Προς το περιεχόμενο

Αναβάθμιση τώρα !!! (Λίγη Βοήθεια ρε παιδιά είμαι ψιλό -χοντρό άσχετος )!

panpol

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα και χρόνια πολλά !

Έχω τα παρακάτω :

1)mobo: Asus P5K (s775, DDR2, PCI-X) (Αναμένεται τη Δευτέρα)

2)Cpu:Core 2 Duo 4500 (s775/2,20GHz) Tray () (Αναμένεται τη Δευτέρα)

3)RAM: Ram 2X 1GB DDR2 667MHz Value ) (Αναμένεται τη Δευτέρα)

4)Κάρτα Γραφικών: Sparkle 8800GT 512MB Cool Pipe ) (Αναμένεται τη Δευτέρα)

5) Σκληρός1 : Segate Barracuda ST380011A Χωριτικότητα 80 Giga - 7200 στροφών/ λεπτό - ide

Σκληρός2 : Segate Barracuda ST3200826A Χωριτικότητα 200 Giga - 7200 στροφών/ λεπτό- ide

Σκληρός3 : Segate Barracuda ST3500320AS Χωριτικότητα 500 Giga - 7200 στροφών/ λεπτό sata2 Buffer32 MB

Οθονη LG L197WH (19ra)

Τροφοδοτικό : pro power model LC-B350AX (Μάλλον 350ρι…)

2 DVD –RW IDE

modem SIEMENS SPEEDSTREAM 4200 USB (10/100 Μbs) Αυτο που δινει η tellas

Επειδή όπως θα καταλάβατε αυτά που έχω είναι συγκερασμός παλιών και νέων εξαρτημάτων (προηγούμενος Pc Celeron στα 2.4 αυτός που εχω τώρα …)

Και θέλω να συνθέσω ένα νέο σύστημα ,

Έχω κάποιες απορίες

1ον

Την Οθόνη τη συνδέω με το ψηφιακό η με το αναλογικό καλώδιο ;

Η κάρτα γραφικών υποστηρίζει και τα δυο, αλλά η οθόνη δεν κάνει «Αυτόματο καθορισμό εικόνας με το ψηφιακό καλώδιο … (πράγμα που σημαίνει τι ???)

Έχουν μεγάλες διαφορές-Απόδοση ;

Επίσης παρατήρησα ότι στην ανάλυση (Προτεινόμενη) 1440 χ 900 με το ψηφιακό καλώδιο πάει έως τα 70 Mh ενώ με το αναλογικό 75 Mh. Γιατι ;

Τι με συμφέρει τελικά ;

2ον

Θέλω να κάνω τους σκληρούς δίσκους (Βλέπε ποιο πάνω) σε RAID – 0 .

Α) Πως γινεται ; Διάβασα κάπου ότι γίνεται και μέσω μητρικής (αλήθεια πως;;) αλλά μονό αν έχεις δίσκους σατα. Στην δικιά μου περίπτωση τι γίνεται ; (Όλα τα σημαντικά αρχεία τα κρατώ σε Dvd οπότε δεν με απασχολεί αν χτυπήσει κάποιος σκληρός )

Β) Να κάνω και τους δύο η και τους τρεις σκληρούς δίσκους σε RIDE 0 .

Μπορώ να κάνω και τους 3 και πως (κάποιο ενδεδειγμένο πρόγραμμα ;)