gagvas Δημοσ. 21 Απριλίου 2008 Δημοσ. 21 Απριλίου 2008 Αυτό το τελευταίο τι σημαίνει;Τι σχέση έχει ο υπάλληλος με το μηχάνημα; Θα μας τρελάνεις; Εννοώ ότι έψαξα αρκετά για να βρω τον ίδιο, και απο εκεί αντικαταστάτη του, και από εκεί τον τεχνικό προκειμένου να συννενοηθώ ...
alex2005 Δημοσ. 21 Απριλίου 2008 Δημοσ. 21 Απριλίου 2008 Μάλλον τον ίδιο ψάχνουμε γιατί και ο αυτός που το πούλησε σε μένα είναι άφαντος
alex2005 Δημοσ. 23 Απριλίου 2008 Δημοσ. 23 Απριλίου 2008 Λοιπόν παιδιά μετά από μία μακριά μέρα με τον τεχνικό της Dell θα ήθελα να καταθέσω την εμπειρία μου: Όπως προανέφερα μου ήρθε το XPS1530 στις 17/04 (προηγούμενη Πέμπτη) Την Κυριακή (μετά από τρεις μέρες) μου χάλασε.Ανέφερα το πρόβλημα στην Dell Ελλάδος,και με παρέπεμψαν στην Dell Αγγλίας,όπου είμαι τώρα. Τους πήρα τηλέφωνο και μετά από 40 λεπτά συνομιλίας αποφάσισαν να μου στείλουν έναν τεχνικό στο σπίτι άμεσα....δηλαδή σήμερα. Ο τεχνικός που ήρθε στο σπίτι μου, μου δήλωσε πως δεν είχε ιδέα πως να ανοίξει τον XPS.Ως αποτέλεσμα για να αλλάξει motherboard έκανε 3 ώρες,χωρίς να μπει στον κόπο να δει αν έφταιγε κάτι άλλο. Αφού έβαλε το καινούριο motherboard είδαμε ότι το πρόβλημα ήταν το ίδιο.Πήρε τηλέφωνο στα κεντρικά τους και του είπαν να ελέγξει τις μνήμες. Ο τύπος λοιπόν,μετά από 3 ώρες,αποφάσισε να ελέγξει τις μνήμες.Και....ιδού η μία μνήμη βγήκε ελαττωματική και το μηχάνημα πήρε μπρος αμέσως.Όμως παρατηρήσαμε ότι ξαφνικά η κονσόλα με τα media buttons δεν δούλευε.Προσπαθώντας να δοκιμάσει να βάλει και να ξανά βγάλει το βύσμα σπάει ένα κλιπάκι που το συγκρατεί. Προσπαθώντας λοιπόν να φτιάξει το πρόβλημα ο τεχνικός επιχείρησε να βγάλει το κλιπάκι από την προηγούμενη mobo.Κατά την προσπάθεια το έσπασε και αυτό με αποτέλεσμα να καταλήξει στο συμπέρασμα ότι αυτό δεν θα έπρεπε να βγαίνει. Το αποτέλεσμα ήταν να παραγγείλει μία κονσόλα ,μαζί με την μνήμη, για να έρθουν να την επισκευάσουν. Εδώ είναι και το τραγικό της υπόθεσης.Μου είπε να μεταφέρω στον επόμενο τεχνικό να κολλήσει με σελοτειπ το βύσμα καθώς δεν θα μπορούσε να κρατηθεί αλλιώς.Εκεί φυσικά εγώ έγινα τούρκος...και του ζήτησα να μιλήσω αμέσως με κάποιον στα κεντρικά.Το αποτέλεσμα ήταν να είμαστε 40 λεπτά στην αναμονή και να μην το σηκώνει κανένας. Μετά ο κύριος τεχνικός πήγε να το παίξει Κινέζος και να σηκωθεί να φύγει.Εγώ ήμουν έτοιμος να τον αρπάξω και του είπα πως δεν θα το κουνήσει από το δωμάτιο αν δεν μιλήσω με έναν υπεύθυνο ή δεν μου δώσει γραπτή κατάθεση ότι έσπασε το εξάρτημα,απαιτώντας να μου στείλουν καινούριο υπολογιστή.Τελικά το αποτέλεσμα ήταν ότι όλως τυχαίως αυτήν την φορά βρήκε την Dell μέσα σε ένα λεπτό.Τους εξήγησε τα πάντα και του είπαν ότι θα πρέπει να το ξαναφτιάξουν. Τελικά πήρα γραπτή κατάθεση ότι τα έσπασε,έστειλε mail μπροστά μου στην Dell και πήρε και τον προϊστάμενο του. Σούμα: Ο τεχνικός έφαγε 6 ώρες καταστρέφοντας δύο motherboard και μία media button κονσόλα,πήγε να το παίξει Κινέζος προσπαθώντας στην αρχή να αποφύγει τις ευθύνες του και στην συνέχεια μετά από όλα αυτά η Dell μάλλον αρνείται (αρχικά) να αλλάξει το μηχάνημα.Περιμένω το πρωι τηλέφωνο από άλλον παρόλα ταύτα. Είστε σίγουροι ότι η εξυπηρέτηση της Dell είναι τόσο καλή όσο νομίζετε?? Μέχρι στιγμής έχω Dell laptop για μία εβδομάδα και μου έχει ανέβει το αίμα στο κεφάλι. Αυτά.
w4tt4n4b3 Δημοσ. 23 Απριλίου 2008 Δημοσ. 23 Απριλίου 2008 Με συγχωρείς, δεν ήμουν σαφής. Γενικά ο μόνος σίγουρος τρόπος να πάρεις laptop από ΗΠΑ χωρίς να πληρώσεις τα τελωνικά κερατιάτικα, είναι φέρνοντάς το ο ίδιος ή μέσω κάποιου γνωστού/φίλου στο χέρι (σαν χειραποσκευή). Λυπάμαι που σε απογοητεύω. Αν στο στείλουν σαν δώρο από Αμερική, π.χ. κάποιος φίλος πάλι δε γλιτώνεις το τελωνείο;
rem_rem Δημοσ. 24 Απριλίου 2008 Δημοσ. 24 Απριλίου 2008 Λοιπόν παιδιά μετά από μία μακριά μέρα με τον τεχνικό της Dell θα ήθελα να καταθέσω την εμπειρία μου:Είστε σίγουροι ότι η εξυπηρέτηση της Dell είναι τόσο καλή όσο νομίζετε?? Μέχρι στιγμής έχω Dell laptop για μία εβδομάδα και μου έχει ανέβει το αίμα στο κεφάλι. Αυτά. Βασικό λάθος. Δεν αφήνουμε άσχετο τεχνικό να αγγίξει καν χαλασμένο λάπτοπ και ειδικά XPS. Το έγραψα και πριν. "Υπογράφεται" και επιστρέφεται. Πάντως εγώ έχω 3 DELL laptop τα 11 τελευταία χρόνια χωρίς να συγχυστώ ούτε μια στιγμή.
alex2005 Δημοσ. 24 Απριλίου 2008 Δημοσ. 24 Απριλίου 2008 χμμμμμ καλά τα λες αλλά μπορώ να πω στον τεχνικό "Μην αγγίζεις" Υποτίθεται πως ήρθε να το φτιάξει....νομίζω πως δεν ευθύνομαι εγώ για την ποιότητα του τεχνικού αλλά τα εκπαιδευτικά προγράμματα της εταιρίας. Και παρεμπιπτόντως την δυνατότητα τις επιστροφής δεν μου την έδωσαν και συνεχίζουν να μην μου την δίνουν.Μεγάλο λάθος για υπολογιστή που κατάφερε να δουλέψει μόνο 3 μέρες
rem_rem Δημοσ. 24 Απριλίου 2008 Δημοσ. 24 Απριλίου 2008 χμμμμμ καλά τα λες αλλά μπορώ να πω στον τεχνικό "Μην αγγίζεις" Υποτίθεται πως ήρθε να το φτιάξει....νομίζω πως δεν ευθύνομαι εγώ για την ποιότητα του τεχνικού αλλά τα εκπαιδευτικά προγράμματα της εταιρίας. Και παρεμπιπτόντως την δυνατότητα τις επιστροφής δεν μου την έδωσαν και συνεχίζουν να μην μου την δίνουν.Μεγάλο λάθος για υπολογιστή που κατάφερε να δουλέψει μόνο 3 μέρες Φυσικά και μπορείς. Αν διαβάσεις νωρίτερα στο ίδιο post θα δεις ότι το έκανα όταν ήρθε ένας ασχετος να αλλάξει την οθόνη του δικού μου XPS. Τη δυνατότητα την έχεις από τους όρους της εγγύησης, ειδικά τις πρώτες 21 μέρες μπορείς να το επιστρέψεις ακόμα κι αν δεν είσαι ευχαριστημένος με οτιδήποτε. Άρα δεν ζητάς. Απαιτείς.
rem_rem Δημοσ. 24 Απριλίου 2008 Δημοσ. 24 Απριλίου 2008 χμμμμμ καλά τα λες αλλά μπορώ να πω στον τεχνικό "Μην αγγίζεις" Υποτίθεται πως ήρθε να το φτιάξει....νομίζω πως δεν ευθύνομαι εγώ για την ποιότητα του τεχνικού αλλά τα εκπαιδευτικά προγράμματα της εταιρίας. Και παρεμπιπτόντως την δυνατότητα τις επιστροφής δεν μου την έδωσαν και συνεχίζουν να μην μου την δίνουν.Μεγάλο λάθος για υπολογιστή που κατάφερε να δουλέψει μόνο 3 μέρες Φυσικά και μπορείς. Αν διαβάσεις νωρίτερα στο ίδιο post θα δεις ότι το έκανα όταν ήρθε ένας ασχετος να αλλάξει την οθόνη του δικού μου XPS. Τη δυνατότητα την έχεις από τους όρους της εγγύησης, ειδικά τις πρώτες 21 μέρες μπορείς να το επιστρέψεις ακόμα κι αν δεν είσαι ευχαριστημένος με οτιδήποτε. Άρα δεν ζητάς. Απαιτείς.
alex2005 Δημοσ. 24 Απριλίου 2008 Δημοσ. 24 Απριλίου 2008 Τελικά τώρα έχω μία από τις μαραθώνιες συνομιλίες πάλι με την Dell και φαίνεται πως θα μου το αλλάξουν. Να σου πω την αλήθεια φίλε μου δεν έχω κοιτάξει τους όρους της εγγύησης για αυτό που λες...αλλά πλέον φαίνεται πως έχει λίγη σημασία. Επίσης το καλό είναι ότι θα κρατήσω αυτό μέχρι να έρθει το καινούριο και μου είπαν ότι δεν υπάρχει και πρόβλημα να κρατήσω και τον δίσκο που είχα φάει ώρες να βάλω τα πράγματα που ήθελα. Οπότε τέλος καλό όλα καλά.
rem_rem Δημοσ. 24 Απριλίου 2008 Δημοσ. 24 Απριλίου 2008 Τελικά τώρα έχω μία από τις μαραθώνιες συνομιλίες πάλι με την Dell και φαίνεται πως θα μου το αλλάξουν. Να σου πω την αλήθεια φίλε μου δεν έχω κοιτάξει τους όρους της εγγύησης για αυτό που λες...αλλά πλέον φαίνεται πως έχει λίγη σημασία. Επίσης το καλό είναι ότι θα κρατήσω αυτό μέχρι να έρθει το καινούριο και μου είπαν ότι δεν υπάρχει και πρόβλημα να κρατήσω και τον δίσκο που είχα φάει ώρες να βάλω τα πράγματα που ήθελα. Οπότε τέλος καλό όλα καλά. Χαίρομαι που το ακούω. Όλοι θέλουν λίγη πίεση από καιρού εις καιρόν,,,,,
nova Δημοσ. 24 Απριλίου 2008 Δημοσ. 24 Απριλίου 2008 Πέρασα από το Multirama για να δω τα XPS 1330 και 1530 (?999 και ?1049 αντίστοιχα, με διετή 24ωρη εγγύηση). Είχαν μόνο το 1330, το οποίο φέρεται να έχει μπαταρία 6-cell (η προκαθορισμένη είναι 4-cell, όπως φαίνεται και σε ιστότοπους της Dell για άλλες χώρες). Αυτό μπορεί να γίνει αντιληπτό και από το εξής: στο φυλλάδιό τους, γράφουν βάρος 1,8 κιλά, όμως στο κατάστημα η καρτέλα του προϊόντος λέει 2,2 κιλά. Ρώτησα και έναν υπάλληλο, που μου το επιβεβαίωσε. Απλά δίνω την πληροφορία γιατί η μικρή μπαταρία δεν κρατάει σχεδόν καθόλου. Με τη μεγαλύτερη, με ασύρματη σύνδεση και κανονική φωτεινότητα, φτάνει γύρω στα 100 λεπτά. Όσο για το 1530, λένε πως... δεν τους το έστειλαν! Σύμφωνα πάλι με υπάλληλο του καταστήματος, έρχεται 17 Μαΐου. Δεν ξέρω τι οθόνη θα έχει, αλλά ελπίζω να μην έχει την παλιά. Είμαι μεταξύ του 1530 και του Sony FZ38 (το οποίο έχει και Blueray, όμως λίγο με ενδιαφέρει). Βέβαια, θα προτιμούσα ματ οθόνη (για την οποία πρέπει να σκοτώσει κάποιος αυτές τις μέρες) και πληκτρολόγιο όπως των Sony/Apple. Αυτό το ασημί της Dell μού φαίνεται επίφοβο για να αντέξει σε αρκετή χρήση (βλέπω να φεύγει το χρώμα και τα αυτοκόλλητα των χαρακτήρων).
rem_rem Δημοσ. 25 Απριλίου 2008 Δημοσ. 25 Απριλίου 2008 Πέρασα από το Multirama για να δω τα XPS 1330 και 1530 (?999 και ?1049 αντίστοιχα, με διετή 24ωρη εγγύηση). Είχαν μόνο το 1330, το οποίο φέρεται να έχει μπαταρία 6-cell (η προκαθορισμένη είναι 4-cell, όπως φαίνεται και σε ιστότοπους της Dell για άλλες χώρες). Αυτό μπορεί να γίνει αντιληπτό και από το εξής: στο φυλλάδιό τους, γράφουν βάρος 1,8 κιλά, όμως στο κατάστημα η καρτέλα του προϊόντος λέει 2,2 κιλά. Ρώτησα και έναν υπάλληλο, που μου το επιβεβαίωσε. Απλά δίνω την πληροφορία γιατί η μικρή μπαταρία δεν κρατάει σχεδόν καθόλου. Με τη μεγαλύτερη, με ασύρματη σύνδεση και κανονική φωτεινότητα, φτάνει γύρω στα 100 λεπτά. Όσο για το 1530, λένε πως... δεν τους το έστειλαν! Σύμφωνα πάλι με υπάλληλο του καταστήματος, έρχεται 17 Μαΐου. Δεν ξέρω τι οθόνη θα έχει, αλλά ελπίζω να μην έχει την παλιά. Είμαι μεταξύ του 1530 και του Sony FZ38 (το οποίο έχει και Blueray, όμως λίγο με ενδιαφέρει). Βέβαια, θα προτιμούσα ματ οθόνη (για την οποία πρέπει να σκοτώσει κάποιος αυτές τις μέρες) και πληκτρολόγιο όπως των Sony/Apple. Αυτό το ασημί της Dell μού φαίνεται επίφοβο για να αντέξει σε αρκετή χρήση (βλέπω να φεύγει το χρώμα και τα αυτοκόλλητα των χαρακτήρων). Μια χαρά άρχισε η λιανική στην Ελλάδα. Ως συνήθως τρέχα γύρευε.... Μάλλον θα το μετανοιώσει η DELL. Το πληκτρολόγιο δεν ξεβάφει, αν αυτό εννοείς. Ένας INSRIRON διετίας δεν έπαθε απολύτως τίποτε στο -ίδιο- πληκρολόγιο.
gefountoul Δημοσ. 25 Απριλίου 2008 Δημοσ. 25 Απριλίου 2008 Γεια χαρά κι από μένα. Είχα παραθέσει παλιότερα κι ένα ποστ με παραγγελία που έκανα από Αμερική : Intel® Core™ 2 Duo Processor T9300 (2.5GHz/800Mhz FSB, 6MB Cache) Genuine Windows Vista® Ultimate (PRODUCT) RED 4GB Shared Dual Channel DDR2 SDRAM at 667MHz (2 Dimms) High Resolution, glossy widescreen 15.4inch LCD (1440x900) & 2.0 MP 256MB NVIDIA® GeForce® 8600M GT 200GB 7200RPM SATA Hard Drive Integrated Sound Blaster Audigy HD Software Edition Dell Wireless 1490 802.11a/g Mini Card 3Yr In-Home Service, Parts Labor, 24x7 Phone Support Τελικά το μηχανηματάκι έφτασε επιτέλους Αγγλία (εκεί είμαι τώρα) και λογικά σε κάνα δυο μέρες θα το έχω στα χέρια μου να σας πω εντυπώσεις. Τελική τιμή 1300 και 150 για το τελωνείο(στην Ελλάδα θέλανε 1650 χωρίς καν την κόκκινη έκδοση). Ελπίζω μόνο να μην έχω κανένα πρόβλημα σαν το φίλο παραπάνω και τραβιέμαι κι εγώ με τους Dellαδες της Αγγλίας.
skiaxtro7 Δημοσ. 25 Απριλίου 2008 Δημοσ. 25 Απριλίου 2008 ρε παιδια μια ερωτηση.υπαρχει περιπτωση να αγορασω κατι με δοσεις απο την dell?εσεις ντουκου τα δωσατε ολοι σας?πολυ καλη η τιμη πιστευω για το συστηματακι σου
alex2005 Δημοσ. 25 Απριλίου 2008 Δημοσ. 25 Απριλίου 2008 Γεια χαρά κι από μένα. Είχα παραθέσει παλιότερα κι ένα ποστ με παραγγελία που έκανα από Αμερική : Intel® Core™ 2 Duo Processor T9300 (2.5GHz/800Mhz FSB, 6MB Cache) Genuine Windows Vista® Ultimate (PRODUCT) RED 4GB Shared Dual Channel DDR2 SDRAM at 667MHz (2 Dimms) High Resolution, glossy widescreen 15.4inch LCD (1440x900) & 2.0 MP 256MB NVIDIA® GeForce® 8600M GT 200GB 7200RPM SATA Hard Drive Integrated Sound Blaster Audigy HD Software Edition Dell Wireless 1490 802.11a/g Mini Card 3Yr In-Home Service, Parts Labor, 24x7 Phone Support Τελικά το μηχανηματάκι έφτασε επιτέλους Αγγλία (εκεί είμαι τώρα) και λογικά σε κάνα δυο μέρες θα το έχω στα χέρια μου να σας πω εντυπώσεις. Τελική τιμή 1300 και 150 για το τελωνείο(στην Ελλάδα θέλανε 1650 χωρίς καν την κόκκινη έκδοση). Ελπίζω μόνο να μην έχω κανένα πρόβλημα σαν το φίλο παραπάνω και τραβιέμαι κι εγώ με τους Dellαδες της Αγγλίας. 'Εχουμε και το ίδιο configuration Απλά αν πάθει κάτι και έρθει ένας βλαμμένος Ινδός με Αγγλική προφορά για να το φτιάξει....πέτα τον από το παράθυρο και μην τον αφήσεις να το ακουμπήσει Μια χαρά θα σου είναι φίλε....γκαντέμης είμαι απλά εγώ!!
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.