Γιάννης Platano Δημοσ. 12 Ιουνίου 2008 Share Δημοσ. 12 Ιουνίου 2008 Να κάνω μια ερώτηση, επειδή δεν έχω ξανααγοράσει από Carrefour. Είχα ακούσει παλιότερα ότι τα προϊόντα αυτά δεν έχουν εγγύηση αντιπροσωπείας. Ισχύει ή είναι απλά φήμη; Να ξέρω να τρέξω κ γω... Αυτο ειναι καλο να το προσεξεις πολυ.Να δεις αν εκτος την αποδειξη σου δινουν και το εντυπο της εγγυησης της αντιπροσωπειας σφαργισμενο απο το καταστημα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Themos3 Δημοσ. 12 Ιουνίου 2008 Share Δημοσ. 12 Ιουνίου 2008 Να κάνω μια ερώτηση, επειδή δεν έχω ξανααγοράσει από Carrefour. Είχα ακούσει παλιότερα ότι τα προϊόντα αυτά δεν έχουν εγγύηση αντιπροσωπείας. Ισχύει ή είναι απλά φήμη; Να ξέρω να τρέξω κ γω... Προσωπικα εχω μια Bravia απ τα carrefour που μεσα σ ενα χρονο χαλασε η τροφοδοσια της και μαλιστα απο την Sony μου ζητουσαν 200ε να την φτιαξουν ενω μ ενα τηλεφωνο στα carrefour μου ειπαν οτι αυτοι εδιναν ενα χρονο extra εγγυηση και μου την εκαναν οι ιδιοι δωρεαν.Οποτε τετοιες σκεψεις μη σου μπαινουν στο μυαλο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
111111 Δημοσ. 12 Ιουνίου 2008 Share Δημοσ. 12 Ιουνίου 2008 Να κάνω μια ερώτηση, επειδή δεν έχω ξανααγοράσει από Carrefour. Είχα ακούσει παλιότερα ότι τα προϊόντα αυτά δεν έχουν εγγύηση αντιπροσωπείας. Ισχύει ή είναι απλά φήμη; Να ξέρω να τρέξω κ γω... Μια ψηφιακή nikon d70 που είχα αγοράσει πριν 2,5 χρόνια σε προσφορά, είχε κανονικά εγγύηση Ελληνικής Αντιπροσωπείας. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
isspro Δημοσ. 12 Ιουνίου 2008 Share Δημοσ. 12 Ιουνίου 2008 αλλα εχουν και αλλα οχι, γι αυτο σε οτι σε ενδιαφερει να παρεις να ρωτας για να εχεις το κεφαλι σου ησυχο και να μην πιαστεις κοροϊδο Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
JNik Δημοσ. 12 Ιουνίου 2008 Share Δημοσ. 12 Ιουνίου 2008 Προσωπικα εχω μια Bravia απ τα carrefour που μεσα σ ενα χρονο χαλασε η τροφοδοσια της και μαλιστα απο την Sony μου ζητουσαν 200ε να την φτιαξουν ενω μ ενα τηλεφωνο στα carrefour μου ειπαν οτι αυτοι εδιναν ενα χρονο extra εγγυηση και μου την εκαναν οι ιδιοι δωρεαν.Οποτε τετοιες σκεψεις μη σου μπαινουν στο μυαλο. Κοίτα αυτό που λες είναι ειδική περίπτωση... Η αντιπροσωπεία της SONY (και ειδικά το service της) έχει το ίδιο επίπεδο λειτουργίας με το πιο παρακμιακό παράρτημα του ελληνικού δημοσίου...(ο λόγος που ούτε θέλω να ξανακούσω γι'αυτήν την εταιρεία αλλα αυτό είναι άλλο ανέκδοτο...). Οπότε στη συγκεκριμένη περίπτωση σαφώς και η εγγύηση του Carrefour είναι μακράν πιο αξιόπιστη από την official... Τεσπα επειδή ξεφύγαμε off-topic (sorry ), ευχαριστώ για τις πληροφορίες, θα επικοινωνήσω με το κατάστημα και θα ενημερώσω και εδώ αν έχω κάποιο νεότερο προς ενημέρωση όλων. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Themos3 Δημοσ. 12 Ιουνίου 2008 Share Δημοσ. 12 Ιουνίου 2008 Βασικα για να μη συζηταμε ασκοπα απαγορευεται να πωλειται εντος Ε.Ε οποιοδηποτε "ηλεκτρονικο" προιον με κατω απο 2 χρονια εγγυηση.Οποτε πολυ απλα ΔΕ ΠΑΙΖΕΙ να παρεις οτιδηποτε που να μην καλυπτεται απο εγγυηση....ρωτησεις δε ρωτησεισ εφοσον εχεις αποδειξη αυτου που αγορασες εισαι καλυμμενος για τουλαχιστον 2 χρονια. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
s2117 Δημοσ. 12 Ιουνίου 2008 Share Δημοσ. 12 Ιουνίου 2008 Το έχω ακούσει κ εγώ αυτό αλλά με τα λάπτοπ τι παίζει που οι μισές εταιρίες δίνουν 1 χρόνο μόνο κ για να πάρεις και δεύτερο πρέπει να πληρώσεις έξτρα Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
TechnoState Δημοσ. 12 Ιουνίου 2008 Share Δημοσ. 12 Ιουνίου 2008 Το έχω ακούσει κ εγώ αυτό αλλά με τα λάπτοπ τι παίζει που οι μισές εταιρίες δίνουν 1 χρόνο μόνο κ για να πάρεις και δεύτερο πρέπει να πληρώσεις έξτρα αυτο με ενδιαφερει κ μενα, πως μπορουμε να κινηθουμε οσοι αγορασαμε χωρις να γνωριζουμε καλα την συγκεκριμενη νομοθεσια ωστε να απαιτησουμε 2 χρονια τουλαχιστον καλυψη?? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Γιάννης Platano Δημοσ. 12 Ιουνίου 2008 Share Δημοσ. 12 Ιουνίου 2008 Το έχω ακούσει κ εγώ αυτό αλλά με τα λάπτοπ τι παίζει που οι μισές εταιρίες δίνουν 1 χρόνο μόνο κ για να πάρεις και δεύτερο πρέπει να πληρώσεις έξτρα Οχι μονο οι μισες...Εκτος την Toshiba που δινει 2 χρονια δεν ξερω αλλη. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
michalis2610 Δημοσ. 12 Ιουνίου 2008 Share Δημοσ. 12 Ιουνίου 2008 Οχι μονο οι μισες...Εκτος την Toshiba που δινει 2 χρονια δεν ξερω αλλη. LG, Asus, Packard Bell, HP (Σε ορισμένα οικονομικά, σε κάποια επαγγελματικά 3), Dell μεταξύ άλλων. Κάποια ξεχνώ αλλά οι βασικές είναι εδώ. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
profitis Δημοσ. 12 Ιουνίου 2008 Share Δημοσ. 12 Ιουνίου 2008 Οχι μονο οι μισες...Εκτος την Toshiba που δινει 2 χρονια δεν ξερω αλλη. Kαι η LG (τουλάχιστον απ όσο είχα δει πέρυσι που έψαχνα για laptop) δίνει 2 χρονια On site... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Themos3 Δημοσ. 12 Ιουνίου 2008 Share Δημοσ. 12 Ιουνίου 2008 Ριχτε μια ματια εδω Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
isspro Δημοσ. 12 Ιουνίου 2008 Share Δημοσ. 12 Ιουνίου 2008 Ριχτε μια ματια εδω μπραβο, πολυ σημαντικα αυτα που λεει! εγω που πηρα ενα mp3 player το περασμενο σαββατο και δεν ειμαι ικανοποιημενος, μπορω να το επιστρεψω κανονικα πισω και να παρω τα χρηματα μου απο το καταστημα? και αν ναι εχω το δικαιωμα να τα παρω σε μετρητα ή μου τα δεσμευει και θα μου τα αφεραισει απο ιμα αλλη αγορα αργοτερα? στο πλαισιο 50? δεν μου τα εδωσαν πισω και τα εχω σαν υπολοιπο. μπορω να τα παρω και αυτα αν τα διεκδικησω με βαση νομου κλπ? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
lerikosa Δημοσ. 12 Ιουνίου 2008 Share Δημοσ. 12 Ιουνίου 2008 Ειναι εντολη της Ε.Ε 2 χρονια εγγυηση. Οτι και να λενε καποιοι εξυπνοι πωλητες κ.τ.λ. εχετε εγγυηση 2 χρονια αλλιως απευθυνθειτε στο ΙΝΚΑ ή σε αλλη ενωση καταναλωτων. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
sintalkas Δημοσ. 12 Ιουνίου 2008 Share Δημοσ. 12 Ιουνίου 2008 Βασικά παιδιά δεν είναι όλα έτσι αν και υπάρχει ο συγκεκριμμένος νόμος και έχει ψηφιστεί κανονικά δυστυχώς στο Ελλάδισταν δεν ίσχύει δίοτι η κάθε εταιρεία στέλνει την κάθε υπόθεση στα δικαστήρια και αρά μόνο μέσω συνηγορού του καταναλωτή μπορείς να κάνεις κάτι και αυτό θα πάρει πολύ χρόνο και τελικά δεν θα καταφέρεις τίποτα στις περισσότερες περιπτώσεις. Πάντως θα το ερευνήσω το θέμα περισσότερο και θα σας απαντήσω στο μελλόν στα σίγουρα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα