alexandro673 Δημοσ. 26 Δεκεμβρίου 2007 Δημοσ. 26 Δεκεμβρίου 2007 Παιδιά έχω μια εργασία για το πανεπιστήμιο πάνω σε opengl.Το θέμα είναι το εξής: Εξομοίωση πορείας στον αέρα. Ο παίχτης αναλαμβάνει το χειρισμό ενός ιπτάμενου αντικειμένου και προσπαθεί να αποφύγει τα εμπόδια που εμφανίζονται στο δρόμο του (πουλιά ή άλλα αεροπλάνα / διαστημόπλοια). Το παιχνίδι τερματίζει όταν τελειώσει η ενέργεια του παίχτη ή όταν προσκρούσει στο έδαφος. Καθώς συνεχίζει το παιχνίδι, το σκορ του παίχτη αυξάνει ανάλογα με το χρόνο που περνάει. Το ιπτάμενο αντικείμενο του παίχτη μπορεί να κινηθεί κατά τους Χ, Υ άξονες. Θα ήθελα όποιος μπορεί να με βοηθήσει στην υλοποίησή της γιατί δεν γνωρίζω πολλά.Το μόνο ποθ κατάφερα να βρω είναι το εξής: http://graphics.stanford.edu/~tolis/toli/software/asteroids/ Όποιος ξέρει ασ ποστάρει εδώ ή αν θέλει μπορεί να μου στείλει στο mail μου. alexandro673[at]yahoo[dot]gr. Ευχαριστώ!
georgemarios Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2007 Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2007 εχεις μαθει καθολου opengl ή ξεκινας απο το μηδεν? εδω ειναι το απολυτο site με tutorials opengl πρεπει οπωσδηποτε να μαθεις τα τουτς 1-6 όπως επισης και το 10. Ριξε μια ματια και στο αναμεταξυ θα επανελθω να σου πω καποια πραγματα που θα σου χρειαστουν για την εργασια σου. Χρονια πολλα/ καλες γιορτες by the way....
alexandro673 Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2007 Μέλος Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2007 kati kserw apo opengl alla oxi kati toso tromero...h ergasia mou fainetai entelws koulh se sxesh me auta pou ftiaxnamai...kyklous,tsagieres,mikra anime....kales giortes kai se sena!
afnman Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2007 Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2007 Παιδιά έχω μια εργασία για το πανεπιστήμιο πάνω σε opengl.Το θέμα είναι το εξής: Εξομοίωση πορείας στον αέρα. Ο παίχτης αναλαμβάνει το χειρισμό ενός ιπτάμενου αντικειμένου και προσπαθεί να αποφύγει τα εμπόδια που εμφανίζονται στο δρόμο του (πουλιά ή άλλα αεροπλάνα / διαστημόπλοια). Το παιχνίδι τερματίζει όταν τελειώσει η ενέργεια του παίχτη ή όταν προσκρούσει στο έδαφος. Καθώς συνεχίζει το παιχνίδι, το σκορ του παίχτη αυξάνει ανάλογα με το χρόνο που περνάει. Το ιπτάμενο αντικείμενο του παίχτη μπορεί να κινηθεί κατά τους Χ, Υ άξονες. Θα ήθελα όποιος μπορεί να με βοηθήσει στην υλοποίησή της γιατί δεν γνωρίζω πολλά.Το μόνο ποθ κατάφερα να βρω είναι το εξής: http://graphics.stanford.edu/~tolis/toli/software/asteroids/ Όποιος ξέρει ασ ποστάρει εδώ ή αν θέλει μπορεί να μου στείλει στο mail μου. alexandro673[at]yahoo[dot]gr. Ευχαριστώ! Εχω κάνει μια παροοιμια εργασια με διαστημοπλοιο που κινηται στους Χ-Y αξονες και πεφτουν κατι τετραγωνακια σε τυχαια σειρά και αριθμό.Ο σκοπός του χρήστη ειναι να πυροβολησει οσα πιο πολλα μπορει. Αν περασουν 10 τετραγωνα χανει..Αν θες να στην στειλω να δεις περιπου πως τι εχω κανει αλλα σε προειδοποιω οτι ειναι χαλια ο κωδικας οπως επισης και τα γραφικα ειναι χάλια,ειδκα το διαστημοπλοιο μονο διασημοπλοιο δεν ειναι.A..Eπισης δεν ειναι OOP!!
georgemarios Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2007 Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2007 ok, ας το δουμε κομματι-κομματι να δουμε που εχεις ενδεχομενως προβλημα drawing καταρχην λες πως εχεις μαθει να ζωγραφιζεις στοιχειωδη πραγματα, αρα το πως θα γινει η μορφη του διαστημοπλοιου και των αστεροειδων μη σε απασχολει. Ας εχουν τη μορφη τσαγιερας. Θα το αφησουμε τελευταιο αυτο Input Ξερεις στοιχειωδες Input με το πληκτρολογιο/ποντικι? Να υποθεσω πως χρησιμοποιειτε Glut? Η Win SDK? To να κινησεις πανω-κατω, δεξια-αριστερα το διαστημοπλοιο σου με τα βελακια του keyboard ειναι εφικτο ή σου φαινονται κινεζικα? animation To animation σας ως τωρα το κανετε frame-based ή time-based (δηλαδη χρησιμοποιειτε timers?). Υπάρχει λυση και για τα δυο, αν και το τελικο αποτελεσμα θα ειναι καλυτερο με timer. Ρωτα με αν δε ξερεις πως Ωραια. Μεχρι στιγμης εχεις αστεροειδεις που κινουνται προς το μερος σου ατερμονα (λογικα το εχετε κάνει, και έχεις βρει και κώδικα πυο το κάνει), και εχεις ενα διαστημοπλοιο που το κινεις οπου θες με τα βελακια (γίνεται και με ποντικι, και θα είναι πολύ καλύτερο ετσι, αλλα ας το κανουμε με τα βελακια για αρχη). scoring το σκορ αυξανεται με το χρονο. Οκ, ευκολο, αυξανεις τη μεταβλητη του σκορ κατα Χ καθε , ας πουμε 1 δευτερολεπτο, ή καθε 10 frames αν δεν χρησιμοποιείς ταιμερ. Καθε φορα που γινεται συγκρουση με αστεροειδη θα μειωνεις το σκορ κατα Υ. Ευκολο? Μονος μπελας το ΠΩΣ θα ξερεις οτι τρακαρανε. Και γιαυτο περναμε στο .... collision detection (ή ελεγχος κρουσεων) O ποιο ευκολος τρόπος ειναι χρησιμοποιοντας bounding spheres. Υποθετω πως δε το εχετε μαθει, αλλα για να μη γραφω αδικα, ρωτα να το εξηγησω. Πες μου ποιο ή ποια τοπικς ειναι κολλημα για σενα να εξηγησω εκτενεστερα. Χαιρετισμους
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.