Προς το περιεχόμενο

Σαββάτο βράδυ και μείς στο insomnia?


bibibo

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 34
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

λοιπόν, τι με χαλάει, σε τυχαία σειρά:

1. το κυκλοφοριακό και το παρκάρισμα

2. το νέφος. Πάλι καλά που φυσάει και κανας βαρδάρης, αλλιώς θα μαυρίζαν και τα μούτρα μας

3. η υγρασία

4. η ανεργια. Από τότε που σβήσαν οι εξαγωγικές ρουχοβιοτεχνίες, η ανεργία στη σαλονικη αυξάνεται καθημερινά (είναι πάνω από τον μέσο όρο). Κανείς δεν έκανε κάτι για να το αποφύγει, κανείς δεν κάνει κάτι για να το αντιμετωπίσει. Πιστεύω πως αν συνεχιστεί αυτό, η πόλη ολόκληρη θα αντιμετωπίσει σοβαρότατο πρόβλημα. Είμαστε μια πόλη που δεν παράγει και δεν πουλά σε τρίτους τίποτα απολύτως.

5. το "χαλαρά" είναι ένας μύθος. Τίποτα δεν τσουλάει χαλαρά. Ίσως λίγο χαλαρότερα από την αθήνα, αλλά όχι και χαλαρά...

6. ο γλεντζές σαλονικιός, ο "ξεσαλονικιός", είναι ακόμα ένας μύθος. Η δισακέδαση στην σαλονίκη είναι προβατοποιημένη. Σκυλάδικο το σαββατόβραδο, παστωμένος σαν σαρδέλα στην πύλη αξιού να δεί καμιά βανδή, να του πουλάνε 750 ml μολυσμένου αλκοόλ για 300 ευρώ, και τα φυστίκια έξτρα. Κι αυτός να λέει ευχαριστώ φεύγοντας. Και το πρωί (μεσημεράκι δηλαδή) στην αριστοτέλους για καφέ, το τζιπ διπλοπαρκαρισμένο, και πρώτη μούρη. Αυτά. Και γκρίνια μετά: "δεν έρχονται οι iron maiden θεσσαλονίκη, δεν έρχονται οι χ, y, z να παίξουν, δεν έρχονται τα καλά θέατρα, οι χορωδίες, το ένα, το άλλο". Πού να έρθουν. Δεν είναι σύμπτωση ότι όλοι αυτοί πηγαίνουν σε πολύ μικρότερες ευρωπαικές πόλεις, αλλά τη σαλονίκη των 1+ εκατομ. ανθρώπων την κλάνουν.

7. αυτοί που εκλέγουμε να μας κυβερνάν (τοπικά). Δεν επιτέπονται πολιτικά εδώ, ας μην πω πολλά, αλλά αν τελικά ισχύει το "κάθε λαός έχει τον ηγέτη που του αξίζει", τότε εμάς μας αξίζει μια μπούφλα.

8. τελευταίο και σημαντικότερο: το κομπλεξ κατωτερότητας του σαλονικιού απέναντι στον αθηναίο. Κάνουμε σαν τους χωριάτες που θέλουν να γίνουν ξαφνικά αστοί, αλλά δεν μπορούν και καταλήγουν γελοίοι. Η σαλονίκη για να πάει μπροστά πρέπει να σταματήσει να κοιτάει νότια, και να σηκώσει τα μάτια της στον βορά. Θα μπορούσε να μοιάσει, και να γίνει και καλύτερη ακόμα, από πολλές αξιόλογες ευρωπαικές πόλεις.

 

 

έντιτ: είναι κι άλλα, πολλά για να τα πω όλα: πχ ο δρόμος κάτω από το σπίτι θέλει τρακτέρ για να τον περάσεις, όπως και οι περισσότεροι. Κάποιος μαλάκας πάρκαρε στην γωνία, και το λεωφορείο δεν χωρούσε, και τον περιμέναμε όλοι μισή ώρα. Το παιδί μου θα πάει σχολείο σε αίθουσα που πέρυσι ήταν γυμναστήριο (το γυμναστήριο καταργήθηκε). και άλλα...

Δημοσ.

είστε offtopic, όσον αφορά τη Σαλονίκη μας.

 

Κατά τα άλλα απαντήθηκαν από άλλους αυτά που ήθελα να πω.

 

Ποιος είπε ότι οι έξοδοι πρέπει να γίνονται Σάββατα; Αν και χθες το βράδυ είχα βγει :P

Δημοσ.

Λογω διαβασματος για την επερχομενη εξεταστικη.... :-(

 

Αλλα πραγματι,πολλες φορες το Σαββατο ειναι η χειροτερη μερα για να βγεις..Προτιμω Κυριακη απογευμα οπως σημερα.. :-)

Δημοσ.

Λευτερη, με θλιψη συνειδητποιω οτι εχεις πολυ δικιο σε ολα. Ξεχασες, τι ωραια που εχουμε γινει με το μετρο. Μα καλα ποιος εκανε τα σχεδια? Πανοτ σιδεριες και δεν υπαρχι χωρος να περασεις! Χτες σχεδον απο Αριστοτελους μεχρι Βαρδαρη παλευα να βρω χωρο να περασω απεναντι!

 

Και Μπολεκ, δικιο εχουν τα καφε στην Αριστοτελους δεν παλευονται με την καμια. Ολο το δηθεν της πολης συνωστιζεται σε αυτες τις καφετεριες. Εχω να παω εκει απο 15 χρονων και ουτε προκειται, η πολη εχει εξαιρετικα μερη για να διασκεδασει καποιος..

Δημοσ.

Ομελέτα χωρίς να σπάσεις αυγά δεν γίνεται. Κατά συνέπεια μετρό χωρίς προβλήματα κατά την κατασκευή του στην πόλη μας δεν γίνεται. Και πάλι λίγα είναι, αφού η κατασκευή των σταθμών γίνεται με μέθοδο cover and cut. Φανταστείτε να γίνονταν όπως στην Αθήνα, που όλοι οι σταθμοί έγιναν με ανοικτή εκσκαφή και να ήταν ανοιχτά τα φρέατα για 3-4 χρόνια μέχρι να ολοκληρωθεί η κατασκευή. Τότε να δείτε μπάχαλο που θα είχαμε!!!

 

@leftermann: Δυστυχώς έχεις απόλυτο δίκιο στα περί κόμπλεξ με την Αθήνα. Μακάρι να ενστερνίζονταν και άλλοι τις απόψεις σου.

Δημοσ.

Δε λέω είμαστε πολύ πίσω σε πολλά θέματα αλλά η πόλη που ζουμε είναι μια απ τις ομορφότερες στη Ελλάδα.Στο χέρι μας είναι να τα διορθώσουμε, ξεκινόντας απ το κυκλοφοριακό

Δημοσ.

Όχι δεν πρέπει να διορθωθεί ακόμη το κυκλοφοριακό, για τον λόγο ότι πρέπει να εξαγριωθείτε εντελώς ώστε τα νεύρα φτάνοντας σε οριακό σημείο να αποκτήσουν την ικανότητα να λειτουργήσουν υπό συνθήκες πίεσης και χάους.

Γιατί όταν πιάνω αυτόν τον καταραμένο περιφερειακό με την μηχανή είναι και η μοναδική πόλη που κινδυνεύω ανά 100 μέτρα.

Δημοσ.

Φάση έχουν τα topics που ξεφεύγει το θέμα, έτσι είναι οι συζητήσεις.

 

Μετρό (έξτρα μεταφορικό μέσο) η Θεσσαλονίκη χρειάζεται. Τώρα, βάλε καπιταλισμό, πολιτική, ελληνικό "φιλοτιμο" κτλ και θα δει κανείς πως υπευθυνα, λειτουργικά και πρακτικά τέτοιο έργα στη χώρα μας δεν γίνεται. Εννοώ χίλια δίκια έχει όποιος γκρινιάζει, χωρίς να σημαίνει πως η σαλόνικα δεν έχει ανάγκη το μετρό

Δημοσ.
..Γιατί όταν πιάνω αυτόν τον καταραμένο περιφερειακό με την μηχανή είναι και η μοναδική πόλη που κινδυνεύω ανά 100 μέτρα.

 

περιφεριακός θεσσαλονίκης: το πιό σύντομο ανέκδοτο σήμερα. Όπως ήταν πριν 15 χρόνια το "αλβανός τουρίστας"...

 

Φάση έχουν τα topics που ξεφεύγει το θέμα, έτσι είναι οι συζητήσεις.

 

Μετρό (έξτρα μεταφορικό μέσο) η Θεσσαλονίκη χρειάζεται. Τώρα, βάλε καπιταλισμό, πολιτική, ελληνικό "φιλοτιμο" κτλ και θα δει κανείς πως υπευθυνα, λειτουργικά και πρακτικά τέτοιο έργα στη χώρα μας δεν γίνεται. Εννοώ χίλια δίκια έχει όποιος γκρινιάζει, χωρίς να σημαίνει πως η σαλόνικα δεν έχει ανάγκη το μετρό

 

κατά την ταπεινή μου άποψη, η θεσσαλονίκη έξτρα μεταφορικό μέσο ναι, χρειάζεται. Μετρό, όχι δεν χρειάζεται. Μετρό κάνει γιατί έκανε η Αθήνα. Και επιπλέον και μια υποθαλάσσια, που αυτοί δεν έχουν, έτσι για να σκάσουν από την ζήλια τους.

Δημοσ.

offtopic/ Πριν λίγες μέρες άκουσα στο ραδιόφωνο ότι από τις δέκα πιο μολυσμένες πόλεις της Ευρώπης οι έξι είναι ελληνικές και ότι από αυτές τις έξι η πιο μολυσμένη είναι η Θεσσαλονίκη. Επίσης άκουσα η Θεσσαλονίκη έχει το μεγαλύτερο ρυθμό αύξησης αυτοκινήτων το χρόνο. Δεν το έλεγξα αν όντως ισχύουν αυτές οι ειδήσεις. Η ουσία είναι πως και αληθινές να είναι δεν με εκπλήσουν καθόλου. Έχει παραγίνει το κακό με αυτή την πόλη. Δε θέλω να το συνεχίσω γιατί πρώτον απαγορεύοτναι οι πολιτικές αναλύσεις (όπως σωστά προανέφερε ο συμπολίτης μου) και δεύτερον δεν είναι του θέματος. /offtopic

 

Όσον αφορά το σαββατόβραδο δε βλέπω το λόγο γιατί θα πρέπει ντε και καλά να βγαίνω και να ξεφαντώνω! Η όλη συνήθεια μου φέρνει λίγο εφηβικές ανησυχίες που περιμέναμε όλη την εβδομάδα να έρθει το Σαββατο για να μας αφήσουν οι γονείς να βγούμε. Η ουσία είναι να περνάς καλά όλες τις μέρες της εβδομάδας με όποιον τρόπο σου αρέσει!

Δημοσ.

@ lefterman: Μπορείς να τεκμηριώσεις γιατί δεν χρειάζεται η Θεσσαλονίκη μετρό;;

 

Δεν νομίζω ότι είναι αντιγραφή της Αθήνας, εφόσον από πριν από το 1980 είχε τεθεί το θέμα, και ένας πρώην δήμαρχος (δεν αναφέρω όνομα για να μην θωρηθεί πολιτικό το ποστ) έκανε μια (αποτυχημένη) απόπειρα να το κατασκευάσει τότε.

 

Τέλος, οι 250.000 επιβάτες που θα εξυπηρετεί το μετρό ημερησίως σύμφωνα με τις κυκλοφοριακές μελέτες πώς αλλιώς θα κινηθούν;; Με τα λεωφορεία του ΟΑΣΘ που αντί να αυξάνονται σε αριθμό φέτος μειώνονται κατά 12;;

 

Όσο για τον περιφερειακό έχεις απόλυτο δίκιο και ίσως λες και λίγα. Αλλά όπως εσύ λες τώρα ότι δεν χρειάζεται μετρό, έτσι πριν 15 χρόνια κάποιο άλλοι έλεγαν ότι ο περιφερειακός δεν χρειαζόταν.

 

Γενικά πιστεύω ότι σαν χώρα έχουμε ακόμα ανάγκη από υποδομές (νοσοκομεία, δρόμους κλπ.). Το θέμα είναι ότι περιμένουμε να φτάσουμε στο αμήν για να τις κατασκευάσουμε, και φυσικά πάσχουμε και στην διαχείρησή τους. Πιστεύω όμως ότι αντί να χτυπάμε τα διάφορα έργα που γίνονται (έστω και στραβά) θα έπρεπε να βοηθάμε γιατί στο τέλος εμείς ωφελούμαστε από αυτά.

 

Συγνώμη για το οφτόπικ

Δημοσ.

lefterman, δεν ανοίγω αντιπαράθεση αλλα πες μου, τι άλλο μεταφορικό εκτός του μετρό?

Η ζήλια με αθήνα είναι στο ότι ήθελαν να κάνουν μετρό ταυτόχρονα με την αθήνα, κι όπως λες η υποθαλάσσια(αν είναι δυνατόν!!!). Όσον αφορά τη μόλυνση, εντάξει, σε πόλη 1 εκατομυρίου το να οδηγείς 2 ώρες για να φτάσεις σε μη θανατηφόρα νερά να κάνεις μπάνιο τα λέει όλα

Δημοσ.
@ lefterman: Μπορείς να τεκμηριώσεις γιατί δεν χρειάζεται η Θεσσαλονίκη μετρό;;

 

δύο n παρακαλώ, έχει σημασία:-)

 

Λοιπόν, μπορώ να τεκμηριώσω την άποψή μου. Δεν μπορώ να αποδείξω ότι η σαλονίκη δεν χρειάζεται μετρό, δεν είμαι συγκοινωνιολόγος.

 

Το μετρό λοιπόν που θα έχουμε σε 10 περίπου χρόνια (6-7 μας λένε, εγώ βάζω ακόμα λίγα), θα είναι σχεδόν ίδιο με αυτό που είχε σχεδιαστεί το 1980 από τον δήμαρχο που προανέφερες. Μια γραμμή μερικών χιλιομέτρων, από το κέντρο της πόλης προς τα ανατολικά. Θα κοστίσει τόοοσα πολλά λεφτά, και θα προσφέρει ελάχιστα. Δεν λέω ότι δεν είναι καλό. Χρήσιμο, μια χαρά. Αλλά με αυτά τα λεφτά, σε πολύ λιγότερο χρονικό διάστημα, και με πολύ λιγότερη ταλαιπωρία για τον έρμο τον σαλονικιό (και για την αγορά της πόλης, που ήδη βελάζει), θα μπορούσαν να γίνουν πράγματα που θα λύσουν το πρόβλημα της πόλης όχι όπως αυτό ήταν το 80, αλλά και για τις επόμενες 2-3 δεκαετίες.

 

Όσο για τις γραμμές του οασθ, επειδή τα ξέρω από τα μέσα, δεν φταίει αυτός για την μείωσή τους.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...