αγαθών (οδηγία 1999/44/ΕΚ)***

Δημοσ.
http://ec.europa.eu/publications/booklets/move/64/index_el.htm

 

http://ec.europa.eu/publications/booklets/move/64/el.pdf

Εγγύηση προϊόντων σελ 7

***Αυτό που ισχύει είναι ότι, για όλες τις χώρες της ΕΕ, προβλέπεται μια εγγύηση δύο ετών για τις πωλήσεις καταναλωτικών αγαθών (οδηγία 1999/44/ΕΚ)***

 

η νομοθεσια που αναφερεται στο θρεντ εδω ειναι ακριβως αυτη που θεσπιστηκε βασει αυτων των οδηγιων, :)

Δημοσ.

Το ότι η διάρκεια της εγγύησης πρέπει να είναι εύλογη με τη πιθανή διάρκεια ζωής του προϊόντος δεν αναιρεί την 2ετή ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ ΕΓΓΥΗΣΗ.

 

Αυτά που δε ξέρει ο περισσότερος κόσμος και είχα εκπλαγεί και εγώ όταν τα έμαθα τον Ιούνιο, είναι

 

1) Η μείωση του τιμήματος - να το πάρεις με μειωμένη τιμή δηλ

 

Αλλά το σημαντικότερο απ όλα (!), η υπαναχώρηση από την σύμβαση! (Να πάρεις τα λεφτά σου πίσω δηλαδή, γιατί δεν ήταν έγγυρη εκ μέρους του πωλητή / εταιρίας αυτά για τα οποία πλήρωσες - αφού χάλασε το προϊόν και δεν είχε 2 έτη καλής λειτουργίας )

 

Να έχεις πάρει πχ 1 κάρτα γραφικών με 300 ευρώ, να περάσει 1 χρόνος, να χαλάσει και να ζητήσεις τα 300 ευρώ πίσω, αντί αντικατάσταση της κάρτας! Πράγμα το οποίο φαίνεται περίεργο στην αρχή, αλλά όταν είχες δώσει εσύ 300 ευρώ, είχες πάρει κάτι ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ / ΤΟΠ και περίμενες 2 έτη καλής λειτουργίας, άρα σε "έριξαν".

 

Το 1, 2, 3 που έχει πιο πάνω στο κείμενο του Γιάννη, ΔΕΝ ΠΑΝΕ ΜΕ ΣΕΙΡΑ, ΑΛΛΑ ΟΠΩΣ ΕΠΙΘΥΜΕΙ Ο ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗΣ (!)

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...