antreas18 Δημοσ. 14 Μαρτίου 2008 Δημοσ. 14 Μαρτίου 2008 Χαλαρα η καλυτερη ταινια που ειδα φετος..ανετα μπορω να την ξαναδω και 2 και 3 φορες...η ταινια δειχνει μια αμερικη του παραλογου με τον Μπαρδεμ να κανει μαθηματα ηθοποιιας σε καποιους τυχαρπαστους που εχει τυχει και εχουν παιξει σε 2 μλκιουλες...αληθεια ποσους ρολους μπορει να παιξει αυτος ο ανθρωπος?
pop corn Δημοσ. 15 Μαρτίου 2008 Δημοσ. 15 Μαρτίου 2008 Παιδιά εμένα μου άρεσε αλλά προτιμώ το There will be blood. Και το τέλος με άφησε λίγο μακάκα.
γιώργος93 Δημοσ. 16 Μαρτίου 2008 Δημοσ. 16 Μαρτίου 2008 Η ταινία εκφράζει τον εσωτερικό μας κόσμο. Ασχολείται με ιδανικά και αξίες που λειτουργούν ως θεμέλια μέσα μας...και μας φέρνουν σε καθημερινή σύγκρουση με τον εαυτό μας. "Κλείσε την πόρτα -του είπε- ...υπάρχουν λύκοι το βράδυ..." εκείνος έφυγε.. Ξαναγύρισε όμως τη νύχτα..έχοντας νερό να του δώσει...του το είχε ζητήσει. Δεν μπορούσε να κλείσει μάτι. Η συνείδησή του χτύπαγε κόκκινο. Ρίσκαρε. Ήξερε τι τον περίμενε. Είναι ο τυπικός μεσοαστός. Είναι Εμείς. Αντίστοιχα και ο Μπαρδέμ. Η σκηνή με τα παιδιά στο τέλος δεν είναι τυχαία. Ο Σερίφης τα ξέρει όλα αυτά. Τους νιώθει. Το αδιέξοδό τους, του είναι ορατό. Γιατί πρωτίστως έχει δει το δικό του. Τα λεφτά είναι πολλά. ευχαριστώ.
Lucifer Δημοσ. 16 Μαρτίου 2008 Δημοσ. 16 Μαρτίου 2008 Οπότε έχουμε 2 σκηνές και μια παράγραφο που κάνουν τη δουλειά. Γιατί χρειάστηκε μιάμιση ώρα για τις αδερφές Κοέν δεν ξέρω. Γενικά καλογυρισμένη ταινία, ηθοποιία κομπλέ και ωραία φωτογραφία, αλλά πέφτει στην κατάρα του proposition, με μια καλή και βαθειά ιδέα που ξεχειλώνεται διηγηματικά.
frenzy Δημοσ. 16 Μαρτίου 2008 Δημοσ. 16 Μαρτίου 2008 Oι Αμερικάνοι έχουν το απωθημένο να κάνουν ευρωπαϊκό κινηματογράφο με δικές τους προδιαγραφές. Στην πορεία τους αυτή έχασαν την πρόζα και την πλοκή που τους έκανε και ξεχώριζαν. Και μην ξεχνάμε τη μόναδική εφηβική τους φιλοσοφική εμμονή: Το καλό και το κακό. Ε, ύστερα γίνεσαι ευαγγελιστής ή δε γίνεσαι; Οι Κοέν δεν ξεφεύγουν απ' όλα αυτά.
porco_rosso21 Δημοσ. 16 Μαρτίου 2008 Δημοσ. 16 Μαρτίου 2008 Oι Αμερικάνοι έχουν το απωθημένο να κάνουν ευρωπαϊκό κινηματογράφο με δικές τους προδιαγραφές. Στην πορεία τους αυτή έχασαν την πρόζα και την πλοκή που τους έκανε και ξεχώριζαν. Και μην ξεχνάμε τη μόναδική εφηβική τους φιλοσοφική εμμονή: Το καλό και το κακό. Ε, ύστερα γίνεσαι ευαγγελιστής ή δε γίνεσαι; Οι Κοέν δεν ξεφεύγουν απ' όλα αυτά. λολ,....+1 αρχηγε,η ιστορια με το καλο κ το κακο,εχει καταντησει πλεον,το λιγοτερο σαχλη....
Freakster Δημοσ. 2 Ιουλίου 2008 Δημοσ. 2 Ιουλίου 2008 Δεν καταλαβαίνω, πως στο καλό την πάτησα και πλήρωσα 6 ευρώ για να δω μια ταινία τόσο λειψή. Ειλικρινά. Τι το ωραίο μπορεί να βρήκατε σε αυτή τη ταινία; Μα τίποτα δεν είχε αυτή η ταινία.. Γιατί όλες οι καλές κριτικές; Ήταν τέχνη αυτό που είδα; Είχε κρυφά μηνύματα που δεν έπιασα και δεν θα πιάσω; Η μάχη εναντια στο κακο ήταν ή η μάχη ενάντια στον υπνο; Τα τελευταία που είπε ο Τομιλιτζοουνς-έχω-παίξει-σε-ταινία-του-σιγκαλ, όσο εγώ τράβαγα τα μαλλιά μου περιμένοντας απελπισμένα στα τελευταία πέντε λεπτά την ανατροπή ότι ο Ουελιν ζει, αποτελούν μήπως το απαύγασμα της φιλοσοφίας του ανθρώπινου πολιτισμού; wtf πια όσο πάνε και βγαίνουν όλο και πιο ελεινές ταινίες.
None23 Δημοσ. 2 Ιουλίου 2008 Δημοσ. 2 Ιουλίου 2008 Και μην ξεχνάμε τη μόναδική εφηβική τους φιλοσοφική εμμονή: Το καλό και το κακό. Ε, ύστερα γίνεσαι ευαγγελιστής ή δε γίνεσαι; Οι Κοέν δεν ξεφεύγουν απ' όλα αυτά. Frenzy διαφωνω...η ταινια ισα ισα δειχνει μια αλλη οπτικη γωνια αυτου που ονομαζουμε ''μαχη του καλου με το κακο'',θα ελεγα κιολας οτι διαφωτιζει την αντιληψη των ανθρωπων για αυτο που ονομαζουμε....κακο.Επισης μιλωντας περι εμμονων απ'οτι θυμαμαι ουτε στο Big Lebowski ασχολουνται με αυτο το θεμα,ενω στο Fargo δειχνουν κυριως τα αδιεξοδα στα οποια βρισκεται καποιες φορες ο ανθρωπος.Δεν ξερω τι γινεται σε αλλες ταινιες τους...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.