Προς το περιεχόμενο

Σαββάτο βράδυ και μείς στο insomnia?


bibibo

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
lefterman, δεν ανοίγω αντιπαράθεση αλλα πες μου, τι άλλο μεταφορικό εκτός του μετρό?

Η ζήλια με αθήνα είναι στο ότι ήθελαν να κάνουν μετρό ταυτόχρονα με την αθήνα, κι όπως λες η υποθαλάσσια(αν είναι δυνατόν!!!). Όσον αφορά τη μόλυνση, εντάξει, σε πόλη 1 εκατομυρίου το να οδηγείς 2 ώρες για να φτάσεις σε μη θανατηφόρα νερά να κάνεις μπάνιο τα λέει όλα

 

σορρυ, τώρα το είδα. Λοιπόν, για να μην ξεφτιλίζουμε το τόπικ, η γνώμη μου είναι:

-Τραμ. Πολύ βολικό για μια τόσο συμμαζεμένη πόλη σαν την σαλονίκη.

-θαλάσσια συγκοινωνία. Γιατί υποθαλάσσια και όχι... υπερθαλάσσια; Για να παίρνουμε και το αυτοκίνητό μας μαζί;

-πεζοδρόμηση μεγάλων τμημάτων της πόλης, και κυρίως του ιστορικού κέντρου (αυτό και σαν τουριστική ατραξιόν)

-πολιτική ενάντια στην χρήση του αυτοκινήτου, και όχι υπέρ αυτής (όπως γίνεται πχ με δημιουργία τεράστιων πάρκινγκ)

-βελτιστοποίηση της αστικής συγκοινωνίας (αυτό θέλει πολλή συζήτηση) με μικρά οικολογικά λεοφωρεία κλπ κλπ.

 

Το βασικό είναι να βρεθεί κάποιος ηγέτης (και σε αυτόν τον τομέα, άσε μην πώ) να πάει κόντρα στο ρεύμα, να κάνει τομές, να αναλάβει πολιτικό κόστος. Αυτά, ξεθύμανα (λίγο)

  • Απαντ. 34
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

offtopic/

α.Έγινε μελέτη μελέτη σύμφωνα με την οποία,ο στόλος του οασθ με μικρές μετατροπές θα μπορούσε να καιει αέριο αντί για πετρέλαιο ωστε να μην άχουμε τόσο υψηλές συγκεντρώσεις μικροσωματιδίων κ γενικά μόλυνση.Το όλο θέμα κόλλησε σε έναν απαρχαιωμένο νόμο που ορίζει οτι τα μέσα μαζικής κυκλοφορίας στη θεσ/νικη πρέπει να χρησιμοποιούν υγρά καυσιμα.

 

β.Χρειαζόμαστε μετρο.Αντε και βάζεις κ άλλα λεωφορεία,βάζεις κ τραμ.Που θα πάνε?Αφού οι δρόμοι είναι στενοι!Η γραμμή του μετρό είναι απ τον σταθμό μεχρι την νεα ελβετία και θα γίνουν και άλλες 2 γραμμές προς καλαμαριά και σταυρούπολη.

 

γ.Υποθαλάσσια ΔΕ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΣΤΕ.Θα γαμίσει το ήδη γαμημένο κυκλοφοριακό στην πόλη μιας και η είσοδος της θα ναι προς ποσειδωνιο μεριά.Κοστίζει πολυ,θα χει διόδια,άρα θα γίνει οτι κ με το ρίο αντίριο, κανείς δε θα την χρησιμοποιεί και μέσα στους όρους αναφέρεται οτι δε θα μπορεί να γίνει στην θεσσαλονίκη κανένα ανταγωνιστικό προς την υποθαλάσσια έργο για 30 χρόνια.Δηλαδή μια επέκταση ή διαπλάτυνση του περιφερειακού πχ θα ναι παράνομη.

 

δ.Κατασκευάζεται ήδη 2ος περιφερειακός περιμετρικά της πόλης ωστε να αποσυμφορηθεί ο ήδη υπάρχων που εχει μετατραπεί ουσιαστικά σε αστικό δρομο, τούμπα-καλαμαριά και Νεάπολη-Αγιος παύλος

Δημοσ.

Ρε παιδιά μιας και έχουμε ξεσκίσει το θέμα, δεν ανοίγουμε κανένα καινούριο το οποίο θα αφορά τη Θεσσαλονίκη?

 

Πάντως μιας και έχει φτάσει εκεί η κουβέντα θα συμφωνήσω με τον Λευτέρη ότι το μετρό στην μορφή που φτιάχνεται σήμερα θα προσφέρει ελάχιστα στο κυκλοφοριακό πρόβλημα. Δεν καλύπτει καθόλου περιοχές που συγκεντρώνουν το μεγαλύτερο κομμάτι του πληθυσμού της πόλης. Καλαμαριά, Τούμπα, Πυλαία, Πανόραμα, Άνω Πόλη, Δυτικές Συνοικίες δεν ευνοούνται καθόλου!!! Για αεροδρόμιο και βιομηχανικές περιοχές ούτε λόγος. Αν δεν γίνουν επεκτάσεις δεν βλέπω χαϊρι. Από εκεί και πέρα πρέπει να αναπτυχθούν οι συγκοινωνίες ώστε να κάνουν τον κόσμο να αφήσει το αμάξι του σπίτι.

Όσο για την υποθαλάσσια μιλάμε για ανέκδοτο. Γίνεται μόνο και μόνο γιατί το θέλουν ΔΥΟ άνθρωποι (δεν θα επεκταθώ περισσότερο, αν και πολύ θα το ήθελα). Θα κάνει κακό τόσο στο κυκλοφοριακό όσο και στην όψη της πόλης. Εν τω μεταξύ το γελοίο της υπόθεσης είναι θα καταλλήγει εκεί που σήμερα γίνονται τα έργα γαι τα πάρκα στην παραλία, τα οποία φυσικά θα τα χαλάσουν τότε!!!!

Τι να πει κανείς!

Δημοσ.
περιφεριακός θεσσαλονίκης: το πιό σύντομο ανέκδοτο σήμερα. Όπως ήταν πριν 15 χρόνια το "αλβανός τουρίστας"...

 

 

 

κατά την ταπεινή μου άποψη, η θεσσαλονίκη έξτρα μεταφορικό μέσο ναι, χρειάζεται. Μετρό, όχι δεν χρειάζεται. Μετρό κάνει γιατί έκανε η Αθήνα. Και επιπλέον και μια υποθαλάσσια, που αυτοί δεν έχουν, έτσι για να σκάσουν από την ζήλια τους.

 

σορρυ, τώρα το είδα. Λοιπόν, για να μην ξεφτιλίζουμε το τόπικ, η γνώμη μου είναι:

-Τραμ. Πολύ βολικό για μια τόσο συμμαζεμένη πόλη σαν την σαλονίκη.

-θαλάσσια συγκοινωνία. Γιατί υποθαλάσσια και όχι... υπερθαλάσσια; Για να παίρνουμε και το αυτοκίνητό μας μαζί;

-πεζοδρόμηση μεγάλων τμημάτων της πόλης, και κυρίως του ιστορικού κέντρου (αυτό και σαν τουριστική ατραξιόν)

-πολιτική ενάντια στην χρήση του αυτοκινήτου, και όχι υπέρ αυτής (όπως γίνεται πχ με δημιουργία τεράστιων πάρκινγκ)

-βελτιστοποίηση της αστικής συγκοινωνίας (αυτό θέλει πολλή συζήτηση) με μικρά οικολογικά λεοφωρεία κλπ κλπ.

 

Το βασικό είναι να βρεθεί κάποιος ηγέτης (και σε αυτόν τον τομέα, άσε μην πώ) να πάει κόντρα στο ρεύμα, να κάνει τομές, να αναλάβει πολιτικό κόστος. Αυτά, ξεθύμανα (λίγο)

 

Κατάλαβα τι λες και συμφωνώ απολύτως leftermann

Δημοσ.

Αντε να κανονιστει και μια ωραια συναντηση με τους μανακους του Ινσομνια σε διαφορα μερη της Ελλαδας..

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...