steliospal Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2008 Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2008 και να κινηθείτε αναλόγως στο μέλλον. για ποιές κινήσεις μιλάς φίλε μου?
pigeon Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2008 Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2008 για ποιές κινήσεις μιλάς φίλε μου? Ο καθένας οτι καταλαβαίνει και μπορει. Αλλοι θα σταματήσουν να ψωνίζουν, αλλοι θα ενεργοποιήσουν το "Ellinikos tsamboukas-mode", αλλοι θα ψωνίζουν φτηνά κι οτι να 'ναι, με τη λογική αμα χαλάσει ή δεν μου το φτιάχνουν το πετάω. Βλεπεις καμια αλλη λύση αφου αυτοι εχουν το μαχαιρι και το πεπόνι; Εκ των πραγμάτων, συλλογος για την προστασία των καταναλωτών οπως ισχυει σε ανεπτυγμένες εμπορικά χώρες οπως Αμερική, Σουηδία κτλ δεν πρόκειται να υπάρξει στην χώρα μας για τα επόμενα 200εκατ. χρόνια. Το εμπόριο εδω γίνεται με συνθήκες παζαριού σε δρόμους Τουρκικής κωμόπολης, οι κανόνες ισχυουν μόνο για τους αγοραστές κι οχι για τους πωλητές. Ακόμα και 10-20 καταστήματα που ισως υπάρχουν σε γειτονιές ή στην επαρχία θα κλείσουν βλέποντας οτι πιάνονται "κότσοι" μη πω τιποτε χειρότερο, γιατι να συνεχίσουν να λειτουργούν εντιμα ή εντος των ηθικών πλαισιων του εμπορίου; Φταιει σαφως και η παιδεία των αγοραστών, αν μη τι αλλο.. Και κάτι ακόμα, οι εταιρίες και τα καταστήματα καλως κάνουν και πλασάρουν οτι τους συμφέρει, δεν ειναι φιλανθρωπικά ιδρύματα. Εκει (πρεπει να) ερχεται το κράτος και εφαρμόζει κανόνες, φιλελεύθερους μεν αλλα πάντα σε κάποια πλαίσια νομικά και ηθικά. Πχ. το να αγοράζεις χοντρικώς OEM προιόντα και να τα μεταπουλάς για retail ας πουμε οτι ειναι θεμιτό, κανει καλο στα φτωχά πορτοφόλια μας αλλα και στο κατάστημα. Ομως, το να πουλας οτι σου κατέβει και να μην φερεις ευθυνη γιάυτο που πουλας, να πουλάς τρέλα στο τηλέφωνο, να ακολουθείς δικούς σου νόμους που κατέβασε η γκλάβα των φτωχα αμοιβόμενων υπαλληλων σου, παει πολυ. Δυστυχως εδω στην Ελλάδα με οτι καταπιανόμαστε κατ'αρχην θεωρούμε οτι ειμαστε πρωτοπόροι πχ. ας ανοιξουμε ενα μαγαζί να πουλάμε οτι να'ναι χωρις ευθυνη, του τυπου "αρπαχτή". Οκ, ας πουμε καλα ως εδω αυτα γινονται παντού, ομως σε εμας εφαρμόζεται το γνωστο "Ειπαν του λωλού να χέ... κι αυτος ξεκωλώθηκε!" Με τέτοιες εμπορικές τακτικές θελω να δω ποσοι πελάτες θα τους μεινουν ακόμα να τους τροφοδοτούν τις εμπορικές τους ανησυχιες γιατι στα ειδη που αναφερόμαστε εδω δεν ειναι 1ης ανάγκης και ευκολα μπορει να πεις "ας παει να γ.... δεν αγοράζω τιποτε, σιγα μη μπλέξω με αλλαγές κτλ". Ο πελάτης εχει τη δύναμη εν γενει, απλα δεν εχουμε καταλάβει ακόμα πως πρεπει να την χειριστούμε προς οφελος μας.
steliospal Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2008 Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2008 Συμφωνώ σε όλα όσα είπες...Μόνο μία μικρή παρατήρηση. Όλες οι αλυσίδες καταστημάτων έχουν θαφτεί απο φόρουμ.Στα συνοικιακά και "μικρότερα" καταστήματα συνάντησα απο προσωπική εμπειρία φίλου μου ίδια αντιμετώπιση (μιλάω - δυσφημίζω το κατάστημα ram λίγο πιό πάνω από το πλαίσιο στην Στουρνάρη-απαράδεκτο-) και θέτω την εξής απορία: όποιος θέλει να αγοράσει κάτι για υπολογιστή ή έναν υπολογιστή , πως θα το προμηθευτεί τελικά? μήπως δεν θα το αγοράσει καθόλου???Τελικά δεν είναι λίγο φαύλος κύκλος , όσο πεσιμιστικό και αν ακούγεται, να θάβουμε και στο φινάλε από τα ίδια καταστήματα θα αγοράσουμε αύριο μεθαύριο αφού , δεν έχουμε άλλη επιλογή.... Φυσικά και καλά κάνουμε και λέμε τις εμπειρίες μας , μπας και ταρακουνηθούν λίγο , αλλά αυτό που θα έπρεπε είναι όχι να ψάχνουμε άκρες μέσα απο τα φόρουμς αλλά από τον (άχρηστο) ΙΝΚΑ με την ελπίδα οτι κάποτε θα γίνει χρήσιμος...
pigeon Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2008 Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2008 Συμφωνώ σε όλα όσα είπες...Μόνο μία μικρή παρατήρηση. Όλες οι αλυσίδες καταστημάτων έχουν θαφτεί απο φόρουμ. Στα συνοικιακά και "μικρότερα" καταστήματα συνάντησα απο προσωπική εμπειρία φίλου μου ίδια αντιμετώπιση (μιλάω - δυσφημίζω το κατάστημα ram λίγο πιό πάνω από το πλαίσιο στην Στουρνάρη-απαράδεκτο-) και θέτω την εξής απορία: όποιος θέλει να αγοράσει κάτι για υπολογιστή ή έναν υπολογιστή , πως θα το προμηθευτεί τελικά? μήπως δεν θα το αγοράσει καθόλου??? Σωστά ρωτας, ειναι δυσκολη η απόφαση κι απο καταλαβαίνω οι περισσότεροι με μιση καρδιά ψωνίζουν κι απο πάνω κάνουν ενα ευχέλαιο μη τους τυχει προβληματικό το προιον! Εγω τελευταια ακουλουθώ τον εξης δρόμο πχ. θα πάρω κάρτα γραφικών απο το πλαισιο που τις αλλάζει (κατα προτίμηση μάρκα δικής τους εισαγωγής), αλλα θα πάρω καλωδιάκια και αλλα ειδη απο το eshop που εχει ποικιλία και σχετικά καλύτερες τιμες. Λεω, στα καλώδια και τους ανεμιστήρες τι να βγει χαλασμένο που να χρειάζεται να τραβολογιέμαι με δαύτους; το πετάω και τελειώνω! Θα μου πεις δεν ειναι λύση... Το ramshop πάντως εκλεισε καιρό τώρα! (θεια δίκη; Τελικά δεν είναι λίγο φαύλος κύκλος , όσο πεσιμιστικό και αν ακούγεται, να θάβουμε και στο φινάλε από τα ίδια καταστήματα θα αγοράσουμε αύριο μεθαύριο αφού , δεν έχουμε άλλη επιλογή.... Φυσικά και καλά κάνουμε και λέμε τις εμπειρίες μας , μπας και ταρακουνηθούν λίγο , αλλά αυτό που θα έπρεπε είναι όχι να ψάχνουμε άκρες μέσα απο τα φόρουμς αλλά από τον (άχρηστο) ΙΝΚΑ με την ελπίδα οτι κάποτε θα γίνει χρήσιμος... Ενταξει το θάψιμο ειναι μέσα στο παιχνίδι, αλλωστε τα λεφτά μας δίνουμε κι η γκρίνια ειναι στο πρόγραμμα οταν κατι βγαίνει σκάρτο. Μη νομιζεις, κι αυτοι οταν μας υπολογίζουν στο τζίρο τους καπως ετσι λένε, θα ερθουν 50 κορόιδα θα ψωνίσουν το τάδε σαβουρόπραγμα που καναμε εισαγωγή και θα τα 'κονομήσουμε. Εχουμε φαει σαβουρα με τους κουβάδες, οτι κακοφτιαγμένο κινέζικο gadget ή εξάρτημα βγήκε το πληρώσαμε. Αλλα προιόντα δεν βγάζουν ενημερωμένους drivers πχ. για Vista λες και οταν τα αγοράσαμε εγραφε ημ. λήξεως Ιούνιος 2007!! Και με τα Plextor ετσι δεν τραβιόμαστε ορισμένοι επειδη ειχαμε χρόνια το κόλλημα με την "πιότητα";; Το καλυτερο που γράφεις ειναι αυτο για το ΙΝΚΑ , αν και φοβάμαι πως ολοι τους δουλευουν για τις επιδοτήσεις και τα μάτια του κόσμου. Λίγες ειναι οι περιπτώσεις κραυγαλέων αδικιών που λύνονται μεσω αυτων των υπηρεσιων, οι υπολοιπες απλως υπαρχουν για να διακινειται αλληλογραφία και να δικαιολογούν την υπαρξη τους ως "συνήγοροι" του καταναλωτη.
Prof_Chaos Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2008 Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2008 επειδή το διάβασα φευγαλέα το όλο τοπικ..και επίσης είδα τηλεκοντρόλ με μπαταρίες μέσα και χωρίς ζελατινα...Μήπως μιλάμε για πλαίσιο;Το λέω γιατι εχει το χουσούρι να πουλάει πολλές επιστροφές πελατών χωρίς να βλέπουν αν ολα ειναι οκ.. Πάντως το πλαίσιο εχει την καλύτερη αντικατάσταση στην Ελλάδα.Πήγα σήμερα αναγκαστικά στο e-shop να αγοράσω κάτι το οποίο δεν το φέρνει το πλαισιο , και ακουγα δικαιολογίες πωλητών σε πελάτη για αντικατάσταση προιόντος..για πολλά γέλια ετοιμος ήμουν να σηκωθώ να φύγω..
Pantelis51 Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2008 Μέλος Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2008 Το τηλεκοντρόλ που είχε μέσα το ελαττωματικό προιόν που αγόρασα από το Πλαίσιο ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΣΦΡΑΓΙΣΜΕΝΕΣ ΜΠΑΤΑΡΙΕΣ δηλαδή ήτανε μέσα στο τηλεκοντρόλ. Είναι παράλογο να δέχονται αλλαγές αλλά όχι και επιστροφές για άμεση αντικατάσταση ή επιστροφή χρημάτων. Όσο αφορά τα καλώδια μου έχει τύχει να αγοράσω από την εν λόγο αλυσίδα και να μη λειτουργεί. Τέλος έχω συναντήσει πολλά προιόντα που στο εξωτερικό πωλούνται προς 3-4 € στο Πλαίσιο να κοστίζουνε 30 €
steliospal Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2008 Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2008 Εγω τελευταια ακουλουθώ τον εξης δρόμο πχ. θα πάρω κάρτα γραφικών απο το πλαισιο που τις αλλάζει (κατα προτίμηση μάρκα δικής τους εισαγωγής), αλλα θα πάρω καλωδιάκια και αλλα ειδη απο το eshop που εχει ποικιλία και σχετικά καλύτερες τιμες. ωραία όλα αυτά, μαζί σου, αλλά σκέψου και έναν μέσο χρήστη ή έναν χρήστη άσχετο με τεχνολογία που θα πάει να πάρει ένα κουτί έτοιμο...(γιατί οι περισσότεροι έτσι είναι) . Άλλωστε και ο φίλος που έκανε το ποστ απο το πλαίσιο ψώνισε...τεσπα. Δεν ξέρω....ας μην αναμασάμε τα ίδια πράγματα και ας φωνάξουμε τον παπά της ενορίας μας για ένα δωρεάν ευχέλαιο στο μαγαζί που θα ψωνίζουμε μπας και δεν βγουν χαλασμένα τα προϊόντα!
pp6210 Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2008 Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2008 Διάβασα και εγώ φευγαλέα το τοπικ, αλλά νομίζω οτι, χωρίς να είμαι νομικός, μπορώ να διαφωτίσω λίγο μέσα από την δική μου εμπειρία - εξειδίκευση από τα κινητά τηλέφωνα: 1. όπως επισημάνθηκε ήδη, άλλο εγγύηση, άλλο "υπαναχώρηση" σε πώληση εξ'αποστάσεως και άλλο αντικατάσταση προϊόντος DOA (Dead On Arrival). Σήμερα που όλοι σχεδόν οι κατασκευαστές θεωρούν φθηνότερο να κατασκεάζουν στην Κίνα και να έχουν ενα ΧΧ ποσοστό expected failures, οι πολιτικές DOA είναι πιό σημαντικές από ποτέ. 2. Η πολιτική DOA εξαρτάται από την κάθε κατασκευάστρια και όχι από την κάθε αλυσίδα "μετα"-πώλησης... Δηλαδή η μια μάρκα κινητών ορίζει ένα προϊόν ως DOA (και άρα θα το δεχθεί ως επιστροφή από το σημεία πώλησης) εάν το κινητό έχει χρησιμοποιηθεί εως ΧΧ ΩΡΕΣ, η άλλη εάν έχουν περάσει ΧΧ ΜΕΡΕΣ. Εάν δεν πληρούνται οι παραπάνω προϋποθέσεις, τότε το κατάστημα πρέπει να σε παραπέμψει απ'ευθείας στον κατασκευαστή (γιατί αλλιώς θα το χρεωθεί όπως είπε πιό πάνω κάποιος μέσα από την αλυσίδα). 3. Η επιστροφή χρημάτων αποφεύγεται, ιδίως αν δεν είναι αυθημερόν, (εκτός από πραγματικά δύσκολες περιπτώσεις) γιατί δημιουργεί φορολογικές ασυνέχειες με αποδόσεις ΦΠΑ κλπ. Ο φίλος μας πιθανότατα έπεσε σε περίπτωση ελλατωματικού προϊόντος που είχε επιστραφεί και προσπάθησαν να το ξαναδώσουν (είτε γιατί δεν το ήξεραν ή γιατί κακώς το είχαν δεχθεί εξ'αρχής από τον πρώτο πελάτη που το επέστρεψε και δεν μπορούν τώρα να το επιστρέψουν ως DOA). Αυτό που προσπαθώ να κάνω πάντα είναι να κοιτάω αν το προιόν είναι σφραγγισμένο... εάν δεν είναι ζητάω να το ανοίξουν μπροστά μου και να το βάλουν μπροστά... την στιγμή της αγοράς και ΠΡΙΝ την πληρωμή έχουμε την μεγαλύτερη διαπραγματευτική δύναμη ως αγοραστές (γιατί μπορούμε κάλλιστα να το παρατήσουμε ένα αμφίβολο προϊόν και να φύγουμε). Αυτός είναι και ο λόγος που σταμάτησα να ψωνίζω από το e-shop, στα δίνουν αμπαλαρισμένα με κούτες και ταινίες και σε στραβοκοιτάνε αν πεις να το ανοίξεις πριν πληρώσεις.... αμ κύριοι δεν πουλάνε έτσι τα λιανομάγαζα... εγώ χάνω τα 5-10 ευρώ ψωνίζωντας από αλλού, αλλά εσείς χάνετε και το τζίρο που θα έκανα και τα κέρδη που θα σας άφηνα...
sepulto Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2008 Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2008 Και αμα τους το επιστρεψεις σε κοιτανε με μισο ματι(βλεπε e-shop).Επεστρεψα xfx 8600gt και ειχα ανοιξει μονο το κουτι-ειχα βγαλει το στρογγυλο σελοτειπ-και μου ειπαν ''δεν μπορουμε να το πουλησουμε μετα εμεις'' και ''εχει ανοιχτει'' και αλλα τετοια.Τελικα το πηραν πισω....
pigeon Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2008 Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2008 Συμφωνώ με τον pp6210 , το "κόλπο" ειναι να προσέχουμε λιγο περισσότερο πριν την αγορα κι ας το πληρώσουμε περισσότερο, οχι να αγοράζουμε βιαστικά επειδη ειναι φτηνό ή επειδη μας εχει πιάσει ενθουσιασμός. Πολλοι επαναπαυόμαστε στο RMA ή/και τον τσαμπουκά για να το επιστρέψουμε αλλα αν τελικά βγει χαλασμένο ή πρόκειται για ειδος απο επιστροφή, ανοιγμένο κτλ, το παλούκι το τρώμε εμεις.. Να συμπληρώσω κατι για τους εισαγωγείς και τους αντιπροσώπους: Ολα τα μαγαζιά εχουν ενα "τράτο", ενα περιθώριο για επιστροφές ελλατωματικών ανάλογα με το είδος , την ποσότητα που αγοράζουν και το κόλλημα κάθε προμηθευτή τους. Οι εισαγωγεις και οι αντιπροσωπείες εχουν κάνει το κουμάντο τους και ξέρουν οτι μπορουν να επιστρέψουν στον κινέζο (Χ) προιόντα ή στις περισσότερες περιπτώσεις να τα πετάξουν. Αυτο μεταφέρεται και στους πελάτες μέσω των καταστημάτων, ενα μεγάλο κατάστημα κατα συνθήκη εχει μεγαλύτερο τράτο για επιστροφές λόγω μαζικών αγορών και μεγάλων ανοικτών (πιστωτικών) λογαριασμών. Θεωρητικά λοιπον αγοράζοντας απο μεγάλο μαγαζι εχουμε περιθώριο για επιστροφή πιο ευκολα απο κάποιο μικρόμαγαζο. Δυστυχως δεν ισχυει αυτο γιατι οσο πιο μεγάλο το μαγαζι τόσο μεγαλύτερη η ανάγκη για το κέρδος (Ελλαδα=αρπαχτή) αρα μας ερχεται μια η αλλη.. Επίσης τα μεγάλα καταστήματα κρατάνε αυτο το τράτο για τους μεγάλους πελάτες ή τους γκρινιάρηδες πελάτες. Ειναι κάτι που κάνει χαρακτηριστικά το eshop γι'αυτο και πολλοι επαγγελματίες που αγοράζουν απο το eshop λένε ακόμα κι εδω "5 χρόνια ψωνίζω κανενα πρόβλημα με τις αλλαγές", ενω αλλοι παιδεύονται να αλλάξουν ενα ποντίκι. Τεράστιο πρόβλημα στο ειδος αυτο (υπολογιστές και συναφή) ειναι οτι οι εισαγωγείς ειναι μετρημένοι και δεν υπάρχει περιθώριο για ευελιξία , λένε στους εμπόρους "αμα θες πάρτο απο μας αλλιως κάντο εισαγωγή απο την Κίνα". Ποιος εχει τα λεφτα και τις γνώσεις να κάνει εισαγωγή; Εισαγωγές κανει τα τελευταία χρόνια το Πλαίσιο σε κάποια ειδη ετσι εχει νορμαλ τιμες και δυνατότητα επιστροφών, σ'αυτα τα ειδη μονο, επαναλαμβάνω! Σε αλλα είδη πχ. ηλεκτρονικά/ηλεκτρικά αντίθετα, πέφτουν κάτι εμπάργκο ξεγυρισμένα απο τους εμπόρους και οι προμηθευτές κάνουν αμαν να πουλήσουν το εμπόρευμα που καταλήγει στις αλυσίδες praktiker, mediamakrt κτλ. Ενα παράδειγμα θα σας πω, η εταιρία Top ELectronics φερνει πολυ και καλο ηλεκτρονικό υλικό με καλες τιμές χοντρικής. Στις επιστροφές ομως βγάζει το λάδι στο εμπορο, φαντάστείτε στον απλο πελάτη λιανικής! Ετσι λοιπον ειτε απο πολιτική ειτε απο ανάγκη εχει χάσει το χαμηλο κομμάτι των εμπόρων και απευθυνεται σε ενδιάμεσους που αναλαμβάνουν το κομμάτι της επιστροφής ελλατωματικών (τα πετάνε ή απλα τσακώνονται με τον πελάτη) ανεβάζοντας ομως αρκετά το κόστος στη λιανική. Προς αποφυγήν παρεξηγήσεων: Δεν εχω μαγαζί στο ειδος που μας ενδιαφέρει, μακαρι να ειχα!. Απλως για κάποιους λόγους εχω καλη γνώση της αγοράς.
Pantelis51 Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2008 Μέλος Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2008 Μου κάνει εξαιρετική εντύπωση που σχολιάζονται οι πολιτικές των εταιριών κατά πόσο τους συμφέρει και κατά πόσο όχι, και όχι το ότι υπάρχει ένα συγκεκριμένο ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ το οποίο παραβιάζεται ασυστόλως και κανείς δεν κάνει τίποτα για αυτό! Επιστροφή προϊόντος και επιστροφή χρημάτων είναι θέμα δευτερολέπτων! Ακυρώνεις την απόδειξη στο φορολογικό μηχάνημα και επιστρέφεις τα χρήματα στο πελάτη. Το έχω κάνει πάμπολλες φορές και για τον ταμείο μιας επιχείρησης αποτελεί μέρος της εργασίας του. Επιχείρηση σημαίνει ΡΙΣΚΟ. Πότε έχεις κέρδος και πότε ζημία. Ως πελάτης δεν με ενδιαφέρει στο ελάχιστο τι θα κάνει το ελαττωματικό προϊόν το κατάστημα, ας το βάλει… στη βιτρίνα ως δείγμα, ας το πάει σπίτι του, ας κατεβάσει τη τιμή του. Φυσικά ΚΑΙ ΑΥΤΟ καλύπτεται από νομοθετικά πλαίσια . Με ενδιαφέρει πως πληρώνω για κάτι και το θέλω τη στιγμή της πληρωμής! Διαφορετικά ας έχουνε τα καταστήματα συμβόλαια, να υπογράφουμε, να δοκιμάζουμε, και αν δεν είναι χαλασμένα να πληρώνουμε για αυτά. Ενημερωτικά έστειλα επιστολή στο ΠΛΑΙΣΙΟ εδώ και μέρες και ΔΕΝ ΕΧΟΥΝΕ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ. Εντός ημερών θα ζητήσω διαγραφή των προσωπικών μου δεδομένων από τα συστήματα τους. Σας προτείνω να κάνετε το ίδιο ως ένδειξη διαμαρτυρίας σε αντίστοιχες περιπτώσεις.
pigeon Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2008 Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2008 Μια χαρα τα λες! Το ΡΙΣΚΟ ειναι μια εμπορική εννοια που προφανως στην Ελλαδα ερμηνευεται οτι πρεπει να την αναλάβει ο πελάτης κι οχι το κατάστημα. Βεβαιως υπάρχουν υπηρεσίες ελέγχου της αγοράς. Για να φτάσει ομως να γίνει κατι χειροπιαστό στο επίπεδο του απλού καταναλωτή πρεπει να πάρουν απόφαση να πληξουν σοβαρά τους αρπαχτολόγους με ελέγχους και μαζικές μηνυσεις -μεσω συλλόγων καταναλωτων-. Πως ομως να γίνει αυτο οταν οι δεικτες ανταγωνιστικότητας που τους ενδιαφέρουν, ανεβαίνουν οταν ανεβαίνει ο τζιρος των καθε λογής αρπαχτολόγων; Και τελος, η Ελλαδα ειναι τριτοκοσμική χώρα για τα ειδη αυτα που συζητάμε, ολα τα δευτεροκλασσάτα προιόντα (χαμηλό ή ανύπαρκτο quality control) και επιστροφές προιόντων ανεπτυγμενων χωρων (refurbished προιόντα) διατίθενται εδω γιατι υπάρχει χαμηλό πορτοφόλι και ακομα χαμηλότερη αγοραστική παιδεία. Ειναι λιγο χαιρεκακο, αλλα ελπίζουμε σε "ανάπτυξη" των αλυσίδων στα Βαλκάνια και τις ανατολικές χώρες για να γλιτώσουμε απο τις επιστροφές και τα επισκευασμένα
Pantelis51 Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2008 Μέλος Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2008 Άντε να δούμε μια σοβαρή ευρωπαϊκή εταιρία και στη χώρα μας και όχι του στυλ "..άλλαξαν τα ρούχα τους αλλιώς". Όσο αφορά το ΠΛΑΙΣΙΟ μεταφέρω μια ερώτηση που μου κάνανε στο παρελθόν κατα τη διάρκεια επαγγελματικής συνέντευξης και η οποία μου έκανε εξαιρετική εντύπωση, υπαιτιότητα των σπουδών μου πάνω στη Διαχείριση Ανθρωπίνου Δυναμικού και την αναγνώριση αυτών από τις υποτροφίες που έχω λάβει από το ελληνικό κράτος. "Τι μισθό περιμένετε να λάβετε από εμάς;" Για την ιστορία το προϊόν που αγόρασα ήτανε το πιο ακριβό στο είδος του μιας και που το οικονομικότερο κόστιζε κατά -60%.
Pantelis51 Δημοσ. 19 Απριλίου 2008 Μέλος Δημοσ. 19 Απριλίου 2008 Για κακή μου τύχη έχω μπλέξει με μια εταιρεία, την ΠΛΑΙΣΙΟ COMPUTERS που στη περίπτωση μου δεν ξέρουνε τι τους γίνεται! Όπως μπορείτε να διαβάσετε στην αρχή αυτού του νήματος, τον Δεκέμβριο του 2007 αγόρασα ένα μηχάνημα από το κατάστημα ΠΛΑΙΣΙΟ COMPUTERS το οποίο ήτανε από την αρχή ΧΑΛΑΣΜΕΝΟ (δεν λειτουργούσε). Το μηχάνημα επιστράφηκε στο κατάστημα Συντάγματος το οποίο ΔΕΝ ΜΟΥ ΤΟ ΑΝΤΙΚΑΤΕΣΤΗΣΑΝ και ούτε ΕΠΕΣΤΡΕΨΑΝ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΜΟΥ ΠΙΣΩ όπως ορίζει το αστικό δίκαιο και όπως τόσο περίτρανα αγνοούν. Αντ’ αυτού είπανε πως το στείλανε στην αντιπροσωπεία… Έχουνε περάσει 4 μήνες στους οποίους: 1) ΟΥΔΕΠΟΤΕ τηλεφώνησε κάποιος για να με ενημερώσει για το παραμικρό 2) Σε κάθε μου κλήση άκουγα και από μία ΓΕΛΕΙΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΑ του στυλ «η αντιπροσωπεία δεν έχει ανταλλακτικό» , «να σήμερα περιμένουμε απάντηση», «δεν είναι εδώ ο υπεύθυνος..» 3) Όταν ζήτησα το τηλέφωνο της αντιπροσωπείας με διαβεβαίωσε ο τεχνικός του τμήματος πως θα τηλεφωνούσε εκείνος και θα με έπαιρνε πίσω…. Φυσικά ΔΕΝ ΜΟΥ ΤΟ ΕΔΩΣΕ (ήτανε φως φανάρι πως ήθελε κάτι να κρύψει!) και φυσικά ΟΥΔΕΠΟΤΕ ΕΛΑΒΑ ΤΟ ΠΑΡΑΜΙΚΡΟ ΤΗΛΕΦΩΝΗΜΑ 4) ΟΥΔΕΠΟΤΕ απάντησαν από τα κεντρικά σε κάποιο email διαμαρτυρίας που τους είχα στείλει. Πριν λίγες μέρες λοιπόν, δέχομαι ένα τηλεφώνημα από έναν τεχνικό της εταιρείας ο οποίος ήτανε πολύ ευγενικός και καθησυχαστικός. Αυτό που είπε είναι πως (εδώ γελάστε!) ΤΟ ΜΗΧΑΝΗΜΑ ΣΤΑΛΘΗΚΕ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ ΜΕ ΛΑΘΟΣ ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ ΚΑΙ ΕΠΙ 4 ΜΗΝΕΣ ΗΤΑΝΕ ΑΦΑΝΤΟ! ΕΚΤΟΣ ΑΥΤΟΥ ΤΟ ΜΗΧΑΝΗΜΑ ΔΕΝ ΔΙΟΡΘΩΘΗΚΕ / ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΘΗΚΕ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΡΑΣΩ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΓΙΑ ΝΑ ΠΙΣΤΩΘΟΥΝ(!) ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ. Πηγαίνω λοιπόν σήμερα ΟΠΩΣ ΜΟΥ ΕΙΠΕ Ο ΣΥΜΠΑΘΕΣΤΑΤΟΣ ΚΥΡΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ για να βρεθώ αντιμέτωπος επί 1 ώρα τουλάχιστον ΣΤΟ ΑΠΟΛΥΤΟ ΧΑΟΣ. Πέρασα μια ΤΡΑΓΕΛΑΦΙΚΗ ώρα στο κατάστημα ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ με τον υπάλληλο του service να ψάχνει τις καταχωρήσεις και να μην βρίσκει αυτό που ήθελε και να μου λέει ΕΛΑΤΕ ΑΥΡΙΟ! Τότε άρχισα να φωνάζω γιατί πραγματικά το να σε κοροϊδεύουν επί 4 μήνες σε βγάζει έξω από τα ρούχα σου και η αιτιολογία του «ελάτε αύριο» ήτανε πως ήθελε απόδειξη αγοράς τις οποίες αποδείξεις κρατάνε όταν δίνεις κάτι στο service!!!! Με τις φωνές λοιπόν, ο υπάλληλος ως διαμαγείας μου έδωσε ένα χαρτί να παραλάβω με αυτό τα χρήματα μου από το ταμείο…. Μου είπε χαρακτηριστικά να πω στην κοπέλα πως η αντιπροσωπεία ΕΠΕΣΤΡΕΨΕ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΠΙΣΤΡΑΦΟΥΝ ΣΤΟΝ ΠΕΛΑΤΗ! Στο ταμείο όμως η κοπέλα είχε ένα πρόβλημα που ούτε και κατάλαβα και ούτε με ενδιέφερε και φώναξε κάποιον υπεύθυνο. Ο υπεύθυνος μου είπε πως δεν έβρισκε το κωδικό του προϊόντος που είχα αγοράσει και κάτι άλλα που ΟΥΤΕ ΜΕ ΝΟΙΑΖΟΥΝ ΟΥΤΕ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΠΟΤΕ ΝΑ ΜΕ ΝΟΙΑΖΟΥΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ Η ΤΟ ΚΑΘΕΝΑ ΜΑΣ και πως είχε πρόβλημα και δεν μπορούσε να πιστώσει τα χρήματα. .. Του είπα το αυτονόητο: ΓΙΑΤΙ ΜΕ ΠΗΡΑΤΕ ΤΗΛΕΦΩΝΟ;;; ΓΙΑΤΙ ΜΟΥ ΕΙΠΑΤΕ ΝΑ ΕΡΘΩ;;;; ΓΙΑΤΙ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΧΑΣΩ ΑΛΛΕΣ 3 ΩΡΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΜΟΥ ΧΡΟΝΟ;;; ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΟΤΙ Ο ΠΩΛΗΤΗΣ ΦΕΡΕΙ ΤΗΝ ΑΠΟΛΥΤΗ ΕΥΘΥΝΗ;;; (Σημείωση: Όταν γράφω ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΝΕ ΤΙ ΤΟΥΣ ΓΙΝΕΤΑΙ κυριολεκτώ!) Είχε περάσει μια ολόκληρη ώρα, ήμουν εκεί όρθιος, ιδρωμένος και ΕΠΕΙΔΗ ΑΥΤΟΙ ΜΟΥ ΤΟ ΖΗΤΗΣΑΝΕ και άκρη ΔΕΝ ΕΒΓΑΛΑΝ. Ο κύριος ζήτησε το τηλέφωνο μου για να … με πάρει τηλέφωνο όταν θα είχε νεώτερα. Του περιέγραψα πως ΕΠΙ 4 ΜΗΝΕΣ Η ΠΛΑΙΣΙΟ ΜΕ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΨΙΛΟ ΓΑΖΙ και επαναλαμβάνω πως το αποκορύφωμα είναι να σε παίρνουνε τηλέφωνο και να σου λένε «σου ζητάω συγνώμη, έλα να κάνουμε την επιστροφή» να πηγαίνεις και να σου λένε «δεν ξέρω τι είναι αυτό, έλα άλλη φορά(!!!)». Τέλος ο υπεύθυνος μου είπε κάτι αστείο «έτσι κι αλλιώς τα χρήματα θα πιστωθούν, δεν θα λάβεις μετρητά» πράγμα που δείχνει για ακόμα μια φορά ΤΟ ΠΟΣΟ ΤΡΙΣΑΘΛΙΑ γελοιοποιούνται και πως χρίζουν λίγη αξιοπρέπεια παραπάνω στο συγκεκριμένο θέμα. Αν είχανε ανάγκη από 100 ευρώ να μου το λέγανε και πραγματικά ΘΑ ΤΟΥΣ ΤΑ ΧΑΡΙΖΑ! Φυσικά αυτού του στυλ «πάρε άλλο ψηφιακό γλυφιτζούρι αφού αυτό που σου δώσαμε ήτανε σάπιο» δεν πρόκειται να το δεχτώ ούτε εγώ αλλά ούτε πιθανόν και ο δικηγόρος μου. Έχω ΠΑΨΕΙ από πελάτης τους και σήμερα μου δώσανε ένα λόγο παραπάνω . Προτιμώ να δώσω 10 ευρώ παραπάνω (που αυτό κακά τα ψέματα σπανίως συμβαίνει μιας και που η κάθε εταιρεία αντιγράφει τις τιμές τις άλλης!) αλλά θα έχω το κεφάλι μου ήσυχο! Επιπροσθέτως μόνο στα 20 λεπτά που ήμουν στο service, μια κυρία έφερε το PC που αγόρασε εχθές και δεν άναβε το πρωί και έναν κύριο με μια συσκευή (σκληρός νομίζω) που δεν τον έβλεπε κανένας από τους υπολογιστές που το δοκίμασε! Δεν θα ήθελα να ξέρω πόσοι επιστρέφουνε καθημερινά DEAD «καινούργιες» συσκευές που αγοράστηκαν από το συγκεκριμένο κατάστημα…. γιατί θα με πιάσει η καρδιά μου! Τα συμπεράσματα όπως πάντα δικά σας.
IMMORTALFRANK Δημοσ. 19 Απριλίου 2008 Δημοσ. 19 Απριλίου 2008 Τι εταιρείας ήταν το laptop και κυρίως σε πόσες μέρες το πήγες πίσω??? Γενικά στο πλαίσιο τα laptop έχουν ΟΛΑ doa 7-30 ημερών αναλόγως εταιρείας
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.