Προς το περιεχόμενο

Χοονη σε αυτοκινητο


grigoriso

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Να επαναφέρω λίγο το θέμα.

Τυχαία είδα σε γερμανικό φόρουμ με Ζ3,ένας τύπος με Ζ3 2,8 l. και 193 Ps έβαλε K&N χωάνη και μέτρησε διαφορές.

H διαφορά ήταν ακριβώς στο 0,56 του ίππου και 1nm παραπάνω.Που και αυτό μπορεί να ήταν λάθος στο μηχάνημα μέτρησης που δεν μπορείς να τα έχεις πανομοιότυπα

http://www.z3-roadster-forum.de/phpBB2/ftopic7496-30.html

Για ενδιαφερόμενους με γερμανικές γνώσεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εννοειτε στα μαμα δεν νομιζω να εχει κ καμμια σημασια γιατι περισσοτερος αερας θελει κ περισσοτερη βενζινη...οποτε κ αλλο σετυπ.

αν θες απλα να ακους τον θορυβο οκ...

επισης οι φιλτροχοανες που ειναι στις φωτος καθε τοσο θελουν καθαρισμα κ σε περιπτωση που φτασει σκουπιδι στον κυλινδρο ξερετε τι γινεται...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το καλύτερο αντί να βάλεις φιλτροχοάνη είναι να βάλεις πάνελ ελευθέρας στο φιλτροκούτι σου.

Για τον ζεστό αέρα ισχύει εν μέρει.Εξαρτάται από την τοπολογία.

Φτηνή χοάνη να μην βάλεις για είναι χάρτινες,μπουκώνουν πιο γρήγορα και με 2,3 πλυσίματα είναι άχρηστες.

Χοάνες γύρω στα 60? είναι Κ&Ν,BMC,J&R.

Όσον αφορά τις επιδόσεις δεν θα δεις καμία ουσιαστική βελτιώση.

Απλά θα σε "φτιάχνει" ο ήχος.

Στην καλύτερη περίπτωση άντε να "αρπάζει" ελάχιστα περισσότερο.

Επίσης θες και ένα set καθαρισμού χοάνης κυρίως για το λάδι που σου δίνει και είναι απαραίτητο.Τιμή 15-20?.

Μην ξεχνάς πως η φιλτροχοάνη και γενικά τα φίλτρα ελευθέρας αφορούν την εισαγωγή του κινητήρα.

Για να πεις πως θα έχεις αισθητό(αλλά και πάλι λίγο) αποτέλεσμα,θα πρέπει να βελτιώσεις και την εξαγωγή του αυτοκινήτου.

Δηλ πολλαπλή εξαγωγής,ελέυθερος/αγωνιστικού τύπου καταλύτης,μεσαίο/τελικό καζανάκι και όλα αυτά συνδεδεμένα με μεγαλύτερης διαμέτρου σωλήνες(ακριβή νούμερα ύστερα από μελέτη και όχι ό,τι να'ναι).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όσον αφορά τον ζεστό αέρα.

Ισχύει ζεστός=αραιός,κρύος=πυκνός.

Αλλά και πάλι εξαρτάται από τον κινητήτα καθώς και το πως είναι τοποθετημένα τα καλούδια κάτω από το καπώ.

Προσωπικά έχω τοποθετήσει την χοάνη απ'ευθείας στην πεταλούδα,

απενεργοποιώντας τον αισθητήρα όγκου αέρα και τοποθετώντας στο σωληνάκι υποπίεσης ένα μικρό φίλτρο αναθυμιάσεων.

post-5603-129062959116_thumb.jpg

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εχει μια μικρή διαφορά αλλά περισσότερο έχει ψυχολογική επίδραση.:-)

 

παλαιοτερα ειχα βάλει και γω αλλα ειδα καπως την διαφορα μονον οταν εβαλα μια αντισταση στον αισθητηρα θερμοκρασιας

 

Θα εχεις καλύτερα αποτελέσματα αν μαζι με την χοάνη κανεις κι αλλες μετατροπές πχ εξαγωγη εξάτμισης οπως αναφέρθηκε

 

Για να επιτύχουμε το τέλειο καύσιμο μείγμα αναζητείται πάντα η αναλογία 1gr καυσίμου προς 14,7gr αέρα. Υπάρχουν κι άλλες αναλογίες αλλά η ιδανική για ροπή-κατανάλωση-ρύποι είναι 1/14,7

 

Η θερμοκρασία του αέρα θα πρέπει να είναι χαμηλή ώστε να αυξάνεται η πυκνότητα (αυτό που κάνει το intercooler) το πρόβλημα της περιεκτικότητας σε οξυγόνο λύνεται με τον αισθητήρα λ .

 

Θεωρητικά στη μηχανή με υψηλότερη θερμοκρασία θα είχαμε την τέλεια καύση . Αλλα επειδή δεν θα άντεχαν τα υλικά η θερμοκρασία (του κινητηρα) διατηρείται σταθερή στο ανώτερο επιτρεπτό επίπεδο.

 

και για τα πυρρακια που αναφερθηκε

Τα πυρρακια ειναι η συγκρουση δυο μετωπων φλόγας. Το ενα μετωπο ειναι η κανονικη καυση και το άλλο δημιουργείται είτε απο αυτανάφλεξη του καυσίμου λόγω υπερβολικής πρωτοπορίας (avance) είτε απο καποια εστια υπερθέρμανσης οπως μια φυσαλλιδα αερα επικολημενη στον κύλινδρο. Μην αφήνοντας το αντιψυκτικό να ερθει σε επαφή με τον κυλινδρο σε εκεινο το σημειο , πυρρακτωνεται.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 7 μήνες μετά...

Αυτό φίλε μου, είναι ένα τοπικ που τα σπάει, χωρίς να το προσπαθεί καθόλου.

 

Γνώμη μου, και χωρίς να είμαι ειδικός σε τόπικς και χοάνες.

Ούτε και είμαι βέβαιος ότι θέλω.

Χοάνες.

Παρθένες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η θερμοκρασία του αέρα θα πρέπει να είναι χαμηλή ώστε να αυξάνεται η πυκνότητα (αυτό που κάνει το intercooler) το πρόβλημα της περιεκτικότητας σε οξυγόνο λύνεται με τον αισθητήρα λ .

 

1η παρατήρηση: Intercooler λέγεται το ψυγείο που μπαίνει ανάμεσα στους 2 συμπεστές του Turbo, όταν έχεις σύστημα bi-turbo (δίδυμης στροβιλουπερπλήρωσης). Το bi-turbo το βάζουνε για να ανεβάσουνε λόγους πίεσης πάνω από 6-7, κάτι που στα αυτοκίνητα δεν γίνεται (ή τουλάχιστον πάρα πολύ σπάνια). Μήπως αυτό που εννοούνε όλοι είναι το after-cooler, και απλά το λένε inter? Ή εννοούνε κάτι άλλο.

 

Όσο για τα πυράκια, Υπάρχουν 2 έννοιεσ οι οποίες συγχέονται πάρα πολύ συχνά μεταξύ τους. Το ένα είναι η κρουστική καύση και το άλλο είναι η πυρανάφλεξη.

Πυρανάφλεξη (ή αλλιώς πυράκια) είναι όπως εξηγήθηκε πιο πριν, δηλαδή επικαθίσεις πάνω στα μέταλλα και στον χώρο καύσης, θερμαίνουν τον αέα που πρόκειται να καεί πριν της ώρας του.

 

Η κρουστική καύση είναι κάτι εντελώς ξεχωριστό και πολύ δύσκολο να εξηγηθεί. Όταν ο κύλινδορς βρίσκεται στο Άνω Νεκρό Σημείο (ΑΝΣ), τότε δίνεται ο σπινθήρας με σκοπό την καύση του μίγματος (για την ακρίβεια, δεν γίνεται στο ΑΝΣ, γίνεται κάπου εκεί κοντά, σημαντικό ρόλο εδώ παίζουν οι χρονισμοί. Βέβαι, τα αντίστοιχα ισχύουν σε κινητήρα diesel, που γίνεται η έγχυση του καυσίμου και η αυτανάφληξη του μίγματος. Σε κάθε περίπτωση, έχει αρχίσει η φλόγα. Το φαινόμενο, όσο ακαριαίο και αν φαίνεται, δεν είναι.Το μέτωτο της φλόγας προχωράει απο το σημείο ψεκασμού προς τα τοιχώματα και προς την κεφαλή του εμβολου, και αυτό παίρνει κάποιο (πολύ μικρό) χρονικό διάστημα. Ότι βρίσκεται πριν από το μέτωπο, είναι καυσαέριο, ότι βρίσκεται μετά είναι μίγμα αέρα καυσίμου.Το καυσαέριο όμως που βρίσκεται πριν, έχει διογκωθεί, καταλαμβάνοντας περισσότερο χώρο απόσο θα καταλάμβανε μόνο το μίγμα καυσίμου-άερα αν βρισκόταν μέχρι το μέτωπο της υποτιθέμενης τότε φλόγας, και επειδή έχουμε περισσότερο όγκο για τα καυσαέρια, αυτα συμπιέζουν τα άκαυστο μέχρι εκείνη την στιγμή μίγμα αέρα-καυσίμου. Αυτή η συμπίεση, τους αλλάζει τις συνθήκες πίεσης, θερμοκρασίας κλπ, με αποτέλεσμα να είναι δυνατόν να αυταναφλεγούνε. Και εκεί που έχεις ένα μέτωπο φλόγας να διαδίδεται σωστά, ξαφνικά εμφανίζεται και άλλο ένα από το πουθενά, και σου δημιουργεί προβλήματα....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτό φίλε μου, είναι ένα τοπικ που τα σπάει, χωρίς να το προσπαθεί καθόλου.

 

Γνώμη μου, και χωρίς να είμαι ειδικός σε τόπικς και χοάνες.

Ούτε και είμαι βέβαιος ότι θέλω.

Χοάνες.

Παρθένες.

 

ΧΑΧΑ!! :lol::lol::lol::lol:

Έλεος!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

παντως αυτές οι ιστορίες με χοάνες όπως λενε τα παιδιά δεν κάνουν μόνες τους δουλεία. Επειδή αν αλλάξεις χοάνη αλλάζει και ο τρόπος και η ποσότητα αέρα που εισέρχεται στον κινητήρα, πρέπει να γίνουν επιπλέον αλλάγές και ρυθμίσεις στο καρμπιλατέρ τουλάχιστον για να δείς μια διαφορά στην απόδοσή.

 

Οστόσο υπάρχει και το θέμα της θερμοκρασίας, επιδή η χοάνη τραβάει αέρα όχι κρύο απο έξω αλά ζεστό απο την περιοχή του κινητήρα, επιβαρύνουμε με επιπλέον ζέστη την μηχανή πράγμα που οδηγάει μετά απο καιρό σε πολλά άλλα προβλήματα.

 

Γενικά είναι μια ιστορία που δεν αξίζει να ασχολιθείς, αν πραγματικά θελεις αυξηση επιδόσεων στο αμαξι σου πρέπει να τα ρίξεις χονδρά δυστηχώς.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

παντως αυτές οι ιστορίες με χοάνες όπως λενε τα παιδιά δεν κάνουν μόνες τους δουλεία. Επειδή αν αλλάξεις χοάνη αλλάζει και ο τρόπος και η ποσότητα αέρα που εισέρχεται στον κινητήρα, πρέπει να γίνουν επιπλέον αλλάγές και ρυθμίσεις στο καρμπιλατέρ τουλάχιστον για να δείς μια διαφορά στην απόδοσή.

 

Οστόσο υπάρχει και το θέμα της θερμοκρασίας, επιδή η χοάνη τραβάει αέρα όχι κρύο απο έξω αλά ζεστό απο την περιοχή του κινητήρα, επιβαρύνουμε με επιπλέον ζέστη την μηχανή πράγμα που οδηγάει μετά απο καιρό σε πολλά άλλα προβλήματα.

 

Γενικά είναι μια ιστορία που δεν αξίζει να ασχολιθείς, αν πραγματικά θελεις αυξηση επιδόσεων στο αμαξι σου πρέπει να τα ρίξεις χονδρά δυστηχώς.

 

Για να έχει μια μικρή διαφορά ισχύος στον κινητήρα ππέπει να γίνουν κάποια συγκεκριμένα πράγματα. Αν βάλεις χοάνη έτσι όπως είναι το πιθανότερο είναι να χάσεις σε απόδοση. Ο σωστός τρόπος είναι να βάλεις ένα τελικό καζανάκι (αν σηκώνει η τσέπη αλλαγή και της εισαγωγής), προγραμματισμό εγκεφάλου και μια ΠΟΛΥ καλή χοάνη ή ένα καλό φίλτρο αέρος για το είδη υπάρχον (τα βαρελάκια είναι πολύ καλά, αλλα ακριβά). Τότε το αποτέλεσμα θα είναι εμφανές. Απο προσωπική πείρα στο δικό μου που είχε μανητάρι όταν το πήρα μόλις το έβγαλα και έβαλα το εργοστασιακό είχε +20 χιλιόμετρα τελική. Αποψή μου άσε το αυτοκίνητο όπως είναι!!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μην δινετε τσαμπα χρηματα για χοανες και εξατμισεις σε ατμοσφαιρικα αυτοκινητα!!

Μονο τα Turbo αυξανουν τις επιδοσεις με αυτα λογο αεροσυμπιεστη και μηδαμινου back pressure!!

 

Πιο πολυ θα χασεις παρα θα κερδισεις!!

Πχ εγω στο δικο μου (ατμοσφαιρικο εχω)οταν εβαλα μια K&N χοανη εχασα το <<νευρακι>> που ειχε το αμαξι οταν ειχα δευτερα στο σασμαν!! αμεσως το ξηλωσα εβαλα παλι το κουτι στη θεση του και επανηρθε το γκαζακι του!!

 

Ενας φιλος μου ομως που εβαλε στο turbo αμαξι του χοανη πηρε στην ξεφτιλα 15 αλογα (το δυναμομετρησε πριν και μετα)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...