kostastnt Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2009 Share Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2009 H sony και η apple που λένε 1 χρόνο πως μπορούμε να πάμε με στοιχεία εκεί και να δεχτούν τα 2 χρόνια? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
tolkki Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2009 Share Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 2009 H sony και η apple που λένε 1 χρόνο πως μπορούμε να πάμε με στοιχεία εκεί και να δεχτούν τα 2 χρόνια? Πας το ΦΕΚ και τους το τριβεις στη μουρη Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
apoxa2 Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2009 Share Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2009 Μια ερωτηση ρε παιδια να σας κανω...Το πλαισιο στις αποδειξεις του δεν λεει σειριακο αριθμο προιοντος παρα μονο εναν κωδικο δικο του.Το eshop αντιθετα λεει το κωδικο του προιοντος στην αποδειξη.Δηλαδη αμα εχω δυο ιδια προιοντα π.χ. 2 καρτες γραφικων μπορω με την ιδια αποδειξη να τα παω στο πλαισιο για εγγυηση εναλαξ? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Γιάννης Platano Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2009 Share Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2009 Μια ερωτηση ρε παιδια να σας κανω...Το πλαισιο στις αποδειξεις του δεν λεει σειριακο αριθμο προιοντος παρα μονο εναν κωδικο δικο του.Το eshop αντιθετα λεει το κωδικο του προιοντος στην αποδειξη.Δηλαδη αμα εχω δυο ιδια προιοντα π.χ. 2 καρτες γραφικων μπορω με την ιδια αποδειξη να τα παω στο πλαισιο για εγγυηση εναλαξ? Το εχω κανει...Οχι με καρτα γραφικων αλλα αλλο υλικο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
apoxa2 Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2009 Share Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2009 Το ρωτησα αυτο γιατι εχω αγορασει 2 καρτες γραφικων ακριβως ιδιες και εχω 2 αποδειξεις.Θελω να δωσω τη μια καρτα αλλα δεν ξερω ποια αποδειξη να κρατησω.Αρα οποια να ναι να κρατησω ειναι το ιδιο αφου λες οτι το πλαισιο κοιταει μονο αν ειναι το ιδιο προιον...!Ευχαριστω παντως γιατι ψαχνομουνα... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Γιάννης Platano Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2009 Share Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2009 Το ρωτησα αυτο γιατι εχω αγορασει 2 καρτες γραφικων ακριβως ιδιες και εχω 2 αποδειξεις.Θελω να δωσω τη μια καρτα αλλα δεν ξερω ποια αποδειξη να κρατησω.Αρα οποια να ναι να κρατησω ειναι το ιδιο αφου λες οτι το πλαισιο κοιταει μονο αν ειναι το ιδιο προιον...!Ευχαριστω παντως γιατι ψαχνομουνα... Κρατα την αποδειξη απο την πιο προσφατη αγορα και δωσε μια φωτοτυπια της στον αγοραστη της καρτας. Ισχυει και φωτοτυπια στο Πλαισιο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
apoxa2 Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2009 Share Δημοσ. 19 Σεπτεμβρίου 2009 (επεξεργασμένο) A οκ σε ευχαριστω πολυ... Επεξ/σία 19 Σεπτεμβρίου 2009 από apoxa2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
{nikos} Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2009 Μέλος Share Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2009 ......Παρ΄ όλα έχω στείλει email σε πολλούς σχετικούς τομείς της ΕΟΚ και περιμένω προσωπική απάντηση-οριστική διευκρίνηση. Δεν ξέρουν τι τους γίνεται!!! Έλαβα κάποιες συγκεγχυμένες απαντήσεις πως παρατηρείται πλημελλή εφαρμογή του νόμου στην Ελλάδα. Τελικά με παραπέμπουν στο υπουργείο ανάπτυξης-ΓΓΚ ως το αρμόδιο όργανο εφαρμογής της οδηγίας 1999/44/ΕΚ του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου. Η ΓΓΚ με ενημέρωσε με παράθεση σχετικών εγγράφων για το νομικό καθεστώς περί εγγυήσεων στην ΕΟΚ-Ελλάδα, στα οποία αναφέρεται σαφώς η υποχρέωση για διετή εγγύηση, αλλά δεν μου απέστειλε δικό της έγγραφο στο οποίο να διασαφηνίζεται απόλυτα το θέμα. Σε νέα επικοινωνία ζήτησα να μου αποστείλουν τέτοιο έγγραφο και περιμένω απάντηση. Σας παραπέμπω σε κάτι σημαντικό που εμπεριέχεται στην ενημέρωση μου από την ΕΟΚ. http://www.eppgroup.eu/press/showPRExport.asp?PRExportID=14325 (Στρασβούργο, 18/1/2008) Το βρήκα και εδώ: http://www.nd.gr/index.php?option=com_content&task=view&id=48802&Itemid=148 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
{nikos} Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2010 Μέλος Share Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2010 Τελικά δεν κατάφερα ακόμα να ξεδιαλύνω πλήρως το θέμα. Η γραφεικοκρατία ...καλά κρατεί παντού!!! Αφού αρχικά η ΕΟΚ με ενημέρωσε πως αρμόδια αρχή για την εφαρμογή της οδηγίας και του ν. 3043 είναι το Υπουργ. Ανάπτυξης, εκεί με παραπέμπουν ο ένας στον άλλο και μου στέλνουν αόριστες πληροφορίες. Παρ' όλα αυτά θεωρώ σκόπιμο να αναφέρω μια ακόμα επιτυχία μου με την Acer. Επικοινώνησα τηλεφωνικά με το τμήμα service της εταιρείας σας ώστε να πληροφορηθώ την διαδικασία και τον χρόνο αποκατάστασης βλάβης που εμφάνισε προϊόν σας εντός εγγύησης. Ο τεχνικός σας όμως με ενημέρωσε πως η εταιρεία αναγγνωρίζει χρονική διάρκεια εγγύησης ενός (1) έτους για τα προίόντα σας και όχι δύο (2), όπως: 1. Εναρμονίστηκε η Ελλάδα στην οδηγία 1999/44 ΕΚ με τον ν. 3043/2002 (ΦΕΚ 192Α/21/8/02) και ειδικότερα με το αρθρ.554. 2. Προκύπτει από την απάντηση της επιτρόπου κ. Μεγκλένας Κούνεβα σε σχετική ερώτηση. "Σημειώνεται ότι η κα Μεγκλένα Κούνεβα, αρμόδια Επίτροπος για θέματα καταναλωτών δήλωσε (σε απάντηση σχετικής ερώτησης του Έλληνα Ευρωβουλευτή κ.Μανώλη Αγγελάκα): « ... Η νόμιμη εγγύηση είναι διετούς διάρκειας.» και «Ευθύνεται ο πωλητής όταν η έλλειψη συμμόρφωσης εκδηλώνεται εντός δύο ετών από την παράδοση των εμπορευμάτων» (Στρασβούργο 18.1.08)." 3. Επισημαίνεται στις παραπομπές: http://ec.europa.eu/consumers/citizen/my_rights/index_el.htm "Στη συγκεκριμένη περίπτωση, τα δικαιώματα του Βίκτωρ ως Ευρωπαίου καταναλωτή καταπατήθηκαν και θα έπρεπε να αποταθεί και πάλι στον πωλητή ζητώντας του να σεβαστεί το δικαίωμά του για διετή εγγύηση" http://ec.europa.eu/consumers/rights/gen_rights_en.htm#gar "Consumer sales and guarantees : Sellers of consumer goods within the EU are obliged to guarantee the conformity of the goods with the contract for a period of two years after the delivery of the goods." Μετά τα παραπάνω παρακαλώ για την εναρμόνιση της εταιρείας σας με το Κοινοτικό και Εθνικό δίκαιο και επιπλέον να με ενημερώσετε για την διαδικασία αποκατάστασης βλαβών προϊόντος σας (laptop) που η διετής εγγύηση λήγει τον Μάρτιο 2010. Με εκτίμηση ....... Αξιότιμε Πελάτη, Σας ευχαριστούμε για την επικοινωνία σας με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών της Acer Ελλάς, σας στέλνουμε το Case ID που χρειάζεται να αναφέρεται στην αποστολή του προϊόντος στα σέρβις μας, εντός εγγύησης: Case ID: XXXXXXXXX ....... CPI S.A. THESSALONIKI Ν. Μαντζάρου 11 54 627 Θεσ/νίκη (GR) Τηλ.: +30 2311 993700 FAX: +30 2310 566549 κτλ κτλ κτλ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
burnin Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2010 Share Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2010 εχω το εξης θεμα εχω παρει τα εξης τυμπανα ion drum rocker . που μαμανε τα ειχα παρει απο κωτσοβολο και εχουν περιπου συμπληρωσει 1 χρονο και 3 μηνες ζωης προσεξα σημερα οτι τα 2 τομπ εχουν λιγο φουσκωσει, σα να εχουν αερα μεσα τους ρωταω το εξης οτιδηποτε μπαινει στην ευρωπαικη ενωση 2 χρονια εγγυηση δεν εχει? σωστα? αρα λογικα μου τα αλλαζουν ετσι? παιζει να μου πουν οτι τα εχω κακομεταχειριστει?(ντραμς ειναι τι στο διαλο?) θα μου αλλαξουν πιστευετε απλα τα 2 τομπ ή θα πρεπει να τους παω ολο το σετ και να μου φερουν αλλο πισω? ή επειδη παιζει να μην εχουν πια τα ντραμς να παρω τα λεφτα πισω? καμια ιδεα? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Γιάννης Platano Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2010 Share Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2010 Να πουμε και μπραβο στα καλα καταστηματα.. Ειχε παρει η γυναικα μου πριν 16 μηνες μια φριτεζα tefal αξιας 250 ευρω.Δεν ειναι μονο φριτεζα....Εκανε ενα θορυβο και την πηγαμε σε εξουσιοδοτημενο service την Πεμπτη.Μας πηραν τηλ σημερα οτι θα αντικατασταθει και να περασουμε απο εκει.Πηγαμε και μας την εδωσαν πισω μαζι με ενα δελτιο για αντικατασταση απο το καταστημα αγορας Κολομβουνη....Καθως πηγαιναμε σκεφτομουν την μαχη που θα δωσω για να ισχυσει εκ νεου η διετης εγγυηση και τα μα και μου που θα μου πουν. Προς τιμην τους μας εδωσαν νεα συσκευη και μαε τονισαν οτι εχει παλι εκ νεου δυο χρονια εγγυηση χωρις ...να χρειαστει να απασφαλισω το ρεβολβερ μου.!!! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Physics_Rulez Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2010 Share Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2010 Πράγματι, υπάρχουν και καταστήματα στα οποία παθαίνεις πλάκα με την εξυπηρέτηση. Στα lidl έστειλα με courier με έξοδα δικά τους τη συσκευή και μου στείλανε ολοκαίνουργια. Επίσης στα praktiker μου άλλαξαν ψυγείο 500 ευρώ το οποίο το χρησιμοποίησα κανονικά χωρίς δεύτερη κουβέντα επειδή δε μου άρεσε και ήθελα άλλο!!! Μάλιστα ήρθαν σπίτι και το πήραν φέρνοντάς μου το καινούργιο.... αυτά δε γίνονται! Χωρίς καν να το ελέγξουν. Στη mediamarkt/saturn έχουν επίσης πολύ καλή συμπεριφορά. Γενικά απ' ότι κατάλαβα στις γερμανικές αλυσίδες Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Physics_Rulez Δημοσ. 15 Αυγούστου 2011 Share Δημοσ. 15 Αυγούστου 2011 Επιστρέφω στο θέμα γιατί πέτυχα στο site της ευρωπαϊκής επιτροπής το εξής, το οποίο ξεδιαλύνει το τοπίο. Guarantees Two-year guarantee Wherever you buy goods in the EU, you have two years to request repairs or replacement if they turn out to be faulty or not as advertised. If a product cannot be repaired or replaced within a reasonable time or without inconvenience, you may request a refund or price reduction. The two-year guarantee period starts as soon as your goods are delivered, and you must inform the seller of the fault within two months of discovering it. The seller is always liable, and in some EU countries you also have the right to request a remedy from the producer. Sample story Non-conformity of goods is not always immediately apparent Mirek ordered a laptop, which appeared to work well. However, more than a year after buying it, he discovered that it had less memory than it was supposed to have. Although this problem had not been obvious to him immediately, and the laptop was still functional, it nonetheless did not conform to what was advertised when he bought it. Mirek was therefore able to obtain a refund from the shop. Additional seller's guarantee Shops will often offer you a guarantee, either included in the product price or at an extra cost. This does not replace the minimum two-year guarantee, which you still have. Similarly, if a shop sells you a new product more cheaply on a 'no guarantee' basis, this only means that you don't have any additional protection. You still have two years to seek redress if the product turns out to be faulty or not as advertised. Sample story Your two-year guarantee cannot be shortened by a commercial guarantee Carla bought a hairdryer with a six-month seller's guarantee. When it broke after eight months, she took it back to the shop. The shop assistant told her that her guarantee had run out, and that she was not eligible for a refund. Carla rightly pointed out that she had a full two-year guarantee under EU consumer protection law, and that the seller's six-month guarantee only offered additional protection. Second-hand goods In the case of second-hand goods, the buyer and seller can agree to a guarantee period of less than two years, but no shorter than one year. This should be made clear to you at the time of purchase. http://ec.europa.eu/youreurope/citizens/shopping/shopping-abroad/guarantees/index_en.htm Η εγγύηση είναι διετής, τέλος. Τέρμα το "εγγύηση 1 έτος" στα e-shop και στα πλαίσια. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Super Moderators Thresh Δημοσ. 16 Αυγούστου 2011 Super Moderators Share Δημοσ. 16 Αυγούστου 2011 από την στιγμή που δεν υπάρχει ΑΚΡΙΒΩΣ ίδιος ελληνικός νόμος μην ελπίζεις... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Erwdios Δημοσ. 16 Αυγούστου 2011 Share Δημοσ. 16 Αυγούστου 2011 Υπάρχουν όμως ευρωπαϊκά δικαστήρια Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα