Προς το περιεχόμενο

Κινέζικα Παπιά


greeneye

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Ποια η γνώμη σας για τα κινέζικα παπια? εννοώ μηχανάκια 125 κυβικών

περίπου με κινητηρα ΗΟΝΤΑ.

 

Είναι αξιόπιστα ρε παιδια? η έχουν ένα καρο προβλήματα?

 

Όσοι γράψουν να γράψουν απο προσωπική εμπειρία η έστω

από όσα άκουσαν αλλά από αξιόπιστες πηγές.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 31
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Ποια η γνώμη σας για τα κινέζικα παπια? εννοώ μηχανάκια 125 κυβικών

περίπου με κινητηρα ΗΟΝΤΑ.

 

Είναι αξιόπιστα ρε παιδια? η έχουν ένα καρο προβλήματα?

 

Όσοι γράψουν να γράψουν απο προσωπική εμπειρία η έστω

από όσα άκουσαν αλλά από αξιόπιστες πηγές.

 

Επειδή από τους Κινέζους όλα τα περιμένω, δεν αποκλείεται να έχουν πράγματι κινητήρα HONTA. :):)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Από προσωπική εμπειρία έχω οδηγήσει καιρό ένα dayang 110 cc ενός φίλου.Το παπί είναι 2 χρονών περίπου και δεν έχει βγάλει κανένα πρόβλημα - κάνει περίπου 12 km/day .Απ'οτι έχω καταλάβει τα περισσότερα κινέζικα είναι 1 έκδοση πίσω από τα αντίστοιχα χόντα .Πχ όταν βγήκε το ινοβα αυτά είχαν έναν κινητήρα ρέπλικα του αστρα .Πιστεύω με λογική χρήση και σωστό σέρβις (που θα χρειάζονται συντομότερα από τα honda) δεν θα χεις πρόβλημα .Ποιτικά είναι σίγουρα κατώτερα ειδικά στα πλαστικά αλλά αν θες απλώς να κάνεις την δουλειά σου είναι καλά για τα λεφτά τους

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σαν κάτοχος κινέζικου παπιού (Cheetah 110cc) θα συμφωνήσω με τον zaxoys. Μηχανικά δεν υπάρχει πρόβλημα μιας και είναι αντίγραφο του άστρα. Tώρα για τα πλαστικά τι να πω... ότι πληρώνεις παίρνεις! Μέχρι στιγμής έχω κάνει 4000 km και όλα μια χαρά! Επίσης ένα φιλαράκι έχει το ίδιο 2 χρόνια και δεν του έχει βγάλει πρόβλημα. Γενικά για να κάνεις την δουλειά σου είναι μια χαρά!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πριν μια εβδομάδα αγόρασα ένα Rex 50 scooter,για τις μικρές μου διαδρομές,αφού ακόμα και για τσιγάρα αναγκαζόμουν να πάω με το ζέττι.

Η ποιότητα των πλαστικών δυστηχώς δεν είναι ότι καλύτερο-είναι όλα στραβά- αν και δεν γνωρίζω ακριβώτερα μηχανάκια τι ποιότητα πλαστικών έχουν.Η μηχανή του από ότι μου είπαν οι πιτσιρικάδες που το αγόρασα είναι σκυλί και διαπίστωσα ότι παίρνει εύκολα μπρος χωρίς πολλά ζόρια.

Ρώτα πάντως και από ανταλλακτικά ή από μεταπώληση τι γίνετε.

Γενικά καλούτσικα μηχανάκια για φτηνές αγορές.

 

Και κάτι εκτός θέματος.Το ρεξάκι είναι δίχρονο.Έχει δοχείο λαδιού για μίξη με βενζίνη.Εκτός από αυτό θέλει η μηχανή και κανονικό λαδι λίπανσης ή όχι;Γιατί δεν είδα πουθενα τάπα λαδιού και από δίχρονα δεν έχω ιδέα!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

απο ανταλλακτικα εχει πολυ φτηνα αυτο ειναι βεβαιο.

Με ενδιαφερει η αξιοπιστια στη μηχανη.φαινεται

απο οσα λετε οτι δεν υπαρχει προβλημα.

μην ξεχναμε οτι κοστιζει και τουλαχιστον 500 ευρω

λιγοτερα απο επωνυμα.τα πλαστικα δε με ενοχλουν

αν ειναι κατωτερης ποιοτητας αφου αν τρακαρει κανεις δε μενει τιποτα ορθιο γενικα!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πρόσφατα έδωσα το innova διότι λυπήθηκα να το βλέπω τόσους μήνες ακίνητο.

 

- Μετά από 7 μήνες ακινησίας πήρε με την πρώτη

 

- Ήταν στις 16.000 χιλιόμετρα αλλά δεν είχε κάνει ποτέ μεγάλο σέρβις. Μάλλον είχε κάνει μόνο ένα σέρβις, μετά το στρώσιμο στα 1000 χιλιόμετρα. Έκτοτε παραδόξως ούτε μπουζί δεν άλλαξα, μόνο λάδια.

 

- Μπορεί να είναι ακριβά τα ανταλλακτικά αλλά δε χρειάστηκε ποτέ να τα πληρώσω.

 

- Όταν έφτασε η ώρα να το δώσω, έσπασαν τα τηλέφωνα. Το ξεφορτώθηκα σε μία ημέρα.

 

 

 

 

Σκέψου ότι κι εσύ αργά ή γρήγορα θα θελήσεις να το πουλήσεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

απο ανταλλακτικα εχει πολυ φτηνα αυτο ειναι βεβαιο.

Με ενδιαφερει η αξιοπιστια στη μηχανη.φαινεται

απο οσα λετε οτι δεν υπαρχει προβλημα.

μην ξεχναμε οτι κοστιζει και τουλαχιστον 500 ευρω

λιγοτερα απο επωνυμα.τα πλαστικα δε με ενοχλουν

αν ειναι κατωτερης ποιοτητας αφου αν τρακαρει κανεις δε μενει τιποτα ορθιο γενικα!

 

εντάξει δεν είναι και για πέταμα, αλλά επειδή τυχαίνει να έχω δουλέψει στο παρελθόν πολλά χρόνια διανομή, και πιτσιρικάς έλυνα το παπάκι μου δύο φορές το μήνα... :-D

βλέποντας τα καθημερινά και συγκρίνοντάς τα, έχουν τεράστια διαφορά με ένα honda ας πούμε, και όχι μόνο στα πλαστικά...

 

ναι, αν πάρεις τον στρόφαλο από ένα astrea και ένα dayang, οπτικά μοιάζουν ίδιοι, αλλά το υλικό κατασκευής και οι ανοχές που που έχει το καθένα είναι τεράστιες...

 

δυστυχώς σε αυτές τις περιπτώσεις ισχύει το ''ότι πληρώνεις παίρνεις''....

 

και τα μειονεκτήματα φυσικά συνεχίζονται και σε άλλους τομείς, π.χ φρένα/φώτα, ακόμα και λάστιχο να πας να αλλάξεις, σε κάποιο κινέζικο είχα παρατηρήσει πως είχε ανάποδα τον πύρο της ρόδας, με αποτέλεσμα να χρειαστεί να ξυλώσεις τα μισά πλαστικά και την εξάτμιση για να βγει η ρόδα... :mrgreen:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επειδή από τους Κινέζους όλα τα περιμένω, δεν αποκλείεται να έχουν πράγματι κινητήρα HONTA. :):)

ΗΟΝΤΑ μπορεί, HONDA αποκλείεται... :lol:

οδηγικα εχουν διαφορα απο τα πολυ επωνυμα?

 

ε, εντάξει παπάκια είναι, πόση διαφορά να έχουν δλδ?

 

πάντως επειδή σε απασχολεί το θέμα ''αξιοπιστία'', προτείνω δαγκωτό HONDA ή YAMAHA .

 

αν έχεις πρόβλημα με το οικονομικά, και δεν σε παίρνει, χίλιες φορές ένα μεταχειρισμένο HONDA παρά ένα καινούριο άγνωστης ταυτότητας και προέλευσης.... ;)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

τα διχρωνα λιπαινονται απο αυτο το λαδι που βαζεις στο δοχειο μιξης

δεν θα αλλαξεις ποτε λαδια λοιπον

 

 

Και κάτι εκτός θέματος.Το ρεξάκι είναι δίχρονο.Έχει δοχείο λαδιού για μίξη με βενζίνη.Εκτός από αυτό θέλει η μηχανή και κανονικό λαδι λίπανσης ή όχι;Γιατί δεν είδα πουθενα τάπα λαδιού και από δίχρονα δεν έχω ιδέα!!!
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

τα διχρωνα λιπαινονται απο αυτο το λαδι που βαζεις στο δοχειο μιξης

δεν θα αλλαξεις ποτε λαδια λοιπον

 

Όπα..όπα.... μην γράφουμε και ότι θέλουμε.

 

Καταρχήν είναι "δίχρονα".

 

Το λάδι μίξης που καίγεται μαζί με την βενζίνη έχει ως μοναδικό σκοπό όχι την λίπανση του κινητήρα τόσο αλλά κυρίως την επίτευξη φυσιολογικών θερμοκρασιών.

 

Οι δίχρονοι κινητήρες δουλεύουν σε μισό χρόνο απο τους τετράχρονους με αποτέλεσμα να παράγουν την διπλή θερμότητα. Το λάδι μίξης φροντίζει να διατηρήσει την θερμοκρασία σε φυσιολογικά επίπεδα προστατεύοντας τον κινητήρα. Αν το δίχρονο μηχανάκι δουλέψει χωρίς λάδι μίξης, μετά απο 10 λεπτά το πιστόνι θα κολλήσει μέσα στον κύλινδρο (το έχω πάθει δυστηχώς).

 

Τα λάδια του κινητήρα είναι άλλα απο το λάδι μίξης. Και εννοείται οτι και αυτά πρέπει να το αλλάζουμε σύμφωνα με τις οδηγίες του κατασκευαστή.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ανταλακτικα για τα Κινεζικα πολυ δυσκολα βρισκονται. Πλαστικα και γενικα κατι τρανταχτο υπαρχει στην αγορα, αλλα οταν χαλαει κατι μοτερικα και ερχετε η ωρα να φτιαχτει ολοι με πατεντες (και δανεισμενα απο αλλα μοντελα ανταλακτικα) τα επισκευαζουν.

Απο οτι ξερω δεν υπαρχει καποια οργανωμενη κεντρικη αντιπροσωπια για ολες αυτες τις εταιριες που ξεπεταχθηκαν, κανει ο καθε μαγαζατορας παραεισαγωγη χωρις να εισαγουν σε bulk ανταλακτικα.

Αυτα εκ μερους του μαστορα μου (δεν εχω κινεζικο παπακι) ο οποιος κατεβαζει καντιλια καθε φορα που του φερνουν τετοιο παπακι για επισκευη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

και εγω εχω ακουσει οτι μηχανικα ειναι ΟΚ αλλα τα πλαστικα ειναι στραβα και τριζουν σε μεγαλη ταχητυτα. Καλυτερα να προτιμησεις κατι αλλο πιο σταθερο σε αξια οπως ενα yamaha που εχει και φθηνα ανταλλακτικα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.


  • Δημιουργία νέου...