Προς το περιεχόμενο

Απαράδεκτη συμπεριφορά Pixmania


neperios_1984

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα σε όλους,

γράφω αυτό το πόστ (αν και δεν ξέρω αν το γράφω στο κατάλληλο section) για να σας περιγράψ ένα θέμα να έχετε το νου σας. Στις 15 Δεκεμβρίου 2007 παρήγγειλα ένα digital frame από το ΡΙΧΜΑΝΙΑ με τελική τιμή 85? (όλα και τα μεταφορικά). Η χρέωση στην κάρτα μου έγινε στις 17/12/07, δύο μέρες δηλαδή - αυτή ήταν και η ημερομηνία τιμολόγησης. Το frame αυτό ακόμα δεν το χώ παραλάβει παρότι έχω χρεωθεί εδώ και 1 μήνα και κάτι μέρες, τους έχω στείλει τουλάχιστον 5 mail όπου σου ρχεται ένα reply mail που λέει "Αγαπητέ πελάτη, αγαπητή πελάτισσα,

Θα θέλαμε να σας επιβεβαιώσουμε ότι έχει ξεκίνησε η διεξαγωγή έρευνας στο μεταφορέα για το δέμα με την παραγγελία σας.

 

Ο μεταφορέας προβλέπει πως η έρευνα θα διαρκέσει από 7 ως 10 εργάσιμες ημέρες.

Κατά τη διάρκεια αυτού του διαστήματος, δυστυχώς δε θα είμαστε σε θέση να σας επιστρέψουμε το δέμα σας ή να προβούμε σε αποζημίωση. Για περισσότερες πληροφορίες

 

Σας ζητούμε συγγνώμη για αυτό το πρόβλημα που δημιουργήθηκε παρά τη θέλησή μας και σας ευχαριστούμε για την κατανόηση.

 

Με εκτίμηση,

Υπηρεσία Εξυπηρέτησης Πελατών Pixmania"

και επίσης έχω επικοινωνήσει 4 φορές μαζί τους τηλεφωνικά (Γαλλία μην το ξεχνάμε) και μου λένε ότι το θέμα μου διερευνάται. Τη τελευταία φορά που μιλήσαμε τους ζήτησα επιστροφή χρημάτων και ακόμα τίποτα.

Και τώρα έρχεται η ερώτηση. Ξέρει κανείς που μπορώ να απευθυνθώ για να βρώ το δίκιο μου; Γιατί η κοροϊδία έχει και τα όρια της. Το αστείο της υπόθεσης είναι ότι όταν είχα μπεί στο site τους για να το αγοράσω εμφανιζόταν ένα pop up που έλεγε "έχετε ακόμα 20 ώρες για αγορά προϊόντων για να τα παραλάβετε πριν τα Χριστούγεννα...". NO COMMENT

Δημοσ.
Κατά τη διάρκεια αυτού του διαστήματος, δυστυχώς δε θα είμαστε σε θέση να σας επιστρέψουμε το δέμα σας ή να προβούμε σε αποζημίωση.

απο την στιγμη που το site λεει αποστολη σε 2-4 εργασιμες,και ΕΧΕΙΣ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΜΕΣΩ ΠΙΣΤΩΤΙΚΗΣ,και δεν σου εχει σταλει το πακετο 1 μηνα μετα,τους κανεις μια ωραια αγωγη,και τους κλεινεις και το μαγαζι,και θα σε αποζημιωσουν.αν εχεις και το email που σου στηλανε σαν αποδεικτικο στοιχειο,ακομα καλυτερα.τους @@ας.

μιλα με εναν δικηγορο.ειναι η μεγαλη σου ευκαιρια να τα οικονομησεις χοντρα.αν δεν ειχες ηδη πληρωσει,δεν θα μπορουσες να τους κανεις τιποτα.απο την στιγμη που εχεις πληρωσει ομως,τους εχεις στο χερι σου.

Δημοσ.

Επειδή καθημερίνες δουλεύω συνήθως από τις 8 μέχρι τις 20 είναι λίγο δύσκολο να ξεκινήσω τέτοιες διαδικασίες. Θέλω να ρωτήσω αν μπορώ αν απευθυνθώ σε κάποια αρχή προστασίας καταναλωτή, αν υπάρχει κάνα τηλέφωνο, κάποιο site, να μιλήσω μ'αυτούς σε πρώτη φάση. Και αν δεν βγάλω άκρη να τους κάνω αγωγή για το γμτ και μόνο (γιατί αντί για frame θα μπορούσα να χα πάρει καμμία SLR και αντί για 85 να είχα χάσει 850?...).

Δημοσ.

απευθυνσου στο ινκα και εκποιζω.ισως αυτοι να κανουν καποια καταγγελια.κατι αναλογο ειχα παθει και εγω με το ισοπ.αλλα παλι ευτυχως το ισοπ ειναι στην ελλαδα.βρες καποια ινστιτουτα καταναλωτων στη γαλλια.στις ευρωπαικες χωρες μεχρι και πρωθυπουργους κατεβαζουν.κανε τα παραπονα σε αυτες.παντως να τους παιρνεις συνεχως τηλεφωνο,καρτοτηλεφωνο,μην τους αφησεις σε ησυχια.να επιμενεις.κοστιζει λιγοτερο απο το να εισαι απλα ο σπαστικος που σε κοροιδευουν.μην χαρισεις καστανα σε κανεναν.τραβηξε το οσο μπορεις.

Δημοσ.

Φιλε μου αντι να καθεσαι και να σπας τα νευρα σου και να χανεις χρονο στελνοντας emails και χρημα τηλεφωνωντας στη Γαλλια, κανε κατι πολυ απλο για να παρεις τα χρηματα σου πισω. Ενημερωσε την εκδοτρια τραπεζα της καρτας σου, οτι δεν αποδεχεσαι τη συγκεκριμενη χρεωση διοτι δε παρελαβες το προιον που παρηγγειλες. Το αν στο μεταξυ εσυ εχεις εξοφλησει το λογαριασμο της καρτας σου, δεν επηρεαζει καθολου. Εγγυημενα θα παρεις πισω τα χρηματα σου

Δημοσ.

Εγώ πάλι προτείνω να επικοινωνήσεις με την τράπεζα σου και να ρωτήσεις πρώτα αν θα μπορείς να ακυρώσεις την αγορά και μετά το διάστημα που σου λένε από την Pixmania, έχω αγοράσει 2-3 φορές από το εν λόγο κατάστημα και την μια φορά που χρειάστηκε να στείλω κάτι πίσω (μια camera sony που απλώς έκανε έν περίεργο ήχο) ήταν πολύ επαγγελματίες.

 

Εικάζω, έχοντς υπ' όψην μου και την καλή φήμη του καταστήματος, πως μάλλον με το δέμα έγινε το μπέρδεμα και δεν θα έχεις πρόβλημα μετά το πέρας της ημερομηνίας που σου έδωσαν. Έτσι και αλλιώς δεν πρόκειται να τελειώσεις νωρίτερα με κανένα άλλο τρόπο.

 

ΥΓ: Αν με ακούσει μην παραλήψεις την αρχική μου πρόταση, safety first :)

Δημοσ.

Ξαναεπικοινώνησα μαζί τους και μου είπαν ότι το δέμα έχει χαθεί. Μου είπαν ότι θα στείλουν εκ νέου την παραγγελία σε 10 εργάσιμες μέρες. Αν δεν τη παραλάβω έως τότε θα γελάσουμε μετά.

Δημοσ.

Πάω στοίχημα ότι θα την παραλάβεις. Για να μην σκας φαντάσου ότι αν δεν υπήρχε έλεγχος κάθε φορά που κάποιος ισχυρίζονταν πως έχασε κάτι, ή που θα έχαναν τσάμπα πελάτες ή που θα τους τα έστελναν διπλά ;)

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...