Γιάννης Platano Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2008 Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2008 Ειχα μιλησει παλαιοτερα και με ΙΝΚΑ και με συνηγορο καταναλωτη και μου ειχαν πει οτι "δυστυχως" δεν ισχυει η υποχρεωτικη 2ετης εγγυηση αλλα η εγγυηση ειναι σχετικη με την προβλεπομενη διαρκεια ζωης ενος προϊοντος...Ετσι ...μπερδευεται η κατασταση !!!! Δυστυχως μετα απο φορματ δεν εχω κρατησει σχετικα email.
NoD Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2008 Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2008 Ok, άρα το αρχικό post δεν είναι 100% αληθές, χωρίς να θέλω να θίξω κανέναν. Κάποιος που γνωρίζει ας μας πει τι ακριβώς ισχύει, για να ξέρουμε.
Freakster Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2008 Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2008 Η εγγυηση λεει για αντικατασταση με ιδιο εκτος και αν δεν υπαρχει οποτε εξεταζοντε και αλλες λυσεις αλλα υπαρχει ...κολπακι !!!! Στο καινουργιο σου κοβουν νεα αποδειξη πωλησης οποτε χωρις να ανοιξεις συσκευασια το πας πισω και το αλλαζεις με αλλο αν θελεις ... :lol: Ωραίο κολπάκι κ. Γιάννη, ούτε μου είχε περάσει απο το μυαλό! Θα το τεστάρω με την πρώτη ευκαιρία
Γιάννης Platano Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2008 Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2008 :lol: Ωραίο κολπάκι κ. Γιάννη, ούτε μου είχε περάσει απο το μυαλό! Θα το τεστάρω με την πρώτη ευκαιρία Για αυτο το εγραψα κι εδω σαν γνησιος Ελληναρας !!!!
{nikos} Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2008 Μέλος Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2008 Ok, άρα το αρχικό post δεν είναι 100% αληθές, χωρίς να θέλω να θίξω κανέναν.Κάποιος που γνωρίζει ας μας πει τι ακριβώς ισχύει, για να ξέρουμε. Βρε παλικάρια, ΕΛΕΟΣ!!! Είναι δυνατόν να μην ισχύει νομοθετική ρύθμιση??? Μιλήστε με τον δικηγόρο σας, τι άλλο να πώ...
NoD Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2008 Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2008 Βρε παλικάρια, ΕΛΕΟΣ!!!Είναι δυνατόν να μην ισχύει νομοθετική ρύθμιση??? Μιλήστε με τον δικηγόρο σας, τι άλλο να πώ... Άρα το Πλαίσιο παρανομεί ?
@topos Δημοσ. 3 Απριλίου 2008 Δημοσ. 3 Απριλίου 2008 Ρε αδερφια ολα τα προιοντα πληροφορικης δεν καλυπτοντε απο τουλαχιστον διετη εγγυηση? Επεστρεψα ενα τροφοδοτικο στα multirama και μου ειπαν πως ειχε 1ετος επικοινωνησα μετα με το 1520 (ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ) και μου ειπαν πως ισχυει οτι εγγυηση δινει ο κατασκευαστης. Αλλαξε τιποτα και δεν το πηρα γραμμη.... (ειμαι σιγουρος πως υπηρχε σχετικο θεμα αλλα δεν το βρισκω..) Ευχαριστω εκ των πρωτερων...
michalis2610 Δημοσ. 3 Απριλίου 2008 Δημοσ. 3 Απριλίου 2008 Καλωσορίσατε στο Ελλαδιστάν. Παρακαλώ προσδεθείτε γιατί ακολουθούν βίαιες και συχνές αναταράξεις.... @topos Το σύνταγμα αυτής της χώρας ορίζει με το ΝΟΜΟ ΥΠ' ΑΡΙΘΜ. 3043 Άρθρο 554 (Παραγραφή - Τα δικαιώματα του αγοραστή λόγω πραγματικού ελατώματος ή έλλειψης συνομολογημένης ιδιότητας παραγράφονται μετά την πάροδο πέντε ετών για τα ακινητά και δύο ετών για τα κινητά.) που έχει κοινοποιηθεί στο ΦΕΚ με Αρ. Φύλλου 192 της 21 Αυγούστου 2002. Οσο οι περισσότεροι πολίτες (ναι καλά...) αυτής του Ελλαδιστάν δεν γνωρίζουν τα διακιώματά τους το Multirama και το κάθε Multirama θα ισχυρίζεται ότι μ@λ@κι@ θέλει και εμείς θα λέμε και ευχαριστώ! Τώρα γιατί από την ΓΓΚ λένε το ίδιο δεν μπορώ να καταλάβω. Εχει καταντήσει γελοία πάντως αυτή η ιστορία. Εχει χιλιοειπωθέι αλλά είναι απολύτως σωστό. Οπου μας συμφέρει είμαστε Ευρώπη κατά τα άλλα η ανατολή είναι ριζωμένη στα γονίδιά μας...
@topos Δημοσ. 3 Απριλίου 2008 Δημοσ. 3 Απριλίου 2008 Καλωσορίσατε στο Ελλαδιστάν. Παρακαλώ προσδεθείτε γιατί ακολουθούν βίαιες και συχνές αναταράξεις.... @topos Το σύνταγμα αυτής της χώρας ορίζει με το ΝΟΜΟ ΥΠ' ΑΡΙΘΜ. 3043 Άρθρο 554 (Παραγραφή - Τα δικαιώματα του αγοραστή λόγω πραγματικού ελατώματος ή έλλειψης συνομολογημένης ιδιότητας παραγράφονται μετά την πάροδο πέντε ετών για τα ακινητά και δύο ετών για τα κινητά.) που έχει κοινοποιηθεί στο ΦΕΚ με Αρ. Φύλλου 192 της 21 Αυγούστου 2002. Οσο οι περισσότεροι πολίτες (ναι καλά...) αυτής του Ελλαδιστάν δεν γνωρίζουν τα διακιώματά τους το Multirama και το κάθε Multirama θα ισχυρίζεται ότι μ@λ@κι@ θέλει και εμείς θα λέμε και ευχαριστώ! Τώρα γιατί από την ΓΓΚ λένε το ίδιο δεν μπορώ να καταλάβω. Εχει καταντήσει γελοία πάντως αυτή η ιστορία. Εχει χιλιοειπωθέι αλλά είναι απολύτως σωστό. Οπου μας συμφέρει είμαστε Ευρώπη κατά τα άλλα η ανατολή είναι ριζωμένη στα γονίδιά μας... Ωραιος.. Αλλα το θεμα ειναι πως απο την στιγμη που "εφαγα πορτα" απο την γενικη γραμματεια καταναλωτη προς τα που ψαχνομαι....
Super Moderators paredwse Δημοσ. 3 Απριλίου 2008 Super Moderators Δημοσ. 3 Απριλίου 2008 Ωραιος..Αλλα το θεμα ειναι πως απο την στιγμη που "εφαγα πορτα" απο την γενικη γραμματεια καταναλωτη προς τα που ψαχνομαι.... Δικηγόρο και εξώδικο. Τι διάολο, κλέφτες θα γίνουμε;
@topos Δημοσ. 4 Απριλίου 2008 Δημοσ. 4 Απριλίου 2008 Δικηγόρο και εξώδικο. Τι διάολο, κλέφτες θα γίνουμε; Εστειλα για αρχη ενα e-mail στην Multirama A.E, να δουμε τι θα απαντησουν και βλεπουμε. Παντως για δικηγορο το βλεπω χλωμο,το τροφοδοτικο κανει 25ευρω. Θα προσπαθησω να επικοινωνησω με ΙΝΚΑ και ξανα με ΓενΓραμμΚαταναλωτη. Παντως το να παω στο καταστημα και εαν δεν μου το αντικαταστησουν να καλεσω αστυνομια θα χει χαβαλε...Στην τελικη εαν δεν βγει τιποτα αλλο θα ριξω γελιο. (Μεταξυ μας παντως,ειναι ψιλοπ@π@ρες,θα πρεπε να δεχτουν να το κοιταξουν και να μου πουν πως η ζημια οφειλετε σε υπερταση/υποταση του δικτυου...)
angmar Δημοσ. 22 Μαΐου 2008 Δημοσ. 22 Μαΐου 2008 Τελικά ρε παιδιά έχουμε κανένα νέο με αυτό το θέμα; Σκέφτομαι την άλλη εβδομάδα να αγοράσω ένα Turbo-X laptop. Το πλαίσιο δίνει 1 χρόνο εγγύηση, μπορώ να νασιστώ κάπου "νομικά" και να ζητήσω 2 χρόνια ή πρέπει να πληρώσω τα 150 ευρώ για να αγοράσω ακόμα 2 χρόνια εγγύηση;
{nikos} Δημοσ. 22 Μαΐου 2008 Μέλος Δημοσ. 22 Μαΐου 2008 Άρα το Πλαίσιο παρανομεί ? Εγώ χρησιμοποίησα το "γράμμα του νόμου" όταν μου έλεγαν πως έχει ένα χρόνο εγγύηση και ιδού η απάντηση: Αξιότιμε Κύριε....Επικοινωνώ μαζί σας αναφορικά με το e-mail που έχετε στείλει. Με διαβεβαίωσαν από το τμήμα αγορών της εταιρείας μας, ότι το τροφοδοτικό CHIEFTEC 500W για υπολογιστή με κωδικό 873446 που έχετε αγοράσει έχει δύο χρόνια εγγύηση από εμάς. Η καταχώρηση στο site μας έχει διορθωθεί. Είμαστε πάντα στην διάθεση σας στο τηλέφωνο 800-11-12345 χωρίς χρέωση και από κινητό στον 210-2892000. ΠΛΑΙΣΙΟ COMPUTERS Α.Ε.Β.Ε ΤΜΗΜΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΠΕΛΑΤΩΝ ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗ ΓΕΩΡΓΙΑ [email protected] ΤΗΛ. 2102895323 Ρε αδερφια ολα τα προιοντα πληροφορικης δεν καλυπτοντε απο τουλαχιστον διετη εγγυηση?Επεστρεψα ενα τροφοδοτικο στα multirama και μου ειπαν πως ειχε 1ετος επικοινωνησα μετα με το 1520 (ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ) και μου ειπαν πως ισχυει οτι εγγυηση δινει ο κατασκευαστης. Αλλαξε τιποτα και δεν το πηρα γραμμη.... (ειμαι σιγουρος πως υπηρχε σχετικο θεμα αλλα δεν το βρισκω..) Ευχαριστω εκ των πρωτερων... Ωραιος..Αλλα το θεμα ειναι πως απο την στιγμη που "εφαγα πορτα" απο την γενικη γραμματεια καταναλωτη προς τα που ψαχνομαι.... Τώρα γιατί η ΓΓΚ άλλα ενημερώνει τους άμεσα εμπλεκόμενους και άλλα τους καταναλωτές δεν καταλαβαίνω. Δείτε την εγκύκλιο και θα καταλάβετε. http://www.google.gr/url?sa=t&ct=res&cd=1&url=http%3A%2F%2Fwww.efpolis.gr%2F_database%2Fdocuploads%2Fsitefile-11.doc&ei=qc41SImhC47i7QWA1ZzWDQ&usg=AFQjCNEJU4bgo75xiWQh2pObusdq0pxZHQ&sig2=YRpF4zMVCBngFuonN0oNkA (Αν για κάποιο λόγο δεν ανοίγει δώστε στο Google Αριθμ. Πρωτ. Ζ1/71) Εγώ πάντως επιμένω NA χρησιμοποιώ το νόμο και πάντα δικαιώνομαι. Τελευταία διεκδίκηση ως καταναλωτής που και πάλι βγήκα κερδισμένος ήταν με την ACER. Διαφήμιζαν για laptop που αγόρασα πως η μπαταρία έχει αυτονομία 2.5~3,5 ώρες αλλά δέχονταν ως φυσιολογικό να αντέχει 30~40 λεπτά της ώρας. Όταν τους "στρίμωξα" όχι μόνο μου έδωσαν τη σωστή (μεγάλη) μπαταρία αλλά δεν μου ζήτησαν και την άλλη πίσω.... Συμπέρασμα: ΜΗ ΜΑΣΑΤΕ και τρίξτε τους τα δόντια... Στο τέλος θα δικαιωθείτε. EDIT: Και παλιότερα που μου έκανε κάποια χαζά ένα άλλο laptop της ίδια εταιρείας και μίλησα με Ιταλία επέμεναν πως έχει ένα χρόνο εγγύηση. Όταν ανέφερα το νόμο και τι λέει "επί λέξη" μου απάντησαν πως αν είναι έτσι θα πρέπει να "συμμορφωθούν" με τη νομοθεσία της χώρα μου και πως δεν είχαν υπόψη το σχετικό νόμο. Ευτυχώς δεν χρειάστηκε τελικά... EDIT2: Δείτε τους αποδέκτες της εγκυκλίου, όπως επίσης τι λέει και το Άρθρο 559: Παροχή εγγύησης Αν ο πωλητής ή τρίτος έχει παράσχει εγγύηση για το πράγμα που πουλήθηκε, ο αγοραστής έχει, έναντι εκείνου που εγγυήθηκε, τα δικαιώματα που απορρέουν από τη δήλωση της εγγύησης σύμφωνα με τους όρους που περιέχονται σε αυτήν ή τη σχετική διαφήμιση, χωρίς να παραβλάπτονται τα δικαιώματά του που πηγάζουν από το νόμο.
JNik Δημοσ. 12 Ιουνίου 2008 Δημοσ. 12 Ιουνίου 2008 Να κάνω μια ερώτηση, επειδή δεν έχω ξανααγοράσει από Carrefour. Είχα ακούσει παλιότερα ότι τα προϊόντα αυτά δεν έχουν εγγύηση αντιπροσωπείας. Ισχύει ή είναι απλά φήμη; Να ξέρω να τρέξω κ γω...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα