Προς το περιεχόμενο

Πρωτο μηχανακι/μηχανη


Commentator

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
Μήπως μπορεί κάποιος να περιγράψει τις κατηγορίες των μηχανών εν συντομία σε αυτούς που δεν έχουν καμία επαφή με το αντικείμενο αλλά θέλουν να αποκτήσουν;

 

Sport, cross, street, on-off, δλδ;; Τι άλλα υπάρχουν; Συγχωρέστε με αν βγαίνω οφτοπικ :-)

 

Στα πολύ γρήγορα:

 

Sport(supersport) --> Προσανατολισμένα στην σπορ οδήγηση, η πίστα είναι το σπίτι τους. "Επιθετική" στάση οδήγησης, μόνο για άσφαλτο και χαμηλό βαθμό πρακτικότητας σε καθημερινή χρήση. Πχ ο συνεπιβάτης δεν είναι επιθυμητός.

 

Cross --> Μοτοσυκλέτα προορισμένη για χώμα και δύσκολες διαδρομές εκτός δρόμου.

 

Street--> Μοτοσυκλέτα για άσφαλτο, με νορμάλ θέση οδήγησης (συνήθως χωρίς φαίρινγκ, φαίνεται ο κινητήρας δηλαδή), καλή θέση για συνεπιβάτη.

 

On-Off (-On/Off) --> Μοτοσυκλέτα που μπορεί να κινηθεί και σε άσφαλτο και σε χώμα. Συνήθως είναι πιο προσανατολισμένες για άσφαλτο, αλλά έχουν και κάποιες ικανότητες για χώμα. Όρθια θέση οδήγησης.

 

Υπάρχουν ακόμα οι Touring (μεγάλες μοτό για ταξίδια), τα custom (τύπου Harley), mopeds (παπιά και scooter)

Δημοσ.

Στα υπέρ είναι η διασκέδαση ενώ στα κατά ότι σκυλοβρωμάς λαδίλα μαζί με όλη τη γειτονιά. Μετά από κάθε βόλτα το λούσιμο είναι αναγκαστικό.

 

Κάποτε είχα ένα suzuki TS το οποίο από 50 είχε γίνει 150 και ο μοναδικός λόγος που το είχα αγοράσει (χαχαχα) ήταν ότι περνούσα με την γκομενίτσα μέσα από τα χωράφια του ΤΕΙ Αιγάλεω κάθε βράδυ, με σκοπό το χαμούρεμα. Φοβερός χάρος!

Απ' όσο βλέπω επιβιώνουν ακόμη.

http://www.metacafe.com/watch/289689/suzuki_50cc_dougnuts/

  • 4 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Μεγαλε εαν θελεις να αρχισεις μια μοτοσυκλετιστικη πορεια, ξεκινα με κατι σαν το Yamaha ybr 125cc.ειναι το καταλληλότερο εργαλει για να μαθεις τον δρομο, στροφεσ και πατηματα για εναν πρωταρη.Και νομιζω το καλυτερο στην κατηγορια του και σχετικα φθηνο 2000ευροπουλα.Το ειχα κι εγω, το '07 κι εμεινα πολυ ικανοποιημένος.

 

ΜΕΤΑ απο αυτο, αν βεβαια εχεις μυαλο μεσα απο το κρανος σου, μπορεις να συνεχισεις με το ξαδερφακι του το yamaha ybr 250cc, το οποιο το εχει ο αδερφος μ και ειναι πολυ καλο η' μ ενα hond cbf 250cc, που εχω ακουσει και παλι καλα λογια.

 

ΑΝ τωρα εχεισ παρει εκ γενετεις το μικροβιο της μηχανης μπορεις να βρεις σε πολυ καλη κατασταση (μεταχειρισμενο) και με τιμη γυρω στα 2,000-3,000ευρω, honda cb 400cc. ευκολοδηγητη μηχανη και πολυ σκυλι.

Εγώ επειδη ειμαι λιγο εως πολυ μουρλος πηρα το HONDA CB 400cc Super Four Hyper VTEC!!! Τρελλο κομματι φιλε μου, μιλαμε για πολυ σκονη...καιει πολυ(λογικο λογο του VTEC) αλλα χαλαλι του.

 

Θελω να ρωτησω αν καποιος γνωριζει για honda hornet 600 2004'.... Αν καποιος την ειχε να μ πει 5 πραγματα...

Δημοσ.

αν εχεις σκοπό να ασχολη8είς με μηχανές, τότε ξεκίνα απο ένα μέχρι 125κ.ε. και να εχει συμπλεχτη. Κατά προτίμηση μεταχειρισμένο. γιατί σε ένα χρόνο (ανάλογα και τα οικονομικά σου) θα το αλλάξεις.

 

Θα ελεγα όχι σε τρικυκλο γιατί δεν θα μάθεις ισσοροπία.

 

Αν πάλι θες κυριλέ καταστάσεις και μόνο για τη δουλειά σου. πάρε ένα σκουτερ μέχρι 125 πάλι και τελειωσες.

 

Εγω πρώτο μηχανάκι πήγα ο μαλάκας και πήρα 660κ.ε. και ήτανε πολλές οι φορές που θα μπορούσα να είχα φάει τα μουτρα μου ασχημα. Ούτε να φρενάρω δεν ήξερα.

 

Ενω σε λιγότερα κυβικά έχεις περιθώριο να πειραματιστείς.

Δημοσ.

Honda CBF250,την εχει ο ξαδερφος μου,γ@μ@ει...σορυ που θα σου καταχραστω λιγο το τοπικ:o,αλλα εγω ψηνομαι να αγορασω μηχανη ρετρο φαση,royal enfield ή κατι παρομοιο...καμια προταση-αποψη πανω στις συγκεκριμενες μηχανες κ στην συγκεκριμενη κατηγορια?μπατζετ το πολυ κανα 5χιλιαρο εχω...:-)

Δημοσ.
Βασικά απ' όσο κατάλαβα θέλει να μάθει να οδηγεί μοτοσυκλέτα :mrgreen:

 

 

Τώρα αν θέλει να μάθει να οδηγεί τρίκυκλο και να πουλάει ψάρια, αλλάζει το σκηνικό.

Χαχαχαχα!!!:-D:-D:-D

Δημοσ.
Honda CBF250,την εχει ο ξαδερφος μου,γ@μ@ει...σορυ που θα σου καταχραστω λιγο το τοπικ:o,αλλα εγω ψηνομαι να αγορασω μηχανη ρετρο φαση,royal enfield ή κατι παρομοιο...καμια προταση-αποψη πανω στις συγκεκριμενες μηχανες κ στην συγκεκριμενη κατηγορια?μπατζετ το πολυ κανα 5χιλιαρο εχω...:-)

 

Aφού φάγαμε μια απίστευτη καλοκαιρινή ταλαιπωρία ώστε να περιμένουμε σε κάθε στροφή το enfield bullet 500 επί 20 μέρες, αν δεν θες να σε παρατήσουν οι μηχανόβιοι φίλοι σου καλύτερα να το ξανασκεφτείς. Δε λέω, για την Ινδία μια χαρά πρόταση είναι.

:lol:

Μ' αρέσουν κι εμένα οι retro μηχανές αλλά οι πραγματικές retro. Aν δηλαδή κοιτάξεις να επενδύσεις έτσι τα λεφτά σου καλύτερα ψάξε για αληθινά ρετρό που τουλάχιστον στην περίπτωση της BMW και της Norton κυκλοφορούν προς πώληση και τα λεφτά που διαθέτεις για τον σκοπό είναι υπερ-αρκετά. Το enfield δύσκολα θα το πουλήσεις στην μισή τιμή απ' ότι θα το αγοράσεις. Σε φόρουμς της BMW π.χ μπορείς θα βρεις αρκετές προτάσεις από ντόπιους πωλητές. Eπίσης πουλάει ο πεθερός μου ένα R51 εδώ κι αρκετό καιρό αν σ' ενδιαφέρει. Αν είναι κάτι που κυκλοφόρησε μετά το 1950 η συμβουλή μου είναι πάντως να μην δώσεις παραπάνω από 2-3 χιλιάδες.

 

Να έχεις υπόψην πάντως πως η κατηγορία προσφέρεται όταν έχεις ήδη μία μοτοσυκλέτα για να κάνεις την δουλειά σου ή τέλος πάντων αν έχεις σκοπό να αγοράσεις μία τέτοια μοτοσυκλέτα μόνο για μετακινήσεις εντός πόλεως. Σε αντίθετη περίπτωση θα την μετανοιώσεις την αγορά.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...